Skoči na vsebino

KTM 950 Super Enduro R


Noise

Priporočene objave

Ni problema ... :hmm: ... pokličita me na ... ... ... naročita in želje se bodo uresničile ... .) 0

Star pregovor pravi ... kdor prvi pride, prvi melje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ne-pristojni ne-strokovnjak menim, da bo v tem segmentu BMW pušnil na celi črtni, saj bo toliko dražji... Razen, če bo ta KTM tudi? Kolikor opazim je sestavljen iz obstoječih low-tech rešitev za hi-performance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor opazim je sestavljen iz obstoječih low-tech rešitev za hi-performance.

aam a lahko tole razložiš :hmm: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aam a lahko tole razložiš :hmm: :)

mah nekak tko - da je BMW mogu več truda vložit pa več stvari spremenit glede na svoje kosovnice (da so dobil nekaj, kjer je samo logotip in bokser agregat še v spomin na njigove obstoječe modee), teli so pa sam skupaj zložil motocikel, ki je dost podoben prejšnjim, a vendar lažji in brez nepotrebne elektronske navlake itd :)

sj vem, mal bluzim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krasen je! :OK:

prov škoda da so na Dakarju ukinl klaso open se prav dvovaljnike :doze: zdej bi loh rekl: "nek se vidi ko je bolji" :P

čeprov po mojem skromnem mnenju bo pa BMW vseen daljšo življenjsko dobo imel od KTM-a :blush:

Ampak ni važno KTM je hujši :devil:

Popravljeno . Popravil cagiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gledano z očmi hard enduraša je že moja LC4-ka krava...

jp ... s temi "loaded 200 kg" endurami morš bit Samson al pa Terminator, da ga lohk dobr vrtiš kako uro po terenu :D

Krava :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprou mi je moped blazno všečen,dvomim v njegovo uporabnost.takih odprtih terenov,da bi rabu tolk moči je zlo malo (samo kšne puščave,dolgi makedami,travniki :ninja: ),medtem k je zadeva za na cesto precej pogojno uporabna (udobje pa to...). naprimer jst verjetno rajš vzamem adventure (S), s katerim se lahko lihtko marsikje pelješ (a bi kdo rad vidu :devil: ),je udoben in ma zarad močnga motorja visoke potovalne hitrosti.

ja,čeb meu pa kumat keša,b'ga pa ubodu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprou mi je moped blazno všečen,dvomim v njegovo uporabnost.takih odprtih terenov,da bi rabu tolk moči je zlo malo (samo kšne puščave,dolgi makedami,travniki :ninja: ),medtem k je zadeva za na cesto precej pogojno uporabna (udobje pa to...). naprimer jst verjetno rajš vzamem adventure (S), s katerim se lahko lihtko marsikje pelješ (a bi kdo rad vidu :devil: ),je udoben in ma zarad močnga motorja visoke potovalne hitrosti.

ja,čeb meu pa kumat keša,b'ga pa ubodu :)

Ja jaz bi rad videl :devil:

Zgleda res ne glomazen, za teren pa bi res moral biti kita&žila, da bi ga z lahkoto premetaval..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jaz bi rad videl :devil:

Zgleda res ne glomazen, za teren pa bi res moral biti kita&žila, da bi ga z lahkoto premetaval..

To bo za kake svetovne dirke v smislu giga-moto-gladiatorji :D Bojo vsi dimenzionirani kot atleti za basket/šprint/powerlifting ... Samo to ne bo upravičilo izdelave :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, že pri HP-ju(pa ne printerju :devil: ,BMW-ju) sem se spraševal, komu točno je to namenjeno.Kot je Zajla že lepo ugotovil.....Mogoče daljša terenska potovanja, sam za take stvari so v bistvu že LC4&izpeljanke.No neki pa tud more bit za lušte delat.In btw, tudi meni se ne zdi taka krava, kar vitko izgleda. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprov motor ima potencial, bo verjetno pristal kot "ready to cafe race" oz ljubiteljsko neizkoriščen

kot ostalih 90 % motorjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

po sliki se ne vid dobro, a mašina visi v okvirju, al je v kletki

zgleda obešena:(

Tvoja opažanja so popolnoma pravilna. Agregat pri vseh modelih LC8 ( Adventure, Super Enduro, Supermoto, Superduke ) je vpet v okvir popolnoma enako.

Sam okvir je sestavljen v bistvu iz dveh delov in sicer :

- sprednji nosilni ( frame ) iz zelo kvalitetnih crommolibdenovih cevi na katerem je obešen in z dvema bočnima nosilcema fiksiran agregat, prav tako je v ta del vpeta tudi zadnja nihajk.

- zadnji del ( sub frame ) ki je aluminijast je pritrjen na osnovni okvir in njegova glavna naloga je, da nosi sedež oziroma potnike, nanj pa so pritrjeni tudi izpušni lonci in vse ostalo kar motoju daje končni izgled zadnjega dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta bike je nastal bol iz nuje (ker se jodlarji in bavarci živi ne morjo); drgač pa bog pomagaj ko si lastnik KTMLC8. Povprečje garancijskih popravil je 4,8 na en motor v enem letu. Tolažba: še vseen bolš kot yamahini kros menjalniki ki majo tud nore rekorde! Če je dober servis tut te garancijske moregrejo skozi; ampak kje pa je kakšen OK servis za KTM v SLO? panigaz?Motorjet(mehanik pobegnu)axle(ga nima)motomirči?kdor ga najde (uradnega z računom-ne garažnega!)za LC8 mašino ma 500 EUR od mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!