mopedfan

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N)

1361 posts in this topic

Zanima me, če ima kdo izkušnje s tem motorjem.

Meni osebno se zdi kar pravi recept za potovanja + popoldanska polaganja ovinkov.

prosim....

Popravil/a - Ice on 27/03/2002 10:01:25

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmmmmm......kje naj zacnem? mogoce probas najprej malo z iskalnikom pobrskati po arhivu (in odprtih temah).

na hitro:

- zdi se ti prav v obeh primerih

- serijske gume (michelin macadam) menjaj s cim drugim (zame naj naj metzeler)

- montiraj crash-pads,se splaca

- z top-case nosilcem zgleda b e d n o ! (form follows function)

- ena najboljsih masin za tuning (in najlazjih; par cukov in gasa)

- 1157 ccm serijsko....1216 in vec mozno z rel.malo denarja

- poraba 6-7 l/100 km (ali vec,manj skoraj ne)

- udobnost sopotnice/ka zelo dobra

- zascita pred elementi dobra,z visjo sipo boljsa

- bremze fantazija

- sicer pa.........IME!!! BANDIT!!!!! AAAAAAAHHHHHH

pomanjklivosti:

- sekundarni prenos veriga

- malce tezek (240 kg)

- nima einspritz

- sedez na voznikovem mestu med nogami malo ozek,po 5xx-km postane mucno

- zavarovanje in davki; 1157 ccm

z eno besedo: KUPI,kaj cakas!

za vec postavi konkretno vprasanje.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ne. Če bom kupilkaj takega bo Bandit.

Ice: tenks za obširno poročilo. Sem poizkusil tudi pobrskati po arhivu, a ko grem na iskalnik se najde pod tem naslovom bolj malo (mislm, da konkretno o tem motorju ni nič pisalo).

Praviš sedež, da je problem (po 500 km). To je meni osebno kar velik faktor. Mislim je res tako grozno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

grozno ni,malo moti.ali bolje receno,po 700 km pozabis .se sicer dobijo vse vrste after-market sedezev,ki pa niso ravno poceni (corbin,sargents itd).mene osebno niti ne moti vedno.odvisno od razpolozenja bi rekel.saj ni premehek ali pretrd sedez,ravno prav bi rekel,je samo tisti cm ali dva preozek za mojo rit,to je vse.

za vec info in nasvete si oglej mail-listi na SUKBOG (www.sukbog.co.uk) in Bandits-R-US (http://wwboc.netfirms.com/ - world wide bandits owners club).lahko pa seveda se vedno vprasas (matr se mi fajn zdi,da vsaj eden ve,kaj je v redu motor )

BTW .....SBN ima naked verzijo,samo ne vem katero izvedbo,Mk I (pre ´01) ali Mk II (´01-).moj je Mk II.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni mi muca popapala jezika, le do računalnika nisem mogel priti, ker sem bil službeno odsoten, tam pa ....

Osebno imam 1200 N in ne S. Razlika je samo v prednjem delu - oklepu. Sam osebno sem si namontiral manjšo šipo - Givi, ker je nad 150 km/h že zelo močno pihalo. Sedaj je bistveno bolje.

Nimam veliko za dodati prejšnjim komentarjem na forumu, moje izkušnje so podobne. Malenkost postane čigumast v ovinku, če so neravnine (pod pogojem da ga pritisneš proti maksimumu), sicer je miren kot ovca.

Do sedaj ga še nisem stestiral do konca, ker sem lani kupil povsem novega, in ga malo "šparam", sedaj ko bom naredil drugi servis, pa bomo naredili test končnih zmogljivosti.

Agregat je izredno prožen, tudi pri niskih obratih, vleče skozi celotno območje enakomerno, nad 4000 obt/min pa dosesedbo zdivja (na žalost nekaterih plastičarjev, ki lahko gledajo le v izpušno cev.

Dodal sem še nekatere malenkosti (vijake v barvi rezervarja, LSL krmilo v barvi motorja, urca, zamenajl top izpuha, zaščitni rolbar ob straneh...), bo pa, če bo financ minister dovoljeval doživel preobrazbo v "streetfighterja".

Osebno sem vozil že veliko različnih motorjev, vseh možnih kubatur in moči (Yamaha diversion, BMW 850, BMW 1150, Honda CBR 600), vendar svojega "Miškota" ne zamenjam za drug motor, mogoče za novega 1400 ?!?, vendar ga moram še prej videti in preiskusiti (o denarju pa raje nič).

Servisi niso pretirano dragi (cca. 15.000 SIT) - sem se pravkar dogovoril s serviserjem.

Moj predlog: če se ti dopade, KUPI TAAAAAAKOOOOJ, ne boš razočaran, ker vse, ki jih poznam in vozijo tak motor, to trdijo in se le stežka ločijo od njega.

LP SBN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SBN kje pa ga servisiraš.

Namreč; glede na moje izkušnje z Aprilio mi je to ključni dejavnik ko se odločam za novo znamko motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaz ga servisiram pri Barboriču v Žužembeku (pooblaščen serviser), pa tudi poznam ga, dosedaj vse dobro o njem (se spozna, tudi sam je dolga leta motorist.

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tudi jaz bom tuki nekaj povedu. Pred dvema dnevoma sem kupil Bandita 1200 S letnik '97, cca 21.000 km in nekaj dodatne opreme. Dosedaj najboljši motor kar sem jih imel. (prej imel sama jajca: Virago 250, EN 500-kawasaki, Suzuki gsx 1100-letnik 83, ki pa žal ni nikoli dobro delal-sklopka).

Kok je to nor motor, človek kar ne more verjet. Se peleš 130 po avtobanu, pa te mal zgrabi..... pa maš takoj 180.... pa pogledaš na turnceler pa je še dost rezerme (žal motoristi s 600ccm motorji tega ne morejo doumeti....Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin 10.000 +). Navor in moč v niskih obratih.....NOOOoooooooooooooooooorOOOOoooooooo!!!!! Če bi prej za to vedu, bi ga na kredit kupu.

Glede mehkobe.... sam sem bolj touring rider tako, da se mi zdi čisto vredu. Pa še sopotnica je zadovoljna....

Res je kot je Ice rekel: Eden boljših motorjev za friziranje. Sicer pa ima motor deklariranih 98PS (72Kw), na sklopki pa so mu jih v originalni verziji izmerili 106 (tudi 108 PS). Če pa temu dodaš še kakšen malo bolj odprt izpuh pa lahko računaš še s dodatnimi konji. Tudi do 14 PS brez dodatnih nastavitev (brez raznih jetov itd...)

Skratka motor je bomba, upam samo, da ga ne bom v kak jarek poslal.....(v prvih dneh ga vozim prav spoštljivo!).

lp,

p.s. Ice kakšne gume uporabljaš? Jaz imam trenutno Dunlop D205 Sportouring..., pa se mi zdijo kar vredu..... Kako dolgo držijo Metzeler?

Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....aja še neki.... O tem motorju (Banditu) je mnogo napisanega tudi na Motorradovi strani: http://www.motorradonline.de

Se pa tudi opravičujem morebitnim lastnikom prej omenjenih jajc (virago, en, gsx...), sem pač pod vtisom novega motorja.... na mi zamerit.

Lp,

Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote:

p.s. Ice kakšne gume uporabljaš? Jaz imam trenutno Dunlop D205 Sportouring..., pa se mi zdijo kar vredu..... Kako dolgo držijo Metzeler?

trenutno f/r ME Z4 in tudi naslednji par bo metzeler; Z4 ali pa sportecM1.zdrzijo pa 9000 km,vzadaj ze spet skoraj brez profila.ne vem ne vem,nekako bo treba zvrtati gumo,ki drzi cez 10k km.

razmisljam o avon ali bridgestone.samo kaj ko mi pa metzeler tako sede (tudi cenovno).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mi zdi da je na taki mrcini kot je bandit 1200 strošek gum lahko zelo visok, še sploh pri pretiravanju.... Kaj pa Michelin x90 macadam, Dunlop (pa ne D207 ali D208). Sicer se pa zaenkrat vozim še tako previdno, da bi moje gume zdržale najmanj 15.000 Km....hahahah.

Lp,

Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Višina 187, teža bruto čez 90(jaz+oprema) neto 85kg. Za to velikost se mi zdi motor idealen. Res ima bandit 1200 skoraj 240 kg, a je vseeno zelo vodljiv. (moj prejšni motor suzuki gsx 1100 '83 je imel 270kg pa obupno težek pri nizki hitrosti in manevriranju.... čoperji z več kilogrami se vozijo bolje...)

V glavnem se Bandit 1200 (kolikor sem ga uspel spoznati v dveh dneh) vozi zelo dobro, dobra lega, dobra vodljivost, ni težak - teže sploh ni čutiti, tudi pri počasnem manevriranju.... mogoče je to prav zaradi moje višine .... moja punca ima probleme, ker slabo seže do tal in ji je pretežek. Po mojem mnenju motor ni primeren za ljudi manjše od 170 cm in večje od 195cm (je pa moških motoristov malo izven teh mer).

lp,

Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ onim: mac 90 definitivno odpade,ker slabse gume se nisem vozil; sploh pa na banditu katastrofa: obcutek,kot da ti pri vsakem dodajajnu gasa "rit" plese,ogreva se malo vecnost in se zelo hitro ohladi.v dezju nedefiniran grip (bo,ne bo,bo,ne bo....).

mac 100 pa me nekako ne mika.kolikor so bile michelinke na FJ ok,za bandita po moje niso.

@ mopedfan: 185/100

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Banditu imam gume Michelin sport pilot. Z njimi naredil 6000 km, so še skoraj "nove", ob tem pa moram pripomniti, da zelo spoštljivo dodajm "gas", ker se še agregat ni dobro "vlaufal"!

Motor je "zelo brutalen" če ga priganjaš, vedno je potrebno paziti, da so gume dobro ogrete, sicer ...

Moj prijatelj je izvajal "eksibicije".... beri zmeraj gas do daske, pa je moral po 3000 km zamenjati verigo in zobnike....

Višina: 177, teža 85.

Ena izmed prednosti: vseeno je, kakšno težo mora vleči - nobene ne čuti , moči je dovolj !

Ne priporočam začetnikom. Vsaj kakšno sezono prej bi bilo dobro voziti kaj malo manj "divjega" - zaradi zdravja.

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Še nekaj.

Kako je pa z zaščito pred vetrom (kdo od vas ima zdaj bandita 1200 S - z masko; ta novo obliko?) glede na višino? Do kam je še znosna potovalna hitrost? Pa koliko je sploh končna hitrost?

Naj omenim, da mi motor predvsem pomeni potovanje v dvoje s kovčki..

Ker pa sem malce naveličan endur itd. ko je končna tam nekje 150 - 160 km/h, bi rad imel nekaj bližjega asfaltu. Za novo Pan european pač nimam denarja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pri Mk.II je koncna (po dokumentih) 230 km/h,zadosti.potovalna 150-160 km/h easy v dvoje s kovcki.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako pa se obnaša v primerjavi z FJ 1100,a kdo to ve?Mogoče Ice,če se ne motim,jo je tudi imel...Mislim,kar se tiče daljših tur in tega,kateri bi bil vsaj teoretično boljši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imel sem FJ 1200,´90,naredil 36k km z njim in bil tudi v spaniji.lepo vozen samo vecji povdarek na turing kot pri banditu.je pa bandit lazji in bolj okreten,nekako gre vse lazje z njim.je tudi krajsi (ca.15 cm).poraba enaka,stroski pri FJ malenkostno manjsi (gume,filter za olje).zascita pred elementi je pa nekje enaka.se pa da z banditom veliko lazje in varnejse tipati do in po meji ekstremizma v voznji.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je letnik '00, naked.

Kot sem že napisal do 150 km/h je še znosno, višje pa se začne bolj "tajfunsko" okolje!

Nameščeno imam manjšo šipo, pa zelo pomaga, tako da ni več takega pritiska v prsi, v čelado pa še dobim precej vetra. Na avtocesti, če bi tiščal proti maximumu, se moram skoloniti za šipo, sicer ne bi vzdržal dalj časa. Pri krajših furah in pri nižjih hitrostih pa ni bistevne razlike.

S ali N je stvar okusa ?!?

Ni važno kakšen je, samo da je BAAANDIIIT!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Še nekaj. Primerjava med Mk1 in Mk2 je bila objavljena v nemškem Motoradu, mislim da lani. Jo imam nekje doma.

Iz primerjave sem razbral (moja nemščina ni vrhunska), da gre za manjše popravke IDEALNEGA motorja za tiste, ki vedo kaj bi radi, ob tem pa je glede na konkurenco gledano v celoti najboljši!

Ni važno kaj je, samo da je Bandit!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

KROKAR sprasuje:

Onim ... uprašanje zate (in za morebitu tudi druge)

O.K. .. ko glih o suzukijih... sicer stvar ni neposredno vezana na zivljensko dobo mopeda venda le.... Mi lahko poveš koliko je tista normalna delovna temperatura bandita 1200s in kje bi bla tista njboljsa merilna tocka za izmero vrocine?.... pač zgol iz ferbca,

Sicer sem neki spraseval na suzuki cez luzo pa mi se zdej niso odgovorl (pol leta mim)... gre se bol zarad mestne vozne... lan je masina zacela mene kuhat, tko se je (u Milanu) ke po mestu segrela... pol pa pijaca pa cakat da se shladi... pa so sli soudi...

Hvala!

LP! Krokar

...nebi vedu z glave, ne z ene ne z druge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote:

krokar,

pa da ti se odgovorim: normalna temperatura olja je nekje do max.110°C,kar je vec bi ti svetoval vgradnjo dodatnega ali vecjega hladilnika olja.samo mi ni jasno,kako se ti je lahko "zakuhal" bandit.meni se to se poleti na jadranu ni zgodilo.

lahko pa nabavis termometer,ki se vstavi namesto cepa na odprtino za dolivanje olja - gericke,louis,polo jih imajo; digitalne ali analogne.

si imel zadosti olja v masini? 10W-40 ali 10W-50? na noben nacin ne smes imeti noter olje z manjsim "letnim" indikatorjem kot 40.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Sej mi ni zakuho...Zakuhal sem jest... ampak vroč je bil pa kot peč.... olja zadost (servis pred potovanjem). In ker v navodilih niti besedice o tem... in iz supporta tam cez se manj.... Pa clovek, ki ne ve vsega in se mu to pripeti par sto km od doma postane vcasih neupraviceno zaskrbljen.

Se senzor dobi tudi posebej brez instrumenta zraven (sm namrec stromar in uzivam ce kej tud sm nardim ... hobby pac) in kje pa kolk kosta

Hvala!

...nebi vedu z glave, ne z ene ne z druge...

Popravil/a - krokar dne 14/03/2002 ob 13:35:21

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote:

aha....torej klasicno masina bolj vzdrzljiva kot voznik .ce ti ni odvec,ti prinesem katalog od gericke v CE (npr.na motosvet stand),pa si potem oglej kako in kaj.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Vsekakor mi ni odveč, sicer pa če le vreme ga ne bo sralo sem v soboto... jutr na zboru u Lj in nato direk do Trojan in Celja, pa se vidmo tam.

Se enkrat hvala!

LP!

Krokar

...nebi vedu z glave, ne z ene ne z druge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote:

Kot je rekel Ice, olje 10W50 ali 10W60, mogoče večji hladilnik. Sicer pa ne vem kako se uspe motor pregrevati pri normalni vožnji? To, da je vroč k hudič je tak normalno. Temperatura olja je najbolj optimalna od cca. 80°C pa tja do 110/120°C odvisno pač od zgornje številke pri olju (50, 60 zdržita večje temperature), polj pa žačne olje počasi hlapet (rahli hlapi, tudi mazalni film ni več tako stabilen).

Tudi kar se raznih indikatorjev tiče se strinjam z Iceom. Najboljši in dokaj poceni so indikatorji (števci), ki jih montiraš namesto oljnega šraufa (čep za dolivanje olja) in stane cca od 60 do 100 Dem (ah te Dem).

Pa še to: Prej sem imel Suzo gsx 1100e letnik 83, brez oljnega hladilnika in sistema oljne pumpe kot jo ima Bandit (SACS) pa sem ga gonu po avtocesti 200+, (imel je vgrajen indikator temp. olja) pa se je temperatura povzpela na 140°C in je motor še naprej laufu skoz do morja brez postanka (sam ola je dost požrl!!!!!!).

Po mojem mnenju je bandit snovan na precej boljši tehniki in zato pri normalni uporabi (gas do konca, hahahaha) ni bojazni, da bi se pregrel. Če pa se to dogaja, preveri če ni mogoče kaj s hladilnikom, ali pumpo narobe.....(malo verjetno).

Lp, Onim

p.s. oprostite izrečenim kletvicam: Prokleti pauri (beri kmetje) špricajo gnojšnco in trosijo gnoj bolj po cesti, kot po njivi. Js pa skor pristal na njivi....

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Tud tebi najlepša hvala za odgovor Onim...

In bi se priporočil morebiti še za kakšno morebiti (trapasto) vprašanje v primeru, da mi ne bo kaj jasno... (ja, Bandita imam komaj 7 mescov od tega še zima vmes)

Kar se pa tiče gnoja po cest sva pa na istem... poleg tega, da moram bolj pogosto čistit tud vizir (razne musice in podobna golazen, ki je prišla na plan v teh sončnih dneh..)

LP!

Krokar

...nebi vedu z glave, ne z ene ne z druge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote:

quote:

Slučajno sem "padel" v priročnik - manual za mehanike za Bandita 1200 (kompleten) z vsemi podatki o nastavitvah, električnih shemah itd. itd.

Zadeva je v nemškem jeziku, obsega pa cca 300 a4 formata. Če bi slučajno kdo rabil podatke (saj se ne kvari, ampak človek nikoli ne ve) lahko dobi podatke.

LP SBN

zdaj mi pa samo se reci,da je za WV model (´01-) in ne za GV (-´00),pa bom ze skor srecen.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Sem preveril, žal pa se tvoje želje niso uresničile, manual je za model GV! Bom pa preveril ob prvi priliki pri "dobavitelju" ali se da dobiti tudi za novejše (letnik 01 in dalje)!

LP SBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.