Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

pred eno uro, GoBobi pravi:

Nobenih takih izkušenj :huh:? Srečkoti :OK:!

Ajd!

 

ja, zgleda, da res ne, vsaj jaz odkar prebiram MS, še nisem zasledil podobnega problema. Predlagam Ebay in nakup rabljenega modula al pa stil komujebemater :D Ta problem je bolj značilen za GS oziroma K1200

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

stil komujebemater :D

:lol1:

GoBobi, ce imas resnicno hudo cez glavo casa, ti (resnicno ne) priporocam prebiranje teme "razpad sistema" na bmwslo forumu. Cca 140 strani pisanja in kake 4 ali 5 mesecev agonije in eksorcizma pri bmw E61 530xd, katere vzrok je bolj ali manj bil alternator potreben obnove v kombinaciji z zlepljenimi krtackami v elektromotorju  ABS/ESP modula.

FZ1 ni toliko redek motor, da se ne bi dobilo kakega modula na kaksnem italijanskem odpadu..? Sam bi ga razdrl in precistil notranjost - vec kot frderbat ga tako ne mores. Se vedno lahko v skrajni sili posraufas skupaj zavore da delujejo kot klasika ta cas ko cakas na nov modul...

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj tako bi naredil/bom naredil tudi sam (oz. mojstri, ki jim je to bolj domače :blush:). En trik bo en mojster še probal in, če ne bo delovalo, bom imel FZ1 szi brez ABS-a in poskušal najti kakega rabljenega nekje. Problem je edino to, da jih je bilo res malo narejenih z ABS-om in je temu primerno majhen bazen rabljenih :rolleyes:.

Pa obvezno bom moral na tečaj ali delavnico varne vožnje z motociklom brez ABS-a :D. @DAMI34, a je lahko prebranac namesto pasulja, al je to s fižolčki samo za pravilne linije vožnje v ovinkih? Nisem natančno prebiral zgleda. @Borutt, a moram imet kakšno nalepko/tablico na motorju: "pozor, voznik z motorjem brez ABS-a", ali se lahko vozim brez. Se mi ni dalo brat vse prometne zakonodaje. Kredo in meter sem pa preventivno že dal pod sedež namesto prve pomoči. Sedaj imam prvo pomoč kar v ruzaku, ker mi avtomobilska ne gre pod sedež :OK:. Pa Snecerju bom poslal ZS vsakič, ko se bom šel peljat, da ne bo v nevarnosti tudi on, ko se bom brez ABS-a vozil naokoli. Ker vem, da se načeloma brez ABS-a lahko zaustavim celo na krajši razdalji, bom potencialno lahko zaviral kasneje in s tem se že kvalificiram za dirkača v njegovi knjigici "Poligonski dirkači" :jezik:.

Aja, pa dobro jutro vsem v tale lepi petek :010.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tolko let smo vozili brez ABSa, da vem da se ne gre za neko višjo filozofijo. Vendar...pasulj, fižolčki...takole ti bom povedal, tisti, ki že veliko let vozimo z ABS in cornering ABS, smo tehniko vožnje prilagodili izkoriščanju le tega. Predvidevam da ti še nisi.

In sicer,

1. v ovinku velikokrat uporabim zadnjo, za povečat nagib, popravit krivuljo.

2. kontrola jakosti pritiska zadnje zavore, kaj je že to? :P

3. zaviranje v nagibih in zaviranje na spolzkih ali prašnih terenih (spet brez prefinjene kontrole pritiska)

Vse to NE smeš uporabljati, ali pa uporabljaj spet po pameti, kot smo včasih.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

LP, imam en problem, imam FZ1n 2006 in danes med vožnjo mi je začel motor ugašat, ko sem se ustavil je spet vse delovalo bp. Ko sem nadeljeval vožnjo se je ponovilo, če vozim pod stalnimi obrati dela, če pa dodam gas pa začne cukat in števci se začnejo ugašat, se komu sanja kaj bi bilo narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, luxklux pravi:

LP, imam en problem, imam FZ1n 2006 in danes med vožnjo mi je začel motor ugašat, ko sem se ustavil je spet vse delovalo bp. Ko sem nadeljeval vožnjo se je ponovilo, če vozim pod stalnimi obrati dela, če pa dodam gas pa začne cukat in števci se začnejo ugašat, se komu sanja kaj bi bilo narobe.

Zelo podobni problemi...ponavadi stikalo na tački...verjetno se malo premika ko daš gas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je par let nazaj zgodilo da so najprej občasno nehali delovati smerniki, nato mi je motor enkrat ugasnil med vožnjo, nato spet normalno vžgal in se peljal do doma. Naslednji dan ko sem ga hotel vžgat pa ni bilo nič več od njega, akumulator je bil zanič. Po menjavi so vsi problemi izginili, mogoče se ti dogaja kaj podobnega :hmm:

Popravljeno . Popravil thunderace
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo. Zanima me če se komu doma valjajo vijaki za r1 l2000, za sprednji križ al pa cel križ.

Ne vem če sem prav povedal ampak mislm tisto k so vilce vpete not:blush:

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo

Imam eno težavo na moji Fazer 1000 letnik 2003. Vžiga normalno, tudi prosti tek je ok, vendar pa mi pri pospeševanju, ko recimo sunkovito odprem plin cca pri 40kmh motor nekaj zamori. In to do take mere da ne pospešuje. Moram popustiti plin, če ne mislim da bi ugasnil…

Če pa počasi dodajam plin, pa ni problema. Ali je to zato ker je motor hladen, ali je kaj drugega?

Pri prejšnjem motorju, ki je bil Fazer 600 teh težav ni bilo.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...še vedno imam naprodaj držalo tablice za FZ1 2006->

Slika in kontakt je v malih oglasih.

Hvala  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jest bi kupu Yamaho FZ1, nad letnikom 2009. Z poloklepom. Da je redno vzdrževana. Če bi jo kdo podajal naj napiše na ZS!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me če ima kdo plastična nosilca za sprednjo luč za Yamaho FZ1n (nosilca ob strani, slika spodaj).

Potreboval bi sicer za drug motor, vendar imam namen namestiti luč od FZ1 in mi manjkata še ta dva nosilca.

Hvala

s-l500.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ce je ze kdo menjal olje v vilicah. Problem je, da sem izlil ven pol litra, v navodilih pa piše 0.54l. Itak je pa nivo potrebno pomerit, ampak text in slika se ne ujemata.

Pise, da se meri od nivoja do vrha zunanje cevi, na sliki pa kaže do vrha notranje cevi. In zunanja cev je v resnici visja od notranje.

 

20180116_192545.jpg

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izmeris med "gladino" olja in vrhom vilice ( tam kjer pride pokrovcek prisraufan. Vilce pusti da se cez noc odcedijo. Ce si mel res umazano olje vilce enkrat "preperi".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A lahko kdo, ki je vozil FZ1 N, torej brez oklepa, napiše primerjavo s FZ1 s pol-oklepom, kako je z vetrom, koliko se oklep pri slednji pozna, kako je z vožnjo v dvoje na naked varianti ipd

 

Na trgu je ogromno FZ1 N z dosti nižjo ceno kot varianta z oklepom, katere so bolj redke v prodaji. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da naked za dvoje ni najbolj primeren, krmilo je nižje, tako da je voznik sključen. Odzadi nima ročk za držat... Sicer pa lastna izbira, sem imel 5 let nakeda(ne fz1), lušno za enega, sedaj fz1s z dodatnimi spodnjimi šcitniki. Ni brez vetra, a razlika je ogromna.

Lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tole vozim in sem probal tudi nakeda. Razlika je kot noč in dan. Kot je rekel Tonek, pozicija je čisto druga. Danes grem en krog in če se ti zdi, se lahko kje srečava...

IMG_6935.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

za FZ1 oz. tudi druge Yamahine modele imam en original oranžen smernik za prodat.

Paše spredaj desno ali zadaj levo 

 

več info na ZS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
8 minutes ago, medo said:

v kasni barvi pa pride.bela??

Hi,

 

v osnovni /grund barvi. Potem pa pobarvas po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!