Prikazana je najbolj všečkana vsebina od 06/20/17 v vseh kategorijah

Malo po Yugi + Albanija, at suggestion from Snecer 7 dni, 3000 km
  2. 35 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Iz Andore v Francijo Start Shopping. nekje vmes (francija). Zares mogočna zadeva tale viadukt. Parkirana za nocoj.
  3. 35 točk
    Tačka

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Pa smo šli.. V Dolomiiiteee!! Dvakrat prespal, nardil cca 1000km... Par utrinkov: RAJ!
  4. 34 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

370km po francoskih "stranpoteh", ofce na poti na pašo. Prelepi kanjoni reke Le Tarn obvoz cca 50 km gorske ceste pripravljene za sobotni raly. Čakamo na noč....
  5. 33 točk

Malo na jug

Glede na to, da sem v življenju naredil kakih 200km. s kolesom lani oktobra pa izpit in kupil svoj sploh prvi motor, se mi je zazdelo, da se je treba pač malo peljat. In sem šel....na jug...do kod in kam še ne vem.... Par slikic za vtis....ko se vrnem pa mogoče kak potopis...če bom pri volji...
  6. 30 točk
    skalar36

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Nč ni novga...pa še neki časa ne bo. Men slikce delajo. Sem pa šele dans dojel, da mogoče vam ne.
  7. 29 točk
    hitrii

malo do ANDORE
  8. 28 točk
    Vito23

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Moji vtisi od včeraj... zbor ob 7.00 v Kranju, prihod domov ob 19.00. En "hribček" oddelan letos še Dolomiti padejo avgusta in zmaga \o/. Plus še to, da bo motor imel kmal 100.000km
  9. 27 točk

10. 26 točk
    Kmet2

V originalnem stanju !
  11. 25 točk
    Rey

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Včerajšnji vtis Koper - Postojna - Cerknica - Bloška polica - Ribnica - Kočevska reka - Osilnica...in po enaki poti nazaj z ovinkom čez Planino. Prijetnih 325km. Zanimivo na relaciji Cerknica - Osilnica sem srečal kakšnih 5 motorjev, traktorjev je bilo bistveno več. A se nihče ne vozi tam okoli? Sem bil prvič z motorjem v teh krajih...kar zanimive ceste okoli Kočevske reke...še se bom vrnil
  12. 23 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Še en vtis sicer z malo zamude... Naredila sva en krog https://goo.gl/maps/XzBC6zrv6kP2 Mezel, do Col De La Bonette in nato preko soteske Verdon po orisani poti. Start pred hotelom. Lac De Serre Poncon. Vmesni postanek proti vrhu, vrh na vidiku. Do tega kamna z motorjem, do vrha pa peš. Nama ni ravno "dišalo" v moto opremi. Tule sva srečala edina slovenska motorista na celi poti. Snega je v grapah še kar nekaj. Serpentine v dolino. Pont de Chaulière. 25 km dolg in 700m globok kanjon. Tunell du Fayet. In nato nazaj "domov" mimo polj lavande.
  13. 23 točk
    Greencaj

Grand enduro Slovenija

Ma zahvala gre tebi pa igc1, Biker87. Ste me vzeli sabo, kljub neizkušnjam, ste prilagodili vožnjo in kot bo vidno na eni fotki ste mi še motor šraufali ^^ Moja izkušnja: Najprej sem mislil, da se vozi bolj počasi po takih terenih. Sej, verjetno za razmere izkušenih je bil to čisto počasen tempo Sem pa užival kot prašič v blatu. Iziv za izivom. En malo večji kamenček, globok makedam, blato, spust po klančku kjer so kanali, visoka trava da se ne vidič nič pred sabo, kanal ki ima na sredini železne "pasti", gozd z listjem in slalomiranje med drevesi, korona (ki je nisem speljal ), prvi padec..... še pa še pa še.... Ugotovil sem, da je bolj zračna kaciga MUST HAVE, tako da grem hitro v nabavo za nove avanture. Tako da, hvala vama še enkrat, enkratna izkušnja, prva izkušnja z enduriranjem. Fun fun fun! Pa še par slikic iz mojga vidika PRVI POČITEK: še kako dobrodošel ZA MANO: PRED MANO: SERVIS PO PADCU: ps - Tenerejka je super sprejela moje neznanje, ni ji bilo čisto nič, razen par praskic in odpete vzmeti od tačke RAZISKOVANJE: RAZGLED NAD TRSTOM: Lep pozdrav, pa se vidimo še kej ^^
  14. 23 točk

Malo na jug

Že bil....saj sploh ne vem če bom šel čez Transfargo....jebena turistika. Romunija ima še toliko krasnih dolin....bom še videl. V glavnem še sem živ. Danes 330km jebenih Albanskih ovinkov. Ko pridem domov prodam >Yamaho in kupim GS-a...jurjadvesto ali pa kar dva jurja....pa še samo po avtobanih.... Zdaj sem v Nekem Peshkopi-ju....v hotelu pa jaz, pa kakih 50 policistov. Vsaj pecikl je na varnem....:))))
  15. 22 točk
    Rogerg

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Dons je biu pa štart ze ob 7.30 ker je pol cist prevroce Do ajdovcine ...nove gorice... in do jezera avče kjer se nikol nism biu.. res ogromno tole Bi se vozu še in še ampak je blo treba kr domu tok je kuhal
  16. 22 točk
    Xebec

Vtisi z dnevnih voženj 2017

V louisa v Beljak. Nazaj grede pa Basko Cez Korensko nazaj v Slovenijo. Malo levo desno po TNPju Sm hotu cez Pokljuko v Bohinj, pa delajo cesto od Krnice gor. Z malo bolj AT biciklom se prirines gor. Obrnem in cez Bled na ohladitev. Se je nabralo 320km, pol me je pa dez prepodu dam
  17. 21 točk
    Dimen

Grand enduro Slovenija

Utrinki z naše tedenske dogodivščine: Povprečna hitrost brez postankov: 47kmh Povprečna z postanki: 26kmh Odpeljan track: BIH - CRO 2017 - odvožena.gpx Pozor: ruta vključuje ile-gal-en prehod meje v CRO! (za Zumo-ta sem moral track rezat v tri dele, ker ni prikazalo celega ) Hvala Roku in Jakatu za odlično družbo in zaupanje.
  18. 21 točk

Grand enduro Slovenija

Zaključil sem z voznjo po TET - Balkans section. Trek je fenomenalen. In spodbujam da si ga zada odvozit še kdo in odide na nepozabno avanturo!
  19. 20 točk
    fishy

Vtisi z dnevnih voženj 2017

spet mangart sam tokrat tud na vrh po slovenski strani gor in po italjanski dol start je bil ze ob 7, da nebi prevec sonce zgalo, guzva nepopisna, vec avtov danes kot pa zadnja 2 vikenda k sm se tud po soski trajbu ce se bo se komu zalustalo it gor... brez kondicije u 3 urcah gor in dol, markacije ok, sm bil prvic gor pa je slo bp ja pa se precej snega in ce zdrsne....
  20. 20 točk
    dlicen

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Včeraj na Jadranki. Vroče in še kar prometno.
  21. 20 točk

22. 20 točk
    NumLock

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Včerajšnje ftise pišem z zamudo, saj sem po pikniku opoldan bil preveč utrujen za tipkovnico .... Zjutraj naju je pot vodila v Radlje, ker sva nataknila nove Mitaske ..... žena SportForce + , jaz pa Terra Force R . da nama je čas hitreje minil, naju je v Radljah obiskal prijatelj in ob kavici smo sproščeno debatirali o prihajajočih izletih, raznih anekdotah .... itd. V glavnem, super družba! Po "šolsko" sva se vračala domov .... tudi Mitaska ni Plug and Play, kot nekateri nabijajo, da jo lahko takoj "uporabiš" in voziš na polno .... verjetno gospod Širnik ve, mar ne!? Danes pa sem potestiral oba kompleta .... nimam besed, zaenkrat .... drži ko pes ježa!! Se mi je smejalo pod čelado. D RS2 mi zdaj niso več dajale občutka varnosti, čeprav je bilo na njih še 2,5mm profila. Napram ženine gume (stare) Pirelli Diablo, pa so držale do zadnjega. Na kavici .... .... prijatelj se je pridružil na pijači ...
  23. 19 točk
    DAMI34

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Občudovanje divjih sten in plaže pod krajem Brseč
  24. 18 točk

Malo na jug

Vsak pravi ded motor fukne in sam pobere.....brez poškodb....razen ega....
  25. 18 točk
    Biker87

Grand enduro Slovenija

As agreed, dolgujem en report na Ni3ous-ov track "ob AC do morja", ki smo ga odvozili. Dogovorili smo se dokaj na hitro in termin je padel: 21.6.17 ob 8ih, v Paviljonu na Brezovici Udeležba: igc1 / LC8 / Izkušen off roader Greencaj / XTZ 660 / first time off road ( BTW tip si lasti Tenerejko cca 3 tedne in jo je še isto jutro pridrvel s primorske na Brezovico ) jaz / XRW 750 / sem si kupu star GPS in se odločil da bom vodil pot Po spoznavni kavici je sledila obredna nabava zalog in nižanje tlaka ( thnx to igc1's advice ). Res je razlika če se voziš z 1,7 ali 2,5 bara po kamenju Začetni del tracka skozi Vrhniko in Verd je bil tudi na adventure trasi GEM2017, ampak se je hitro obrnilo v drugo smer in nadaljevalo ob AC preko Lom-a, Unca do Postojne. Preko Postojne do Razdrtega, track za kratek čas zavije na asfalt ( malo osvežitve je prišlo prav ker je žgalo ko hudič ). Od Razdrtega dalje se začne zanimiv teren - zopet kratek del adventure trase z nekaj razglednimi točkami in nato konkretnim spustom v šumo , kjer je za kratek čas Garmin protestiral oz. je njegov uporabnik izkazal svoje ne-znanje branja kart. Podobno se je zgodilo še kasneje nekje v bližini Kozine. Track se uradno zaključi v Kozini, sem si ga pa dovolil še podaljšat z zadnjim segmentom adventure trase do SI - IT meje nad Trst in nazaj v civilizacijo. Zaključek je bil v Viki Burgerju, kjer se je Greencaj moral posloviti. igc1 in jaz sva se zapeljala še na zasluženo kosilo v Rižano in nato v mirnem tempu nazaj domov. Konkretno pranje motorja je sledilo preko Vrhnike do Ljubljane. Sam track je zanimiv, ne-zahteven. Tukaj gredo še pohvale Greencaj-u, ki je krstil svojo Tenerejko na ovinku in neki klančini proti koncu, ampak je vseskozi dobro držal tempo in pozitiven team spirit. Kaj sem odnesel sam ? Enduro is fun! GPS rabim relocirat z balance nad števec - razlog, da smo nekajkrat obračal. Slovenija je lepa! Enduro is even more fun! Hvala Ni3ous za track!
  26. 18 točk
    DAMI34

Mal po istri
  27. 18 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Ravnokar jadranka ... Dopoldne nad Neretvo ..
  28. 18 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Sva imela malo internetnega "mrka", pa za nazaj par slikic. Sobota Sierra Nevada...
  29. 17 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Včeraj Sarajevo .. Ne se jezit, lignji še pridejo ..
  30. 17 točk
    Kras

Yamaha xt660za tenere, 2014 Dodano: cevna zaščita, givi vizir in quickshifter
  31. 17 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Enga na hitro sem ftisno! Dobro leto, prelepih 20k ..
  32. 17 točk
    Dark

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Danes, kljub visokim temperaturam (30-32 °C) izlet na Golico. Po ustaljeni turi preko Jurija, Schloßberga (cesta, ki so ji lani obnovili asfalt posuta z drobnim peskom), Arnfelserja (delo na cesti), Eibiswalda, kjer se cesta prične dvigovati. Temperatura se je hitro spustila na prijetnih 21°C. Pripeljal sem se do Sobotha, kjer sem zaradi dežja obrnil. Kljub temu prijetnih 132 km.
  33. 17 točk

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Nedelja, do mesteca Deveses in malo "mivkanja"
  34. 16 točk
    Joker

Sardinija

Bilo je… Po lanski Korziki sva se letos odpravila na sosednjo Sardinijo. Ker naju je čakala dolgočasna vožnja po avtocesti do Bologne, časa pa dovolj, sva se že iz Ljubljane do meje peljala po regionalnih cestah. Po Padski nižini je bilo kar precej vroče in samo upala sva, da bo napoved za Sardinijo držala. Pri Maranellu sva se po še eni izmed mnogih cest preko Apeninov, zagnala v hrib. Tudi ta ni razočarala, kljub malo bolj prometnemu začetnem delu. V Livornu sva se vkrcala na nočni trajekt. Karte sva kupila 5 dni pred odhodom. 2 osebi, 2 motorja in kabina za invalide s pogledom na morje: 114€. Po vročem dnevu se je tuš res prilegel. Povečerjava, spijem pivo in v posteljo… V Olbii smo pristali ob prvih sončnih žarkih. Ko se izkrcamo za začetek zgrešim, nato pa zapopadem sistem in gremo v hrib… Že od začetka sva imela občutek, da so ceste tam samo zaradi naju. Čudoviti odseki kvalitetnih cest, kjer tudi pol ure ne srečaš nikogar… Preko Passo Ghenna Silana se naravnava proti najini prvi bazi v Cei, par km južno od Arbataxa. Tam sva parkirala poleg tegale Speed Tripla in se spraševala, kako da tole kolo ne razpade. (saj verjetno bo kmalu, ker je ena »šprikla« že manjkala…) Po prhi in preverjanju temperature morja se je bazen izkazal za privlačnejšo opcijo kljub temu, da sta bila tam tudi dva malo čudna tipa. No, vsaj rdeči kravati z bleščicami sta si snela, predno sta skočila v vodo… Od tu sva v naslednjih dneh delala kroge po narodnih parkih v osrednjem delu otoka. Cest, takšnih in drugačnih, kolikor ti srce poželi. Lahko se odločiš za bolj razvpite ali pa tiste malo bolj odmaknjene. Lahko izbiraš med prvinskimi motorističnimi užitki ali pa greš po manj obljudenih, bolje rečeno neobljudenih, cestah in uživaš v čudovitih razgledih. Sardinija ponuja vse. Vsem (asfaltiranim) cestam pa je skupno eno: Asfalt z odličnim oprijemom. Neglede na barvo in neglede na to, ali je površina originalna ali pa je zaplata… Vasi oziroma mesteca v notranjosti so si zelo podobna. Stisnjena v hrib, z neverjetno strmimi in ozkimi ulicami ter hišami s fasadami v pastelnih barvah. Na slikah sta Desulo in Osilo. Duh kolesarske dirke po Italiji je bil prisoten povsod, kjer je potekala dirka. In kdo pravi, da je GSA velik motor? Na tejle sliki je še najmanjša reč. In bolj ko jo gledam, bolj se mi zdi, da bi mi bil tale bicikl bolj prav… Kljub temu, da je na Sardiniji približno vsak deseti avto stara Fiat Panda pa je moč videti vse sorte. Tega sta Nemca tako dolgo zaganjala, da sva spraševala, kako sta prišla do sem… Hraste, iz katerih pridobivajo pluto je moč videti povsod. Dežja je bilo letos izjemno malo. O tem pričajo tudi na biološki minimum spraznjena akumulacijska jezera. Moja draga je ugotovila, da ima na Sardiniji kar svojo vas… Oleandri in kaktusi so povsod. Ob cestah, v rečnih strugah, strešnih žlebovih… Na cestah je veliko ovčjih čred, ki za seboj puščajo ogromno »znakov življenja«. In to tudi na najbolj glavnih povezavah in ne le na tejle lokalni potki. So se pa pastirji modernizirali, saj jih vodijo kar z avtom, dve čredi pa sta peljala celo samo dva psa. No, tudi moji gre kar dobro od koles… Kljub drugačni propagandi pa sva se odločila, da bova otok tudi obkrožila, saj sva želela imeti celotno sliko. Tako sva bila tudi na jugu nagrajena z nekaterimi čudovitimi odseki cest, okolico večjih mest pa pač preživiš. Tudi Cagliari nama je bil všeč. Seveda se je treba zapeljati do starega mestnega jedra, parkirati in se sprehoditi po, za promet zaprtih, ulicah in uličicah. Po kopanju v morju, parih hecnih izkušnjah z natakarji in prespani noči v okolici Portoscusa, sva se odpravila proti naslednji bazi v Bosi. Ta naju je s svojimi ulicami in uličicami ter prehodi res očarala. Sprva sva tukaj nameravala prenočiti 2x a je bil hotel v Bosi Marini tako dober, da sva dvakrat podaljšala. Bazen, morje kakšnih 200m proč, vse skupaj pa za 43€ na noč. Za oba in z zajtrkom, se razume. Tu sva si en dan vzela popolnoma na off. Ja, kljub motorističnemu dopustu, se je tudi to prav prileglo. 2 dni sva od tu delala ture v severozahodnem delu otoka, popoldne pa sproščanje in obvezna steklenica Ichnuse! Nato pa zopet preko čudovitih cest v osrednjem delu Sardinije v Olbio na trajekt. Imela sva čas pa sva skočila še do Coste Smeralde. Izguba časa in denarja…Po kavi z znancem, sva se vkrcala na nočni trajekt proti Livornu, za katerega sva karte kupila le 2 dni prej. Zopet s kabino za invalide, tokrat za še vedno ugodnih 130€. Ker sva imela še dan ali dva na voljo se odločiva, da se bova vračala preko Dolomitov. Zato sva avtocesto uporabila le od Modene do Verone, nato pa ob Gardskem jezeru preko Trenta do Predazza, kjer sva prespala v enem od redkih odprtih hotelov. 70€ za noč, ampak je sta bila na voljo tudi savna in jakuzzi… Naslednji dan pa preko prelazov Valles, Duran, Cibiana in Mauria do Tolmezza in preko Selle Nevee do Rateč in nato proti domu. Pod črto: 12 dni, vse skupaj za las manj kot 4000km in nešteto čudovitih vtisov. Skupni stroški? Pojma nimam. Vreme vseskozi lepo, en dan je sem pa tja malo porosilo. Brez potrebe po dežnem kombinezonu. Temperature zelo zmerne. Po nižinah je prišlo do 30°C, v notranjosti, kjer so ceste višje v hribih pa večinoma med 20 in 25°C. Lani ob tem času, ko sva dopustovala na Korziki, je bilo na Sardiniji peklensko vroče. Ko sva se lani vračala iz Korzike in se spraševala, kako je bilo, sva si bila složna: Čudovito, ampak bi šla še kam drugam. Letos je bil prvi del odgovora enak, drugi del pa se glasi: Če se bo le dalo, bova šla spet… PS: Slona pa zanalašč nisva slikala!
  35. 15 točk

Malo na jug

....dolgcajt....za zajtrk Tranfagarašan....za kosilo je bila mišljena Transalpina....ampak glede na to da imam čas....bom za večerjo ruknil kaj drugega....jutri pa na Aplino...mogoče...
  36. 15 točk
    maus

Vtisi z dnevnih voženj 2017

evo me nazaj .. Slovenija - Madžarska - Slovaška - Poljska - Slovaška - Madžarska - Romunija - Srbija - Bosna - Hrvaška - Slovenija ... cca 3900 km vtisi ... super
  37. 15 točk

Malo na jug

No saj ni bilo vse tak težko....;)
  38. 15 točk

Malo na jug

Danes krenil iz Ohrida-Bitola in severna Grčija do Bulgarije v Delčevo....435km. Grčija greznica od greznice....sam cigajnaraj....Bulgarija....fantastična....ceste super...hribi, gozdovi, hladovina. Pol pa sem si še privoščil hotel za celih 15eur (moraš se tu in tam vrečt v strošek...:))).....bazen, spa, mehurčki....mogoče kakšna masaža za utrujenega popotnika....;)
  39. 14 točk
    mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Giantco Sprint in Piaggio Fly ludooooo Do Trboj na neko čudno vodo In nazaj na dobro vodo Malo ali sladko
  40. 14 točk
    thumper

Vtisi z dnevnih voženj 2017

divača , ilirska bistrica ,ornit na predor učka , ičiči (stonajst serpentin) ,plomin , labin , pazin , buzet,črni kal , domov ..460 neki km.. jami ..
  41. 14 točk
    maus

Vtisi z dnevnih voženj 2017

čaki na slike kot čakaš na izpit evo ... nemški kombinezon iz Schindlerjeve tovarne v Krakowu
  42. 14 točk
    smasher

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Večerne črne kaplje za katere se je izkazalo da so žuželke
  43. 14 točk

Jadranska magistrala

Gužve ni pretirane in v Karlobagu spodnji utrinek .. 2 kosa cist pri plazi pod BB ..
  44. 14 točk
    gusar

Lepe fotke (brez motorjev in nagih ljudi)

45. 13 točk

Malo na jug

Danes si nisem privoščil prevračanja, čeprav je malo manjkalo...si pač znam izbirat pizdarije...;) Drugače pa transfer v Romunijo, jutri pa naskok Transfar....že česa. Edino prestop meje sem si pač izbral malo drugačen kot večina...jaz sem pač Donavo prečkal s trajektom...jebi ga....most je dolgcajt...
  46. 13 točk
    notranc

Njam njam

Spet mi je večerja ratala
  47. 13 točk

Malo na jug

Danes čisti relax....kratka a sladka do Ohrida....jutri pa v Grške hribe. ....fajn ekipa smo se zjutraj na kavici zbrali....... ....ampak to pa je sifon to...ne pa ono kaj imamo mi v kopalnicah....
  48. 12 točk
    sesir

Moto GP 2017

Še ena za "vas"
  49. 12 točk
    Yoghurt

Domači ljubljenčki (živali) :)

50. 12 točk
    mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2017

V Klepčevo deželo in prek kočevskih rid nazaj
Ta dvorana slavnih je nastavljena na Ljubljana/GMT