Skoči na vsebino

Royal Enfield


ui

Priporočene objave

6 hours ago, Kugelschreiber said:

Men se zdi Himalayan hipsterski statement...

Ja pa ne, v Indiji je to popolnoma utilitaren motocikel ki pomeni celotnim družinam osnovno prevozno sredstvo. bom pa dodal da po mojem mnenju je praktično celoten zahodni motorizem (če odštejemo skuterje in ostale male zadeve) neka vrsta statementa. Zdaj a je to hipsterski, dirkaški, avanturistični, rally,..... nima veze. Ampak vsaj zame je nekje tu čar :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In najbrž je Noraly dobila motor ravno zaradi tega...

Je neke vrste influencerka, ki ima veliko sledilcev. Če Enfild uspe prodati samo en odstotek mopedov, kot ima ona sledilcev so zadeli v polno. Za nekeatere je par tisočakov samo drobiž.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, nejc74 pravi:

Ja pa ne, v Indiji je to popolnoma utilitaren motocikel ki pomeni celotnim družinam osnovno prevozno sredstvo. bom pa dodal da po mojem mnenju je praktično celoten zahodni motorizem (če odštejemo skuterje in ostale male zadeve) neka vrsta statementa. Zdaj a je to hipsterski, dirkaški, avanturistični, rally,..... nima veze. Ampak vsaj zame je nekje tu čar :)

Motor, ki je v Indiji osnovno sredstvo za prevoz družine, stane v Indiji 5 x manj kot tale RE. Za ta denar dobiš v Indiji že skoraj avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno za katero družino a ne :) kolikor se jaz spomnim Infije je imel RE classic al kva je že bil ene tako vlogo kot Tomo Vinkovič v Jugi. Himalayan je bolj kot ne isti razred. Ja, daleč prodajani so pa 100-125 ccm zadeve. Pri nas jim rečemo skuterji, njihove voznike pa se baje čevlja :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, nejc74 said:

Ja pa ne, v Indiji je to popolnoma utilitaren motocikel ki pomeni celotnim družinam osnovno prevozno sredstvo. bom pa dodal da po mojem mnenju je praktično celoten zahodni motorizem (če odštejemo skuterje in ostale male zadeve) neka vrsta statementa. Zdaj a je to hipsterski, dirkaški, avanturistični, rally,..... nima veze. Ampak vsaj zame je nekje tu čar :)

Ej, za boga, ocitno ni shranilo popravka na post. 
Dopisal sem se, da sta mali bmw in ktm verjetno bistveno bol prilagojena tem kosu sveta kot himalajc. Za to mu pravim hipstersko imidžarski izdelek. skozi indijske oči je vse precej drugace.

 

Sm gledal nizozemko kako se zadnjih par filmckov vozi okrog po Ladaku, Zanskarju…pljunil bi cekine kaki agenciji, pa se dejansko bojim, a bi to prenesel? Ze na 2000mnm lovim sapo in diham na škrge…in kako bi tam gor sopel 20konjski motor? Na 3000 bi mel sam se 4 konje mende….

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, nejc74 pravi:

odvisno za katero družino a ne :) kolikor se jaz spomnim Infije je imel RE classic al kva je že bil ene tako vlogo kot Tomo Vinkovič v Jugi. Himalayan je bolj kot ne isti razred. Ja, daleč prodajani so pa 100-125 ccm zadeve. Pri nas jim rečemo skuterji, njihove voznike pa se baje čevlja :lol1:

Ko sem jaz hodil v Indijo je bil najbolj pogost motor Hero Honda. Kolikor sem gledal so najbrž prekinili sodelovanje s Hondo, ampak še vedno je Hero največji proizvajalec motorjev v Indiji s tržnim deležem okoli 40%.  Zdej imajo celo en model s Harleyjem in se promovirajo kot svetovno največja tovarna motorjev.

image.png.0fc8d70bedd905b32429160e1fd62a49.png

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pred 22 urami, ftp pravi:

Italijani objavili ceno za RE Himalayan 450 od 5900€ dobavljiv od maeca naprej.

Tudi v Slo sta 2 dilerja za RE.

Eden v Krškem in eden v Mengšu. Na avto.net se najde flota...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, izibajker pravi:

Tudi v Slo sta 2 dilerja za RE.

Eden v Krškem in eden v Mengšu. Na avto.net se najde flota...

Že. Samo ponudbe (cene) za Himalayan 450 pa ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pred 1 uro, vandrovec pravi:

A ni to made in Indija?

Saj ravno zato. Čakam, da bo Kove ali kak od "derivatov" zaključil s tako cifro.

Sicer je možakar malo čez 100k menjal bat in cilinder ampak zato, ker se mu je dvignila poraba olja.

Ni "zaribal".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
On 12/2/2023 at 4:43 PM, izibajker said:

Tudi v Slo sta 2 dilerja za RE.

Eden v Krškem in eden v Mengšu. Na avto.net se najde flota...

Ima kdo kakšne konkretne izkušnje s tema dvema dilerjema za RE?  Je kdo kupoval pri njih, koga priporočate itd.? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sem bil lani, zelo dobro organizirano, cel kup razstavnih motorjev, več testnih, prijazni, priporočam obisk.

Ko sem plezal na scramblerja za testno vožnjo, se mi je možakar nasmehnil, naj le grem na makadam, da je motor že umazan! :) S

Sicer pa RE letos na IMOTU največji razstavni salon po občutku, če bi kupoval v tem segmentu, se bi težko odločil za številne opcije novega twin-a.

 

 

IMG_6890.jpg

IMG_6886.jpg

Popravljeno . Popravil Poni
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!