Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


flero

Priporočene objave

Če ti kaj pove moje mnenje. Motor sem imel na testu in lahko samo rečem da bolj popolnga motorja kot je ta motorček še nisem vozil.

Zelo mehko šaltanje, zelo tih (jermenski prenos), odlične zavore in handling. Agregat pa je sigurno bolj uporaben kot pa pri motocikli ki si jih še navedel. Ima veliko več navora in uporabne moči. Jst nebi sploh razmišljal in bi vzel BMW-ja!

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker razmišljam o nakupu ne preveč "divjega" motorja (testiral sem XJ6 Diversion, CBF600) me je prineslo tudi na Vaš del foruma. Ker se sezona poslavlja verjetno ne bom testiral BMW-ja letos, me vendarle zanima ali je kdo probal oba modela S in ST. Zanima me predvsem razlika v "položaju" sedenja saj v testih piše da se na ST sedi bolj pokončno. Meni pa je bolj všeč 800S (zaradi nekonvencionalnega izgleda).

Vsekakor se bom pred odločitvijo (spomladi) sam prepričal o "sedenju", pa vendar Vas prosim za Vaše "občutke". Tudi še kakšne dodatne informacije od lastnikov bi mi prišle "prav" (tiste ki jih niste napisali na teh 6 straneh whistle.gif )

Jst sem imel identične želje kot jih imaš ti. A vendarle sem se takrat odločil za CBF600 izključno zaradi denarja, ker je bil takrat tale motor nov in rabljenih še ni bilo. 10k€ za novega pa nisem imel. CBF600 mi je bil na začetku majhna muka, predvsem zaradi svoje teže. Pač kot neizkušenemu mi je delalo na začetku precej problemov pri manevriranju v mestu, ker sem se vsak dan vozil z njim na delo. Kasneje sem se počasi navadil nanj in mi je prirasel k srcu. Res je bolj švoh, sploh v vožnji v dvoje že malček trpi, ampak za touring izlete mi je bil fantastičen, tudi po 700km me ni bolelo prav nič. Drža je zelo udobna. Prišel sem do neke točke ko v vožnji nisem več napredoval in prepričan, da pač ne znam, nismo vsi za vse. No kasneje je usoda želela spremembo, in ponudila se mi je priložnost, da sem si letos januarja kupil F800S. Čeprav kr neki cajta nisem vozil CBFke, ko sem se prvič usedel na F800 sem po prvem kilometru vedu da je to-to. Pripeljal sem ga s Celja do obale sredi januarja, in čeprav je blo -7C, se mi je smejalo do doma. Motor kot koncept, je zame popoln. Kar je Kawl napisal, se z njim popolnoma strinjam. Motor je izjemno lahko vodljiv, v vožnji skozi ovinke ti nudi res užitek in zaupanje, zavore so odlične, navora ima ogromno, povleče res več kot dovolj, poraba je nekaj fantastičnega (4,2-4,5). Drža na S-u je meni popolna. Ni tako nizka kot pri SS in ni visoka kot pri ST ampak neki vmes. Tudi mene je blo strah, če bom zdržal na njem daljše fure, in zdej po dobrih 20kkm lahko držo samo pohvalim. Za primer, njegova alternativa je zame le VFR800, ki mu je po mojem osebnem mnenju najbolj soroden, pa ima VFRka nižjo držo. Ne vem kako jim je uspelo, ampak za mojo višino, 175cm, je drža res optimalna. Seveda mojim zahtevam. Jasno pa ta motor ni za dirkanje, ni konkurenca SSom, pa tudi njegove performanse se ne morejo kosat. Ampak jst tega pri motorju tudi nisem iskal, iskal sem neko ravnotežje med užitkom, udobnostjo, vsestranskostjo (bodisi mestna kakor izletniška vožnja), ter nenazadnje eno izjemo, ki mi je vizualno resnično všeč. Tko, zdej sem naštel samo lepo. Jasno pa je pri vsem tudi nekaj grenkobe. Če že kej povem, povem iskreno in ne zagovarjam do onemoglosti nečesa samo zato ker si ga lastim, še manj pa zaradi znamke ali njene pripadnosti. Pač znano je že, da je imela prva serija torej 2006 in 2007 kr nekaj serijskih napak. Kar se mi zdi sicer normalno in do neke mere še sprejemljivo, ker je to pač prva serija tega motorja. Če nameravaš kupit ta letnik, moreš vzet to v zakup oz. se dobro prepričat če so bile tovarniške akcije na motorju že odpravljene. Žal je nivo bmw servisov v sloveniji po mojih izkušnjah zelo balkanski, če ga primerjam s hondinim. To, da moram jst opozarjat na servisu za tovarniške napake in prosit, da mi jih odpravijo dokler je še v garanciji je zame nesprejemljivo - če že govorimo o pooblaščenih servisih. Zaradi še ene serijske napake, ki me je presenetla hvalabogu na koncu sezone, sem tudi trenutno brez motorja. Tega zaenkrat še ne bom komentiral ker je še v fazi obdelave na servisu (žal je garancija za par mescev potekla:glare: ). Tak da kar se tiče same zanesljivosti sem ostal malce razočaran. Vsepovsod slišim, da je support od bmwja po svetu najboljši...možno da res, ampak v sloveniji imam zaenkrat drugačne izkušnje. Zaenkrat me še vedno tolaži dejstvo, da mi vseeno tale motor nudi neopisljiv užitek v vožnji.

Glede razlike v drži med S in ST pa ti ne znam povedat. Na STju sem sedel le na sejmu in drža mi je bila podobna tisti na CBF. Osebno imam raje S, mislim da mi nudi boljšo kontrolo in boljši občutek. Vsaj če jo primerjam s CBFko je to povsem drugi svet. Če te še kej bolj konkretnega zanima... cajta maš še dovolj do naslednje sezone, razen če želiš na slončkovo ringarajo :naughty: Drugače pa je expert za ST naš Mouc. :worship:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je kdo mogoče vozil tudi model F800R? Zanima me položaj sedenja v primerjavi s S modelom. V LJ ga nimajo (F800R), v Gorico se mi pa neda vozit (zaenkrat) blush.gif . V primeru da je kdo naredil "primerjavo" med R in S me zanima koliko več vetra v čelado in prsa se dobi pri R-u. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Veseli me, da se krog ljubiteljev F800 širi. Mogoče še vedno premalo, ker je to motor, ki ga marsikdo (tudi v njegovi domovini) premalo pozna. V resnici pa je odlična kombinacija dovolj dobrih zmogljivosti (tudi v dvoje), dobrodušnega podvozja in tako nizke porabe, kot ob normalni vožnji verjetno ni možna z nobenim drugim motorjem tega razreda.

Pravzaprav se oglašam zato, da se pohvalim z majhnim jubilejem mojega F800ST. Do začetka zime sva namreč skupaj prevozila 50.000 enkratnih km - še vedno lahko rečem, da z nobenim od prejšnjih lastnih ali preizkušenih motorjev nisem niti približno tako užival v vožnji. Edina problema od mojega prvega javljanja v letu 2007 sta bila okvara ogrevanja leve ročke in nekajkratno ugašanje motorja po daljši vožnji. Prav to se očitno na teh motorjih dogaja tudi nekaterim drugim; meni se je kakšnih petkrat, vedno ko je motor močneje ogret in ob prestavljanju navzdol (tipično: na izvozu z AC). Ob zadnjem servisu so ta problem odpravili. Natančno je bil pregledan tudi pogonski jermen in je še vedno brez sledov obrabe ali poškodb (kljub ne tako malo km makadama po Balkanu, Korziki...), zato bo služil še naprej. Ker sem imel doslej tako motorje z verigo kot s kardanom, lahko rečem, da je jermen za pretežno turistično naravnan motocikel idealna izbira.

Upam, da bo te neskončne zime že enkrat konec, za april je planirana tura čez Srbijo v Grčijo in preko Albanije nazaj...Vsem lepo vožnjo, lastnikom F800 pa še posebej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kar spoštvljivi kilometri. :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: Posebaj glede na letnico motorja !!

F800 je res pravi šparovček. Tako po porabi, zavarovanju (pade v malo nižji rang), kot tudi po vzdrževanju. Še sedaj noben ne verjame ko rečem da je servisni interval 20.000 km (oz je prej okoli leto dni in je treba na servis).

Pri kilometrih ki jih delaš bi bilo zanimivo naredit hiter izračun koliko več bi te koštal motor če bi imel kakšnih 6 L porabe, servisni interval 6.000km, da bi pri 30.000km že menjal en set verige in zobnikov, itd.....Vsota bi bila pomoje zelo zanimiva :eek: :eek:

Tudi jaz želim vsem veliko srečnih km :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res spoštljivi KM, upam da jih bova midva z ravno pridobljenim rabljenim F800s tudi tako lepo nabirala in nalagala na števec.

Glede ugašanja in ostalih zadev, me zanima kateri servis se predlaga, jaz bi ga dal namreč na računalnik ipd analize, ker je pač rabljen in ima malo luknjo v servisni knjigi. Sicer nekateri so mi že predlagali Avto Val in še enega z Grosupeljskega konca...kaj pa kaj štajerski konec?

Sicer na koncu koncev, res ni problem na kratek izlet iti in tam zadeve preveriti...

Letnik je 2006, zato bi rad preveril ali je gor zadnji software in kako je z glasnim menjalnikom... ce so bile te garancijske porodne težave menjane, in da se stručkoti kaj pogledajo in rečejo...

Drugače pa sem včeraj naredil prve kilometrčke in moram rečt.... svetovna zadeva... koliko pač lahko rečem; glede na to, da mi je prvi motor.

in še vsem obilo užitkov ob nabiranju KM...

Popravljeno . Popravil kristjank
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še sedaj noben ne verjame ko rečem da je servisni interval 20.000 km (oz je prej okoli leto dni in je treba na servis).

Tudi jst ti ne verjamem :P Odvisno kaj smatraš pod servis...Če sem prav razumel, je na vsakih 20kkm "servis" , na 10kkm ter naprej vsakih 20kkm pa je "inspekcijski pregled". Torej je na 10kkm, 30kkm, 50kkm itd inspekcijski pregled, vmes pa je na 20kkm, 40kk, 60kkm itd servis, kjer menjajo svečke, pregledajo ventile itd.... Vendar pa na inspekcijskih pregledih prav tako menjajo olje in filter ter ostalo kar je potrebno/obrabljeno. Mislim, da recimo pri yamahi ni nič drugače, imajo tudi na vsakih 10kkm pregled/servis, pa menjajo kar je pač potrebno...

djmoto: vse pohvale za te kilometre :worship: Glede na letnik, imaš najbrž zelo veliko srečo, da nisi imel nobenih večjih težav do sedaj. Me veseli! Pa upam, da jih tudi ne boš imel! (tisto ugašanje motorja pa je popravlo zgolj naloženi novi software)

Drugače pa je še ena finta, ki je žal nikjer drugje še nisem zasledil, razen na f800 forumu, in to je kalibriranje ročke gasa, potem ko baterijo nazaj priklopiš! Namreč vsakič ko baterijo ven vzameš, se nastavitve ročke (potenciometra) resetirajo. Nastaviš pa z sledečim vrstnim redom:

1. obrneš ključ na ON, ampak ne vžgeš motorja!

2. ročko gasa obrneš počasi do konca ter nazaj v nulo malo počakaš

3. ročko gasa še enkrat obrneš do konca in nazaj v nulo

4. ključ obrneš na OFF (sedaj naj bi bilo kalibrirano)

5. zdej lahko obrneš ponovno na ON in vžgeš motor

Kolikor piše na forumu, je mnogim pomagalo rešit težavo nemirnega prosteka teka. Tudi jst pozimi vzamem ven akumulator, in do pred kratkim tega nisem znal. Dogajalo pa se mi je da je imel nemiren prosti tek, kar je najbrž tudi posledica bolj odprtega izpuha-Leovince ter novega športnega filtra (zdej pozimi se mi je parkrat pri počasni vožnji ugasnu, odkar sem zračni filter menjal, res da je bila temperatura zelo nizka, pol mu neki energije še ogrevane ročke poberejo...), pol sem pa malo po forumih brskal, če je kdo kej rešu ta problem, pa sem naletel na to "finto". Na servisu pa mi niso nikoli tega postopka omenli! Pa niti v navodilih tega nisem zasledil. Kakorkoli, dobro je vedet. Nazadnje sem poskusu to proceduro, pa se mi še ni ugasnu, upam, da je bilo to...bom pa še naslednjič mehanika povprašal.

Žal pa sem imel konec lanske sezone grenko izkušnjo z zadnjim pogonskim delom, tako kot mnogi lastniki letnikov 2006-2007. BMW mi je priznal sicer le polovico 4-ih dražjih delov, ki so mi jih menjali (osovina, ekscenter, ohišje in "driving dog") ker je bil motor izven garancije (ko sem kupu motor, so mi rekli da začne teči garancija od dneva registracije (junij 2007), na servisu pa trdijo, da začne teči od dneva nakupa motorja (junij 2006) eno leto pa je bil salonski motor v celju in zato ni bil registriran...tako da to morem še razčistit, kdo me sedaj nateguje!, ker pri uveljavljanju serijske napake izven garancije šteje tudi kdaj je garancija potekla, vsaj tako sem prebral po forumih...) Kakorkoli, menjali so mi še en cel kup drugih delov...vse ležaje, semeringe, gumice-blažilnike, neke puše, varovalke...praktično cel zadnji pogonski sklop! Vse skupaj, s popustom in delom me je koštalo neverjetnih 780€ :BUA:. To je en velik minus BMWju, ker če priznajo, da je to njihova napaka, ne vem zakaj bi moral jst sploh kaj plačat...obenem pa drugim lastnikom v evropi večinoma "častijo" ves material, in plačajo le ne del opravljenega dela. Zahteval bom pojasnilo z Nemčije.

Kristjank. glede na to da maš tudi ti l.2006 ti svetujem da malo pogledaš zadnji del...meni so se ležaji in osovina tolko obrabli, da je celo kolo dobilo že malo lufta, poskusi z rokami! Drugi indic, ki je bolj viden je ta, da začne jermen lezt navzven. Če pride do zunanjega roba jermenice je to že zelo slab znak. Tretji indic pa je (če imaš abs) , da pogledaš na zadnjem kolesu če je abs ploščica/disk ("preluknjan disk za senzor") zdrsana, namreč če kolo dobi luft, začne senzor na določenih mestih drsat po tej ploščici. Ne mislim te strašit, samo boljše, da prej pogledaš, pa če so kaki znaki raje pelji prej na servis, ker boš imel veliko manj stroškov, manj poškodovanih delov. Meni ni o teh problemih nihče povedal, sam jih pa tudi nisem zasledil, dokler se to ni najprej pojavlo pri Mouc-u, pol sem pa še sam začel brskat o tem problemu, ker mi je jermen začel lezti navzven. Aja, pa glede servisa...najbrž je tisti iz grosuplja tudi mišljen Avtoval...namreč Avtoval se nahaja v Grosuplju :D (če greš iz smeri ljubljane, greš ven na drugem izhodu za grosuplje (izhod hotel grosuplje al neki takega), pa boš prišu direktno do servisa)

Ko sem imel motor ene tri mesce na servisu, in ko so mi približno povedali koliko naj bi me stalo, sem razmišljal tudi o prodaji motorja, ker se mi je vse skupaj malo zamerlo. Tega svet še ni vidu, da pri 25.000km gre zadnja osovina rakom zvižgat. Kasneje, ko sem dobil motor nazaj me je tudi imelo, da bi ga menjal za fazer1000...samo pol ko sem se spet zapeljal ob prvem lepem dnevu, sem na vse skupaj pozabu O:-), sicer grenki priokus je še vedno ostal. Samo ta motor se res tako fajn pelje, da bi mi bilo najbrž žal, če bi ga prodal, tako da mu ostajam zaenkrat še naprej zvest B) Neopisljiv dober občutek v vožnji mi daje, idealna drža, tako ko berem vaše poste, vidim, da nisem edini ki tako misli :OK: . Na servisu pa povdarjajo, da se tej problemi z novo, ojačano osovino, ne bodo več ponovili...tako da ostajam optimističen.

Bi blo pa fajn, da se vsi F800 kdaj spomladi dobimo, zdej nas pa je že kr neki...jst sem že prej spoznal tri v sloveniji, zdej pa vidim, da ste še drugi trije...pa še kak GS pa R bi se našu...za malo slovenijo in relativno nepoznan motor je že neki... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vragec hvala za nasvete in sem ze kontaktiral AvtoVal, tako da naslednji teden ga bom verjetno peljal ta na checking. Jermen je se kar na notranji strani, druge zadeve pa še moram čekirat; v vsakem primeru je jeba da moram motor pustiti tam vsaj en dan;

Kaj se tiče pa skupne turce in da se nekje dobimo, pa itaq.... kak že pravijo "Freude am faren"; ceprav tale danasnji snegec :D no pa bo potem slajše...

uzivajte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vragec hvala za nasvete in sem ze kontaktiral AvtoVal, tako da naslednji teden ga bom verjetno peljal ta na checking. Jermen je se kar na notranji strani, druge zadeve pa še moram čekirat; v vsakem primeru je jeba da moram motor pustiti tam vsaj en dan;

Kaj se tiče pa skupne turce in da se nekje dobimo, pa itaq.... kak že pravijo "Freude am faren"; ceprav tale danasnji snegec :D no pa bo potem slajše...

uzivajte

Kul, upam da si tudi ti med srečneži, pa bo jermen tudi ostal tam... :OK: Jst jih ponavadi za servis prosim, da me naročijo bolj zgodaj, tako da v dopoldnevu vse porihtajo, pa se odpeljem nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, bom pa še jaz povedal svojo zgodbo in mnenja glede motorja. :book:

Vse kar so povedali lastniki je res :grim : okretnost, lahkotnost, navor (Joj kako je kolega klel v dolomitih s CBF 600 -na vrhu prelaza me gleda pa pravi Pi... ti nič ne prestavljaš iz ovinka sam gas jst pa dol, dol, gor, gor :l_01:), zavore odlične, res motor za vse priložnosti.

Če si dovolj podkovan v vožnji lahko tudi konkuriraš :naughty: kateremu na močnejšemu motorju če je le ta neuk na vožnji oz. se ne znajde na cesti...

Jaz sem preteklo leto naredil večino voženj v dvoje, poraba se mi nikoli ni dvignila preko 5l, tudi če je bil motor obremenjen s 190 kg teže (prtljaga + potniki). Pa verjemi da ga nisem šparal na gasu :evilgrin:.

:cry: Strinjam se z Rdečim vragecom, glede njegove okvare in tudi na žalost moje... :cry:

Tudi jaz sem imel misli "WTF is this :eek::eek::eek::eek:"

Je pa tako, da vsi nimajo tega oz. se to ne zgodi na vseh motorjih. kar je razvidno tudi na tujih forumih

in tudi na tem

djmoto

Pravzaprav se oglašam zato, da se pohvalim z majhnim jubilejem mojega F800ST. Do začetka zime sva namreč skupaj prevozila 50.000 enkratnih km - še vedno lahko rečem, da z nobenim od prejšnjih lastnih ali preizkušenih motorjev nisem niti približno tako užival v vožnji. Edina problema od mojega prvega javljanja v letu 2007 sta bila okvara ogrevanja leve ročke in nekajkratno ugašanje motorja po daljši vožnji. Prav to se očitno na teh motorjih dogaja tudi nekaterim drugim; meni se je kakšnih petkrat, vedno ko je motor močneje ogret in ob prestavljanju navzdol (tipično: na izvozu z AC). Ob zadnjem servisu so ta problem odpravili. Natančno je bil pregledan tudi pogonski jermen in je še vedno brez sledov obrabe ali poškodb (kljub ne tako malo km makadama po Balkanu, Korziki...), zato bo služil še naprej

Prav zato BMW to nekako tiho priznava pod kulanco - tukaj pa je vloga servisov zelo pomembna... (ki je na žalost pri Rdečem nekaj zatajila):angry:

Tudi jaz sem ga kupil iz istih razlogov kot Rdeči vragec in kljub istim težavam ljubezen še traja...:wub:

Je pa tudi res, da so vse kar se je pojavljalo modificirali na novejših modelih. Potrebno je vedeti da je bil motor čisto na novo razvit in da ni bil popoln (na žalost).

Sicer pa ima večina novejših motorjev tudi pri drugih proizvajalcih vpoklice.

korencek38

Objavljeno 01. December 2009 - 04:20 PM

Hvala Rdeci_vragec, mudi se mi ne. Na ringarajo tudi ne mislim iti tako da bom razmislil v miru.

Ni hudič da ga ne bi mogel probati, saj smo lastniki posejani po vseh koncih Slovenije - bodi malo bolj hraber in kontaktiraj katerega, saj se tudi nekateri že poznamo med seboj.

Rdeči vragec for president:

Bi blo pa fajn, da se vsi F800 kdaj spomladi dobimo, zdej nas pa je že kr neki...jst sem že prej spoznal tri v sloveniji, zdej pa vidim, da ste še drugi trije...pa še kak GS pa R bi se našu...za malo slovenijo in relativno nepoznan motor je že neki... :yea2:

Le tako si bomo lahko izmenjali izkušnje in informacije. :OK:

Kristajnk tole je pa zate:

Nekaj slik kako je pri meni zgledal jermen in senzor (seveda ko je hudič :devil: že vzel svoje).

senzor za ABS oz. ABS obroč:

http://www.shrani.si...UQ/p1040991.jpg

pa še jermen:

http://www.shrani.si/f/H/qB/3shjH0AD/p1040985.jpg

sliki odstranjeni zaradi velikosti. probaj v bodoce malce pomanjsati slike.

prilepi link do cele, ce je potrebno.

ice

Imam slikano tudi osovino, če koga zanima oz. lahko podam informacije, kako se je pri meni začelo s pojavljanjem te neljube napake. Info na PM.

Drugače pa svo s svojim ST pripravljena na novo sezono in želiva vsem veeeeeeeeeeliko prijetnih km v letu 2010 :yea1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi blo pa fajn, da se vsi F800 kdaj spomladi dobimo, zdej nas pa je že kr neki...jst sem že prej spoznal tri v sloveniji, zdej pa vidim, da ste še drugi trije...pa še kak GS pa R bi se našu...za malo slovenijo in relativno nepoznan motor je že neki... :yea2:

Sem takoj za!

Vragec, ti si starosta na F800S, tako da je tvoja naloga naredit en meeting. Ni slaba ideja.

Kolko pa nas vozi F800S al pa ST na tem forumu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem takoj za!

Vragec, ti si starosta na F800S, tako da je tvoja naloga naredit en meeting. Ni slaba ideja.

o tej problematiki je vec v smernicah o uporabi foruma. bi prosil se drzati le-teh.

hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tnx za info in slike, sem jih pogledal, sem pa tudi narocen pri avtovalu, da mi prečekirajo igračko in dajo žig, da je ready for longer tours :)) glede na to da so prazniki pred vrati...

Imam pa eno vprašanje še za vas, BMW F800-aše... Iščem kovček za odzadaj in sicer sem že kar nekaj gledal, predvsem Givi in Kappa. Zanime me; kakšne so vaše izkušnje in kaj se priporoča? Pa kakšni so kaj nosilci, ne bi rad imel nekege "grdega" ali nekaj kaj bi preveš štrlelo ven ko ne bi bilo kovčka gor? Kaj se predlaga...

P.S. kdaj se dobimo... :)

Hvala in lep motorističen pozdrav...

vreme pa še itaq bo :)

K

Popravljeno . Popravil kristjank
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx za info in slike, sem jih pogledal, sem pa tudi narocen pri avtovalu, da mi prečekirajo igračko in dajo žig, da je ready for longer tours :)) glede na to da so prazniki pred vrati...

Imam pa eno vprašanje še za vas, BMW F800-aše... Iščem kovček za odzadaj in sicer sem že kar nekaj gledal, predvsem Givi in Kappa. Zanime me; kakšne so vaše izkušnje in kaj se priporoča? Pa kakšni so kaj nosilci, ne bi rad imel nekege "grdega" ali nekaj kaj bi preveš štrlelo ven ko ne bi bilo kovčka gor? Kaj se predlaga...

P.S. kdaj se dobimo... :)

Hvala in lep motorističen pozdrav...

vreme pa še itaq bo :)

K

Moje mnenje: Givi rules :yea2: Imam givi kovček še od prejšnjega motorja, precej ga uporabljam, pa je še vedno kot nov. Zelo je praktičen in uporaben. Govorim za Givi Maxia. Nosilci so res fajn speljani, in za moj okus, ne pokvarijo prav nič videz motorja. To govorim za nosilec, ki je le za sredinski zadnji kovček. Če želiš videt, kako izgledajo nosilci za givijeve stranske kufre na F800S, poglej par strani nazaj v tej temi, je Bolha objavla svoje slike.

post-17281-127128040504_thumb.jpg

Ker sem kovček zdilal, bom v kratkem kupu novo Givi Maxio 3 (55l) ki je nekoliko lepša in 3l večja od te. Če želiš, pa ravnokar prijatu prodaja svojo maxio 52l z ali brez nosilne plošče, odvisno od dogovora. Če te zanima mi piši na PM.

Je pa tudi odvisno, ali imaš sedaj že montirano originalno ploščo za bmw kufer ali ne. Nisem prepričan, če lahko givijevo nosilno ploščo pritrdiš kako na obstoječi bmw nosilec. V nasprotnem primeru, pa bi moral (tako kot jst) montirati givijeve nosilce, vendar z originalnimi F800S ročkami za sopotnika. Upam, da nisem preveč zakompliciral :P

Glede originalnih (BMW) kufrov, ti pa lahko Mouc kaj več svetuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o tej problematiki je vec v smernicah o uporabi foruma. bi prosil se drzati le-teh.

hvala.

P.S. kdaj se dobimo... :)

K

Da ne bomo smetili tehnične teme vezane na motor, sem odprl novo temo F800 riders, kjer se bomo lahko menili o srečanjih itd.

>>>F800 riders tema<<<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:whistle:Drugi del - zadnje kolo........ :whistle:

Tnx za info in slike, sem jih pogledal, sem pa tudi narocen pri avtovalu, da mi prečekirajo igračko in dajo žig, da je ready for longer tours :)) glede na to da so prazniki pred vrati...

No, tule so pa še slike :photo: osovine (poškodovane) :headbang:

bmw-lezaj-compress.jpg

Na sliki je lepo vidno kako je "pojelo" osovino. Osovina bi morala biti isto debela kot so "ripne" (za boljši pregled - Ležajna puša je dvignjena in se je vidi na sliki zgoraj). Ker je pod pušo osovina tanjša se kolo zamakne.

Po mojem mnenju so se:

  • zafrknili v trdoti materiala,
  • obdelavi osovine,
  • premeru/obsegu osovine,
  • ali pa kombinacija vseh faktorjev skupaj.
Ker dejstvo je, da se vsak ležaj greje in kar se tukaj po mojem mnenju dogaja je, da se ležaj ---> ležajna puša prej segreje (in ima večjo toplotno vztrajnost in zalogo zaradi same debeline le te), segreje se proti osovini, kar povzroči, da se puša malo poveča (toplotni raztezki materialov) in zaradi tega obrne na osovini.

in še slika razdrte osovine:

19112009633-compress.jpg

Kolikor sem opazil, sami ležaji niso bili poškodovani, vendar ko se enkrat začnejo dogajati take stvari jih je potrebno zamenjati, ker pri poškodbi osovine nastajajo nečistoče ki pridejo v ležaj.
Na tej sliki je tudi vidno, kako velik je glavni nosilni ležaj - igličasti (prenašajo večje obremenitve).

Pa še na nekaj bodi pozoren (Kar sem sam opazil), kar lahko kaže na poškodbo:
  • med prostim pomikanjem motorja (naprej - nazaj) mora jermen biti vedno na istem mestu na jermenici - ne sme lesti levo ali desno (ko greš nazaj - dol iz jermenice in obratno :unsure: )
  • bodi pozoren med vožnjo navzdol oz. zaviranju samo z motorjem na "čudne " zvoke, podobno kot da bi nekaj jermen "pel" :music4:,
  • na prah, ki je podoben prahu od zavornih ploščic na zadnjem kolesnem obroču znotraj (je že prepozno, osovina šla pa -pa :whistle: ).
  • Jermenica ali kolo ne sme imeti nič zračnosti "lufta" ko jo probaš (z rokami) pomikati/premikati levo in desno v horizontali z osovino.

Probaš lahko tudi tako, da motor postaviš na stojalo ter probaš zračnost celega zadnjega kolesa - pa kar korajžno primi in probaj! :naughty:

Je pa zanimivo, da se to ne dogaja pri vseh motorjih tega letnika (06/07), če pa se že - se pa nikoli ne zgodi pri istih kilometrih. You will never know!!!

Čeprav sem prepričan, da ti bodo na servisu rekli, da je "zdrav kot riba" (vse v redu).

Če sedaj gledam in tuhtam sem ga tudi jaz imel na servisu, ko je bila ta napaka že prisotna, čeprav na začetku pojavljanja.

Sem pač tudi jaz plačal "davek" na nevednost :wallbash:

Mogoče so se pa vmes kaj naučili.... :whistle:

Glede kovčka pa:

Imam pa eno vprašanje še za vas, BMW F800-aše... Iščem kovček za odzadaj in sicer sem že kar nekaj gledal, predvsem Givi in Kappa. Zanime me; kakšne so vaše izkušnje in kaj se priporoča? Pa kakšni so kaj nosilci, ne bi rad imel nekege "grdega" ali nekaj kaj bi preveš štrlelo ven ko ne bi bilo kovčka gor? Kaj se predlaga...

P.S. kdaj se dobimo... :)

Hvala in lep motorističen pozdrav...

vreme pa še itaq bo :)

K

Evo nekaj slik samo z zadnjim kovčkom, GIVI 52 litrov, notri gredo tudi dve čeladi.

578011440373903981208403.jpg

in

slika 2

Drugače ti pa svetujem (isto kot Rdeči Vragec), da si vzameš čas in prebereš cel tale forum.

Bom prpopal še sliko v polni "bojni" opremi....

ajd čav &

"Ne vozi hitreje kot lahko tvoj angel varuh leti"

Popravljeno . Popravil Mouc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Veseli me, da se krog ljubiteljev F800 širi. Mogoče še vedno premalo, ker je to motor, ki ga marsikdo (tudi v njegovi domovini) premalo pozna. V resnici pa je odlična kombinacija dovolj dobrih zmogljivosti (tudi v dvoje), dobrodušnega podvozja in tako nizke porabe, kot ob normalni vožnji verjetno ni možna z nobenim drugim motorjem tega razreda.

Pravzaprav se oglašam zato, da se pohvalim z majhnim jubilejem mojega F800ST. Do začetka zime sva namreč skupaj prevozila 50.000 enkratnih km - še vedno lahko rečem, da z nobenim od prejšnjih lastnih ali preizkušenih motorjev nisem niti približno tako užival v vožnji. Edina problema od mojega prvega javljanja v letu 2007 sta bila okvara ogrevanja leve ročke in nekajkratno ugašanje motorja po daljši vožnji. Prav to se očitno na teh motorjih dogaja tudi nekaterim drugim; meni se je kakšnih petkrat, vedno ko je motor močneje ogret in ob prestavljanju navzdol (tipično: na izvozu z AC). Ob zadnjem servisu so ta problem odpravili. Natančno je bil pregledan tudi pogonski jermen in je še vedno brez sledov obrabe ali poškodb (kljub ne tako malo km makadama po Balkanu, Korziki...), zato bo služil še naprej. Ker sem imel doslej tako motorje z verigo kot s kardanom, lahko rečem, da je jermen za pretežno turistično naravnan motocikel idealna izbira.

Upam, da bo te neskončne zime že enkrat konec, za april je planirana tura čez Srbijo v Grčijo in preko Albanije nazaj...Vsem lepo vožnjo, lastnikom F800 pa še posebej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolžan sem dopolnitev/popravek mojega poročila o F800ST po 50.000 km. Jermen je namreč začel kmalu po tem, pri 50.700 izgubljati zobčke, mogoče ga je poškodoval kak kamen ali drug tujek ali pa je enostavno dočakal svoj konec. Z zunanje strani je jermen izgledal še vedno OK, zobčki so se pa tako rekoč odlepili od podlage; najprej je bilo čutiti kot rahlo cukanje, pozneje, ko je manjkalo že več zobčkov, pa močnejše. Dobra novica v zvezi s tem je, da s takšnim jermenom nekaj časa še lahko voziš, torej ne ostaneš na cesti, ampak prideš do servisa. Slaba novica je, da je strošek za nov jermen 350 EUR. Dolgoročno sicer strošek ni tako velik, če porabiš do 100.000 dva jermena, ker bi do takrat že štiri verige+zobnike, da o mazanju in packariji ne govorim. Tistim, ki imajo zdaj manj km, torej priporočam, da najpozneje pri 50.000 jermen zamenjajo (upoštevam, da vozim bolj "turistično", torej bi jermen težko zdržal kaj več, pri bolj športni vožnji verjetno prej manj).

Prav včeraj, ko sem se pripeljal pred garažo, je pa spet ugasnil motor. Zdaj moram tole malo opazovati, da ugotovim, ali je bil to slučaj ali se ponavlja znana napaka (ki jo lastniki in serviserji pripisujejo različnim vzrokom - softveru, oddušnikom itd).

Lepo se vozite!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojej, cena :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Res ni nič več kot pa dva kompleta verižnih setov na 60.000km (oz je še vedno ceneje->za kakšno VFR je set cca 200€) ampak 300€ za en jermen :wallbash: :wallbash:

To na pooblaščenem servisu ali kje drugje?? Si kaj preveril ostale možnosti? Racimo nakup direktno pri pri zastopniku za določeno znamko jermena.... :glare: Tako kot kakšen ležaj ki ga direkt na SKF-u dobiš dosti ceneje kot pri serviserjih ki so včasih pravi zlatarji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

no ko smo ravno pri jermenih bom pa še jaz svoje dodal...danes sem se odpravil na vrhniko,kjer verjetno še poteka demonstracija varne vožnje(btw...rdeči_vragec je malo pozabil name :))...no in ker sem štartal bolj pozno sem se odločil,da jo kar na avtocesto potegnem in na hitro švignem do vrhnike,da preveč ne zamudim...malo pred postojno..200 km/h pred mano en nemc na prehitevalnega skoči...pobremzam,nižam..on prehiti,se umakne jaz pa v četrto in privijem do konca...motor na obrate hitrost pa ostaja eneka,samo tresenje čutim..spustim gas in se "počasi" odpeljem do počivališča...in glej ga šmenta...na mojmu jermenu ni več zobkov...niti enega samega več ni gor..gladek jermen!?!....motor ima pa narejenih okroglih 20.000 :headbang:

zgleda,da ga je napenjalec na mojo srečo še vedno toliko napenjal,da sem se lahko počasi po stari cesti privlekel nazaj v koper...pazil sem samo,da pri pospeševanju nisem preveč drsal po jermenici..omagal je pa kakšnih 200 metrov pred domom...hrib na markovec je bil preveč strm tako,da sem ostal sred hriba... :surrender: ...skor pol ure mi je rablo,da sem ga potisnil tistih 200 metrov do bloka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx za info in slike, sem jih pogledal, sem pa tudi narocen pri avtovalu, da mi prečekirajo igračko in dajo žig, da je ready for longer tours :)) glede na to da so prazniki pred vrati...

Imam pa eno vprašanje še za vas, BMW F800-aše... Iščem kovček za odzadaj in sicer sem že kar nekaj gledal, predvsem Givi in Kappa. Zanime me; kakšne so vaše izkušnje in kaj se priporoča? Pa kakšni so kaj nosilci, ne bi rad imel nekege "grdega" ali nekaj kaj bi preveš štrlelo ven ko ne bi bilo kovčka gor? Kaj se predlaga...

P.S. kdaj se dobimo... :)

Hvala in lep motorističen pozdrav...

vreme pa še itaq bo :)

K

kar se pa zadnjega kovčka tiče sem si pa jaz na mojega ST-ja kupil KAPPA 46 kovček in si sam zmontiral nosilec,ki je bil zraven na zadnji prtljažnik in mi je zadeva super izpadla...drugače pa imam tudi originalne stranske kovčke,ki pa jih dam gor samo ko se kam daleč odpravim...

Popravljeno . Popravil ikar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ni bil od novega še nič nastavljan in se je prekomerno obrabljal, preskakoval, dogler ga ni čisto pobralo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošel alesnova!

Mislim, da si jih dobu za še kr dobro ceno...drugače so baje okrog 800€ (original), kovček pa mam tudi jst enak. Pa morem pohvalit Givi, ker je naredu nosilce za topcase res zelo diskretno. Kr lepo zgleda, se ujame z linijami...

Ima kateri lastnik F800S/ST morda Akrapoviča ali pa Leovince montiranega? Nikjer nisem imel še priložnosti v živo slišat kakšna je razlika :naughty: , če je dejansko kaka razlika ali niti ne?

he he...vragec...ne rabiš daleč,da akrapoviča na f800 slišiš....ga imam od cilindra naprej...pa še DBkiller-ja ni gor :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ni bil od novega še nič nastavljan in se je prekomerno obrabljal, preskakoval, dogler ga ni čisto pobralo.

ja...verjetno res...na 10000 sem ga v gorico peljal na servis in ko zdaj malce razmišljam kako je potekal moj pogovor z mehanikom,bi rekel,da pojma nimajo tam gor...ga bom v ponedeljek kar v kombi naložil in ga na avtoval odpeljal,da mi ga porihtajo kot se spodobi..očitno imajo z temi modeli več izkušenj kot v gorici,ker un tam gor ni kaj dosti vedel kaj vse mora naredit...samo tekoče zadeve je pošlihtal in adijo :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!