Skoči na vsebino

Prevoz s prikolico


danci1973

Priporočene objave

pred 5 minutami, MiNa pravi:

Rebound, če ga vzmetenje ima nastavis na "počasno", da motor na prikolici ne odskakuje preveč sunkovito.

običajno privežem za ročice zadaj, pa še preventivno eno zanko spodaj okoli gume. Je pa pri "oklepnikih" kr huda težava privezat čez križ, vsaj SX je nemogoč.Če maš kreše lahko tudi zanje zapneš.

aja, pa do sedaj sem vozil brez držala prve gume, z držalom je zadeva močno enostavnejša.

Ninjo sem dal pred 14 dnevi kar na tačko in nekoliko zategnil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, motofil pravi:

Imam klasično prikolico 236 cm dolgo in doplačal sem za dodatke (rampa, žleb, lok sp. kolesa). Kako se spredaj pritrdi? Vem, na križ, ampak koliko močno stisneš amortizerje vilic? Do konca? 

Ni potrebe stiskati amortizerjev do konca. Do pol... je že ok. Pa zadnji amortizer je treba vsaj malo obremeniti drugače ti bo motor zibalo na prikolci. Sicer je za klasično prikolico boljše imeti bloke za kolesa - pol res ni treba zelo zategovati vilic in motor lepo stoji not.

s-l1600.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne stisne se do konca. za hardendure smo vedno dali nek distančnik med kolo in blatnik. če ni blo tega, so se po daljši vožnji lahko uscale vilice, zadaj nismo nič stiskali. mogoče samo kolo vpeli, da ne skače levo- desno.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdravo! 

Če se je še kdo naveličal "gurtnanja" motorja na prikolico in bi s tem procesom rad opravil čim hitreje, naj vam predstavim Moto-Clix sistem. Gre za preprost ekscentričen sistem dveh držal, ki se pritrdijo na stopalke od motorja ter preko airline tirnic na prikolico. Na trgu obstaja več podobnih sistemov (moto cinch, bike binderz,...) ampak jih je pri nas kar problem dobiti. 

IMG_20210315_085556.thumb.jpg.d26dbe225127013cd13a11d009b6abed.jpgIMG_20210316_112948.thumb.jpg.c0c680a7aa224b6432e5caa682fbaf1c.jpg

Sistem moto clix so mi dobavili fantje iz EnduroLab-a v Zagrebu. Na začetku sem bil dokaj skeptičen, kako se bo to obneslo med vožnjo, še posebej po kakih slabših cestah. Od začetka sem iz strahu še uporabljal 1 gurtno, za ziher :) Zdaj po cca 1500km prevažanja motorjev (EXC 300/450) lahko rečem da zadeva funkcijonira kot oglaševana. Zadeva je primerna tudi za večje motorje ranga 690/701 saj je držalo za stopalke nastavljivo po višini. Za motorje ranga 950/990 pa proizvajalec vseeno predlaga še uporabo trakov z moto clix. 

IMG_20210316_113439.thumb.jpg.86a7a40a0f581533ab6adc05dbf0cb1c.jpg

Montaža je zelo preprosta, 4 luknje v prikolico in to je to. Ves pritrdilni material je zraven. Največ časa mi je vzelo ugotavljanje pozicije motorjev na prikolici, da je prostor čim bolj racionalno porabljen. in da motorji ne trkajo eden v drugega med vožnjo po slabi cesti. 

IMG_20210602_103536.thumb.jpg.eef4a044012564037098849bd1042ed2.jpg

Motor je naložen v 30s vrjetno še kaj manj, nisem se štopal :) Je pa ta sistem super tudi za takrat, ko so motorji blatni da se barva ne vidi. Nič več umazanih gurtn in čiščenja le teh. 

IMG_20210601_170840.thumb.jpg.487d8abe7eed1b822e09878d42a4b51d.jpg

IMG_20210601_170833.thumb.jpg.b572ae6f43cfaaaeb52a4649cb397e19.jpg

Glede na vse različne gurtne in nosilce, ki sem jih sprobal, je ta sistem zame najboljša izbira in je vreden svoje cene.

Lp, Matej 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi še pod tisto leseno plato od prikolice dodal kake ploščate jeklene nosilce, s katerimi bi povezal oba motoklipsa..s tem bi pojačal plato od prikolice, da jo ta motoklips ne utrže...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, BRANE pravi:

Jaz bi še pod tisto leseno plato od prikolice dodal kake ploščate jeklene nosilce, s katerimi bi povezal oba motoklipsa..s tem bi pojačal plato od prikolice, da jo ta motoklips ne utrže...

Jeklene plošče za pod dno prikolice so že v paketu zraven, za vsako tirnico posebej. Za prevoz endurc in krosev je dovolj. Če bi pa konstantno vozil večji motor (690/701) bi pa tudi jaz razmišljav o večji plošči.

Je pa tudi odvisno od vsake prikolice posebej, nekatere imajo zelo močno dno, med tem ko moja Trigano D250 ima samo 9mm ploščo za dno pa je dovolj močna za 2 motorja s tem sistemom.

 

IMG_20210601_164506.jpg

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno sem komplikator, samo jaz na "plato" ne bi pritrjeval. Prikolica ima kovinske nosilce in bi to uporabil (predelal/dodelal) .

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 11. 2021 ob 8:10, franc pravi:

Verjetno sem komplikator, samo jaz na "plato" ne bi pritrjeval. Prikolica ima kovinske nosilce in bi to uporabil (predelal/dodelal) .

lp

Tudi to bi lahko. Končna montaža je itak odvisna od vsakega posameznika, njegove prikolice in motorja ki ga bo vozil. Možnosti montaže so neskončne ;) 

Jaz imam v planu dat 2m tirnice po celi prikolici, ker so hudičevo uporabne tudi za privez manjših tovorov :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem kje bi lahko najel moto prikolico, ki mora biti KIPER !

Torej, brez nakladalne klančine, motor se mora direktno zapeljati na prikolico (zato je nuja kiper).

Namreč ne želimo tvegati z nakladanjem 400kg potovalnika preko rampe.

Se zahvaljujem za vsakršno informacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, b2z25 pravi:

Iščem kje bi lahko najel moto prikolico, ki mora biti KIPER !

Torej, brez nakladalne klančine, motor se mora direktno zapeljati na prikolico (zato je nuja kiper).

Namreč ne želimo tvegati z nakladanjem 400kg potovalnika preko rampe.

Se zahvaljujem za vsakršno informacijo.

... mislim, da je to, kar želiš narediti, bolj tvegano, kot naložiti motor po rampi na ravno prikolico...   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Zivnorc said:

... mislim, da je to, kar želiš narediti, bolj tvegano, kot naložiti motor po rampi na ravno prikolico...   :D

 

Z navadno prekucno bo nerodno. Verjetno išče tako prikolico..  

Lahko pa poišče tudi samo tako pomočnico. Verjetno naloži sama, samo z uporabo klasične rampe. :) 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, XTR pravi:

 

Z navadno prekucno bo nerodno. Verjetno išče tako prikolico..  

Lahko pa poišče tudi samo tako pomočnico. Verjetno naloži sama, samo z uporabo klasične rampe. :) 

 

 

Tale našrafa in prikolco in motor, pa še tebe zraven...:)

Drugače pa dobra prikolica, samo preveč namenska.

Imaš tukaj en primer, samo ne vem, če je glih praktično za nalagat motor...:hmm:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16762751&display=TOVORNA PRIKOLICA IMT 250x135 kiper - snemvljive stranice

Popravljeno . Popravil MARE 65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tole prikolico sem tudi sam že naletel in bi z dodatnim nosilcem za sprednje kolo bila idealna. Na žalost sem našel le en naslov, kjer so jo imeli vendar so prenehali z izposojo.

Sicer je raznih izvedb kiper prikilic na EU tržišču kar nekaj, so pa njihove cene zasoljene (2K€+) in posledično jih pri nas ni.

Meni zelo všečne proizvaja: Helios Moto Trailers

Sem upal, da bi kdo vedel za kakšen moto servis, ki bi imel kaj podobnega in bi se dalo tam najeti....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En restomod ocetove prikolice (alu felge se pridejo)... :D

Za izlete na Lindauring sem predelal prikolico ki je ze pri hisi, in je bila sicer precej redko kdaj v uporabi. Je pa izpravna, z veljavnim tehnicnim pregledom, le menjavo poda je potrebovala - pa malo sminke (obnova blatnikov, kak nov vijak,...). 

Proba, ce gre motor gor:

1636968047636.thumb.jpg.7edc0a81f69691a04ffcf54cc27242fc.jpg

Menjava dotrajanega poda in vijakov (nov pod je debeline 15 mm, prejsnji 9 mm):

1636968047613.thumb.jpg.a065cef6213b75e44d55b1c2e614a75e.jpg1636968047589.thumb.jpg.7779c191af38f3ea218ad5b3ed08124a.jpg

Motaza 8 mm jeklenih ploscic pod pod; z dvema vijakoma z zaobljenima glavama je ploscica pritrjena na pod, v sredini je luknja z M8 oz. M10 navojem, ki sluzi za pritrditev wheel chocka oz. ocesnega sidra:

1636968047542.thumb.jpg.90cbf2f85166ecd5ee7e4cf6769105f9.jpg1636968047566.thumb.jpg.c0fad5a65c679d3c79771c453da1fdbe.jpg

Kompletno privezan motor izgleda takole:

1636968098739.thumb.jpg.352ad82a477df10f95510c3ffff46081.jpg1636968098778.thumb.jpg.c0ce91edfa2de5b3bf675d9a71919c37.jpg1636968098759.thumb.jpg.cb2f2c5d80f2fb30307e06d75ec846ac.jpg

Motor je pritrjen z dvema gurtnama za kriz, z eno mocnejso skozi okvir (modra), in z eno manjso okrog platisca, da ga zadaj precno fiksira. Med zadnjimi kockami v tem mozaiku je se prava alu rampa, da ne vozim s seboj ploha... Potrebovala bo eno mickeno predelavico da jo stabilizira med uporabo, prikolica pa dobi manjso sidrno mesto za pritrditev rampe na stranico. 

viber_image_2021-11-15_10-53-58-624.thumb.jpg.5801613f7e0ad6564c42ffb8e867ab55.jpg

Skupni strosek ce odmislim montazo vlecne kljuke na avto je cca 300 eur (skoraj polovica stroska je bil pod, vecina preostnka stroska pa wheel chock in rampa), prikolica ostane polno funkcionalna (celo bolj izpravna je!), poleg tega pa ni okrog hise nic manj prostora kot prej.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 11. 2021 ob 10:54, Zok pravi:

En restomod ocetove prikolice (alu felge se pridejo)... :D

1636968047566.thumb.jpg.c0fad5a65c679d3c79771c453da1fdbe.jpg

1636968098778.thumb.jpg.c0ce91edfa2de5b3bf675d9a71919c37.jpg

Kje si naročil wheel choke? Zgleda zelo minimalistično. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, miklavc said:

Kje si naročil wheel choke? Zgleda zelo minimalistično. 

https://www.motea.com/de/transportstander-constands-easy-fix-motorradwippe-bis-21-zoll-schwarz-841925-0

trenutno je s kuponom se ceneje - takrat sem dal zanj 50 eur. Res gre samo za pleh, ampak je ko je enkrat privijacen precej toga zadeva - bolj kot bi sodil samo po sliki. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!