Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

Mislim da ga je menjal.Pokazal mi je starega in ko ga je stiskal je škrtal.Zvok je konstanten,od lanskega leta ko sem ga kupil.Verjetno ga pa na začetku nisem zaznal k sem bil preveč vesel od nakupa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ga je menjal.Pokazal mi je starega in ko ga je stiskal je škrtal.Zvok je konstanten,od lanskega leta ko sem ga kupil.Verjetno ga pa na začetku nisem zaznal k sem bil preveč vesel od nakupa :)

In kaj pravi ta tvoj mehanik, če je že menjal napenjalec??? problem ostaja :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Yamaha servisu so mi dejali da je zvok relativno normalen.Pač Yamaha .Mogoče nastaviti ventile in menjati olje .

Bom poskusil spomladi .

Koliko je pa strošek nastavitve ventilov če še mogoče kdo ve?

 

Hvala za vsa mnenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Yamaha servisu so mi dejali da je zvok relativno normalen.Pač Yamaha .Mogoče nastaviti ventile in menjati olje .

Bom poskusil spomladi .

Koliko je pa strošek nastavitve ventilov če še mogoče kdo ve?

 

Hvala za vsa mnenja.

če imaš možnost vprašaj še za mnenje na kakšnem servisu...."relativno normalen zvok ...pač Yamaha" kakšna diagnoza pa je to, do zdaj ne slišano??? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Yamaha servisu so mi dejali da je zvok relativno normalen.Pač Yamaha .Mogoče nastaviti ventile in menjati olje .

Bom poskusil spomladi .

Koliko je pa strošek nastavitve ventilov če še mogoče kdo ve?

 

Hvala za vsa mnenja.

Zapelji se do Primca na Vič,pa ti bo po zvoku postavil diagnozo-preverjeno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni

Prijatelj je poleti imel bližnje srečanje z asfaltno podlago in potrebuje originalne lonce ker je obstoječe zbil ,če ima kdo za prodat oriđiđi lonce in da so seveda nepoškodovani naj mi prosim pošlje ZS ,da se dogovorimo za ceno ,lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

Pozdravljeni

Prijatelj je poleti imel bližnje srečanje z asfaltno podlago in potrebuje originalne lonce ker je obstoječe zbil ,če ima kdo za prodat oriđiđi lonce in da so seveda nepoškodovani naj mi prosim pošlje ZS ,da se dogovorimo za ceno ,lp 

Še največ tega se najde na ebayu http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=yamaha+tdm+850+scarico&_sop=15

amapk glede na to da so cene okrog 100€, pa novi aftermarket od 150 dalje....hm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Sem lastnik  TDMke in zanima me sledece. Pred kratkim sem peljal motor na servis kjer so zamenjal olje in filter ter hladilno tekocino. Zadnje dneve pa opazam ko je motor mrzel in tudi na delovni temperaturi  hocem dati  prvo prestavo se mi motor ugasne. To moram ponoviti kar nekaj krat da motor spelje.  Mislil sem da bi bila lahko sklopka slaba ampak bila je menjana kakih 5000 km nazaj. bi bil lahko razlog u tem da ponavadi sem dajal olje 10w40 na zadnjem servisu pa so mi nalili 15-50??? Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, vander2 pravi:

Pozdravljeni.

Sem lastnik  TDMke in zanima me sledece. Pred kratkim sem peljal motor na servis kjer so zamenjal olje in filter ter hladilno tekocino. Zadnje dneve pa opazam ko je motor mrzel in tudi na delovni temperaturi  hocem dati  prvo prestavo se mi motor ugasne. To moram ponoviti kar nekaj krat da motor spelje.  Mislil sem da bi bila lahko sklopka slaba ampak bila je menjana kakih 5000 km nazaj. bi bil lahko razlog u tem da ponavadi sem dajal olje 10w40 na zadnjem servisu pa so mi nalili 15-50??? Hvala za odgovore

Na stranskem stojalu imaš eno stikalce,odklopi ga in poročaj če imaš še iste probleme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravi Kmet2 je verjetno okvarjeno varnostno stikalo, ki preprečuje, da bi speljal z odprto stransko tačko. Če ga boš izklopil in kasneje ugotovil, da je to napaka, ga ne pozabi zamenjati z delujočim. Vožnja z odprto tačko se skoraj vedno konča v malinah. :sleep2:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kmet2 pravi:

Na stranskem stojalu imaš eno stikalce,odklopi ga in poročaj če imaš še iste probleme.

Odklopil sem stikalce kot si predlagal. Šel se peljat use ok. Se ustavil za kakšne pou ure. Nato užgem in problem se nazaj pojavil. V 10 poskusu  mi je uspelo se odpeljat domov. Sem pa poslušal motor ko stisnem sklopko in ima kar čuden zvok. sem pa probal tudi ko motor ugasnjen držat sklopko in se porivat in enkrat lepo drugič me blokira. Kaj menite je možnost da je sklopka kriva? Ker se mi zdi čudno ker je bila menjana malo več kot 5000 km nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče da ti v sistemu nekje vleče fouš zrak in ko dlje stojiš je padec goriva  in potem moraš verglat da ga potegne spet,sam mi to ne gre skupaj z stisnjeno sklopko pa da motor blokira ......drugače sklopka normalno odvaja ,  med vožnjo ko daš plin lepo motor vleče ali kaj čutiš da zdrsava in ko se ustaviš kaj vleče naprej kljub stisnjeni sklopki  v prestavi .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti je zamenjal lamele z originalnimi? Prime bolj na zacetku hoda ali na koncu? Tezko das v ler ko se ustavis? Ce ja, pol je sklopka za nastavit, se verjetneje pa samo zajla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

L

pred 34 minutami, Kmet2 pravi:

Mogoče da ti v sistemu nekje vleče fouš zrak in ko dlje stojiš je padec goriva  in potem moraš verglat da ga potegne spet,sam mi to ne gre skupaj z stisnjeno sklopko pa da motor blokira ......drugače sklopka normalno odvaja ,  med vožnjo ko daš plin lepo motor vleče ali kaj čutiš da zdrsava in ko se ustaviš kaj vleče naprej kljub stisnjeni sklopki  v prestavi .....

Lahko sem malo dvoumno napisal. Motor užge normalno brez problemov. Problem je samo ko dam v predstavo se mi motor kar ugasne, tudi če štartam pod visokimi obrati. Po nekaj poskusih pa spelje normalno in vse. Ja sklopka odvaja normalno in tud med vožnjo ne vleče ne nič,in tudi ko se ustavim in jo držim ne vleče tudi če je v prestavi. tako da se tudi meni zdi čudna ta stvar.

pred 4 minutami, hajoktejn pravi:

Ti je zamenjal lamele z originalnimi? Prime bolj na zacetku hoda ali na koncu? Tezko das v ler ko se ustavis? Ce ja, pol je sklopka za nastavit, se verjetneje pa samo zajla.

 Rekel je da je zamenjal in mi dal tudi račun in vse. Ma prime bolj proti koncu hoda. Ma ne ne ko se ustavim grre lepo v prvo in vse. Edini problem je ko ga vžgem in nato speljem se mi motor kar ugasne. In to ponovim nekaj krat da lahko speljem.Kar se pa tiče vožnje me med vožnjo sklopka nič ne zaj... Ko pa pustim motor npr pou urce pri miru in ga ponovno užgem . Se mi nazaj pojavi ista napaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je zrelo za mehanika ,sej gor na forumu je kar nekaj fantov ,se bo kakšen oglasil .drugače pa servis ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

To je zrelo za mehanika ,sej gor na forumu je kar nekaj fantov ,se bo kakšen oglasil .drugače pa servis ......

hvala useeno za pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Wednesday, April 13, 2016 at 19:18, ciciban pravi:

A motor lahko brez težav porineš iz garaže z stisnjeno sklopko in v prvi?

 

Ob Wednesday, April 13, 2016 at 19:18, ciciban pravi:

A motor lahko brez težav porineš iz garaže z stisnjeno sklopko in v prvi?

Ma se lahko slisi cudno ma iceraj sem se brez tezav ga pripeljal ven z garaze. Danes pa ko je v prvi in da ga porinem z garaze pod sklopko ga ne premaknem. Ko pa ga uzgem in pocakm da se segreje,in nato ugasnem in provam pa lahko ga porinem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti je zaradi olja, ker je bolj gost ko je hladen, potem ko se segreje pa rata bolj tekoč... Noter si dal bolj "poletno" olje, ki je po domače povedano bolj gosto... Simptomi, ki si jih ti opisal so lahko posledica večih dejavnikov, olje pa samo še prispeva, da je pri hladnem motorju in ko je zunaj mrzlo napaka bolj očitna. Lahko je kaj banalnega kot nastavitev. Eni imajo take težave po zimovanju, ker se lamele "zlepijo" skupaj. Možno je tudi, da je problem v pletenici sklopke (pogojeno z starostjo/kilometri). Lahko je pa tudi težava z samo sklopko. Probi dobit navodila od motorja, pa lepo nastavi "sklopko" Če še vedno ne bo OK pa lepo do mehanika.

Btw Pa motor štartaj v leru, da ne bo akumulator trpel po nepotrebnem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ciciban pravi:

To ti je zaradi olja, ker je bolj gost ko je hladen, potem ko se segreje pa rata bolj tekoč... Noter si dal bolj "poletno" olje, ki je po domače povedano bolj gosto... Simptomi, ki si jih ti opisal so lahko posledica večih dejavnikov, olje pa samo še prispeva, da je pri hladnem motorju in ko je zunaj mrzlo napaka bolj očitna. Lahko je kaj banalnega kot nastavitev. Eni imajo take težave po zimovanju, ker se lamele "zlepijo" skupaj. Možno je tudi, da je problem v pletenici sklopke (pogojeno z starostjo/kilometri). Lahko je pa tudi težava z samo sklopko. Probi dobit navodila od motorja, pa lepo nastavi "sklopko" Če še vedno ne bo OK pa lepo do mehanika.

Btw Pa motor štartaj v leru, da ne bo akumulator trpel po nepotrebnem.

ja motor ima 56.000 km.bomo med vikendom kaj pogledali in postimalo ce uspe. Cene pa naj resi mehanik. Hvala vam se enkrat vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!