Popularna vsebina

Najbolj všečkana vsebina dne 04/26/17 v vseh kategorijah

1. 24 všečkov

Grand enduro Slovenija

Kot sem že omenjal, sva s kolegom tenerašem izkoristila delovne dni prejšnjega tedna za enduriranje... V preteklih letih smo odvozili večino enduraških sladkišev na Krku, Rabu, Istri, Velebitu... Tokrat je prišel na vrsto Cres in Lošinj, obenem pa sem izkoristil pot za tja in nazaj za trasiranje četrte trase za GEM meeting, ki prihaja čez par tednov. Na teren sva zavila v Ribnici, kjer je sledilo 45 km tekočega neprekinjenega makadama vse do Čabra... Nisva se ustavila niti enkrat, tako da ni slike... Iz Čabra sva se dvignila proti Gorskemu Kotarju, kjer se najde prenekatera lepa jasa in razgled. Proti Platku sva hotela priti po stari rimski poti, ki pa naju ni spustila skozi, zaradi nestopljenih snežnih zametov. Nekaj časa še gre, ampak ko je debelina snega nad 30-40 cm in mašina naseda, je res konec... Nepogrešljiva malica v naravi Nadaljevala sva preko Učke do Brestove Južno od Učke proti Brestovi je sledila lepa daljša sekcija terena z lepim razgledom: Kako uro sva čakala trajekt, tako da sva v miru spila en pir... Med čakanjem pa ugotovim, da samo po enem dnevu terena manjka že vsaka druga vrsta štoflov na gumi, kaj še bo... V miru se sončiva na terasi in lepo spijema zasluženi pir in trajekt pride ravno pravi čas. Čez 20 minut sva že na Cresu in pred mrakom poskusiva odvoziti terene na severnem delu otoka... Teren je bil precej kamnit, skalnat, vendar lepe potke, razgledi... severni del je precej neposeljen. Voziva že kakih 20 minut po temi, ko prideva v mestece Cres. V centru najdeva lušno gostilnico, ki obratuje tudi izven sezone, ko je na otoku vse mirno in prazno. Rižota na črno je dobro dela.
  2. 22 všečkov
    igc1

Grand Enduro Meeting 2017

Jah nič, še moj kratek povzetek, sicer je moderator hotel cel potopis, ampak jaz sem bolj kratek pa jedrnat... Mi smo se probal čimbolj držat navodil organizatorja, tako, da smo res delali tisto, kar je bilo z njegove strani na lepo, s tablami označenih kontrolnih točkah predpisano. Ker ni blo nobenga Bemflna blizu, smo GSXFu en žebl u šlauf zabil, da smo lahko potem mal šraufal pa flikal. Ko smo po dolgem iskanju najdl naslednjo kontrolno točko, je pol ekipe trdilo, da mormo na cilj v Ljubljano, ta drugi pa, da v Koper.... Pol smo se le odločil da gremo za Koper.... No, tu smo bili pa že kar blizu cilja, Tabla je zgovorno prikazovala, naj si vzamemo kako minutko časa za fotografiranje. Hvala še enkrat Ni3ous & co. za odlično pripravo dogodka, pa naši ekipci za dinamično vožnjo in zabavno druženje :-)
  3. 22 všečkov
    miklavc

Grand Enduro Meeting 2017

Sobotni dan je bil res idealen za enduriranje po naši prelepi Sloveniji. Ob poznem prihodu na točko zbora in nekaj zmede pri izbiri primerne trase/skupine, sem štartal iz LJ kar sam. GPS in Adventure ruto sem imel, prav tako poln tank in motor pod ritjo. Prevozim nekaj asfalta in obrnem na makedam, prvič z LC8 Po kakem kilometru makedama srečam skupino, ki stoji okrog enega motorja, tam nekje sredi barja. Prvi defekt na GEM 2017 Samo je tako vneto delal, da je začel kar kri spuščat Od tukaj naprej moj GPS z ADV ruto ni bil več uporaben, ker so me fantje vzeli s sabo na HARD track. Hmm... Prvič na LC8 s slabimi gumami (beri K60 Scout) na hard ruto s prekaljenimi mački in kramparcam na motorjih Ker je moral Samo po novo zračnico, smo se drugi odpravili po trasi naprej. Nekje v hribih naprej od VERD-a smo naredili kratko pavzo in preverili kako gre našemu izgubljenemu kameradu Vožnja je bila tekoča, včasi kar napeta ko poizkušaš dohajat prekaljene enduraše v njihovem naravnem okolju . Polovica dneva je bila mimo, ekipa je bila cela na kupu in čas je bil za kratko malico. Kar je pač kdo imel v narbtniku smo bratsko razdelili, sploh vem ne na katerem koncu smo bili. Po napolnjenih trebuhih pa prva gasilska slika Na poti smo imeli možnost opazovat tudi modelarje, en model večji od drugega Proti koncu naše pustolovščine, smo se srečali z Branetom, ki nas je popeljal do izjemnega razgleda. Od tukaj pa direkt v kamp na zasluženo pivo in postavljanje šotora pred večernim druženjem z ostalimi, ki so bili na dogodku Še enkrat HVALA za organizacijo, družbo in izjemne spomine
  4. 21 všečkov
    Cartman

Moto GP 2017

Ne razumem cist te vseprisotne dvolicnosti. Ce bi letos take dirke pelali recmo Petrucci, Dani, Ianonne, bi bli heroji. (Vsi na factory 17 motorjih) Tastar je pa nesposobn in se šlepa? Tud ok. Na motomaters sm prebral tole statisticno zanimivost: "that has seen the 38-year-old on the podium every race this season -- the only rider to do so -- and finish in the top three for nine of the last 11 MotoGP races." Se pravi, v casu ko je zmagalo 9 ljudi v sezoni, ko se na treh dirkah na stengah vsi zamenjajo, je penzic se kar tam. U igri. Bedno mi je ko berem kake vernike, da je Rozman se kr najbolsi, verjetno ni, ipak je to sport za mlade. Je pa nevideno konkurencn. In se vedno nenormalno zagnan. Hudo zanimivo se mi zdi, koliko so se naucili v treh dirkah.
  5. 21 všečkov

Grand enduro Slovenija

Drugo jutro si najprej privoščiva zajtrk in kavo na trgu v Cresu, ki je spokojno miren izven sezone. Spogledujem se z gumo, ki je videti precej boga. Manjka vsaka druga vrsta čepov in če uničim plašč sem pečen in ne bom mogel domov. Oz bom rabil avtovleko... Preverim vse opcije na Cresu in nikjer ni za dobit gume. Šla sva k največji mehanični delavnici na otoku in preverila dobavljivost gume... tudi če jo naročim iz Rijeke, ne bo dostavljena na otok isti dan. Domov pa nočeva. Bom pač šparal na gasu si rečem...in pičiva na teren južno po otoku. Medtem se povežem s starim prijateljem endurašem Damirom iz Matuljev pri Rijeki. Doma mu leži ena stara enduro guma 18 col. Ne sprašujem preveč o ostalih dimenzijah in modelu gume... vedel sem da bo boljša od te, ki jo imam sedaj na motorju. Hitro se dogovorimo da popoldne skočiva na trajekt in se zvečer dobimo pri njemu doma na premontaži gume in piru, ter druženju... Nadaljujeva s furo...povzpneva se tudi na najvišji vrh - Osorščica, vendar je bil teren tako fajn, da sem hitro pozabil na šparanje gume in začel ožemat gas vse preveč... Iz vrha je razgled čudovit na vse strani jadranskega morja Pogled na ožino ki meji Cres in Lošinj, povezuje ju le most Sredi dneva je bilo že zelo toplo in po tehnično zahtevnih poteh kar prevroče zato sva že iskala senco Kljub temu da pri trasiranju včasih zgleda prevozno, je včasih treba obrnit... sčasoma se naučiš kdaj je pravi čas da odnehaš, preden pride do prehudih zapletov in je vračanje pretežavno Odvozila sva večino povezovalnih makadamov in ostalih zanimivih stez na Cresu in Lošinju, zato se vrneva proti severu, proti trajektu. Spet trajekt čakava ravno toliko, da imava čas za osvežitev. En pir lahko. Pri Damiru veselo menjam gumo. Še nikdar nisem bil tako vesel ene stare znucane gume. Na tej sliki se sicer vidi bolj slabo, vendar po sredini ni več profila. Guma je postala gladka po dveh dneh vožnje. Čepi so le še ob straneh. Pred mrakom skočimo še v mesto na večerjo in druženje. Ko se vrnemo Damir pokaže pokale in ostalo zbirko priznanj...V enduro segmentu je močno prisoten že 40 let, udeleževal se je na spretnostnih vožnjah in tudi zmagoval. Pokaže nama tudi plakete in fotke iz verjeli ali ne enduro meetingov iz Pohorja, ki so bili tam na veliko organizirani od leta 91. dalje. Vendar so po 4 letih zadeve že začeli omejevati in se je že zelo zgodaj ta enduro zgodba v SLO končala. Pove, da so bili to super časi, dobre enduro fure in pristen folk. Ta večer ostaneva pri Damiru in skupaj pregledujemo zemljevide, kajti naslednji dan se nama pridruži še Damir in bomo skupaj odvozili še nekaj terena.
  6. 20 všečkov
    Kmet nadaljuje.... Kakšna pretresljiva vožnja , Uživamo na polno. "Opičji prsti" gorovje za nami Dades Tudi najboljšim se zgodi Tizi'n Ocupano.... 2900m. Presegli smo Triglav. No ja pa če je kaj narobe napisano... sory to je višinska bolezen
  7. 19 všečkov

Grand Enduro Meeting 2017

Očitno smo vsi preživeli event brez posledic. Je pa bla kriza pozno zvečer v kampu. Se mi zdi, da je blo par filtrov tam in za nekatere manevriranje zahtevnejše kot po terenu. Po odzivih sodeč smo se imeli dobro, torej je namen dosežen, kar je najbolj pomembno. Nismo se velik ustavljal niti nisem kaj dosti slikal. Upam, da še kdo iz grupe kaj doda. Prvi postanek je bil kako uro naprej od Kaliča, pa smo na brzino zakurli in golaž pogreli. Najboljši iz konzerv je tale: http://www.podravka.si/izdelek/goveji-golaz/ Potem se nismo kaj dosti ustavljali vse do hrvaških singlc, pa še to po sili razmer: Šus plato je prebila skala da je preluknjalo oljni filter in kot je že Robster omenil, se je pocedilo od Elefantke, ampak smo saniral v pol ure in pičili dalje. Vzpon od zadaj na Žbevnico je bil tehnično kar zanimiv, na vrhu pa zelo lepo Izven kolovoza je vožnja nemogoča. Čeprav zgleda ravno kot tepih je luknja pri luknji, zakamuflirana z travo vmes pa posejane skale ravno tolikšne, da se ne vidi ampak čeri taprave. Tukaj se dobro je in pije. Lastnik pa ima na lagru olivno ali traktorsko olje - po potrebi. Ane Robster Pred mrakom smo bili nazaj v SLO Ravno pravi čas smo prišli v kamp, kjer se je že zbirala raja vesela. Super sem se imel. Žal nisem uspel podebatirat z vsemi kot sem želel, je šlo prehitro mimo potem. Imam pa problem, da zdaj obraze in imena iz meetinga ne znam povezat z nickname-i tule. Tko da za polovico še zdej nimam pojma. Ampak to se je dogajalo itak vsem nam najbrž. Nalepke najbrž niste dobili, tisti ki niste prenočili v kampu ali kako? Delile so se od mize do mize in kdor je bil tam sem mislil da je dobil. Ne vem pa kje so nalepke, ki so ostale viška. Kdo ve?
  8. 17 všečkov

KAWASAKI Z 900 2017

itz alajw
  9. 17 všečkov
    še mal materiala in seveda garanje, garanje....:P
  10. 16 všečkov
    Vtisnu sm
  11. 16 všečkov
    brezveze, jadranki sem se izognil raje, so mi ljubše kače, pesi in avanturistične ceste
  12. 16 všečkov
    Dr_Jakob

Grand Enduro Meeting 2017

Evo, par slikic z moje strani. Nisem nekaj veliko slikal, ker sem se raje vozil itd. Aja, da ne pozabim, to je bilo moje drugo "ornk" ofroudanje u lajfu, moped približno pripravljen, oprema delno sposojena, prtljage pa miiiičken preveč. (tista plava vreča zadaj je v resnici polna ničesar, ker so bile noter točno 3 stvari: slabo zložen šotorček, nič zložena MAMUTKA in samonapihljivka, skratka skoraj samo zrak ) Sem pa imel s sabo Larisov survival komplet pa par reči za divje kampiranje, ker nisem bil prepričan, kako bo v kampu. Ja, tud za kuhat sem mel s sabo. Se je izkazalo za brezveze, ampak JUSTIN Case.
  13. 16 všečkov
    maus

Moto GP 2017

starćak je za u penziju ... šele drugi je biu
  14. 16 všečkov
    Kmet in ostali.........nadaljevanje Iz Agoudal v Merzougo.... bay bay Ob vodi je življenje Juhuu ... v živo je lepše ampak spomini so neprecenljivi Kanjon??? Bo Marjan povedal. Pred odhodom mini malica in razkužilo Ne ne te niso naše. Ampak kaj dosti drugačne ne bodo se nadaljuje....
  15. 16 všečkov
  16. 15 všečkov
  17. 15 všečkov

Moto GP 2017

pozabljaš nekaj in sicer, kak bo moped je v prvi vrsti odgovoren voznik, on pove, kaj je potrebno spremenit in kako mora delovat. Dejstvo je da nekomu sicer bolj sede ena blagovna znamka drugemu druga. Zakaj misliš da Duče plačuje ase in moto GP? Da bi mu zrihtal moped. Dokler se bo stric/nono vozil v prvenstvu med prvih 5 je as, je glavni je car. Zato kasira najvišje zneske. Res da smo tule na moč pametni, ampak verjamem in vem, da so lastniki moštev še bolj brihtni od nas, torej točno vedo komu dajo "pare" Men se sicer jebe, ampak Rossi je car pa četudi bo vsako leto v prvenstvu samo drugi ali tretji. Pokaži mi nekoga s tako konstanto? V bistvu car je tut Pedrosa, pa nikol ni prvak.
  18. 15 všečkov
    jskrablin

Moto GP 2017

Grozn je ta penzić. Za v smeti, star, počasn, najžedazickomuhitrejšemu... Kdo je že vodilni v skupnem seštevku? Pa ne... da je to penzić
  19. 15 všečkov
    Joker

Grand Enduro Meeting 2017

Po mojem je reportaž točno toliko, kot je bilo ekip, Kp-Kp pa ima tako ali tako dve... Skratka, kljub temu, da nas je bilo v skupini kar 6 na zelo različnih motorjih, smo se krasno ujeli. Parkrat smo povadili polkrožno obračanje, za kar se prizadetim najiskreneje opravičujem. Kljub drugačnim nasvetom pred štartom, bypass za nikogar iz skupine ni bila opcija. Še več: Kp-Kp je traso poznavalsko začinil z dodatno pentljo... Velik poklon vsem, ki so vložili ogromno truda v ta dogodek! Že odštevam... Še ena tik pred ciljem:
  20. 15 všečkov
    gsxf750

Grand Enduro Meeting 2017

Ni3ous in ekipa VELIKA HVALA za organizacijo. slik imam zelo malo, le za vtis. jutranje sestavljanje (s trojimi dolgimi moto gatami zaradi pomanjkanja Celzijev). noč je bila naporna in na povratku po adventure (do Materije, naprej je bilo kar precej trasiranja (Tatre, Suhorje, Pivka) ekipa, upam, da ni bilo preveč, se je čist spontano dogajalo) med Slavnikom in Materijo aja, kombi je ostal v kampu in grem ponj predvidoma jutri. Se javim, ko se vrneva.
  21. 15 všečkov
    Robster

Grand Enduro Meeting 2017

Legendam iz MARATON trase se moram še enkrat iz srca zahvalit! Ko sem opazil lužico pod motorjem sem čisto ZMRZNIL! Sploh nisem mogel več razmišljat o drugem kot kako bom avtovleki sploh razložil kje sredi hrvaške džungle naj me ob treh ponoči (ker prej ne bojo našli) naložijo. V glavnem: Roman/Ni3ous hvala za hiter začetek akcije, komando, ker sam kar naenkrat nisem znal štet do 5 Ignacio/Nace/Nacho hvala za mega plastelin Peter/Diskow hvala za polaganje/držanje motorja in držanje nazaj na Črnem Kalu Matic hvala za krpanje filtra, držalo je ko pes Aleš hvala za orodje št1 in prostor v šotoru Mitja hvala za orodje št2 Žal sem čez par km na isto mesto fasal skalo, maso je porinilo noter in je puščalo okoli... Potem je šlo pa zame samo še navzdol Ostal sem na zlizano blatni skali in ni šlo naprej ( Hvala Nacho! ), z moralo pod nulo, na vrhu sem se pa še ulegel ko v risanki Damage report: razbit oljni filter, počen nosilec strehice, šus plata origami, nekaj novih prask. Šlo je pa po tleh par litrov bencina, do kampa 2 litra INA traktor olja, naprej do LJ pa še 3 litre MAXOL iz postojnskega eurospina Šlo je kot po maslu, ne dobro ampak spolzko V glavnem, ne morem se VAM dovolj zahvaliti, upam samo da VAM bom lahko kdaj vrnil uslugo! Hvala in upam da se vidimo čimprej!
  22. 15 všečkov
    evo, delam... kole pravi klapa: Gremo v puščavo V neznano Peščena idila tamtam Advanturistico Naša včerajcšna hrana. Preživeli Bilo je dovolj za vse Njam njam Po vetrovni Sahari malo luxuza Sedaj pa v dolino vrtnic in kanjon Dades. Se javimo ko bo wifi.
  23. 14 všečkov
    kola piše AfricanFarmer: Hmmm. Iz planiranih 200km je nastalo skoraj 500 km. In bil je prvi krizni dan za nežnejši del ekipe. 24.4. iz Agoudal do jezera Tislit do slapov D'ouzoud do Marakeša v poznih urah. Danes počitek v Marakešu po 3000km...... še enkrat toliko jih je pred nami. Lep pozdrav od Afriške ekspidicije..
  24. 14 všečkov
    Tukaj ni Boruttev ..... Lp od nas ..
  25. 14 všečkov
    Tunizija par let nazaj...
  26. 13 všečkov
    Dimen

Grand enduro Slovenija

Sem šel urejat dokumente za čoln v Izolo in sem potegnu direktno špuro do Kopra. Kolikor je bilo pač mogoče seveda. Prijeten ogled: Track, ki sem ga odvozil: Ljubljana - Koper - direktiva.gpx Ljubljana - Koper - direktiva.kmz
  27. 13 všečkov
    STAR

Hribolazenje

Včeraj KS-alpe z vrha Pece:
  28. 13 všečkov
    Rey

Albanija, Grčija

Lani 30.5. smo bili čisto prvi ki smo prečkali Durmitor (Žabljak - Trsa). V Žabljaku so nam rekli, da je cesta zaprta zaradi zametov. Smo rekli, da gremo odvozit kolikor se bo dalo. No, na koncu smo prišli do Trse kjer nas je Danijel (Eko Selo Durmitor - priporočam, prenočišče skoraj zastonj) debelo gledal iz kje smo prišli :-) Zgleda, da so kakšno urco pred nami splužili zamete :-P
  29. 12 všečkov
    imaging

Grand Enduro Meeting 2017

Tako pa izgleda zračni prašni filter po odpeljani maraton trasi, če voziš bolj zadaj v skupini ki pa dobro opravlja svojo edino nalogo
  30. 12 všečkov

Albanija, Grčija

jutri pridem, ni mi več brezveze postaja, ker se ponavlja, sicer pa na nobeni meji težav, di zdaj vedno pole, trajalo pa 15 minut iz albanije v mne, ker na roko piše v knjigo danes tudi lepo vreme
  31. 12 všečkov
    Končno, da se tut Kmet kdaj vala po tleh, zakaj bi se vedno jaz
  32. 12 všečkov
  33. 12 všečkov
    RobiRoberto

Domači ljubljenčki (živali) :)

Bilove očke ... Tačkine očke ...
  34. 12 všečkov
    gandi

Hribolazenje

Današnji Viševnik
  35. 11 všečkov

Jadranska magistrala

zdaj je lepo
  36. 11 všečkov
    Simboli ljubezni in svobode današnjega časa
  37. 11 všečkov
    Dve z Letališke pa še ena iz neta
  38. 10 všečkov
    jskrablin

Motoštosi

39. 10 všečkov
    Dimen

Grand Enduro Meeting 2017

Bilo je vrhunsko. Tako rute kot kameradi, ki sem jih spoznal. Slikal nisem nič, kamero pa sem nalašč pustil doma. Štartalo nas je pet (Boris, Tomaž, Jaka, Blaž in jaz) na hard traso. V Škocjanu smo se na vlaki obrnili, šli po adventure ruti in nato nazaj na hard. Pridružila sta se nam še Ata mamut in SF. Skupaj smo preko Svete trojice in Počka nadaljevali do Postojne, kjer sva se z Borisom poslovila in nadaljevala hard traso. Ker sva bila sama je bil tempo hitrejši. Prvi del je dopuščal višje hitrosti, drugi pa je bil tehnično zanimivejši. Do Ospa, sva večino skupin ujela, na poti pa tudi izgubila in ponovno našla Borisov gps. Večer je prehitro minil, jutro pa je prineslo nov sončen dan. Sprva sem imel v planu transfer do doma, pa se je ob kavi naredila grupa: gsxf750, Hajo, jskrablin, jaz in Nearrain. Začeli z adventure traso v smeri LJ. V Materiji naredili pavzo za pico in pajceka. Vajeti je v roke vzel gsxf750 in napletel ruto, ki nas je preko Pivke, Cerknega in Rakitne pripeljala v Podpeč, kjer smo se pozno popoldan poslovili. Hvala N3ousu in ekipi, ki je sestavila odlične rute. Da so bile premišljeno in odgovorno sestavljene potrjuje dejstvo, da ni prišlo do niti ene poškodbe. Hkrati pa smo si dokazali, da znamo kritično oceniti lastne sposobnosti. Postavili ste visok standard! Nam pa tudi, hahaha. Hvala vsem za dobro družbo in upam, da se kmalu ponovno srečamo. Garmin je zabeležil: p.s. Pozdravljam idejo Nearrain-a, da postane to letni dogodek, še raje mesečni, he he.
  40. 10 všečkov
    IBA

Moto GP 2017

A vidiš jaz ga imam na ignore pa je pri meni že nekaj cajta "tiho". Pač vas ima veselje podjebavat, vi pa se palite.... samo je to meni postalo dolgočasno, ker je vedno ena in isto... enako kot tisti, ki je postal sedaj MotoGP legenda.
  41. 10 všečkov
  42. 9 všečkov
    hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Ni grand enduro, pa vseeno bom od vzhičenosti nalepil tle Nazadnje sem bil na tem poligonu 14.12. in po skoraj petih mesecih abstinence sem se šel danes malo sprostit. Hecno kako enostavno je vozit z namenskim strojem po terenu .
  43. 9 všečkov
    Sem ga 2x že položu ....stranske plastike, remz tačka itd...špegu,sam sem vozen ...ko pridem domov bo remont na men in motorju :-P
  44. 9 všečkov

KAWASAKI Z 900 2017

Tumorou, tumorou aj kis ju end hag ju end squiz ju, aj lov ju tumorou, tumorou
  45. 9 všečkov
    Nearrain

Grand Enduro Meeting 2017

Ni3ous in ekipa . . . vse pohvale za pripravo in izpeljavo GEM-a. Vrhunsko je bilo ! Upam, da zadeva postane tradicionalna. Ce ze ne na letni ravni, pa vsaj na mesecni. Fotkal sem bolj malo (je blo bolj lustno z motorko okol sibat kakor s fotoaparatom), tako da je nastal samo tale zmazek od fotke iz GEM summit-a.
  46. 9 všečkov
    NinaBina

Hujšanje

47. 9 všečkov

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR

Kakšno knjigo o balistiki preberi, tam bo še največ razlage o izstrelkih.
  48. 9 všečkov
    jesen (Sony Xperia)
  49. 9 všečkov
    TUdi s trotlco se da delat ostre makro fotke.....
  50. 9 všečkov
    Mutasti

Vožnja v dežju

Pozdravljeni Sem začetnik, bi lahko rekel, po dolgih letih spet v sedlu. Dejstvo, da me je napralo že prvi dan z novim motorjem, je najbrž napovedovalo še več mokrih voženj. Pa nič zato. Bom opisal, kaj se mi je danes zgodilo...itak, poznavalci, kar smejte se, hahaha...saj sem se jaz tudi Zaspal sem zjutraj. Kraljevsko zaspal, tako zaspal, kot ne že vrsto let. Pogledam ven, mokro...na motorju itak nisem bil že štirinajst dni zaradi pljučnice. Ampak...tako pozen sem, da ne bo parkinga v službi, pa...taaaakooo rad bi se peljal...dež gor ali dol. Šlo je do avtoceste, šlo še kilometer, dva, potem se je ustavil promet; pa ravno v bližini izvoza. Super, zamudil bom še dodatnih deset minut. Ni problema. Zavijem dol, kot po jajcih...mokri cesti ne zaupam preveč, še na suhi sem previden. Rahel klanček čez reko...in motor umrčka. Kar tako, sredi ničesar, brez opozorila. Faak...na displajčku piše "CHECK"...kaj naj sčekiram, porkamazerja, mudi se mi...nič, samo lučke svetijo. Ključ not, ven...nič. Rinem peš v tisti klanček, težak je ko...AAA! Na vrhu se ustavim, vlečem mobitel iz žepa...itak je bil v trenutku moker. Koga naj pokličem sploh...študiram...dvignem vizir, zameglil se je od sopihanja in preklinjanja....koga naj...in iščem z očmi kakšno oporno točko...rdečo. Hm. Rdečo. RDEČO, je**m mu barvo, saj ni mogoče...neeee, ni... Pa je bilo. Ko sem brisal kaplje z vizirja, sem očitno dregnil stikalo za izklop v sili. Haaha. Ha. Sam sebi se zdim butast, ampak, ekola...vsaka šola nekaj stane. Mene je stala petdeset metrov rinjenja v klanec in nekaj živčkov. Poceni sem jo odnesel...ampak, ko je motor vžgal, mi je bilo vseeno zaradi zamude. Vseeno zaradi dežja, vseeno za cel svet...samo, da se kooončno spet peljem. Najbrž sem malo zasvojen LP M
Ta dvorana slavnih je nastavljena na Ljubljana/GMT