Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem skupaj!

Sicer dosedaj v debati nisem kaj prida sodeloval, sem jo pa z veseljem prebiral in jo, po pravici povedano, kar malce pogrešam.

Glede na to, da je bila originalna tema zelo zasmetena in se je več ali manj nanašala na porodne težave "hrčka" in primerjavami med njim in njegovim vzornikom iz Suzukijeve hiše ipd., je prav, da to debato opustimo. Medtem je Hyosung našel svoje mesto med slovenskimi motoristi, po mnenju prodajalcev jih gre dosti v promet, nenazadnje pa so tisti, ki so jih kupili v začetku lanske sezone, (vsaj nekateri) naredili prvih nekaj tisoč, morda celo deset tisoč, kilometrov.

Mislim, da je čas, da odprem zaresno temo o Hyosungu gt 650 (naked, s in r), kjer začnemo debato o križih in težavah, dobrih lastnostih in pohvalah, vprašanjih novih kupcev, predvsem pa izkušnjah "starih mačkov" (khm, torej tistih, ki so s husotom že naredili nekaj km). Na mestu so tudi vprašanja in mnenja o dodatni opremi, servisih in še čem, skratka čim širša tema, ki se vrti okoli korejskega prišleka.

V luči zastavljenega cilja te teme posebej naprošam vse, da se vzdržijo debat, kakršne so zasmetile prejšnjo temo (predvsem primerjave z sv-jem in kritiziranje motorja zgolj zaradi porekla).

Za lažji začetek debate vabim lastnike Husotov, prevsem tiste z več prevoženimi km, da nam izrazijo svoje (ne)zadovoljstvo s korejcem po prevoženi prvi sezoni in pred začetkom druge.

Vsem LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem si ogledal v trgovini S različico in moram reči, da me je res presenetila. Ker športne R še ni v trgovinah, me zanima če je kdo že sprobal poloklepnega S cometa. Čeprav ste v prejšnji temi že na široko razglabljali predvsem o naked cometu, me zanima vaše mnenje tudi o obeh novih izvedbah - S in R. Slišal sem veliko o tem, da naj bi 2005 letnika imela nekaj izboljšav in me zanima katere so to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva izboljšava je "ročka" za držanje sopotnika za zicem :devil: Mal za hec mal za res. Ozboljšal so mnjalnik, tak da ni vč tako trd in lepše prestavlja. KAr se tiče agregata je še vedno isto, gume enake, hladilnik se mi je zdel mal drugačen, sam mislm da ni velikih sprememb glede hladilnika.... Dons dobim fotke moga nagca z novim vetrobranskim steklom... prow sexy je :wub: :wub: :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva izboljšava je "ročka" za držanje sopotnika za zicem  :devil: Mal za hec mal za res. Ozboljšal so mnjalnik, tak da ni vč tako trd in lepše prestavlja. KAr se tiče agregata je še vedno isto, gume enake, hladilnik se mi je zdel mal drugačen, sam mislm da ni velikih sprememb glede hladilnika.... Dons dobim fotke moga nagca z novim vetrobranskim steklom... prow sexy je  :wub:  :wub:  :wub:

Kako veš, da menjalnik ni več tako trd in da lepše prestavlja, si vozil starega in nobega? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako veš, da menjalnik ni več tako trd in da lepše prestavlja, si vozil starega in nobega? :?

Menjalnik je trd ko je motor še nov; ko se ga ulaufa in naredi nekaj 1000 km postane "normalen"; se zmehča. VSaj tko je bilo pri meni.

Na kratko: Huso se šalta prav lepo; na začetku gre malce na trdo, tako kot pri vsakem novem motorju, tko da se prosim že nehajte dret kako se Huso grdo šalta. :devil:

lp

andreja :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalnik je trd ko je motor še nov; ko se ga ulaufa in naredi nekaj 1000 km postane "normalen"; se zmehča. VSaj tko je bilo pri meni.

Na kratko: Huso se šalta prav lepo; na začetku gre malce na trdo, tako kot pri vsakem novem motorju, tko da se prosim že nehajte dret kako se Huso grdo šalta.  :devil:

lp

andreja :closedeyes:

Ja sej šaltat se da, sam velikokrat se ti zgodi, da ko "potegneš" na semaforju, ko iz prve daš v drugo, druga povleče za delček sekunde in potem zasveti lepa zelena lška N in motor se zavrti na 9000 obratih. Meče ga ven iz prestave, to ima tanov model malo popravljeno. Tak so mi rekli v štacuni, da so glavne izboljšave na obliki in videzu in na menjalniku. Trd je še vedno ko kupš novga, samo ne meče več tako pogosto iz prestave pa izboljšan je mehanizem, ki prestavlja prestavni zobnik. Men še pr 1100km meče iz druge če prehitr potegnem, zmehčal sem pa menjalnik predvsem z oljem. Tisto vodo k je original notr sm zamenjal z motulom in moja noga lepo počiva :yea2: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej šaltat se da, sam velikokrat se ti zgodi, da ko "potegneš" na semaforju, ko iz prve daš v drugo, druga povleče za delček sekunde in potem zasveti lepa zelena lška N in motor se zavrti na 9000 obratih. Meče ga ven iz prestave, to ima tanov model malo popravljeno. Tak so mi rekli v štacuni, da so glavne izboljšave na obliki in videzu in na menjalniku. Trd je še vedno ko kupš novga, samo ne meče več tako pogosto iz prestave pa izboljšan je mehanizem, ki prestavlja prestavni zobnik. Men še pr 1100km meče iz druge če prehitr potegnem, zmehčal sem pa menjalnik predvsem z oljem. Tisto vodo k je original notr sm zamenjal z motulom in moja noga lepo počiva  :yea2:  :yea1:

Meni ga ni nikol ven iz prestave metalo. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej šaltat se da, sam velikokrat se ti zgodi, da ko "potegneš" na semaforju, ko iz prve daš v drugo, druga povleče za delček sekunde in potem zasveti lepa zelena lška N in motor se zavrti na 9000 obratih. Meče ga ven iz prestave, to ima tanov model malo popravljeno. Tak so mi rekli v štacuni, da so glavne izboljšave na obliki in videzu in na menjalniku. Trd je še vedno ko kupš novga, samo ne meče več tako pogosto iz prestave pa izboljšan je mehanizem, ki prestavlja prestavni zobnik. Men še pr 1100km meče iz druge če prehitr potegnem, zmehčal sem pa menjalnik predvsem z oljem. Tisto vodo k je original notr sm zamenjal z motulom in moja noga lepo počiva  :yea2:  :yea1:

mogoče pa ti kaj narobe delaš?

men ni še nikol vrgl iz druge prestave - mogoče imam že nov model :hmm:

videl sem že nov S model, ki ima gor Bridgestonove gume - le zakaj nimajo več pirelijevih?. S se od nakeda razlikuje po poloklepu, nižjih ročkah, novem števcu, nastavljivih stopalkah in ročki za sopotnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo opazu da so na tem motorju zgledajo gume full ozke. Prva guma je kao 120 siroka sm jo pa zmeru ma pa v resnic 110. Pol sm pa zacel mal feltne gledat pa je feltna ozja k pri ostalih motorjih s tako dimenzijo gum. In zadaj je pomoje ista pesem original je preozka feltna in zato stisne gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo opazu da so na tem motorju zgledajo gume full ozke. Prva guma je kao 120 siroka sm jo pa zmeru ma pa v resnic 110. Pol sm pa zacel mal feltne gledat pa je feltna ozja k pri ostalih motorjih s tako dimenzijo gum.

Nazivne dimenzije gum (npr. 160/60R17) ne ustrezajo natančno dejanski dimenziji. Dunlop D208 v isti dimenziji je precej širša kot originalna Pirelli... :yea2:

Na mojem motorju je npr. predpisana širina zadaj 180 ali 190, ko pa sem montiral D207 190/50R17, je bila tako široka, da je veriga drsala po robu gume. (na srečo samo cca. 2-3 mm)

In zadaj je pomoje ista pesem original je preozka feltna in zato stisne gumo.

:nono: Nič ni preozka. Čist OK je. :P

Se opravičujem. .) :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huso ima platišča 3,5x17" in 4,5x17"

To je za gume, ki jih ima popolnoma običajno, Sv650 recimo ima enaka platišča in enake gume.

Na žalost je v eni švefinlatovščini :wacko:

Etujarru: 2 x Ø 292 mm levyt, 2-mäntäiset puristimet

Takajarru: 1 x Ø 220 mm levy, yksimäntäinen liukuvapuristin

Etupyörä: 3.50 x 17 aluvaluvanne, 120/70 x 17 Pirelli Diablo

Takapyörä: 4.50 x 17 aluvaluvanne, 160/60 x 17 Pierelli Diablo

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huso ima platišča 3,5x17" in 4,5x17"

To je za gume, ki jih ima popolnoma običajno, Sv650 recimo ima enaka platišča in enake gume.

Na žalost je v eni švefinlatovščini  :wacko:

Etujarru: 2 x Ø 292 mm levyt, 2-mäntäiset puristimet

Takajarru: 1 x Ø 220 mm levy, yksimäntäinen liukuvapuristin

Etupyörä: 3.50 x 17 aluvaluvanne, 120/70 x 17 Pirelli Diablo

Takapyörä: 4.50 x 17 aluvaluvanne, 160/60 x 17 Pierelli Diablo

LP

Moj huso ima prednjo feltno 3 cole poglejte pise na notranji strani feltne v aluminjastih spicah. poglej pri svojem. Glede gume je pa cisto mozno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em... prvi problemi z menjalnikom.

Naredu že 1500km, zamenju ole, dal notr motula in se mehko šalta. Vse BP in OK.

Se pelem iz Cela proti Lublan po avtocesti, ga prtisnem na 120km/h mi začne neki cukat motor. Znižam hitrost neha cukat. SPet dam u 6. in na 130km/h, mi cukne vsake 50m. Sm mislu da mi zadn kolo "skaće" po luftu pa vmes mal mašina navije, in pospešm na 140km/h. Isto in potem na 150km/h samo še hujš in potem se približam 7500 obratom, k mi vrže v "ler" (lučka ni svetla) in se mašina zavrti u prazn. :eek: :eek: :eek: :eek: WTF???? Nism se mogu pelat več kot 120km/h, k mi je skoz cukal pa u prazno vrtel. Cesta je bla suha...

Komu kej sanjal kwa bi lohk blo??? :blink: :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lih pred kakim tednom pa še mal sm menjal olje. Dal sem pa notr tapravga 15W-50 motula. Pa menjalnik je s tem motulom postal velik bolj mehek kot pa z originalom. :blink: Ne vem več. Serviser je itak reku da on nč ne najde niti da nič ne čut ne sliš ne nč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce hoces biti siguren da je olje - spusti motul ven in nalij mineralno olje enake viskoznosti. ne polsintetiko ali sintetiko, mineralno. porocaj.

ali podlozi fedre sklopke s kaksnim mm ali dvemi, tremi. sprobavaj & porocaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kaj pomaga. Menjalnik in sklopka na mojem SUZUKIJU (GS500) se tudi nista z motulom dobro razumela! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm imel isto notr motul in ni blo nobenih problemov!!!!! morda si slabo ti menjal....

meni je tudi na začetku cukal, sam to je ko se v rezervoarju ustvari podtlak in ne dobi mašina goriva.... in še posebno takrat ko sm imel tank torbo gor.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej jst misl da ti problemi z menjalnikom niso v olju. Sploh pa to ne da da pada iz prestave. A to sam v 6 prestavi a v kateri drugi tud?

Pomoje je neki narobe al so slabo skup sestavljal al pa slabo skonstruiral. neki od tega je.

A je pri komu tud sklopka full glasna k jo stisnes pa je ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej jst misl da ti problemi z menjalnikom niso v olju. Sploh pa to ne da da pada iz prestave. A to sam v 6 prestavi a v kateri drugi tud?

Pomoje je neki narobe al so slabo skup sestavljal al pa slabo skonstruiral. neki od tega je.

Na mojem prejšnjem Suzuki GS500E se mi je občasno zgodilo, da sem 'šlampasto' menjal in je zadeva za nekaj časa sicer skočila v 6. prestavo, čez čas pa je padla ven (v t.i. 'false neutral'). Sčasoma sem se naučil menjavat tako, da se mi to ni več dogajalo.

Če se to dogaja *vedno* ali *zelo pogosto* in če serviser ničesar ne ugotovi, sta dve možnosti:

- ali se bo treba naučiti menjavati

- ali pa bo treba menjati - serviserja

A je pri komu tud sklopka full glasna k jo stisnes pa je ok.

Ko sklopka ni stisnjena, se premikajo tudi zobniki v menjalniku. Da to slišiš, je dokaj normalno.

Je pa malo odvisno, kaj je tebi 'full glasno' - lahko, da je res kaj narobe in je res preglasno.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em... prvi problemi z menjalnikom.

Naredu že 1500km, zamenju ole, dal notr motula in se mehko šalta. Vse BP in OK.

Se pelem iz Cela proti Lublan po avtocesti, ga prtisnem na 120km/h mi začne neki cukat motor. Znižam hitrost neha cukat. SPet dam u 6. in na 130km/h, mi cukne vsake 50m. Sm mislu da mi zadn kolo "skaće" po luftu pa vmes mal mašina navije, in pospešm na 140km/h. Isto in potem na 150km/h samo še hujš in potem se približam 7500 obratom, k mi vrže v "ler" (lučka ni svetla) in se mašina zavrti u prazn.  :eek:  :eek:  :eek:  :eek: WTF???? Nism se mogu pelat več kot 120km/h, k mi je skoz cukal pa u prazno vrtel. Cesta je bla suha...

Komu kej sanjal kwa bi lohk blo???  :blink:  :doze:

Meni je delalo enako, ko sem prevozu približno tolko km...in če se prav spomnim je tudi nekaterim ostalim lastnikom Hyosunga delalo to...

V glavnem pri meni je bil problem v presuhi mešanici in je blo treba naštelat karburatorje. Samo pazi komu neseš, ker karburatorje zna pri nas malokdo prav naštelat.

Od takrat naprej ne cuka več, motor pa dosti lepše lavfa in tudi boljše gre.

To glede lera pa nimam pojma. Moj menjalnik je bil tudi čuden (ful trd, rad je skakal iz druge v ler), ko je bil nov, ampak to se potem vse poštima (tam nekje pri 3000km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, verjetno je bilo o tem že govora, vendar se mi ne da brati vseh 50+ strani prve teme o Cometu, ker je not večinoma sama solata! Bom kar tu uprašal..

Zanima me, na kakšno delavno temperaturo se vam segreje vaš huso. S tem mislim predvsem na položaj kazalca na merilniku temperature. Meni pride ponavadi le kakšne 0.5cm nad 0, včasih še manj. Pa tudi precej niha. A je to normalno? Meni se zdi, da je to skoraj malo premajhna delavna temperatura. Pa ne vem, ali je s termostatom kaj narobe, da napačno pokaže, ali se motor dejansko ne segreje..

Kmalu bom imel prvi servis in bi rad prej zbral malo inf. kako je s tem pri drugih.. Da vem ali na servisu kaj omenim, ali je vse ok..

Pa še to, je imel še kdo probleme s tresenjem prve zavore? Meni se zdi, da je zvit disk, ker je precej čutit. Najprej sem mislil, da se morajo zavore samo malce ulaufat, vendar je po 600km tresenje še vedno enako kot na začetku..

Hvala, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!