Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

Imam vprašanje. Kakšne imate kaj izkušnje z rabljenim takim motorjem in sicer letnik 95, prevoženih ima 39.000km.

Predvsem me zanima koliko je to za tako mašino, na kaj je potrebno biti pozoren pri "toliko" kilometrih. A je lahko že kej z bati narobe, pa recimo da je bil motor normalno vožen.

Sploh nimam nobene predstave koliko naredijo take mašine do generalne.

Izkušnje imam s 125 motorji, pri katerih pri 20.000 menjaš bat pa ojnico pa te stvari pri taki večji kubaturi in 4 taktih pa sploh nimam nobene predstave.

Gre pa konkretno za HONDO CBR600F. Aja pa un hoče 890.000? A je to full preveč a je pametna cena če je dober motor?

Kakršnakoli pripomba in komentar dobrodošla.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm, mislim glede cene je pa mal velik za tak star motor in z tolkimi kilometri... Kaj pa gume, registracija ali ima servisno, kater lastnik je? Jaz bi rek okol 700.000 več mu ne daj, te rajši spraviš skupaj še nekaj dnarja do miljon pa dobiš dobrega 97 ali 96 letnika... pa še modeli so lepši... ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mislim,da ti glede mašine lahko že veliko pove podatek izmerjene kompresije na bližnjem pooblaščenem servisu in stanje svečk.....

drugače pa mislim, da bi moral biti bolj pozoren na stanje gum(kako je guma obrabljena),stanje okvirja,križa vilic ter vilic samih(če so zvite),ter zračnosti ležajev........

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa razbereš iz tega, kako je guma obrabljena??

Cena previsoka, kolometrina neproblematična. Preveri stanje verige, oblog, gum....se nabere če moraš zamenjat.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja cena je absolutno prevelika, ne more bit. To je skor vse kar ti lahko povem, ker tudi jst.

Sam dobro preglej kukr so ti povedli, pa gume tudi poglej kako so obrabljene.

ok drudic naprej ker moram it. sorry

LP duhc

Once a biker, always a biker!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah gume prav da so se dobre spredej dunlop 207, zadej ena metzler, narejen je baje servis filtri, olje, svecke, zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo.

Pomoje bom sel dones mal pogledat, pa da vidm da imam vsaj mal predstave kako bo pol kakšen drug zgleodov.

Pismo ja cena se tud men zdi kar dost visoka, sam sej veste kako je ko bi se pa full rad vozu :) .

A 40.000 pa ne bi smel bit problem za tako mašino? A ma kdo že več kilometrov na svojmu motorju pa da dela brez kakšnih večjih servisov?..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo

Kaj hudica pa s tem mislis?

Moja knjizica drzi do 100k km (Yamaha)ne samo do 40k. Pazi malo kaj delas in se ne zajebavaj s miljonckom razen ce si ga na lotu dobil.

Pojdi pogledat vsaj 5 motorjev da jih lahko primerjas, preden kupis. Ne bo ti zal. Verjemi vsi smo bili tam!!!

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam letnik 98 CBR 600f pa sem maksimalno zadovoljen znjim. Zdi se mi najbolje to da se da znjim vozit športno pa tudi na dolge ture se da peljat ne da bi bil preveč zmatran! Honda Rules

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: zamenjano pa baje da ma tud servisno knjigo  

Kaj hudica pa s tem mislis?  

lp Loyo

Loyo vejce je narobe postavil in je zamenjal srvisno knjižico namesto svečk itd ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam razmisljam o zamenjavi svojega viragota za nekaj bolj sportnega in tudi turisticno usmerjenega. Med 600-750ccm mi je v oci padla tudi CBR 600.

Zanima me sledece:

- Primerjava CBR 600F z sledecimi motocikli: Suzuki 600/750 GSX-F

- Hm..v bistvu ne najdem

nobenga primernga.

Cena pa nekje do 1MIO SIT, toliko bi priblizno lahko dobil za viragota.

Koliko km je obicajno za te masine? Mislim da je tole spraseval ze lastnik te teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja CBR-ka jih je imela 55000 ko sem jo prodal in ni bilo nobenih problemov razen tega, da je pokurila ogromno olja.

Tudi meni se zdi cena previsoka

tud najboljšim se dogaja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry :oops: tipkarski skrat...

V glavnem zdejle je z motorji en velik sranje. Kar je dobrega ima ceno in je hitro prodano, ta za katerega sem spraseval l 95 je sla se isti dan za 890.000, tko da iscemo naprej, ampak kot opazam bom pomoje kar pocakov na jesen. A se da pol kej cenej dobit. Teoreticno bi moglo bit, sam ce pa sam sebe gledam bi ga pa ce bi bil dober probov za podoben denar prodat kot pa poleti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam vprašanje za lastnike CBR600F letnikov '93-'94, in sicer:

Kaj tudi vam DO 4000rpm/min ne potegne prou nč?!?! Ne vem no, enkrat se mi zdi, da je šlo fajn zdej pa... sej pol po teh 4000 obratih potegne super samo do takrat je pa revščina resna. :cry: Pa pojma nimam kaj lahko naredim, da ne bi blo tko oziroma kaj mu fali. Ma kdo kako idejo?

Anybody? :roll:

LP duhc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj tudi vam DO 4000rpm/min ne potegne prou nč?!?! Ne vem no, enkrat se mi zdi, da je šlo fajn zdej pa... sej pol po teh 4000 obratih potegne super samo do takrat je pa revščina resna. :cry: Pa pojma nimam kaj lahko naredim, da ne bi blo tko oziroma kaj mu fali. Ma kdo kako idejo?

Pri tej stvari se ne da pomagat. Če ti motor že pri 4000 obratih prime je to dobro, saj vsi modeli 600 ccm začnejo živet pri nekje 5000 obratih, do 10000 gre normalno, pol pa znorijo.

Če si želiš moč že pri 2000 obratih, boš moral na V mašinco presedlat !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam vprašanje za lastnike CBR600F letnikov '93-'94, in sicer:

Kaj tudi vam DO 4000rpm/min ne potegne prou nč?!?! Ne vem no, enkrat se mi zdi, da je šlo fajn zdej pa... sej pol po teh 4000 obratih potegne super samo do takrat je pa revščina resna. :cry: Pa pojma nimam kaj lahko naredim, da ne bi blo tko oziroma kaj mu fali. Ma kdo kako idejo?

Anybody? :roll:

LP duhc

če je bilo kdaj bolje, potem daj vpinjače nastavit, drugače pa je tako kot je IKE rekel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

halo duhc.

Welkome to the real world.

Navadil si se ga hudica to je to!!! Vsak motor je po par tisoc km tak, da se ti naekrat zdi da ne vlece vec (pod 100 PS se razume) :)

Na http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1960 pa prepricujejo tipa naj si kupi nekaj s 50 PS, pol pa bo po forumu pisal da se mu zdi da ne vlece vec :D :D :D

lp Loyo

P.S. Upam da je res to, glede na to da omenjas 4000 obratov. Shit je ko pogruntas da zacne vlecti komej pri 9000 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Welkome to the real world.  

Navadil si se ga hudica to je to!!! Vsak motor je po par tisoc km tak, da se ti naekrat zdi da ne vlece vec (pod 100 PS se razume)  

Ja to bo to! To pa zato ker ga dosti uporabljam in ponavadi se mi v sluzbo mudi in zjutro ob 7h "divjam" med avti, da le pridem točno. Pol se pa človk tistih 100KM navadi. Še se spomnem ko sem ga enkrat spet probu odtisnt po obvoznici in se mi zdi čudno zakaj tretja ne vleče tko dobro kot prva ali druga pri 11000 obr/min. duhc je pač pozabu da smo že pri 160km/h. :wink: Pa da si ne bo kdo mislu, nism divjak :!: Pač zgubim kdaj nadzor nad desno roko, k sreči samo na dooolgih ravninah. :roll: :oops: :P :lol: :turn-l: :splat: Jst drgace sm :lilangel: .

No lep pozdrav

duhc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz pa mislim, da kilometrina ni odlocujoca pri nakupu rabljenega motorja. Se pridruzujem mnenju YZFGeorga. Bolj je pomembno kdo je motor vozil. Imas modele, ki material tako utrudijo, da je pri 20kkm za odpad imas pa tudi skrbne voznike kot je Ice, ki mu 100kkm ni tuje. Pa tudi tisto, ko eni pravijo, da v motorju vse skatla in da je zato vse zanic. Ni nujno, poznam tipa, ki mu je motoroznanstvo tuje in ko mu je Yamaha 600 zacela pri 11kkm "klackati" jo je raje prodal, v bistvu mu je pa "samo hotela povedati", da bi rabila malo ventile postelat. Vazno je kako motor skatla, "drago" ali "poceni". Bolj je zaskrbljujoce, koliko olja motor pije, ker je to tudi eno od meril, kako so z njim delali. Je imel cas doseci delovno temp. predno so ga cakali napori? Je pil dobro olje? Je bilo olje redno menjano, glede na nacin voznje? ... Pitje olja, ze ob nakupu lahko testiras kot pri avtu (po klancu dol, da motor zavira, potem pa malenkost privijes gas in pogledas ali se iz izpuha pokadi. Ce ga odpres na vec kot pol, se bo skoraj vsak pokadil). Ali pa s prstom obrises odprtino izpuha in ob natancnem pogledu je mogoce lociti saje od olja. Seveda je kolicina pitja olja odvisna tudi od vste olja v motorju, o cemer je ze bilo govora. Vazno je tudi kako motor vlece, vendar lahko to ocenjujes le ce ze si poskusil enak drug motor.

Na splosno je pa tako, da se ljudje ful obremenjujejo s podrobnostmi, potem pa delajo po 5kkm na sezono ali imajo motor dve sezoni. Za taksne je najbolje, da kupijo prvega, ki jim je vsec in kolikor toliko potiho tece.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Rock

Član

Član od: ponedeljek, 20.05.2002 22:26

Objav: 106

Kraj: Radovljica

Objavljeno: 14 jul 2002 11:11 Zadeva: HONDA CBR 600 -za koliko $$$$

--------------------------------------------------------------------------------

Lepo pozdravljeni, zanima me priblizna cena takega motorja, s tem da je letnik 1993-94(bom izvedel danes), ko grem gledat , drugac je pa baje motor bil razbit spredaj in mu še sedaj manjka maska in mislim da tudi neki nosilci, to bom povedal zvecer ko bom videl motor, reg. je celo leto, ima nove gume, a mi lahko kdo pove kok je to vredno, ker ce gledas po Salomonu imajo kaksni cist preveliko ceno , no sej bom zvecer povedal malo vec o motorju....

P.S.: A mogoce kdo ve kaj je mislil s tem, ko sva govorila o prevozenih Km, pa je rekel da je v masini slab "polž" a to je za stevec ali obstaja se kateri bolj pomemben POLŽ

Lp, ROk

Nazaj na vrh

Sanda7

Uporabnik

Član od: nedelja, 21.10.2001 12:33

Objav: 515

Kraj: Rakek,SLO

Objavljeno: 14 jul 2002 14:16 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Verjetno je imel v mislih še polža lazarja

_________________

sanda LIVE TO RIDE

Nazaj na vrh

Rock

Član

Član od: ponedeljek, 20.05.2002 22:26

Objav: 106

Kraj: Radovljica

Objavljeno: 14 jul 2002 14:24 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Nazaj na vrh

strom

Vseved

Član od: petek, 19.10.2001 15:40

Objav: 1098

Kraj: Laibach

Objavljeno: 14 jul 2002 15:31 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Ne it sam gledat motorje, poglej še ma geštel raven, če so vilice & križi OK, polž pa ne gre kar tako fqrac, je pa pri sprednjem biciklu. Se pravi da je nejbrž tud vilce kej zjebal, al pa vsaj armaturko.

600kSIT max... raje manj.

Recimo, da bi bil dobro ohranjen okoli 800-900k, odštejemo 50 za vilice (predvidevamo da se jih da poravnat), 20 za polža, 5 zajla, 90 armaturka, 80 plastika, 20 nosilec za plastiko, 20 notranja plastika, kolk je pa ravnanje geštela pa ne vem.... a nam je še kej dnarja ostal?

No ja... sej stvari so sicer dražje, ampak jebiga.

Če misliš zrihtat stritfajter, pol OK... sicer se ti pa skor ne splača.

LP

Nazaj na vrh

otog

Član

Član od: nedelja, 02.06.2002 23:25

Objav: 165

Kraj: igman

Objavljeno: 14 jul 2002 20:54 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Strom ti dobro svetuje. premisli al boš kupu razbitega al boš še mal počaku.

Nazaj na vrh

Rock

Član

Član od: ponedeljek, 20.05.2002 22:26

Objav: 106

Kraj: Radovljica

Objavljeno: 15 jul 2002 08:38 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

No ja zadeva je malo drugacna kot sem si jo predstavljal jaz, motor ni letnik 93-94 ampak letnik 92, ni bil zaletene ampak je zletel s ceste in sel skozi zivo mejo tako da je maska popokala ostale plastike so samo popraskane, motor zvit ni , niti vilice, niti nosilci za masko in stevci, cela je luc in zmiguci, tako da bi bilo tako rekoc treba dobit samo masko, motor zaleten ali mocno paden ni bil ker je sedaj brez plastik in sem celotno pogledal gestel, ima GIANELI izpuh, in je reg. celo leto, ima nove disk ploscice, gume(207), ketno in zobnike, rekel mi je da je cena okrog 500k sit, mogoce malo manj, kok je tak motor vredene.....)

Lp, Rok

Nazaj na vrh

suzuki

Uporabnik

Član od: četrtek, 09.08.2001 15:32

Objav: 920

Kraj: Vrhnika

Objavljeno: 15 jul 2002 13:00 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Hola!

Svetujem ti, da NIKOLI ne kupiš motorja, ki ni brezhiben, raje si kupi "eno stevilko" manjsega, pa dobro ohranjenega. Ttiste "male napakice" ("slab" polž, pa samo malo plastike manjka pa majčken nosilček) lahko pomenijo totalno razsut motor, v katerega boš na koncu zmetal vagon denarja. In če se ne spoznaš na zadevo, OBVEZNO vzemi s seboj prijatelja mehanika!

Pa uspešen nakup in veliko lepih km!

_________________

LP Suzuki

Pameten sem lahko zastonj, neumnost moram pa plačat...

Nazaj na vrh

Speedo

Član

Član od: petek, 15.06.2001 7:13

Objav: 261

Kraj: Brunei

Objavljeno: 15 jul 2002 13:18 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

suzuki je napisal:

Hola!

Svetujem ti, da NIKOLI ne kupiš motorja, ki ni brezhiben, raje si kupi "eno stevilko" manjsega, pa dobro ohranjenega. Ttiste "male napakice" ("slab" polž, pa samo malo plastike manjka pa majčken nosilček) lahko pomenijo totalno razsut motor, v katerega boš na koncu zmetal vagon denarja. In če se ne spoznaš na zadevo, OBVEZNO vzemi s seboj prijatelja mehanika!

Pa uspešen nakup in veliko lepih km!

Suzuki, tole si pa tko dobr napisu, da ne morn druzga, kot da se 100% strinjam s tabo.

_________________

Zato da umremo, nam ni treba vaditi.

Nazaj na vrh

Rok

Vseved

Član od: torek, 15.05.2001 8:27

Objav: 1259

Kraj: Revirski kraji

Objavljeno: 15 jul 2002 16:00 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

400 do 430.000,00 SIT in čisto nič več ( star je 10 let, pa še nepopln), če je res tak kot praviš.

Probi ga čimbolj na 400 K SIT spravt in računaj še na kake druge nepredvidene stroške. Če pa po mašini ke šklopota pa raj ne kupt.

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tatoo

Novinec

Član od: torek, 05.06.2001 22:36

Objav: 1

Objavljeno: 05 jun 2001 22:43 Zadeva: oklepi Honda CBR 600

--------------------------------------------------------------------------------

Lep pozdrav vsem skupaj. Sem nov uporabnik vašega foruma zato me zanima ali ima kdo naprodaj ali ce pozna kdo koga ki izdeluje oklepe za Hondo CBR 600 letnik 94. Išcem pe celi SLO pa ne najdem. Original pa je verjetno too much. Ce ima kdo kakršnekoli informacije mi naj prosim piše na e-mail. HVALA

fink@insert.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FatMike

Novinec

Član od: petek, 29.03.2002 15:37

Objav: 1

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 23 okt 2002 13:49 Zadeva: honda cbr600rr

--------------------------------------------------------------------------------

Nisem nikjer opazil informacije, ce pa sem slep naj administrator zbrise temo A kdo ve natancno ceno in kdaj pride v slovenijo

Tenx, zurajte!

_________________

Bog z vami!

Nazaj na vrh

Johan VFR

Novinec

Član od: ponedeljek, 07.10.2002 12:48

Objav: 6

Kraj: Gorenjska

Objavljeno: 23 okt 2002 13:56 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Cena: kdaj bo v slo.: l.2003 enkrat aprila al pa maja

Nazaj na vrh

rude

Član

Član od: ponedeljek, 19.11.2001 18:44

Objav: 122

Kraj: Ilirska Bistrica

Objavljeno: 23 okt 2002 15:07 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Priporočena cena v USA je $8.599 kar je za $400 dražje od CBR 600 F4i (CBR 600 FS). Ostalo si lahko zračunaš sam.

Vse o CBR 600 RR pa najdeš tukaj: http://www.hondamotorcycle.com/motorcycles...delId=MCPREVMEE

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa zaradi moje nerodnosti "uniču" vetrobransko steklo na moji CBR600. No sej ni uničena, pač, razredčilo padlo gor in naredilo svoje. :oops: Ko sm hotu stvar hitro opucat je začelo "jesti" plastiko in zdej je tako "megleno".. se slabo vidi skozi. :evil: :evil: :evil: A se do to nekako popravt al treba kr novo :?:

:arrow: Če treba novo potem kar pozivam, vse ki to berete če imaste kje pri roki kako pleksi steklo za CBR600F letnik '94.. z veseljem ga vam odkupim. :roll:

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa zaradi moje nerodnosti "uniču" vetrobransko steklo na moji CBR600. No sej ni uničena, pač, razredčilo padlo gor in naredilo svoje. :oops: Ko sm hotu stvar hitro opucat je začelo "jesti" plastiko in zdej je tako "megleno".. se slabo vidi skozi. :evil: :evil: :evil: A se do to nekako popravt al treba kr novo :?:

:arrow: Če treba novo potem kar pozivam, vse ki to berete če imaste kje pri roki kako pleksi steklo za CBR600F letnik '94.. z veseljem ga vam odkupim. :roll:

LP duhec

Če je polit z nitrom, ga praktično ne moreš več popravit, ker je poškodovan tako globoko, da tega s polituro ne moreš "spravit ven". Jih pa (izdelke iz pleksija) za zelo solidno ceno menda izdeluje nekdo iz okolice Horjula. Če ti ne bo kdo prej javil, se bom tokom dneva o točnih podatkih pozinimal pri kolegu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!