Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso Strada


partyzan

Priporočene objave

Cmok, kar reci :) pa upam da nabavis...

Moja je po tezki odlocitvi tudi naprodaj, pogovarjam se samo v zivo o prodaji .... Je pa moznost menjave za Dorsoduro 1200 ali Shiver 750 z mojim doplacilom seveda !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo

Eno težavo mam na mojem pegasotu 650.

Je letnik 1998 in dons k sm naredu izpit in se hotu zvečer en krog peljat, glej ga zloma ni hotu vžgat.

Najprej sm mislil, da je akumulator, ampak po laičnem znanju je štroma dovolj, ker se štarter vrti, in se ga tut sliši, ni pa tistega zvoka k bi bat hotu dejansko premaknit, da bi vžgal mešanico.

Upam da sm kolikor toliko nazorno opisal.

Ima mogoče kdo idejo kaj bi lahko to bilo?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko preslabo vergla, oziroma tuljeave ne dovedejo zadostne iskre.. kaj pa vem vzrokov je lahko veliko.. <prvo kot prvo bi se jaz spustil v vzig, priklopil bi dober akumulator in probal, ce se vedno ne vzge bi menjal svecko in scistil vplinjac !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo idejo kaj bi lahko to bilo?

lp

možno da ti je umrla štarter sklopka, pogosta napaka teh motorjev. A ti je že prej bolj težko vžigala in spuščala čudne zvoke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko kdo pove na kolk km se dela servisni interval za pegaso strado? :mellow: mislim potem, ko že ima nekaj tisoč km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predpisan je na vsakih 10 tisoc km, jaz naredim resni servis na 6-8000, nastavitve ventilov in ostalo pa na drugi zaporedni servis..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Ja že prej je spuščala čudne zvoke, pri vžigu. Enostavno ni kresnla s prve, jo je blo treba zmer kr mal prost.

Sicer mam ta motor šele dva mesca in se nism vozu velik, ker še nism mel izpita (razn nekej kratkih turc okol vasi :) )

Akumulator sm iz včeraj na danes filal, in danes se je zgodba ponovila. Samo verglala je.

Enkrat je celo vžgala, sem jo malo pustil, potem probal še enkrat in ista zgodba. Slišati je tako kot da se zaganjač vrti v prazno...

Tako da razmišlam o servisu, pri Vombergerju, ima kdo izkušnje s tem servisom?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko preslabo vergla, oziroma tuljeave ne dovedejo zadostne iskre.. kaj pa vem vzrokov je lahko veliko.. <prvo kot prvo bi se jaz spustil v vzig, priklopil bi dober akumulator in probal, ce se vedno ne vzge bi menjal svecko in scistil vplinjac !

Kolk je pa to dela da se do vplinjaca pride?

A je treba tut hladilnik dol vzet?

Aja pa ko smo ravno pri hladilniku. Odkril sem skrito napako, ko sem snemal prednjo masko. En vijak je bil privijačen direktno v rob hladilnika, tako, da ko sem ga nevede odstranil je iz njega lepo začela kaplajti hladilna tekočina :headbang: še to.... A je možno da zavarijo to luknjico, a bom mogu še neki €€€ dat da nov hladilnik kupim.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do vplinjaca prides kar hitro in je dokaj enostavno, na internetu si poisci datasheet ki ti vse lepo kaze kako je skupaj dano..

Za varjenje hladilnikov mamo mojstra, na privat me kontaktirej, pa ti povem kje in kdo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No pa je starter od pegasota popravljen.

Oz ni bil štarter, ampak zobniki ki jih šterter zavrti. Veliki zobnik plus ležaj, plus ležišče kjer leži ležaj. Magnet je še ql zaenkrat. Cena 500€.

In seveda ves vesel se lepo malo peljem. Včeraj malo okoli, danes pa sem imel plan priti malo dlje. Nakar spet smola...

Na cestninski postaji, ko sem zmanjšal hitrost (vrgel dve prestavi dol) motor enostavno ugasne?!?!?!?

Komaj ga pripreljem do roba ceste. Nobenega opozorila nič, enostavno je motor crknil. Gledam hladilnik za vodo če je slučajno zakuhal. Vse je ok, temperatura malo pod 80°C. Poskušam zagnati, nič. Samo vergla, svečka pa ne dobi štroma.

Ok si rečem. Ni sreče očitno bo potrebna avtovleka. A glej ga zlomka po pol ure še enkrat poskušam zagnati motor in vžge s prve.

Ok gremo nazaj domov ampak ne. Čez 1km spet ista zgodba. Ko sem prestavil do zadnje prestave motor v pospeševanju pri cca 120km/h enostavno ugasne. In spet ista pesem.

Na prikolici ga pripeljem domov. Ko se ohladi se odločim za test. Spet ga prižgem. Kresne s prve.

Ko pohodim plin v 1.prestavi motor pri cca 6000rpm izgubi moč. Če dam v drugo in tako naprej spet dela normalno dokler po nekaj km zopet ne crkne. Kot bi mu nekdo enostavno odvzel elektriko.

Ali ima kdo mogoče kakšno idejo?

Ker če je nima potem ga zapeljem direktno na odpad :(

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je starter od pegasota popravljen.

Oz ni bil štarter, ampak zobniki ki jih šterter zavrti. Veliki zobnik plus ležaj, plus ležišče kjer leži ležaj. Magnet je še ql zaenkrat. Cena 500€.

In seveda ves vesel se lepo malo peljem. Včeraj malo okoli, danes pa sem imel plan priti malo dlje. Nakar spet smola...

Na cestninski postaji, ko sem zmanjšal hitrost (vrgel dve prestavi dol) motor enostavno ugasne?!?!?!?

Komaj ga pripreljem do roba ceste. Nobenega opozorila nič, enostavno je motor crknil. Gledam hladilnik za vodo če je slučajno zakuhal. Vse je ok, temperatura malo pod 80°C. Poskušam zagnati, nič. Samo vergla, svečka pa ne dobi štroma.

Ok si rečem. Ni sreče očitno bo potrebna avtovleka. A glej ga zlomka po pol ure še enkrat poskušam zagnati motor in vžge s prve.

Ok gremo nazaj domov ampak ne. Čez 1km spet ista zgodba. Ko sem prestavil do zadnje prestave motor v pospeševanju pri cca 120km/h enostavno ugasne. In spet ista pesem.

Na prikolici ga pripeljem domov. Ko se ohladi se odločim za test. Spet ga prižgem. Kresne s prve.

Ko pohodim plin v 1.prestavi motor pri cca 6000rpm izgubi moč. Če dam v drugo in tako naprej spet dela normalno dokler po nekaj km zopet ne crkne. Kot bi mu nekdo enostavno odvzel elektriko.

Ali ima kdo mogoče kakšno idejo?

Ker če je nima potem ga zapeljem direktno na odpad :(

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Spogledujem se s temi novimi pegasoti, tako strado kot trailom... Pa me interesirajo stvari na katere velja bit pozoren pri nakupu, razen seveda na standardne stvari ala verižni set, gume, bremze... Na avtonetu je nekaj zanimivih primerkov... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Iščem višji sedež za Strado. Če ga kdo zamenja (tudi nekaj doplačam) za mojega standardnega ali pa ima kakšnega za prodati, se priporočam. Je pa sedež na moji Stradi kot nov (poplnoma brez znakov uporabe).

1-3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

a je kdo odprl izpuh? razmišljam da bi vzel ven katalizator, sam me zanima če ma kdo kakšne izkušnje s policaji in tehničnem? težijo kej al pustijo? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Živjo

 

Ali mi lahko malo svetujete glede nakupa Strade. Nisem poznavalec zato bom ob nakupu imel kolega, ki se spozna na motorje, pa vendar, na kaj je treba biti pozoren pri temu motociklu? kateri letniki so "ok"? gledam letnike 06, 07, 09 in cene se gibljejo od 2500 do 4000€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekih pogostih tezav niso imele, slisal oz. prebral sem o nekaj okvarah na racunalniku ( stevcu ), kaksnemu odpadlemu vijaku ne smes zamerit :) !...  

Skratka 2007 letnik brez tezav, vsaj v 20kkm nisem zasledil nobene !!

 

Pogresam jo :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!