Skoči na vsebino

Sistem, s spominom podatkov o vožnji


rebel

Priporočene objave

S tremi testnimi dirkači je bil preizkušen sistem, s spominom podatkov o vožnji na ducati-ju 999. Sistem omogoča branje podatkov o delovanju motorja s pomočjo mnogih senzorjev, ki so nameščeni na vse elemente, ki vplivajo na vozne lastnosti motocikla. Podatki se shranjujejo v spominsko kartico iz katere jih je kasneje mogoče naložiti na osebni računalnik in analizirati vožnjo.

Tehnologija pod plastiko .)

Pod desno stransko plastiko je nameščeno srce sistema 2D. Display je nameščen tudi na tem mestu, tako, da voznika med vožnjo ne moti.

Drugi pomembni elementi sistema so senzor za tlak na zavorni ročici in linearni potenciometer na sprednjih vilicah. GPS antena na zadku motocikla sprejema signal iz satelita in posreduje podatke o absolutnih hitrostih motocikla, ki so lahko kasneje prikazane na osebnem računalniku.

Nameščen je tudi »laptrigger« za branje časov na krog. V sistem 2D je povezana tudi elektronika motorja, da omogoča branje podatkov o odpiranju tlačnega ventila v izpuhu, obratih motorja, hitrosti zadnjega kolesa, napetost v bateriji in temperature tekočine. Na ta osnovni paket sistema 2D je mogoče priklopiti še dodatne senzorje.

_________________________________________________________________________-

Sistem je zanimiv za privatna moštva in dirkače ki preživljajo prosti čas na dirkališču.

Osnovni paket sistema stane 2.280€, všteta je cena laptriggerja za prenašanje časov krogov. Zanimiv je dodatek GPS z anteno, ki stane dodatnih 948€.

Za shranjevanje podatkov o dirki, je potrebna spominska kartica, ki stane 1.188€,

Isti znesek je potreben za paket senzorjev za sprednjo zavoro in potenciometer za na vilice. Možna je vgradnja lambda sonde v izpušni sistem (948€)

Celotni sistem s programsko opremo torej stane 6.672€!! …skoraj kot kakšen motor. :D

na spodnji (zadnji) sliki so komponente sistema

M.

post-1823-1138104681_thumb.jpg

post-1823-1138104736_thumb.jpg

post-1823-1138104819_thumb.jpg

post-1823-1138104925_thumb.jpg

post-1823-1138105040_thumb.jpg

post-1823-1138105398_thumb.jpg

post-1823-1138105451_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe mal prevec za navadne smtnike take kot sm jst :wacko:

no .. za tistega ki si zrihta motor za 7, 8 milionov da fura na pisti... 3000€ za nek osnovni paket 2D mu ne pomeni ne vem kaj ... :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj opozorim na prevajalski lapsus: X-žarek je tudi 'rentgenski'.

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nic "tudi". x-ray = rentgenski zarek ali rentgenska naprava (pogovorno).

:D :D :D :D

kaj se bo vnela nuklearna debata o X žarku ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No tej zadevi, ki jo razganja od "rentgenskih žarkov" :lol1: :lol1: se reče TELEMETRIJA

V GP jo uporabljajo vsa moštva v SBK pa vsa tovarniška moštva in nekaj zasebnikov.

Telemetrija prikazuje moštvu podatke o časih kroga, hitrostih na progi na posameznih odsekih,povprečnih brzinah, točke zaviranja, silo zaviranja, hitrost čez posamezni ovinek,točko pospeševanja, silo pospeševanja......po nekej odpeljanih krogih glede na izračun vseh najboljših parametrov (najhitrejši vhod v ovinek,največja hitrost čez ovinek,najbolši izhod.....) lahko telemetrija tudi poda podatek najboljšega možnega kroga dirkača, ki ga lahko doseže, če ponovi v vseh odsekih svoje vse svoje optimalne (vhode,izhode,brzine...), ki jih je skozi odpeljane kroge že dosegel. Telemetrija tudi prikazuje delovanje vzmetenja ter skozi izpisane podatke lahko tudi primerjajo kako "sinhrono" je delovanje sprednjih vilic napram zadnjemu amortizerju (nova telemetrija vsebuje tudi nadzor blažilnika krmila ali steering damper-ja)

Telemetrija je tudi v veliko pomoč moštvom skozi katero ob "prekrivanju" podatkov lahko primerjajo vožnjo njihovih dirkačev in ob primerjavi izpiskov telemetrije se takoj vidi na katerih odsekih naprimer EDWARDS "puši" :P napram ROSSIJU (naprimer na katerem ovinku prej zavira oziroma, kje prepozno odpira gas.....) In po vseh izpiskih skozi leta na posameznih dirkališčih jim je vsako leto tudi v veliko pomoč, da imajo vsaj neko izhodišče nastavitev, ki se jim je preteklo sezono najbolj obneslo (ker iz sezono v sezono, ter iz dirke v dirko tehnologija napreduje se podatki glede nastavitev tudi spreminjajo) Telemetrija je v današnjem profesionalnem dirkanju nujno potrebna saj ob vseh teh podatkih, ki jih mehanikom podaja prihrani veliko razmišljanja predvsem pa časa, ki bi ga ob "staromodnem" nastavljanju motocikla porabili.

P.S Baje pa,da zadeva tok seva od žarkov, da imajo dikači kombinezone podložene s svincem posebno okoli genitalij :lol: :P :D :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!