Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

V 8 letih lastnistva in 38000 km prevozenih nisem imel problemov z hladilno tekocino ter njenim dolivanjem. Kolko mam info z strani drugih lastnikov niso nikoli meli problemov s tem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo. Se obracam se na forum ker na avt....net ni glih izbire. Kupujem fz1 letnik cca 2006 do 4500€ ce slucajno kdo od vas prodaja. 

Lp Rokk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav. Danes sem mislil nastaviti vzmetenja po navodilih sportrider in sem malce zmeden, ker po navodilih mi pise npr. Front Compresion damping 5 clicks out, jaz imam oznake na vilici S (soft) in H (hard), kako zdej nastavit, ali do konca na hard in potem 5 klikov proti soft ali obratno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rmtl

vijaček všravaš do konca( ne smeš ga preveč, ko začutiš da gre malo težje nehaš) in nato ga odšravfuješ dokler ne klikne 5krat.

se prav ja tako kot si že sam napisal hard proti soft

 

lp

Popravljeno . Popravil rocco24
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, rmtl pravi:

sem pogledal v service manual smer A (v smeri urinega kazalca=in) smer B (kontra=out), zdej pa se na testno voznjo ;)

jaz sem vedno tako delal, najprej nastavil po navodilih, kot si sam, potem pa ugotavljal kaj se z mopedom dogaja, najprej kako se mi prednji konc obnaša, predvsem sem hotel mirnega pri visokih hitrostih v ovinku, in ne preveč mehkega na zaviranju, če tega ni bilo sem povečal prednapetost in 1/4 povrat, nato pa zadnji konc, predvsem da se ni odbijal (premočna prednapetost ali prešvoh dušenje) in spet lepo zrihtal, najprej prednapetost, potem pa s povratom in dušenjem umiril moped. Če se začne odbijat ali skakat čez kratke grbine, potem je pa vse skupaj pretrdo in prepočasno. Predvsem si moraš nastaviti, da ustreza tvojmu stilu vožnje. Počasi, klik po klik, pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Motoforza bugspiler sem mel tudi sam;super zadeva, zdrzala celih 8 let lastnistva bp. Edino zapikali so mi sraufi med bugspilerjem in nosilckom, tako da sem pri menjavi olja sraufal kar celi bugspiler z nosilci dol.

Drgac pa mas lep motorcek.

Pa se moj ex.

550653_10151839047870500_2082243419_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 3. 2017 ob 17:11, DAMI34 pravi:

jaz sem vedno tako delal, najprej nastavil po navodilih, kot si sam, potem pa ugotavljal kaj se z mopedom dogaja, najprej kako se mi prednji konc obnaša, predvsem sem hotel mirnega pri visokih hitrostih v ovinku, in ne preveč mehkega na zaviranju, če tega ni bilo sem povečal prednapetost in 1/4 povrat, nato pa zadnji konc, predvsem da se ni odbijal (premočna prednapetost ali prešvoh dušenje) in spet lepo zrihtal, najprej prednapetost, potem pa s povratom in dušenjem umiril moped. Če se začne odbijat ali skakat čez kratke grbine, potem je pa vse skupaj pretrdo in prepočasno. Predvsem si moraš nastaviti, da ustreza tvojmu stilu vožnje. Počasi, klik po klik, pa bo.

Jaz sem tudi nastavljal po nekih navodilih z neta, ampak imam sedaj problem preden se čisto ustavim mi na koncu prvo kolo strese.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, thunderace pravi:

Jaz sem tudi nastavljal po nekih navodilih z neta, ampak imam sedaj problem preden se čisto ustavim mi na koncu prvo kolo strese.:hmm:

težko razumem, kaj pomeni strese, in skoraj dvomim, da je krivo vzmetenje. 

Daj ponovno prvo kolo (vzmetenje) na defolt nastavitev in preveri, če še trese. Tako al tako, če je vse ok bi že defolt moral dobro špilat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolo potrese ampak samo cist preden se ustavim. Med voznjo in vecjih hitrostih je v redu, edino pri kaksnji voznji navzdol in 180° ovinkih, kjer s prvo cist pribremzas. Bom poskusil dati nazaj na tovarniske nastavitve, da vidim ce tega ne bo vec. Drugce so pa tovarniske za moj stil voznje premehke in motor skozi ovinke plava. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, thunderace pravi:

Kolo potrese ampak samo cist preden se ustavim. Med voznjo in vecjih hitrostih je v redu, edino pri kaksnji voznji navzdol in 180° ovinkih, kjer s prvo cist pribremzas. Bom poskusil dati nazaj na tovarniske nastavitve, da vidim ce tega ne bo vec. Drugce so pa tovarniske za moj stil voznje premehke in motor skozi ovinke plava. 

 

potem začni postopoma in sicer prednapetost en obrat zategni. Ko boš ugotovil, da je ok, še rahlo dušenje ali povrat. (max 1/4)

Sicer pa najbolje skopirat nastavitve od nekoga, ki ima FZ1 pa je z njimi zadovoljen.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

potem začni postopoma in sicer prednapetost en obrat zategni. Ko boš ugotovil, da je ok, še rahlo dušenje ali povrat. (max 1/4)

Sicer pa najbolje skopirat nastavitve od nekoga, ki ima FZ1 pa je z njimi zadovoljen.

 

 

Bom malo poskusil, če ne bo šlo bom pa moral nekam na servis.

Je kdo tukaj na forumu nastavljal vzmetenje na fz1s in ve kako ima nastavljeno, da mi pove??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

težko razumem, kaj pomeni strese, in skoraj dvomim, da je krivo vzmetenje. 

Daj ponovno prvo kolo (vzmetenje) na defolt nastavitev in preveri, če še trese. Tako al tako, če je vse ok bi že defolt moral dobro špilat.

Na TOMCAT-ovi std ni špilalo ok za njegov tempo. Je blo treba popravit. Kaj sva naredila, se ne spominjam več. Se bo mogoče TOMCAT spomnil. Najbolj verjetno je, da sva hidravliko priprla (premehko/hitro podvozje utrdila/upočasnila). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, gsxf750 pravi:

Na TOMCAT-ovi std ni špilalo ok za njegov tempo. Je blo treba popravit. Kaj sva naredila, se ne spominjam več. Se bo mogoče TOMCAT spomnil. Najbolj verjetno je, da sva hidravliko priprla (premehko/hitro podvozje utrdila/upočasnila). 

Ja, sej to sem mu svetoval, par postov prej, on pravi da mu trese, to pa ne bi smelo...preberi. V defoltu je FZ1 premehka (tako spredaj kot zadaj), sem jo vozil pa vem. Torej najprej prednapetost, potem pa samo še finese z dušenjem in povratom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, gsxf750 pravi:

Tomcatu ni nič treslo.

vem, saj pravim, da ni v povezavi z vzmetenjem, razn če je res kaj pretirano zajebal. Zato naj da na defolt in od tam izhaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je morebiti zrak v ležajih v križu ali pa diski neravni.

V std nastavitev in na enak način preverit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bi bili diski, bi verjetno treslo tud pri kaksni drugi hitrosti. Ce bi bila zracnost v lezaju kriza bi se cutilo ko sem dvignil sprednji del in preverjal zracnost. 

Bo treba v tovarniske nastavitve in probat, ce se se pojavi tresenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 3. 2017 ob 18:55, rmtl pravi:

Jaz sem nastavil po teh nastavitvah in je kar ok, mogoče mi je malo pretrdo ampak probaj...

2017-03-09 19.31.04.png

Iz kje je ta tabela?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!