Skoči na vsebino

Pravilna nastavitev višine luči....


Pervy

Priporočene objave

Torej očitno sem zdrmal nekaj sprednjo luč ker mi kratka sveti pol metra naprej od kolesa in ponoči ni uporabna. OK jasno, bom naštelal luč, ampak tu se pojavi problem - KAKO?

OK postavim motor pred garažna vrata in nastavim na določeno višino ampak:

- katero višino (od tal) nastavim snop?

- kako daleč (od vrat) mora biti motor?

hvala :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v manual od motorja.. če ga pa nimaš se pa vse v *.pdf najde na googlu. .)

Jst sm mel za RS250 to vse v manualu napisano (tadva podatka po katerih sprašuješ) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

simpl k pasulj........

zvečer zapelji avto ven, postavi motor za avto v liniji z bočnim ogledalom na voznikovi strani (seveda kakšne 3m nazaj), nato prosi nekoga, da se vsede v avto in prižgi luči....ko bo šoferja v avtu začel motiti tvoj snop v bočnem ogledalu, si na pravi poziciji.....tako ti ne bo treba voziti z dolgimi, pa še policaj te ne more opaziti......

vsakršne nastavitve po nekih manualih so praviloma prenizke, tako da nekako nisi opazen.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za hitro preverjanje pravilne usmeritve prednjega žarometa postavi vozilo tako, da bo 10 m oddaljeno od navpične stene; pred tem preveri ali je teren vodoraven. Prižgi zasenčeno luč, sedi na motor in preveri ali je zgornji rob svetlobnega snopa, ki je usmerjen na steno malo pod horizontalno črto žarometa (cca 9/10 skupne višine).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jast sm za svojo predelano CBRo kr vzel višino luči od Clio-ta ( na razdalji 7m višina 52cm ). Samo najbojlš je, tko k ti je že BMW napisou, da se peleš zvečer pa si nastaviš snop po svojem okusu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst zapeljem na en konec delavnice in obrnem. Pržgem ta kratke in jih naštelam na prbližn tako višino, da namišlčjenega "nasproti vozečega voznika" ne motijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi se zapeljal do prve AMZS baze, ali pa do servisa ter prosil, če mi pomagajo izmeriti in nastaviti snop. Luč se mi zdi tako pomemben del motorja, da ne bi zaupal improviziranju z garažnimi vrati.

Tudi vsak boljši avtoservis ima napravo za testiranje.

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nasvetu kolega mehanika sem nastavil žaromet tako, da sem prižgal luč ko sem bil cca. 1m od motorja.Zgornji snop luči sem imel točno na šnoli od pasu, nato sem korakal vzvratno in snop luči se je enakomerno spuščal po nogah navzdol.

Če se snop dviga oz. če je pri miru žaromet ni pravilno nastavljen.Obvezno mora rahlo padati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 let pozneje...
pred 9 urami, nejc74 pravi:

Ce sprasujes na katero visino jo nastavis, malo pod horizont ob obtezenem motociklu,

730664-hl_aim.jpg

Super , hvala , bo prišlo prav ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!