Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Če naredimo kratek povzetek zadnjih strani... V kolikor nas na cesti ustavi @Borutt, je velika verjetnost da bomo nasankali zaradi preglasnega izpuha. Vsa zakonsko ustrezna dokumentacija, db-kilerji,...nam ne pomagajo, ker ima on alergijo na neoriginalne izpuhe in dostop do merilnika glasnosti. Predlagam, da naredimo kopije Akrapovič nalepk in polepimo konkurenčne izpuhe. Morda ga s tem pretentamo, ker drag Akrapovič je 100% ok in morda v tem primeru niti ne bo izvajal meritve. :slap:Nič čudnega, da se na forumu postavljajo vprašanja o treh decibelih... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joooj, zdej se bo pa še nate spravil...no še dobro, js sm mau zmatran :D

pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Spet si grob :lol1:

uporaba sile dovoljena samo v primeru preglasnega izpuha :P

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Borutt pravi:

Si preveril pri vseh izdelovalcih izpuhov, če dajejo podatke za točno določene motorje v nasprotju s homologacijo tega istega motorja ?

Potem odgovornost prevzamejo oni..za moje pojme..ah ne bom več pameten..ne da se mi..lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pise street legal,pa race only ponavadi....vse jasno. Ce ima pa kdo voljo pa zeljo kej predelovat pa pofejkat,pa to tud nardi. Potlej je pa sam od slabe volje organa odvisno,kok bo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Spet si grob :lol1:

Nimam kompleksa, zato vozim 650 ccm, pa mi raste in raste. :jezik: Potem pa je prevelik :lol1:. In postane grob :lol1:.

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

hehe...sam prepričat me ne znaš...sicer pa prou  :jezik:

mi je pa všeč da sebe uporabljaš v množini , al si tut Neareina mislu? :ras:

Prepričevati prepričanega ... :hmm:.

Pejt spust motor, ker si majhen :ras:.

pred 3 urami, XTR pravi:

Če naredimo kratek povzetek zadnjih strani... V kolikor nas na cesti ustavi @Borutt, je velika verjetnost da bomo nasankali zaradi preglasnega izpuha. Vsa zakonsko ustrezna dokumentacija, db-kilerji,...nam ne pomagajo, ker ima on alergijo na neoriginalne izpuhe in dostop do merilnika glasnosti. Predlagam, da naredimo kopije Akrapovič nalepk in polepimo konkurenčne izpuhe. Morda ga s tem pretentamo, ker drag Akrapovič je 100% ok in morda v tem primeru niti ne bo izvajal meritve. :slap:Nič čudnega, da se na forumu postavljajo vprašanja o treh decibelih... 

Nepoznavanje realne situacije privede do takšnega zapisa, kot si ga objavil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam kompleksa, zato vozim 650 ccm, pa mi raste in raste. :jezik: Potem pa je prevelik :lol1:. In postane grob :lol1:

 

Sej jaz imam rad grobo :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem da so težave glede predpisov o merjenju izpuhov. Pred leti so v Avstriji že na veliko merili hrup za cesto pri nas pa nihče ni vedel kako bi sploh opravljali meritve. Ko sem vprašal na LPP-ju, ob homologaciji izpuha, če se pri nas sploh meri na terenu sem dobil odgovor da ne, ker niso izpolnjeni določeni pogoji in meritev ni natančna. Zato se mi zdi pa neumno razpravljati o treh decibelih in neustreznosti homologiranih izpuhov, ker vsak noramlen policaj bi moral imeti toliko občutka, da bi že po posluhu lahko ocenil kaj je preglasno in se v meritev izpuhov z minimalnim odstopanjem sploh ne bi spuščal. Do odrejanja izrednega tehničnega pregleda v takih primerih sploh ne bi smelo priti. Pa nima veze ali se meri hrup pri 3 ali 4k vrtljajih. 

Quote

 Lahko ga nategne pošten proizvajalec in plačuje kazni zaradi preglasnega izpuha.

Kdor je odstranil dušilec je sam kriv, tu ni dvoma. Če se pa izkaže da je vse originalno in ga ujamejo za par decibelov gre pa za izživljanje policije. Tako kot pravi @Kmet2, je pravno formalno ok, ni pa človeško. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Nimam kompleksa, zato vozim 650 ccm, pa mi raste in raste. :jezik: Potem pa je prevelik :lol1:. In postane grob :lol1:

 

Sej jaz imam rad grobo :cool:

Pacek :winkiss:.

pred 7 minutami, XTR pravi:

Verjamem da so težave glede predpisov o merjenju izpuhov. Pred leti so v Avstriji že na veliko merili hrup za cesto pri nas pa nihče ni vedel kako bi sploh opravljali meritve. Ko sem vprašal na LPP-ju, ob homologaciji izpuha, če se pri nas sploh meri na terenu sem dobil odgovor da ne, ker niso izpolnjeni določeni pogoji in meritev ni natančna. Zato se mi zdi pa neumno razpravljati o treh decibelih in neustreznosti homologiranih izpuhov, ker vsak noramlen policaj bi moral imeti toliko občutka, da bi že po posluhu lahko ocenil kaj je preglasno in se v meritev izpuhov z minimalnim odstopanjem sploh ne bi spuščal. Do odrejanja izrednega tehničnega pregleda v takih primerih sploh ne bi smelo priti. Pa nima veze ali se meri hrup pri 3 ali 4k vrtljajih. 

Kdor je odstranil dušilec je sam kriv, tu ni dvoma. Če se pa izkaže da je vse originalno in ga ujamejo za par decibelov gre pa za izživljanje policije. Tako kot pravi @Kmet2, je pravno formalno ok, ni pa človeško. 

Pravilno je, da se meri očitno preglasne. Kakšna italijanska koreta je 100% preglasna :jezik:.

Policija ravna po predpisih in zaenkrat še ni dobrodelna ustanova. Tistih par decibelov je občutno povečan hrup, saj se to nekoliko drugače stopnjuje. Ti lahko stric Gugl bolj detajlno razloži vse okoli hrupa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, XTR said:

Verjamem da so težave glede predpisov o merjenju izpuhov. Pred leti so v Avstriji že na veliko merili hrup za cesto pri nas pa nihče ni vedel kako bi sploh opravljali meritve. Ko sem vprašal na LPP-ju, ob homologaciji izpuha, če se pri nas sploh meri na terenu sem dobil odgovor da ne, ker niso izpolnjeni določeni pogoji in meritev ni natančna. Zato se mi zdi pa neumno razpravljati o treh decibelih in neustreznosti homologiranih izpuhov, ker vsak noramlen policaj bi moral imeti toliko občutka, da bi že po posluhu lahko ocenil kaj je preglasno in se v meritev izpuhov z minimalnim odstopanjem sploh ne bi spuščal. Do odrejanja izrednega tehničnega pregleda v takih primerih sploh ne bi smelo priti. Pa nima veze ali se meri hrup pri 3 ali 4k vrtljajih. 

Kdor je odstranil dušilec je sam kriv, tu ni dvoma. Če se pa izkaže da je vse originalno in ga ujamejo za par decibelov gre pa za izživljanje policije. Tako kot pravi @Kmet2, je pravno formalno ok, ni pa človeško. 

Kar ni fer je to, da japonce merijo na 86-88dB, europejce pa na 94-96dB:ras: 

Drugace pa nazaj na temo - XTR preveri si par stvari o glasnosti, saj glasnost se narasca premosorazmerno, ampak eksponentno. Ceprav je razlika med 96 ter 100 zelo majhna..usesa to obcutijo konkretno.

Samo za info - vem za podjetje kjer so predpisani cepki za usesa, saj je delovno okolje preglasno(81-82dB). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ukica pravi:

Kar ni fer je to, da japonce merijo na 86-88dB, europejce pa na 94-96dB:ras: 

Drugace pa nazaj na temo - XTR preveri si par stvari o glasnosti, saj glasnost se narasca premosorazmerno, ampak eksponentno. Ceprav je razlika med 96 ter 100 zelo majhna..usesa to obcutijo konkretno.

Samo za info - vem za podjetje kjer so predpisani cepki za usesa, saj je delovno okolje preglasno(81-82dB). 

moja ninđa ma dovoljeno 96 dB ... pr 6500 obratih :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

hehe...sam prepričat me ne znaš...sicer pa prou  :jezik:

mi je pa všeč da sebe uporabljaš v množini , al si tut Neareina mislu? :ras:

Ne mene mesat...ja nisam odavde...! 

BTW: jaz sem zavestno kupil dusilec in zavestno ga vozim taksnega kakrsen je. Kupil sem tega, ker mi je vsec in ima lep glas in ker ne maram polizdelkov kakrsne ponuja aftermarket konkurenca.  In mal sem kar se tega tice patriot. Ne bom za par evrov zid in kupil izdelek tujega proizvajalca, ce imam na domacem pragu proizvajalca, kateri izdeluje top zadevo svetovnega formata. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ukica pravi:

Kar ni fer je to, da japonce merijo na 86-88dB, europejce pa na 94-96dB:ras: 

Drugace pa nazaj na temo - XTR preveri si par stvari o glasnosti, saj glasnost se narasca premosorazmerno, ampak eksponentno. Ceprav je razlika med 96 ter 100 zelo majhna..usesa to obcutijo konkretno.

Samo za info - vem za podjetje kjer so predpisani cepki za usesa, saj je delovno okolje preglasno(81-82dB). 

Tista ne fer zadeva je stvar tovarne in njihove sposobnosti narediti kvaliteten izdelek. Ker so evropski motorji slabe kvalitete, zaradi omenjenega povzročajo več hrupa. Pa so se evropske tovarne nekako dogovorile o višji stopnji hrupa, ker v nasprotnem primeru nebi dobili homologacije in nebi nič prodali, zaradi česar bi te tovarne propadle ali bi jih pa kupili Japonci, kateri bi uvedli svoje standarde za kvaliteto. Če samo malo pomislite, je vse to logično, saj se japonski motorji ne kvarijo, ker so tako kvalitetni. Manjše tolerance in boljši materiali za daljšo življenjsko dobo in za manj hrupa. Simpl. 

pred 10 minutami, skalar36 pravi:

:hmm::eek:

Tudi jaz sem se čudil črkovanju :jezik:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Borutt said:

Tista ne fer zadeva je stvar tovarne in njihove sposobnosti narediti kvaliteten izdelek. Ker so evropski motorji slabe kvalitete, zaradi omenjenega povzročajo več hrupa. Pa so se evropske tovarne nekako dogovorile o višji stopnji hrupa, ker v nasprotnem primeru nebi dobili homologacije in nebi nič prodali, zaradi česar bi te tovarne propadle ali bi jih pa kupili Japonci, kateri bi uvedli svoje standarde za kvaliteto. Če samo malo pomislite, je vse to logično, saj se japonski motorji ne kvarijo, ker so tako kvalitetni. Manjše tolerance in boljši materiali za daljšo življenjsko dobo in za manj hrupa. Simpl. 

Tudi jaz sem se čudil črkovanju :jezik:.

Nasi ropotajo zato da vemo da vse dela:ras: 

No pa vsaj v primerjavi z japonci nemormo naselat ventilov po posluhu:fredyjecar:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, skalar36 said:

:hmm::eek:

Normalen, moja napaka. Ja vem, redki so, se pa najdejo :).  

Vem da je dB skala logaritemska, vem pa tudi kaj je neprimerno za uporabo v prometu, pa ne rabim merilnika.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Izpuh se izdela in nato odobri v skladu s homologacijo. Proizvajalec s certifikatom dokazuje skladnost s homologacijo. Če pa ta isti proizvajalec  slepari pri zahtevah, tega stric pri vpisu ne bo mogel vedeti. 

Ne mešaj postopka posamične odobritve predelanega vozila z vpisom v homologacijo. 

My bad, ušlo mi je da izpuh spada v eno izmed štirih kategorij pri kateri se da priti skozi zgolj z evidentiranjem sprememb na vozilu. Moji zadnji trije vpisi v homologacijo so poleg vpisa izpuha vedno obsegali še vpis ostalih delov (nosilec tablice, smerniki, ..) zato je šlo po postopku posamične odobritve in sem motor dejansko peljal tja na pregled.

Neodvisno od tega pa se mi zdi zadeva še vedno sila preprosta.

1. Popolnoma brezpredmetno je razpravljanje ali te kdo sili ali ne sili menjat izpuh. To je možnost, ki mi jo ob spoštovanju predpisanih pogojev država da in zakaj jo ne bi izkoristil, če mi tako paše.

2. Pravni red RS predpisuje postopek kako lahko nekdo legalizira spremembo na vozilu. Bodisi je to postopek posamične odobritve predelanega vozila, bodisi pa je to poenostavljeno s postopkom za evidentiranje vgradnje odobrenega dela na vozilo. Pravni red RS je v slednjem primeru očitno določil, da kot verodostojne in zaupanja vredne sprejme listine oziroma potrdila o skladnosti, ki jih izdajo za to pristojni organi. Ker tem listinam zaupa, sam ne preverja ali je del ustrezen ali ne, ampak na podlagi teh listin evidentira spremembo na vozilu. V vsakem primeru pa je končni rezultat ta, da je po končanem postopku, ki je potekal skladno s pravili pravnega reda RS, z vpisom takšne predelave v homologacijski karton, tako predrugačeno vozilo v luči pravnega reda RS skladno s homologacijo in predpisi. Končni uporabnik ni strokovnjak s tega področja in ne moremo od njega pričakovati, da bo ugotovil morebitno goljufijo proizvajalca izpuhov, če je pa pravni red RS sprejel za verodostojne vse listine, iz katerih izhaja, da je nek izpuh v skladu z vsemi predpisi in zahtevami.

3. Zakonodaja, ki omogoča, da ob doslednem spoštovanju predpisov legaliziraš neko spremembo na motociklu, po drugi strani pa neki drugi predpisi (npr o merjenju zvoka) privedejo do tega, da si v prekršku kljub kljub doslednemu spoštovanju vsega kar se od tebe zahteva, je pač daleč od ustrezne. To nikakor ne sme biti problem končnega uporabnika. Zaradi mene tudi če se ukine postopek evidentiranja sprememb na podlagi papirjev in se pač pri vsaki predelavi na licu mesta preveri skladnost s homologacijo. To ni moja stvar in me ne zanima. Predpisi morajo biti takšni (če že so), da ob njihovem doslednem spoštovanju ne prideš v prekršek. Sicer so pač slabi. In argument "kdo te sili menjat izpuh" je tako neumen, da bolj ne bi mogel biti. To možnost mi pravni red ob spoštovanju predpisanega postopka omogoča in praviloma bi morala biti tehnična ustreznost in neoporečnost predrugačenega vozila po pravilno opravljeni spremembi povsem enakovredna nekemu povsem serijskemu vozilu.

Zato konec koncev tudi imamo neke postopke preverjanja. Če pa se od končnega uporabnika itak pričakuje, da je bolj pameten od vseh certificiranih organizacij, ki v Evropi izdajajo certifikate (ker nekateri proizvajalci itak goljufajo in jih podkupijo, da pridobijo certifikate o skladnosti) in je na njem, da sam od sebe ve, ali je izdelek ustrezen za njegovo vozilo ali ne, potem je pa čisto brezveze, da sploh karkoli kam vpisujemo. Se sprememb ne evidentira in ko si ustavljen, ti bodo pač organi pregona oziroma strici na izrednem tehničnem povedali ali je to ok al ne pa je. In če ne bo, si pač kriv sam ker se nisi dovolj dobro pozanimal.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Jure said:

 

Kaj pa modificirani izpuhi, kateri imajo homologacijo in so vpisani v homologacijski kartoncek in so zato, ker je nekdo recimo skrajsal db killer preglasni?

Na homologacijskem pregledu bi morali poleg gole birokracije tudi izmeriti glasnost. Ce presega dovoljeno mejo, avtomaticna ovadba  trgovca inspekciji in mislim, da bi se vsi prodajalci v bodoce sami potrudili, da imajo v prodaji samo tiste izdelke, kateri tudi v realnosti ustrezajo proizvajalcevi deklaciji.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpuh se kupi zaradi večje glasnosti in v manjši meri tudi zaradi videza. Ker pa je ta izpuh pretih, se zgodijo nekatere domače predelave, od katerih je najbolj razširjena in najbolj priljubljena odstranjevanje nekega dela na izstopu. In je lastnik takoj vesel, da je sedaj največji frajer in najbolj varen, ker ga slišijo v deveto vas. 

Ne boste verjeli, ampak ta frajer kasneje krivi sistem za njegovo tanjšo denarnico. Še kakšno solzico naj potoči. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ste ugotovili kaj je zdj prou :P

a misliš, da bi užgalo če bi reku :

g. policaj .. parkiru sm u parku in šu na kavo ... pol pa pridem nazaj ... medtem so mi pokemoni zamenjal auspuh ... js nč kriu ... 

a bi šlo :?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Borutt pravi:

Izpuh se kupi zaradi večje glasnosti in v manjši meri tudi zaradi videza. Ker pa je ta izpuh pretih, se zgodijo nekatere domače predelave, od katerih je najbolj razširjena in najbolj priljubljena odstranjevanje nekega dela na izstopu. In je lastnik takoj vesel, da je sedaj največji frajer in najbolj varen, ker ga slišijo v deveto vas. 

Ne boste verjeli, ampak ta frajer kasneje krivi sistem za njegovo tanjšo denarnico. Še kakšno solzico naj potoči. 

Kr neki spet in zdej si postal še jasnovidec ...............kako pa ti veš zakaj kdo kupi izpuh in kaj je to sploh važno ,ti je Jure lepo napisal ,preberi lepo počasi pa odgovarjaj če že odgovarjaš na vse ne samo na tisto kar ti paše in gre na tvoj mlin ....

Spet špekuliraš in nekaj nabijaš brez osnove ................

In ker se izmikaš ...................sprašujem te o izpuhih ki so novi nepredelani in npr ne ustrezajo homologaciji motorja ,prodajalec pa ti ga proda in v isti sapi zagotavlja neoporečnost ...............kriv sem pa na koncu sam ,ker sem ga po tvoji logiki zamenjal z izpuhom ,ki se npr. uradno prodaja kot primeren in zakonsko dovoljen ............men boš pa kazen pisal,sej ni čudno ,če vsi delujejo po tvoji zgrešeni logiki da gremo v qrac .

Dan ne začnem o tvoji specialni logiki ,ki je botrovala odkritju tople vode zaradi katere so EU motorji manj kvalitetni kot Japonski,ker imajo japonski 5dcb manjšo glasnost......znanstvenik :OK:

In jA seveda sam Akrapovič je primeren :lol1:

In ja še enkrat, nobeden me ne sili mam pa možnost ki je zakonsko dovoljena !

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Nimam kompleksa, zato vozim 650 ccm, pa mi raste in raste. :jezik: Potem pa je prevelik :lol1:. In postane grob :lol1:

 

Sej jaz imam rad grobo :cool:

pa glasno tut :P

 

pred 12 urami, Borutt pravi:

 

Policija ravna po predpisih in zaenkrat še ni dobrodelna ustanova. 

o je je, ampak sam za tiste subjekte, za katere se dobi blefel z vrha dol :ras:

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Kr neki spet in zdej si postal še jasnovidec ...............kako pa ti veš zakaj kdo kupi izpuh in kaj je to sploh važno ,ti je Jure lepo napisal ,preberi lepo počasi pa odgovarjaj če že odgovarjaš na vse ne samo na tisto kar ti paše in gre na tvoj mlin ....

Spet špekuliraš in nekaj nabijaš brez osnove ................

In ker se izmikaš ...................sprašujem te o izpuhih ki so novi nepredelani in npr ne ustrezajo homologaciji motorja ,prodajalec pa ti ga proda in v isti sapi zagotavlja neoporečnost ...............kriv sem pa na koncu sam ,ker sem ga po tvoji logiki zamenjal z izpuhom ,ki se npr. uradno prodaja kot primeren in zakonsko dovoljen ............men boš pa kazen pisal,sej ni čudno ,če vsi delujejo po tvoji zgrešeni logiki da gremo v qrac .

Dan ne začnem o tvoji specialni logiki ,ki je botrovala odkritju tople vode zaradi katere so EU motorji manj kvalitetni kot Japonski,ker imajo japonski 5dcb manjšo glasnost......znanstvenik :OK:

In jA seveda sam Akrapovič je primeren :lol1:

In ja še enkrat, nobeden me ne sili mam pa možnost ki je zakonsko dovoljena !

 

ma ti mu lahko karkol napišeš, on noče nič zastopit, mogoč prevč lovi pokemone brez db killerja :D

Jure kapo dol za odgovor :grupni:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, XTR said:

Normalen, moja napaka. Ja vem, redki so, se pa najdejo :).  

 

Zgleda da je res nekaj na tem.

Redkost bi pa lahko primerjali z (recimo) tasmanskem tigrom?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!