Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

kazni so predpisane, ko plačaš, se naučiš ločit, jooooj kaj bi dal dab tut kake zakonodajalce (političare) kaznovali za njihove neumnosti

Po tej tvoji logiki naj bi vsi vozili v nasprotju s predpisi do prvega srečanja z represivnim organom in šele takrat spoznali svojo zmoto.

Naj kar vsi sečejo ovinke, naj kar vsi prehitevajo v nepregledne ovinke, naj kar vsi vozijo 100 km/h in več skozi naselja, naj kar vsi vozijo skozi rdečo luč, ... ? Bi ti bilo to všeč ? Verjetno ne, ker bi bil več v Šempetru, kot kje drugje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, cikadina pravi:

 

dobis dva konja vec! to je ful velika sprememba!

 

pred 2 urami, dlicen pravi:

Pa vsi konji skupaj rezgetajo bolj na glas. To je še največja okoljevarstvena sprememba.

z navadnim slip-on in vstavljenim dusilnikom se ti dve lastnosti napram originalu ne bosta spremenili :)

 

pred eno uro, Borutt pravi:

Ti prilepim člen, kjer je izpušni sistem posebej omenjen ?

 

ne, povej mi, ali npr leovince slip-on  izpuh s certifikatom in vstavljenim dusilcem na npr eni yamahi  " poslabša varnostne ali okoljevarstvene lastnosti vozila" . če da, kako? ali pa vsaj kako v primerjavi s "prtljažniki, antenami, okrasnimi pokrovi. ?

enostavno lahko razlozis, tvoje mnenje, pogled.. ne citirat kaj pise v zakonu. ; ) .

ce ti je, lahko tudi obratno, zakaj kufri, antene, okrasni dekli, raznorazni neoriginalni deli niso " sestavni deli, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo"

v čem je izpuh s certifikatom bolj nevaren/neprimeren od teh in podobnih zadev?

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, carmagedon pravi:

...

v čem je izpuh s certifikatom bolj nevaren/neprimeren od teh in podobnih zadev?

Zato, ker je ateju, ki je montiral prtlažnik na fičeka pa u streho vrtal anteno za prvi avtoradio, ki ga je imel, šel na jetra mulc z mopedom pa odprtim ajspuhom, k se je nagajnal okoli, k je bla atijeva hčera že u letih za gončkat se.
No in pol so taki atiji napredval do uradnikov in komandirjev postaj in smo kjer smo. 
Če s pa hotu logično razlago, je pa ni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Po tej tvoji logiki naj bi vsi vozili v nasprotju s predpisi do prvega srečanja z represivnim organom in šele takrat spoznali svojo zmoto.

Naj kar vsi sečejo ovinke, naj kar vsi prehitevajo v nepregledne ovinke, naj kar vsi vozijo 100 km/h in več skozi naselja, naj kar vsi vozijo skozi rdečo luč, ... ? Bi ti bilo to všeč ? Verjetno ne, ker bi bil več v Šempetru, kot kje drugje. 

V dolenjskih toplicah :P

To je logika zakonodajalca, ne moja, jaz grem 50, pa niti ni tok važno, loh tut 40, al pa 55 ma oči mam pa zadnje čase na pecljih, ampak ne tok zarad kazni. Ljudje počnejo gluposti tudi pri nižjih hitrostih....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

V dolenjskih toplicah :P

To je logika zakonodajalca, ne moja, jaz grem 50, pa niti ni tok važno, loh tut 40, al pa 55 ma oči mam pa zadnje čase na pecljih, ampak ne tok zarad kazni. Ljudje počnejo gluposti tudi pri nižjih hitrostih....

Sorči, ampak si ti napisal, kdaj se naučiš ločiti in ne zakonodajalec :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, carmagedon pravi:

 

z navadnim slip-on in vstavljenim dusilnikom se ti dve lastnosti napram originalu ne bosta spremenili :)

 

ne, povej mi, ali npr leovince slip-on  izpuh s certifikatom in vstavljenim dusilcem na npr eni yamahi  " poslabša varnostne ali okoljevarstvene lastnosti vozila" . če da, kako? ali pa vsaj kako v primerjavi s "prtljažniki, antenami, okrasnimi pokrovi. ?

enostavno lahko razlozis, tvoje mnenje, pogled.. ne citirat kaj pise v zakonu. ; ) .

ce ti je, lahko tudi obratno, zakaj kufri, antene, okrasni dekli, raznorazni neoriginalni deli niso " sestavni deli, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo"

v čem je izpuh s certifikatom bolj nevaren/neprimeren od teh in podobnih zadev?

 

 

 

Kje pa piše, da izpuh poslabša varnostne ali okoljevarstvene lastnosti vozila ? Jih ne in jih ne sme. Zato pa mora biti izpuh odobren za vgradnjo v določen tip vozila. Sledi samo še vpis izpuha v evidence, kar je zahteva naše zakonodaje in hkrati olajša preverjanje ali je vgrajeni del to, kar mora biti.

Se ti zdi, da so kovčki sestavni del vozila, katere bi lahko zamenjal z nadomestnim delom ? Lahko to primerjaš z izpušnih sistemom ?

Ne gre za nevarnost ali za neprimernost, ampak za doseganje določenih zahtev. Lahko se pa celotna zadeva nekoliko spremeni in bo potrebno kovčke vpisati v homologacijski kartonček. Si mogoče razmišljal v tej smeri ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Sorči, ampak si ti napisal, kdaj se naučiš ločiti in ne zakonodajalec :jezik:

mišljeno je bilo za vse voznike...vključno z mano. :ras:

pred 33 minutami, Borutt pravi:

Kje pa piše, da izpuh poslabša varnostne ali okoljevarstvene lastnosti vozila ? Jih ne in jih ne sme. Zato pa mora biti izpuh odobren za vgradnjo v določen tip vozila. Sledi samo še vpis izpuha v evidence, kar je zahteva naše zakonodaje in hkrati olajša preverjanje ali je vgrajeni del to, kar mora biti.

Se ti zdi, da so kovčki sestavni del vozila, katere bi lahko zamenjal z nadomestnim delom ? Lahko to primerjaš z izpušnih sistemom ?

Ne gre za nevarnost ali za neprimernost, ampak za doseganje določenih zahtev. Lahko se pa celotna zadeva nekoliko spremeni in bo potrebno kovčke vpisati v homologacijski kartonček. Si mogoče razmišljal v tej smeri ?

da. Imaš proizvajalčeve kufre, nemalokrat pa za enak moped dobiš givijeve, krauserjeve, sv motechove itd itd

Gre se za birokracijo in nič drugega, vedno smo bolj papeški od papeža. Pravzaprav postaja Bruselj eno birokratsko leglo, potem se pa zgodi Woksvagen.

Pa niti nimajo vsi izpuhi dušilca, moj ima odprt ror, SX 2014 dalje odprta cev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

mišljeno je bilo za vse voznike...vključno z mano. :ras:

da. Imaš proizvajalčeve kufre, nemalokrat pa za enak moped dobiš givijeve, krauserjeve, sv motechove itd itd

Gre se za birokracijo in nič drugega, vedno smo bolj papeški od papeža. Pravzaprav postaja Bruselj eno birokratsko leglo, potem se pa zgodi Woksvagen.

Pa niti nimajo vsi izpuhi dušilca, moj ima odprt ror, SX 2014 dalje odprta cev. 

So proizvajalčevi kovčki sestavni del vozila, brez katerih le-to ne more delovati ali so samo dodatna oprema ? Razumeš razliko ?

Če razumeš vse to, kot nepotrebno birokracijo, ukrepaj in ne jamraj. Predlagaj in bori se za spremembo zakonodaje. Ali je lažje tukaj jamrati ?

Kdo sploh omenja kakšen dušilec ? Pomembne so določene zahteve, katere mora izpuh izpolnjevati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Borutt pravi:

So proizvajalčevi kovčki sestavni del vozila, brez katerih le-to ne more delovati ali so samo dodatna oprema ? Razumeš razliko ?

Če razumeš vse to, kot nepotrebno birokracijo, ukrepaj in ne jamraj. Predlagaj in bori se za spremembo zakonodaje. Ali je lažje tukaj jamrati ?

Kdo sploh omenja kakšen dušilec ? Pomembne so določene zahteve, katere mora izpuh izpolnjevati. 

ma kolikor hočem jamram, tudi tu lahko pišem o nesmislih zakonodaje :P

Prosim, loči med celim izpuhom in loncem, pol bova pa debatirala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

ma kolikor hočem jamram, tudi tu lahko pišem o nesmislih zakonodaje :P

Prosim, loči med celim izpuhom in loncem, pol bova pa debatirala.

Tudi predpisi poznajo razliko ? Pojasni, da bova lahko debatirala.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je ne, ravno tu je point

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

je ne, ravno tu je point

In v čem je problem ? Bi se morale izpušne krivine vpisovati v homologacijski kartonček, izpušni lonec pa ne ? Ali bi se moral samo celoten izpušni sistem vpisati ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič od naštetega, proizvajalec rora (slip ona) pridobi tuv certifikat (alikaj podobnega), konec debate. Vse ostalo je birokracija. 2 vijaka zna pa vsak odšrafat in našraufat lonec. Koneckoncev, se bo kdo spomil, da začnemo vsako menjavo pnevmatik vpisovat v kartončke, je velik brezposelnih, pa jih bi lahko tako zaposlili.

Kar pa se tiče, krivin, odstranitve katalizatorja, je pa druga muska.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal mi je da prekinjam debato, bom pa sporočil kar sem v preteklem času ugotovil iz mojega konkretnega primera, kot sem obljubil. Komur primer še ni znan, naj gre na prejšnjo stran, kjer sem ga bolj podrobno opisal. Skratka, gre se o tem:

Imam izpit za A2 kategorijo, kupujem Suzuki SV650S (53kW, 173kg (tu nekje), z že vgrajeno blokado na 25kW). Moje vprašanje je bilo preprosto, ga lahko vozim, ali ga ne smem? 

Problem je v določbi iz zakona o kategorijah vozil, ki pravi da v A2 kategorijo spadajo vozila katerih moč ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

Strogo po tem bi naj ta konkreten SV ne bil vozen z A2 kategorijo, bi pa bil vozen, če bi mu vzel blokado ven in si na novo vgradil 35kW blokado (se pravi bi motor tako bil močnejši). Ker je to vse skupaj neumno do amena, sem se obrnil na pristojne organe. Naj vam jih nekaj navedem:

1. Policija

2. Javna agencija za varstvo prometa

3. Ministrstvo za notranje zadeve

4. Tehnični pregledi AMZS

5. Registracija vozil AMZS

6. Upravna Enota Maribor

7. Ministrstvo za infrastrukturo

8. Avtošola (naj ostane neimenovana)

 

Odgovori so bili različni. Policija pravi, da nimajo pojma in da oni niso pristojni za to. Enako pravi Ministrstvo za notranje zadeve. Pa se že tukaj spotaknem... A ste nori? Vaši uslužbenci mi bodo pisali kazni, odvzemali vozilo, vi pa niste pristojni za to da mi poveste ali sem v prekršku ali ne? Super, +1 Bananarepublika.

Iz javne agencije so mi sporočili da oni niso prepričani, vendar pa mislijo da motorja ne smem voziti strogo po zakonu. Rekli so mi, naj se obrnem na upravno enoto, češ da bi oni morali vedet.

Na upravni enoti pravijo da to ni v njihovi pristojnosti. To je stvar ministrstva za infrastrukturo.

Napišem mail na ministrstvo, usput pa še pokličem na AMZS, registracijo vozil namreč. Gospodična ki je dvignila telefon pravi da ne vé kako in kaj s kilovati, saj je to preveč tehnično, in mi bo raje dala fante na tehničnih pregledih. Po tem ko me je prevezala na tehnične, se mi javi gospod, ki mi lepo pojasni da ni njegova stvar ali to lahko vozim ali ne; njegova stvar je samo, da javi ali je vozilo vozno ali ni. Pošteno.

V avtošoli mi je inštruktor zatrdil da to konkretno vozilo lahko vozim in da ne bi smelo biti nikakršnega problema.

Naj povem še, da sem kontaktiral tudi dva znanca policista (prav tako naj ostaneta neimenovana) ki sta mi pri iskanju zelo pomagala, čeprav nobeden od njiju ni bil prepričan ali vozilo lahko vozim ali ne. Še boljše: tudi nadrejeni niso bili prepričani.

No, končno sem včeraj prejel pošto iz ministrstva za infrastrukturo, v kateri je gospa prijazno in izčrpno pojasnila, da to vozilo LAHKO vozim z A2 kategorijo, in da ni tukaj nobene težave. Važno je le, da vozilo nima izvorne moči nad 70kW.

Toliko o jasno zapisanih zakonih v Sloveniji.

Lp, Bg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Bg pravi:

Žal mi je da prekinjam debato, bom pa sporočil kar sem v preteklem času ugotovil iz mojega konkretnega primera, kot sem obljubil. Komur primer še ni znan, naj gre na prejšnjo stran, kjer sem ga bolj podrobno opisal. Skratka, gre se o tem:

Imam izpit za A2 kategorijo, kupujem Suzuki SV650S (53kW, 173kg (tu nekje), z že vgrajeno blokado na 25kW). Moje vprašanje je bilo preprosto, ga lahko vozim, ali ga ne smem? 

Problem je v določbi iz zakona o kategorijah vozil, ki pravi da v A2 kategorijo spadajo vozila katerih moč ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

Strogo po tem bi naj ta konkreten SV ne bil vozen z A2 kategorijo, bi pa bil vozen, če bi mu vzel blokado ven in si na novo vgradil 35kW blokado (se pravi bi motor tako bil močnejši). Ker je to vse skupaj neumno do amena, sem se obrnil na pristojne organe. Naj vam jih nekaj navedem:

1. Policija

2. Javna agencija za varstvo prometa

3. Ministrstvo za notranje zadeve

4. Tehnični pregledi AMZS

5. Registracija vozil AMZS

6. Upravna Enota Maribor

7. Ministrstvo za infrastrukturo

8. Avtošola (naj ostane neimenovana)

 

Odgovori so bili različni. Policija pravi, da nimajo pojma in da oni niso pristojni za to. Enako pravi Ministrstvo za notranje zadeve. Pa se že tukaj spotaknem... A ste nori? Vaši uslužbenci mi bodo pisali kazni, odvzemali vozilo, vi pa niste pristojni za to da mi poveste ali sem v prekršku ali ne? Super, +1 Bananarepublika.

Iz javne agencije so mi sporočili da oni niso prepričani, vendar pa mislijo da motorja ne smem voziti strogo po zakonu. Rekli so mi, naj se obrnem na upravno enoto, češ da bi oni morali vedet.

Na upravni enoti pravijo da to ni v njihovi pristojnosti. To je stvar ministrstva za infrastrukturo.

Napišem mail na ministrstvo, usput pa še pokličem na AMZS, registracijo vozil namreč. Gospodična ki je dvignila telefon pravi da ne vé kako in kaj s kilovati, saj je to preveč tehnično, in mi bo raje dala fante na tehničnih pregledih. Po tem ko me je prevezala na tehnične, se mi javi gospod, ki mi lepo pojasni da ni njegova stvar ali to lahko vozim ali ne; njegova stvar je samo, da javi ali je vozilo vozno ali ni. Pošteno.

V avtošoli mi je inštruktor zatrdil da to konkretno vozilo lahko vozim in da ne bi smelo biti nikakršnega problema.

Naj povem še, da sem kontaktiral tudi dva znanca policista (prav tako naj ostaneta neimenovana) ki sta mi pri iskanju zelo pomagala, čeprav nobeden od njiju ni bil prepričan ali vozilo lahko vozim ali ne. Še boljše: tudi nadrejeni niso bili prepričani.

No, končno sem včeraj prejel pošto iz ministrstva za infrastrukturo, v kateri je gospa prijazno in izčrpno pojasnila, da to vozilo LAHKO vozim z A2 kategorijo, in da ni tukaj nobene težave. Važno je le, da vozilo nima izvorne moči nad 70kW.

Toliko o jasno zapisanih zakonih v Sloveniji.

Lp, Bg

 

Kako je po zakonu sem ti že jaz napisal. Ampak sedaj misliš, da bo odgovor gospe nad zakonom, katerega izvaja policija. Sledil bo zaseg motorja, ker nimaš ustrezne kategorije. Še enkrat preberi moj odgovor.  

pred 47 minutami, DAMI34 pravi:

Nič od naštetega, proizvajalec rora (slip ona) pridobi tuv certifikat (alikaj podobnega), konec debate. Vse ostalo je birokracija. 2 vijaka zna pa vsak odšrafat in našraufat lonec. Koneckoncev, se bo kdo spomil, da začnemo vsako menjavo pnevmatik vpisovat v kartončke, je velik brezposelnih, pa jih bi lahko tako zaposlili.

Kar pa se tiče, krivin, odstranitve katalizatorja, je pa druga muska.

 

Saj tako je pri nas. Samo vpis je še potreben. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Kako je po zakonu sem ti že jaz napisal. Ampak sedaj misliš, da bo odgovor gospe nad zakonom, katerega izvaja policija. Sledil bo zaseg motorja, ker nimaš ustrezne kategorije. Še enkrat preberi moj odgovor.  

Saj tako je pri nas. Samo vpis je še potreben. 

saj.. ampak ko je clovek se preden je sedel na motor, vprasanje o konkretnem primeru postavil na POLICIJO, in MNZ, mu ne znajo odgovorit, ali je sploh v prekrsku ali ne... :slap: . ampak isti ljudje mu bojo zasegli motor..ceprav je ocitno da gre za luknjo v zakonu.  bravo res

zakonsko gledano, mu birokracija veli, da motorju POVECA moc, da ga bo lahko legalno vozil. vse skupaj je nelogicno, idiotsko ter popolnoma neumno,podobno kot kup drugih stvari v nasem uradnem listu.

PS: naprimer evidentiranje izpuha :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Bg pravi:

Žal mi je da prekinjam debato, bom pa sporočil kar sem v preteklem času ugotovil iz mojega konkretnega primera, kot sem obljubil. Komur primer še ni znan, naj gre na prejšnjo stran, kjer sem ga bolj podrobno opisal. Skratka, gre se o tem:

Imam izpit za A2 kategorijo, kupujem Suzuki SV650S (53kW, 173kg (tu nekje), z že vgrajeno blokado na 25kW). Moje vprašanje je bilo preprosto, ga lahko vozim, ali ga ne smem? 

Problem je v določbi iz zakona o kategorijah vozil, ki pravi da v A2 kategorijo spadajo vozila katerih moč ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

Strogo po tem bi naj ta konkreten SV ne bil vozen z A2 kategorijo, bi pa bil vozen, če bi mu vzel blokado ven in si na novo vgradil 35kW blokado (se pravi bi motor tako bil močnejši). Ker je to vse skupaj neumno do amena, sem se obrnil na pristojne organe. Naj vam jih nekaj navedem:

1. Policija

2. Javna agencija za varstvo prometa

3. Ministrstvo za notranje zadeve

4. Tehnični pregledi AMZS

5. Registracija vozil AMZS

6. Upravna Enota Maribor

7. Ministrstvo za infrastrukturo

8. Avtošola (naj ostane neimenovana)

 

Odgovori so bili različni. Policija pravi, da nimajo pojma in da oni niso pristojni za to. Enako pravi Ministrstvo za notranje zadeve. Pa se že tukaj spotaknem... A ste nori? Vaši uslužbenci mi bodo pisali kazni, odvzemali vozilo, vi pa niste pristojni za to da mi poveste ali sem v prekršku ali ne? Super, +1 Bananarepublika.

Iz javne agencije so mi sporočili da oni niso prepričani, vendar pa mislijo da motorja ne smem voziti strogo po zakonu. Rekli so mi, naj se obrnem na upravno enoto, češ da bi oni morali vedet.

Na upravni enoti pravijo da to ni v njihovi pristojnosti. To je stvar ministrstva za infrastrukturo.

Napišem mail na ministrstvo, usput pa še pokličem na AMZS, registracijo vozil namreč. Gospodična ki je dvignila telefon pravi da ne vé kako in kaj s kilovati, saj je to preveč tehnično, in mi bo raje dala fante na tehničnih pregledih. Po tem ko me je prevezala na tehnične, se mi javi gospod, ki mi lepo pojasni da ni njegova stvar ali to lahko vozim ali ne; njegova stvar je samo, da javi ali je vozilo vozno ali ni. Pošteno.

V avtošoli mi je inštruktor zatrdil da to konkretno vozilo lahko vozim in da ne bi smelo biti nikakršnega problema.

Naj povem še, da sem kontaktiral tudi dva znanca policista (prav tako naj ostaneta neimenovana) ki sta mi pri iskanju zelo pomagala, čeprav nobeden od njiju ni bil prepričan ali vozilo lahko vozim ali ne. Še boljše: tudi nadrejeni niso bili prepričani.

No, končno sem včeraj prejel pošto iz ministrstva za infrastrukturo, v kateri je gospa prijazno in izčrpno pojasnila, da to vozilo LAHKO vozim z A2 kategorijo, in da ni tukaj nobene težave. Važno je le, da vozilo nima izvorne moči nad 70kW.

Toliko o jasno zapisanih zakonih v Sloveniji.

Lp, Bg

 

To se dogaja samo zato, ker se v našem biokracijskem aparatu zaposluje preko vez, nepotizma itd   namesto da bi zaposlili strokovne ljudi na področju , ki ga pokrivajo .... 

Se pa strinjam .....banana republika kjer najebe samo raja , ki pa je neumna do amena in še vedno voli ene te iste dreke že skoraqj 30 let ...

 

pred 11 minutami, carmagedon pravi:

saj.. ampak ko je clovek se preden je sedel na motor, vprasanje o konkretnem primeru postavil na POLICIJO, in MNZ, mu ne znajo odgovorit, ali je sploh v prekrsku ali ne... :slap: . ampak isti ljudje mu bojo zasegli motor..ceprav je ocitno da gre za luknjo v zakonu.  bravo res

zakonsko gledano, mu birokracija veli, da motorju POVECA moc, da ga bo lahko legalno vozil. vse skupaj je nelogicno, idiotsko ter popolnoma neumno,podobno kot kup drugih stvari v nasem uradnem listu.

PS: naprimer evidentiranje izpuha :P

Nelogično, butasto pa še kaj ......sem že povedal, ta pravila je mogoče pisal pek ki mu je ata zaposlen na ministrstvu za promet .......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Borutt said:

Kako je po zakonu sem ti že jaz napisal. Ampak sedaj misliš, da bo odgovor gospe nad zakonom, katerega izvaja policija. Sledil bo zaseg motorja, ker nimaš ustrezne kategorije. Še enkrat preberi moj odgovor.  

Saj tako je pri nas. Samo vpis je še potreben. 

Hja, bova videla.

V motor bom dal dopis iz ministrstva za promet, zraven pa dopis iz policije, ministrstva za notranje zadeve, in vseh ostalih inštitucij ki nimajo pojma. In ko me bo policaj ustavil, mu bom pokazal kako zelo strokovni so njegovi nadrejeni. 

Imam tudi dopis iz vaše drage policije, ki ga citiram tukaj:

"Spoštovani, za odgovor na zastavljeno vprašanje je pristojno Ministrstvo za
infrastrukturo RS (prej prometno ministrstvo):
http://www.mzi.gov.si/
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/ "

Torej, če mi bo g. policist želel kaj težiti, imam s seboj več kot dovolj materiala, da ga na lep način umirim. Pa brez zamere, ampak policija mi je jasno odgovorila da je za to pristojno ministrstvo za infrastrukturo, ki mi je jasno odgovorilo da ta motor lahko vozim.

S tem je g. policist zgubil vso kredibilnost.

Pa lep dan še naprej.

 

Lp, Bg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Borutt pravi:

Kako je po zakonu sem ti že jaz napisal. Ampak sedaj misliš, da bo odgovor gospe nad zakonom, katerega izvaja policija. Sledil bo zaseg motorja, ker nimaš ustrezne kategorije. Še enkrat preberi moj odgovor.  

Saj tako je pri nas. Samo vpis je še potreben. 

Zej se pa mal neumnega delaš. :P (preber še 1x kaj sem napisal)

Kar pa se tiče izpita za A2:

Verjem ,da včasih tut policija mal po svoje tolmači kake zakone, drugače pa v zgornjem citatu, en organ izpodbija drug organ. Veš, modri so pred leti hoteli od voznika našega kombija licenco za opravljanje cp prevozov, hahaha, pa sem mel kar kup problemov, dokler jim nisem zakona prilepil. Pač enemu v uniformi ni bilo vse jasno.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bah, nekako se bom že zmenil pomojem... Skratka, če policija pravi da je pristojno ministrstvo za infrastrukturo, oni pa pravijo da ta motor lahko vozim, pomojem ne bi smelo biti problema... Ravno zato bom imel v motorju s seboj vso dokumentacijo da to tudi policistu pokažem in ga ne spravljam v zadrego. 

Če ne bom pa začel medijsko vojno, jebat ga. Se mi zdi da so mediji še edina stvar ki lahko to našo državo vsaj malo spravi k mišljenju... 

Ampak upajmo da ne bo treba niti kazat dopisov, kaj šele medijske vojne začenjat.

Itak se "normalni" policaji pomojem v takšne zadeve ne vtikajo, sploh dokler vozim po predpisih, 0.0 in ne povzročam težav na cesti.

Lp, Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, carmagedon pravi:

saj.. ampak ko je clovek se preden je sedel na motor, vprasanje o konkretnem primeru postavil na POLICIJO, in MNZ, mu ne znajo odgovorit, ali je sploh v prekrsku ali ne... :slap: . ampak isti ljudje mu bojo zasegli motor..ceprav je ocitno da gre za luknjo v zakonu.  bravo res

zakonsko gledano, mu birokracija veli, da motorju POVECA moc, da ga bo lahko legalno vozil. vse skupaj je nelogicno, idiotsko ter popolnoma neumno,podobno kot kup drugih stvari v nasem uradnem listu.

PS: naprimer evidentiranje izpuha :P

Ne zavajaj z nečim, kar ne razumeš. Si mogoče videl odgovor policije ali kakšne druge institucije  ? Ko bo prilepil odgovore vseh vprašanih, boš lahko komentiral. Sploh pa ni nobene luknje, ker je zelo razumljivo. 

Ne nakladaj o nekem povečanju moči, ker to sploh ni res. Gre za izvorno moč, katera ne sme biti prevelika glede na blokirano moč.  

 

pred 25 minutami, Bg pravi:

Hja, bova videla.

V motor bom dal dopis iz ministrstva za promet, zraven pa dopis iz policije, ministrstva za notranje zadeve, in vseh ostalih inštitucij ki nimajo pojma. In ko me bo policaj ustavil, mu bom pokazal kako zelo strokovni so njegovi nadrejeni. 

Imam tudi dopis iz vaše drage policije, ki ga citiram tukaj:

"Spoštovani, za odgovor na zastavljeno vprašanje je pristojno Ministrstvo za
infrastrukturo RS (prej prometno ministrstvo):
http://www.mzi.gov.si/
http://www.mzi.gov.si/si/medijsko_sredisce/ "

Torej, če mi bo g. policist želel kaj težiti, imam s seboj več kot dovolj materiala, da ga na lep način umirim. Pa brez zamere, ampak policija mi je jasno odgovorila da je za to pristojno ministrstvo za infrastrukturo, ki mi je jasno odgovorilo da ta motor lahko vozim.

S tem je g. policist zgubil vso kredibilnost.

Pa lep dan še naprej.

 

Lp, Bg

Ti si pa tudi en patron. Kdo razlaga zakone ? Mogoče policija razlaga zakone ? To so ti odgovorili. Policija izvaja zakone in nekdo ti bo zasegel motor. 

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Zej se pa mal neumnega delaš. :P (preber še 1x kaj sem napisal)

Kar pa se tiče izpita za A2:

Verjem ,da včasih tut policija mal po svoje tolmači kake zakone, drugače pa v zgornjem citatu, en organ izpodbija drug organ. Veš, modri so pred leti hoteli od voznika našega kombija licenco za opravljanje cp prevozov, hahaha, pa sem mel kar kup problemov, dokler jim nisem zakona prilepil. Pač enemu v uniformi ni bilo vse jasno.

 

Boš ti razložil :book::jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaseg, to se pa strinjam, prvo bodo nardil po svoje, potem boš pa moral dokazovati svoj prav.

ps. nč ne bom razložil, ker več kot 5kg ne smem dvigniti.  :jezik:

Pa da mi prideš en dan na kufe, da ti vse pripombe pojasnim :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Bg pravi:

Bah, nekako se bom že zmenil pomojem... Skratka, če policija pravi da je pristojno ministrstvo za infrastrukturo, oni pa pravijo da ta motor lahko vozim, pomojem ne bi smelo biti problema... Ravno zato bom imel v motorju s seboj vso dokumentacijo da to tudi policistu pokažem in ga ne spravljam v zadrego. 

Če ne bom pa začel medijsko vojno, jebat ga. Se mi zdi da so mediji še edina stvar ki lahko to našo državo vsaj malo spravi k mišljenju... 

Ampak upajmo da ne bo treba niti kazat dopisov, kaj šele medijske vojne začenjat.

Itak se "normalni" policaji pomojem v takšne zadeve ne vtikajo, sploh dokler vozim po predpisih, 0.0 in ne povzročam težav na cesti.

Lp, Bg

Napisal sem ti odgovor v zvezi tega. In si ga še enkrat preberi. 

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

zaseg, to se pa strinjam, prvo bodo nardil po svoje, potem boš pa moral dokazovati svoj prav.

Po zakonu sledi zaseg motornega vozila, ker nima ustrezne kategorije. Tisti tvoj prav je napisan v prvem stavku.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, Borutt said:

Ti si pa tudi en patron. Kdo razlaga zakone ? Mogoče policija razlaga zakone ? To so ti odgovorili. Policija izvaja zakone in nekdo ti bo zasegel motor. 

Prav imas, policija zakone izvaja. Ministrstvo zakone tolmaci.

Vendar pa mora policija zakone izvajat v skladu s tolmacenjem, ce se ne motim.

In tolmacenje je tukaj jasno. Motor lahko vozim.

Povej mi kaksna razlika natancno je med tem kar mi tolmaci ministrstvo in tem kar dela policija. Po tvojih postih sodec, kazes samo to, da policija dela vse na lastno pest, po svoje.

Bom si pridobil se dopis iz ministrstva za notranje zadeve, da ne boste komplicirali. :)

lp, Bg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Bg pravi:

Prav imas, policija zakone izvaja. Ministrstvo zakone tolmaci.

Vendar pa mora policija zakone izvajat v skladu s tolmacenjem, ce se ne motim.

In tolmacenje je tukaj jasno. Motor lahko vozim.

Povej mi kaksna razlika natancno je med tem kar mi tolmaci ministrstvo in tem kar dela policija. Po tvojih postih sodec, kazes samo to, da policija dela vse na lastno pest, po svoje.

Bom si pridobil se dopis iz ministrstva za notranje zadeve, da ne boste komplicirali. :)

lp, Bg

Jaz ti nisem napisal, da zakone tolmači ministrstvo, ampak, da jih policija ne tolmači. Policija deluje v skladu z zakonom in ne na podlagi nekega tolmačenja s strani nekoga. In ta zakon sedaj nalaga policiji zaseg tvojega motorja, ker nimaš ustrezne kategorije.

 Razlago zakonov obravnava in sprejema nekdo drugi. In to, kar si ti dobil z ministrstva ni avtentična razlaga zakona in, kot takšna ni vredna papirja, na katerem se nahaja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!