Popularna vsebina

Prikazana je najbolj všečkana vsebina od 03/19/17 v vseh kategorijah

1. 39 všečkov
    Sobota, "el clasico" Celje, Trebnje, Kočevje, Delnice do Reke in nato do razgledne točke po Plominki. Vreme še precej "zimsko" okoli delnic le 8 stopinj. Nedelja do iz Novega Vinodola do Maslenice. Delno oblačno ampak že lepo pomladansko, ceste prazne le malo prometa in kar nekaj znanih motorjev na njej. Ponedeljek pa pomladansko poletno vreme. Najprej še enkrat proti jugu obrnila pri eni od Drag in nato po "el clasico" nazaj domov. Števca sta se ustavila pri par metrih manj kot 1300km.
  2. 39 všečkov
    Evo zdej prišla domov oz. k naši mami Mileni ......začelo se je težko ,saj je bila noč težka Zjutraj vstanem ...... ....tud na furi ni počitka , jutranji kardio pred zajterkom obvezen Mac je še globoko sanjal ,da je motor ... .....po kardiu , me Mac že čaka za polno obloženo mizo .... ...po kratkem posvetu se odločiva , da pičiva v Zavratnico , zdej je tam najlepše , ni žive duše , mir in prelepa narava .....na poti tja pa vam pokažem še sliko tunela kjer sem se tretjič rodil počil sem z Multistrado pri rahlem kruzanju , ko mi je avto tik pred tunelom zavrl na mrtvo , ker je v tunel pridrvel šleper ,ki se v ozkem tunelu ne more srečat z avtom . Pri panoramski vožnji sem vsepovsod z očmi razen na cesti , zato me je tudi presenetilo . Zaletel sem se v avto v trenutku ko je mim prižlajfal mrtvim tudi šleper , od avta me je odbilo v kamionsko gumo in od tam spet v skale . V sekundi sem se pobral še preden se je razkadil bel dim iz pod kamionskih gum , mal popraskan , Multistrada pa jo je odnesla malo slabše ko je priletel model iz kamiona me je objel in mi rekel ,da je mislil ,da me je dobil pod gumo .Nismo klicali policije ker nam bi hepani samo kazen napisali ,temveč sem avtomobilu pokril škodo z evrčki , z kamionistom smo rekla par toplih besed ,sam pa sem se moral vrniti v Starigrad ,da sem usposobil motor za domov .... ...kdo bo hodil do zaliva sej imam trajekt Mac pa za mano .... ..me je skurcal ...čuj pa kam ti to mene vlečeš Ura je še mlada , zato se odločiva ,da skočiva še na Rab .... ...v Mišnjaku pristanemo Rab ...skočiva še na Lopar , res carska plaža ,sam enga hard enduro bi rabil ,.. po eni uri sva bila že nazaj na trajektu , kjer nas je spet vkrcal isti tip .......a ste že nazaj nas ogovori seveda , mudi se nam jest pa pit No na trajektu srečam enega res cool tipa s katerim sva izmenjala nekaj besed , res pameten dečko V Karlobagu postanek in že tretjič na odseku Karlobak - Paklenica v dveh dneh .........noro , gume mi vidno pobira ...ne da se drugače kot ,da zaključiva pri pivu in hrani , parkirava ob 20h po 250km .......vidim ,da se bomo imeli v Maroku noro , tip je pravi uživač in dober sogovornik jutri nazaj v našo kuro ........se vidimo lp
  3. 37 všečkov
    yamafrik

Maribor - Jadranka-Zadar-Sarajevo-Visoko (piramide)-Maribor 1400 km
  4. 36 všečkov
    Evo nas doma po 320 lagano sportskih ..... po standardu Baška Bura Srečava Sohen in obrneva za njim na kavo , odloči se da gre z nama nazaj , vresnici sva ga prosila , če bi šel z nama , sej veste , ena zanesljiva Afrika ne škodi Samje res lepa ta Honda , takoj mel ...pa gremo preko Delnic .... ....pa prečimo v našo kuro in spust do Kolpe na malo potrebo ....ob hrani pa smo razpravljali o planu za poletno Rusijo , mogoče se vse poklopi Vikend paket tisočih km je swdwl kot budali šamar lp
  5. 31 všečkov
    Nedeljski izlet do oblačne Opatije s kolegom Apirkom. Japonska dvojčka:
  6. 27 všečkov
    sunnygirl

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Sm si rekla da tokrat pa ne bodo spet razprodali stvar. Jo grem kupit - pa čeprav v Italijo. Pa še en lep razlog za it z motorjem. Po službi na Vič tankat in gasa. V Postojni na čaj in nato dalje do Črnega Kala. Tam je ratala celo ena fotka Kupila stvar, in ker smo blizu Trsta je treba it še v Moto Charlija pogledat. Cajt teče, tema je že in že kr ura, tako da tokrat kar na AC in proti domu. Narejenih nekaj čez 200km. Pa letos že obrnila tisočaka
  7. 26 všečkov
    Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ...
  8. 26 všečkov

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Za Jadranko se je vremenska poslabšala dočim za vzhodni del Slo pa izboljšala (napovedanih 20+ celzijev in pretežno sončno). Ni blo treba 2x rečt in odvila se je že kar tradicionalna otvoritvena (ob Krki in čez Kozjansko (Lesično)) v solo izvedbi. Glede na lepo in toplo vreme sem srečal malo motoristov. ca 300km, eno samo sonce, peska na cestišču relativno malo, več je bilo blata! ena od pavz je bila v gostišču Pri ribniku (Brestanica, vzhodno, oddaljeno slabe 3km) ruta, med Ivančno in Prečno je Google potegnu hitro varianto. Napaka, ob Krki je mnogo lepše
  9. 24 všečkov
    Pa še moja včerajšnja tura po Dravski dolini pa čez Sobot nazaj. Vreme je vzdržalo, toplih 17 stopinj C po vsej dolini v Avstriji pa 15. Cesta brez peska, skoraj nič prometa. Škoda da podlaga še ni topla, bi se dalo malo bolj potegnit po ovinkih ... Prvi vikend, ko bo vreme stabilno in sončno pa planiram Istro. In ko smo že pri tem, danes se je na štajerskem žal zgodila prva nesreča motorista s smrtnim izidom. Sem se pogovarjal z dvema motoristoma s katerimi smo se naključno srečali v Slovenski Bistrici pri sladoledarju in baje ga je odneslo iz ovinka. Fantje in punce, ne ga peglat, gume se še ne segrejejo dovolj, mi pa smo tudi še nesegreti !
  10. 23 všečkov

Ufff! Kak je bilo lepo
  11. 22 všečkov

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Čevap adventure in ogled...
  12. 22 všečkov
    Sezona 2017 odprta. Začeti sezono brez Kolpe skoraj ne gre. Prvotno traso sem nekoliko skrajšal, a vseeno odpeljal lepih 160km.
  13. 20 všečkov
    mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2017

No včeraj sem ga le dal malo iz garaže. oiler super ogrevane ročke Do sedaj sem si zapisoval ture in kilometre v excel, včeraj pa sem sprobal aplikacijo ESR (EatSleepRide) Zanimiva stvar. Shraniš lahko vsako pot, dodaš slike, pišeš komentarje, deliš, itd.. No presenetilo me je, ko sem na koncu poti pritisnil stop snemanja, me je aplikcija vprašala "did you crash" Bo pa treba imeti prklopljen telefon na polnilec... za 43min mi je skurilo 10% baterije.
  14. 20 všečkov
    danes pa malo po halozah ptujska gora
  15. 19 všečkov
    mladench

Njam njam

Jst sm pa staro krušno peč na vikendu sprobal za piceeee ma prvo sm mal zažgal, ker sem dal na peki papir no vse ostale so bile toppp
  16. 18 všečkov

18. 18 všečkov
    Andrejcer

Domači ljubljenčki (živali) :)

Psi nas profilirajo, ne da bi se mi tega zavedali. Vedo ko smo slabe ali dobre volje, vedo če smo bolani, če se kam odpravljamo ali bomo se z njimi igrali. Vedo verjetno stvari, ki jih še sami ne vemo. Naš Arni točno ve, ko pride katerikoli od nas iz hiše, če se bo z njim igral, pri hiši kaj delal ali šel od hiše. Včeraj proti večeru sva se z drago uredila, da greva v trgovino. Ko sva stopila iz hiše, je Arni veselo pritekel k nama, sekundo za tem, ko naju je "sprofiliral" pa je sledilo to: Ni treba reči besede, samo pogleda te in ve, če bo moral v pesjak ali ne. Tako se skrije in uleže za hišo, potem pa je treba minuto ali dve pregovarjanja, da gre v pesjak. To seveda stori z zelo žalostnim obrazom, včasih si s tačko prekriva oči. Psi so face!
  19. 18 všečkov
  20. 17 všečkov
    Malo raziskovanja okrog domačega sela. 150km poezije.
  21. 17 všečkov
    ALEŠ M

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Tudi meni uspelo odpeljati letošnji ogrevalni krog po gorenski. Lepih 110km lp Aleš
  22. 16 všečkov

Grand enduro Slovenija

Se je odvila ena lepa po Škofjeloškem hribovju. To pot v troje. Blegoš se je upru in zmetal sneg na cesto a se je odkupil z divjim petelinom na razdalji ca 7m. Je Skalar ugotavljal, da čuva svojo famili nekje na vrhu smreke. na sliki ni videt a je levo od "koze" strma grapa globoka nekaj 100 višincev. Če bi koza zdrsnla po bregu, brez traktorja in vitla ni šanse motor dobit nazaj na pot. Za najlepši pogled na Škofjo loko je proti koncu dneva poskrbel seveda domačin. Ob cerkvi Osovnik "sotrpina" hvala za družbo. . Pa kmalu zopet.
  23. 16 všečkov
    Andrejcer

Kdo je pravi biker ????

Pravi motorist si, ko namesto da bi se vsedel na motor, greš z družino na sprehod, potem pa te trga pri srcu ob slehernem mimo vozečim motoristom, za katerim se obračaš, kot da bi prvič videl motor. Pa si misliš: "WWWWWAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH, kak bi se pelo zdaj!"
  24. 15 všečkov
    Včeraj med jutranjo kavico se štirje somišljeniki odločimo, skočimo v Bosno na kosilo. Rečeno storjeno, štart ob 9.30 iz Cerknice na ploščo mesnatih dobrot. Vstavimo se v mlinu malo naprej od Bihaća. Ker je dan še mlad se zapeljemo do Bos. Petrovca tam desno proti Drvarju. Na prelazu še sneg. Drvar Obiščemo še zgodovinsko pečino nadaljujemo proti Martin brodu in se ustavimo nad njim ter poslikamo kanjon reke Unac, ki se v Martin brodu zliva v Uno skočimo po makedamsli poti do Kulen vakufa in si privošimo krajši postanek v kafiču ob reki Uni ker smo sklepčni, pade odločitev, da tudi večerja v Bosni ne bi škodila in vrnemo se nazaj v Martin brod prespimo opravimo sprehod pozajtrkujemo in danes preko Bihaća, Karlovca, Vinice domov na kosilo Lušno je blo Lp, notranc
  25. 15 všečkov

29. 14 všečkov
    apirko

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Prvic po Plominki. Fajn je blo.
  30. 14 všečkov
  31. 14 všečkov
    HD-Dyna

32. 14 všečkov
    notranc

Sej je blo še tole zravn
  33. 14 všečkov
    Cartman

Vtisi z dnevnih voženj 2017

Vtisi so mesani. Furca je bla cudna. Plan je bil crni kal Postojna, senozece, kjer sm se premislu in obrnil do vipave. Tam se mi tud ni dalo vec naprej in sm odvil nazaj domov. Prvi vtis je dobro popravljen kombinezon. Ga. Vida je odlicno ustimala zadrge in jakno. Drugi vtis je lepo filanje baterije. DVM se ustavi pri 13,6V pri cca 5000rp/m. Dobra vtisa. Doma se posvetim verigi, ki ze rabi mal napenjanja, guma pa nit pod razno ne bo vidla losinja. Cist ocufana. To sta slaba vtisa. Ker gume prodajajo novo verigo pa mam na lagerju, je suma vtisov pozitivna.
  34. 14 všečkov
    Sploh ne vem o čem se spet kregate in odkrivate toplo vodo. Skozi prebrano zopet ugotavljam isto, kot vedno redko kdo ima tolk jajc , da prizna da si je sam kriv za določeno na situacijo na cesti. Če je pesek na cest je pesek na cesti in mi je čist en drek kako in zakaj je tam. Tam je in kaj zdej se bom usajala in cvilila in pljuvala. pesek ne bo šel stran. Torej svojo vožnjo bom prilagodila razmeram na cesti. O vožnji slovenskih voznikov pa ne bom izgubljala besed, ker roko na srce je katastrofa. Tolk egoizma kot vidiš na naših cestah, ga redko kje. No včeraj sva z mojim srečala "bisere" od motoristov. trije so bili, ki so cesto zamenjali za dirkališče. In potem se čudite in jočete ko kerga strese s ceste in odide k Vinetuju. Tisti, ki tako radi tiščite do konca pa z ušesi praskate po asfaltu, kupite si sportive za na pisto in se tam izživljajte. Bo mnogo bolj primerno in zdravo.
  35. 14 všečkov
    Akito

Prvošte si jeno pravu kofetu

...letošnja prva 'motoristična'....padala zeloooo......
  36. 14 všečkov
    Kmet2

......evo nas spet
  37. 14 všečkov
    Ob 9h je bil štart direkt iz službe , kjer sva se dobila z Mac-om . Seveda treba s kompanjonom katerim greva v Afriko prej mal spoznavnih dni naredit ,da vidim , do kje ima toleranco , kdaj me bo mahnil , kako vozi , ma dobro ženo , če smo nasploh kompatibilni Mahneva na Metliko Karlovac , vmes parkiram moj starodobnik tam kamor spada , med exponate Starigrad-Ostrožac V Veliki Kladuši nabaviva cigarete za pol naše kure .....na blagajni sva oba gledala v tla , vsi ostali pa v nas ...polni kovčki ---potem pa v Bihač k Mlinu, kjer je res fantastičen ambient Mac ni vedel kako se lotit, zato takšen izraz in poza ko sem jaz začel mlatit , je takoj vedel ,da vrag šalo nese in če ne bo začel ,bo dobil samo krompir ..... ...ko sva štertala z polnimi želodčki nas ne ustavi nič !!! ...............no ja kakšen ogenj, požar nas le mal upočasni ...in končno se začneva iz notranjosti spuščat proti Karlobagu .......men prihaja, motorju odhaja ...končno Baška Bura , Mac isti ko Dami 34 ...........takoj gledat gumo vidim ,da se bomo ujeli .........pa kje jaz pacient dobim slične paciente ....na željo Maca se ustaviva še na mestu kjer sem zgubil svoje oriđiđi koleno .....spomenik še stoji . Točno tam kjer stoji sem odletel na drugo stran ............znaka ki me je ostavil da nisem odletel v prepad več ni .....izgleda ,da so ga postavili na še nevarnejše mesto ,da bo rešil kakšnega motorista pred plavanjem ...in končno moj drugi dom .....ko sva prispela k moji mami sva takoj začela turnejo z motorjem vred ,saj je počila piksna v kovčku ,jaz sem se smejal Mac malo manj ,saj mu gate dišijo zdaj po piru ...in najina standardna oprema ki je vlekla pozno v noč na terasi s pogledom na morje .....malijon vredno ............ob soku sva ugotovila ,da dobro špilava v tandemu in na potovanju ne bo problemov . Res lep dan v fajn družbi in po 450km sva spila vse sokove in se ob 2h zjutraj postrgala v posteljo ..............danes naprej .....lep dan tudi vam , zdej grem pa na jutranjo kardio ob obalo in zajterk pri Mileni , kdor je bil ve lp
  38. 13 všečkov

41. 13 všečkov
    SANJIN-MIXON

Črni Kal

No pa še jst. To je pod vikijem
  42. 13 všečkov
    bobi1001

43. 12 všečkov
    MARE 65

Domači ljubljenčki (živali) :)

...k pes pa mačka...ampak prelena, da bi se tepla
  44. 12 všečkov
  45. 12 všečkov

Grand enduro Slovenija

In sezona je odprta, končno. . Čez Barje in krog okoli Iškega Vintgarja, po makadamih kot je bilo le mogoče. To pot tudi žez Iško pod Bukovcem. Ob Zali se je kmalu ustavilo. Razrito, spodjedeno od "hude vode" če sem si prav zapomnil je to Kogov slap
  46. 12 všečkov

Njam njam

Ker sem bil v nedeljo priden in nisem težil ženi doma, ampak sem se lepo cel dan vozil naokoli mi je v zahvalo pripravila nekaj sladkega...
  47. 12 všečkov
  48. 12 všečkov
    Kamor na Jadran kreneš...evo ti Kočevarja. Je pa možak z AT (levi na fotki) po moje edini pravi motorist v Kočevju.Se usede na moped in odgasira kamorkoli-razdalja ni važna...Seveda Kmeta ne upoštevam. Se je odselu ....
  49. 12 všečkov
    Kmet2

Jadranska magistrala

...in spet danes . 4x prevozil odsek Karlobag -Seline ......guma pa pa ,sam še mal jo je , naprimer za eno Jadranko
  50. 12 všečkov

Prvošte si jeno pravu kofetu

Današnja kavica v Piranu
Ta dvorana slavnih je nastavljena na Ljubljana/GMT