Skoči na vsebino

Naked in veter!(hurikan ali rahel piš??)


B0stj4n

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Že lep čas spremljam ta forum in sem odločil,da sem morem tud jaz zdaj registrirat.Našel sem že veliko koristnih napotkov in upam,da bo tudi tak naprej;)

Sem tik pred nakupom mojega prvega konkretnega motocikla (125 pri 16 ne štejem :)

Najbolj so mi všeč nakedi (nagledano imam FZ6-ko) in me zanima od vseh vas izkušenih motoristov, ki vozite in ste kdajkoli vozili nakede: KAKO JE Z VETROM?

Dost ljudi mi je že reklo ne kupi nakeda, piha ko hudič nad 100 km/h!!

Zato res prosim za pomoč z vašimi izkušnjami,da vidim če bom mogo slučajno posečt po poloklepu :?

Kako pa je z temi majhnimi vetrobranskimi stekli, ki se lahko kupijo za nakede?Je sploh kaj koristi od njih?

Hvala že naprej za pomoč in lep pozdrav vsem motoristom! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisto odvisno kake hitrosti imaš v mislih... recimo jaz sem se odrekel monstra ravno zaradi upora, ker se pač rad hitro vozim... drugače so mi naked motorji zelo všeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 120 km/h ni sile. Utrujajoče zna biti nad 150. Sam sem kupil givijevo srednje veliko šipico in se precej pozna na zmanjšanemu uporu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha dilerji majo testno FZ1. Pojdi se peljat pa boš sam ugotovil ali ti nejked ustreza ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mislim,da je takšno srednje ali malo vetrobransko steklo kr nuja za kakšne daljše in tudi hitre vožnje. bom jo po mojem kr hitro kupil,zatem kot motor;)

Tanatos mi poveš kje si videl testno FZ1,kr v mariboru sem bil pri yamahi kak teden nazaj,pa še nič ni blo duha ali sluha o tem.Bi pa blo sila fajn preiskusit tale stroj,hvala za tip.;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veš kako je z leti in kilometri se človk vsega navadi in ga nič ne moti,je pa res da se lepše oz bl komot pelješ če imaš nekaj zaščite,ok jz mam fzs pa se peljem čist ok mam tud fz6n ki je čist brez oklepa al šipce pa se tud komot furam do 180km,zdej pa če si od prej navajen na kakšno zaščito bi jo znal mogoče tudi v naprej pogrešati,sicer pa tko kot sem rekla kakor se navadiš tako je,še prej sem imela tastaro fzs prvi model in sem imela gor full visoko šipo turer,ko sem šla na novejši model je bla šipa full nižja in me je sprva motilo tako da sem že razmišljala o nabavi višje no po nekaj kilometrih sem se pač navadila na nižjo šipco in ni nobene panike več.

a maš mogoče mojo ogledano :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tanatos mi poveš kje si videl testno FZ1,kr v mariboru sem bil pri yamahi kak teden nazaj,pa še nič ni blo duha ali sluha o tem.Bi pa blo sila fajn preiskusit tale stroj,hvala za tip.;)

V temi o FZ1 je nekdo napisal, da je vozil črno v TSC LABA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 120 km/h ni sile. Utrujajoče zna biti nad 150. Sam sem kupil givijevo srednje veliko šipico in se precej pozna na zmanjšanemu uporu.

Se pridružim mnenju...in nagec pomeni zmeraj,da bo mal bol pihalo kot pri plastiki...če so ti klasični nakedi všeč potem nimaš kaj oklevat....vendar vseeno razmisli kako boš koristil motor...se boš vozil hitro, avtoput, v dvoje, z kovčki, kako bodo kovčki pasali na izbran motor in vplivali na samo vožnjo...sem tud sam pred kratkim dal šipco na mojga in se je pobolšalo, vendar pri moji višini in posebej širini sedaj vs veter čutim na ramenih in je dokaj moteče....tako da ?

LP.A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je bil pri bajti še monster, do kakih 150-160 sploh ni blo panike. :grrr

jaz bi se na tvojem mestu malo bolj po glavi čohal zaradi dejstva, da se ti roadkill pripopa vsepovsod, kar takrat, ko se odločiš moped očedit, ni najbolj dobrodošla zadeva. :fredy: :grrr (to seveda ima določeno težo zgolj v primeru, da si čistun :P B) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Furam nakeda, pa do 150km/h ni nobene panike.. Seveda se da it tudi hitreje, ampak takrat pa verjamem, da je bolj prijetno, če imaš pred sabo neko zaščito. Ni mi pa nikoli bilo žal, da sem kupil nakeda. :) Če so ti taki motorji všeč, ne oklevaj ampak kupi!

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi o FZ1 je nekdo napisal, da je vozil črno v TSC LABA.

Aha,hvala.sej sem zdaj vido,da na njihovi strani piše da majo testno FZ1.Mislim,da bom šel pogledat pa se zapeljat en krog;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... že pet let vozim nakeda ...

... edini pravi motor ...

... prviska stvar ...

... ni za ******** ...

... lastna odločitev, vsakega posameznika ...

... naslsednji bo spet naked ...

... kar so napisali drugi drži ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veš kako je z leti in kilometri se človk vsega navadi in ga nič ne moti,je pa res da se lepše oz bl komot pelješ če imaš nekaj zaščite,ok jz mam fzs pa se peljem čist ok mam tud fz6n ki je čist brez oklepa al šipce pa se tud komot furam do 180km,zdej pa če si od prej navajen na kakšno zaščito bi jo znal mogoče tudi v naprej pogrešati,sicer pa tko kot sem rekla kakor se navadiš tako je,še prej sem imela tastaro fzs prvi model in sem imela gor full visoko šipo turer,ko sem šla na novejši model je bla šipa full nižja in me je sprva motilo tako da sem že razmišljala o nabavi višje no po nekaj kilometrih sem se pač navadila na nižjo šipco in ni nobene panike več.

a maš mogoče mojo ogledano :naughty:

Sej finta je v tem,da nisem na nič kaj konkretno od prej navajen,kr bo to moj prvi pravi motorček;)tak da glede na to,da nisem na nobeno obliko posebej navajen,upam da mi ne bo panike :P

Se pridružim mnenju...in nagec pomeni zmeraj,da bo mal bol pihalo kot pri plastiki...če so ti klasični nakedi všeč potem nimaš kaj oklevat....vendar vseeno razmisli kako boš koristil motor...se boš vozil hitro, avtoput, v dvoje, z kovčki, kako bodo kovčki pasali na izbran motor in vplivali na samo vožnjo...sem tud sam pred kratkim dal šipco na mojga in se je pobolšalo, vendar pri moji višini in posebej širini sedaj vs veter čutim na ramenih in je dokaj moteče....tako da ?

LP.A.

Namen se mam večinoma vozit po cestah izven mesta, pa tud v mestu,vsake tolko tud na avtocesto(za nekaj adrenalina),tak da bi mi mogo naked kr ustrezat.

Malo mi je edino mogoče bad,kr sem visok 1.90 in zna bit kr velik upor,ampak bom pač potrpel;)

Hvala vsem za nasvete in mnenja.ste mi kr fajn olajšali izbiro motorja.

BO KR NAKED!!! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za testne vožnje vem da masta Laba in pa Štern v Kranju, za štajerski konec pa ne vem. Malo pokliči naokoli pa povprašej.

Sam vozim FZ6 brez kakršnekoli dodatne zaščite, pa me veter nič ne moti. Zoprno zna biti edino na avtocesti, ker nad 150 km/h zelo hitro začne boleti vrat in pa roke. Pa kot je že nekdo omenil, mušice in vse ostalo sranje imaš razmazano povsod, še največ po kombinezonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roadkill zna bit problem,ampak bom pač malo bolj preklinjal,ko bom čisto motor in sebe :D

Načeloma pa tak velja,da ljubezen premaga vse ovire in se pač splača malo potrpet za lepe trenutke na motoru,ne? :blush:

Thnx vsem,Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo mi je edino mogoče bad,kr sem visok 1.90 in zna bit kr velik upor,ampak bom pač potrpel;)

Pri nakedu telesna višina napram uporu ne igra neke bistvene vloge. Ne glede na to, ali imaš 1.90 ali pa 1.73, je upor "približno" enak. (Fiziki bi me tle verjetno utopili). .)

Bolj se razlika telesnih višin odraža pri motorjih z vetrno zaščito , ker je v kombinaciji nagib/oblika "spojlerja" dostikrat ravno višina tisti faktor, da se uporu ali spretno izogneš, ali pa ga "celega" pokasiraš direktno v čelado.. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkušenj vem, da je bolj pomembno kaj imaš oblečeno.

Tudi jst sem 1.90 visok. Obleko imam iz cordure in me pri 120 že utruja. Enkrat sem šel z navadno bundo, ker je bila sila in ni bilo moje pri roki, pa sem pri 90 imel že velike probleme. Zato sem ob priliki poizkusil še z usnjeno jakno od kolega pa mi pri 160 ni bilo hudega. Sploh ne bi verjel kakšna je razlika, če ne bi poizkusil na lastni koži.

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roadkill zna bit problem,ampak bom pač malo bolj preklinjal,ko bom čisto motor in sebe :D

Načeloma pa tak velja,da ljubezen premaga vse ovire in se pač splača malo potrpet za lepe trenutke na motoru,ne? :blush:

Trpljenje se začne šele približno pri 180 km/h... do tja je pa običajno čisti užitek all the way

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli,da ni "take" razlike pri uporu,zaradi višine telesa ;)

Nisem si mislil,da je usnjena jakna tolko boljša od tekstila.jaz imam tud namen si kupit jakno iz cordure,oz. podobnega materiala,kr pač je bolj "zračna" in udobna.samo,če pa je taka razlika v primerjavi z usnjeno pri vožnji,pa se splača razmislit :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli,da ni "take" razlike pri uporu,zaradi višine telesa ;)

Nisem si mislil,da je usnjena jakna tolko boljša od tekstila.jaz imam tud namen si kupit jakno iz cordure,oz. podobnega materiala,kr pač je bolj "zračna" in udobna.samo,če pa je taka razlika v primerjavi z usnjeno pri vožnji,pa se splača razmislit :hmm:

Usnje je zakon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usnje je zakon :OK:

Ampak jst sem še vedno pristaš cordure, ker tako imam "zaveznika" da vozim umirjeno in "skoraj" po črki zakona, kajti drugače gre števec lahko kar hitro proti višavam in potem so problemi.....

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo mi je edino mogoče bad,kr sem visok 1.90 in zna bit kr velik upor,ampak bom pač potrpel;)

Brez skrbi, kot je bilo rečeno, ni panike. Jaz imam 1.87 pa me višina prav nič ne ovira :) Imam sicer vse usnjeno, ampak sem si pa pozimi kupil tudi eno goretex jakno. Vendar še nisem sprobal.. Bom pa takoj, ko pride motor iz servisa, da vidim če se res tako pozna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji hornet 900, se brez problema vozim do 140, nato pa se je treba malo sklonit, imam pa dodatno šipco. Pri 210 je pa res že nekaj trplenja in ne zdržim več kot kakšno minuto. Imam vedno oblečen usnjen kombinezon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naked je ta pravo. Roadkil ali kakorkoli že pravite trupelcem žuželk. pa spada k motoriranju. Kogar moti muha na usnju, naj si zažene igrico na PC in motorira doma! Poleg mušic in hroščev vsake toliko snameš tudi kakšno kanjo ali goloba. Spada zraven, predvsem na avtocestah in obvoznicah.

Menda te potem za trenutek za teboj vozeči vidijo kot angelca vsega v oblaku perja. :grim

Do sedaj sem vozil samo en tip motorja, za katerega lahko rečem, da ima zadovoljivo vetrno zaščito. BMW GS. Ta velki seveda! No, kakšnih križark ala Goldwing ipd, ter choper avtobusnih vetrobranov pač ne štejem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!