Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 4 minutami, hajoktejn pravi:

Spet nč ne razumeš :P

Sej zdej sm si jih tud, pa me še zmer bl malkrat ke spustiš :D

 

jst vsaj prznam .. :P

eh roke že ..če boš meč pa tisto grdobo pa še noge in usta pa ne smeš notr naglas razmišlat o versačiju .. drgač pa garaža - še jst grem komej notr .. na zdej si me pa spomnil da moram suwath-a preoblečt za zimo ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Cartman pravi:

 

Pa tole niti ni neka blazna cifra. Prednje vilce so serijske iz zx10r+Ktech kartuse in zadnji amortizer. Draga mi deluje zadnja nihajka, ce ni tud to s kakega serijskega pobrano. In kakorkoli, to je namenska specialka, u koncni fazi lahk stane kolkor hoce. Podobno kot rally ktmji.

Kar se verige na rablenih veriznikih tice....poceni verizniki iz poceni setov so res po eni verigi za v kanto. Osebno pa sem vozil 1 par 40 000km in vmes menjal eno verigo. Unict ketno na 10-12kkm je po moje znak prenapete ketne. Ker jez z mojmi 120 kilami na 115 konjskem v2 sm najcenejso did natezal dobrih 20kkm predn je bla fentana.  In kot je snec povedal, za cheap japonce znese set 100evrckov. U bistvu bez veze omenjat.

 

 

 

 

 

 

Mislim da je na tem motorju vse poceni ......

Ne moreš pa primerjat verige iz npr.  KTM 1190 in Versysa 650 .....zakaj ti ne bom razlagal ker veš sam! 

1190 ima cca 20kkm pa veriga ne kaže nobenih popuščanj ali zobniki obrabe,je pa res da se vsi posegi po motorju delajo na menu super uradnem servisu in ne v domači garaži po posluhu :Pin deli ki se vgrajujejo niso nizkocenovnega razreda !

Kako je bila veriga našponana ne vem ker sem dobil zagotovilo da je veriga skoraj nova na ta detalj nisem bil pozoren sam gasa in tankej ter maži ,ker pa poznam osebno bivšega lastnika vem da je pedanten drugače motorja že v prvi vrsti ne bi kupil ,je pa mal preveč varčen ;)že to z ventili me je zmotilo v prvi vrsti ,sam nisem imel prej časa to poštimat ker so se lepi dnevi kar vrstili .......no ko ga dobim iz Elise bo kot nov in v nulo poštiman za Hajoktejna :OK: 

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hajo če misliš s tem na kufe pridet potem :

- na šiht : prej poklič da ti odprem vrata za kamione pa parkirej zadaj ..v senco..ma levo zraven stene od skladišča da ga ne pobere bager od zgornjega soseda k majo reciklažo kovin ...no sej to mogoče ni skrbi - če ga ne boš pokrival se ga tud u bagrom ne bojo hotl dotaknt .

-doma : takoj za ograjo zapelji desno in nič obračat pa ne zapeljat do potoka k bojo spet ribe pocrkale .. nežno pokrij prednji del s kanto za reciklažo ..boš obračal ko boš šel domov ..ponoč..

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Cartman pravi:

 

Pa tole niti ni neka blazna cifra. Prednje vilce so serijske iz zx10r+Ktech kartuse in zadnji amortizer. Draga mi deluje zadnja nihajka, ce ni tud to s kakega serijskega pobrano. In kakorkoli, to je namenska specialka, u koncni fazi lahk stane kolkor hoce. Podobno kot rally ktmji.

Kar se verige na rablenih veriznikih tice....poceni verizniki iz poceni setov so res po eni verigi za v kanto. Osebno pa sem vozil 1 par 40 000km in vmes menjal eno verigo. Unict ketno na 10-12kkm je po moje znak prenapete ketne. Ker jez z mojmi 120 kilami na 115 konjskem v2 sm najcenejso did natezal dobrih 20kkm predn je bla fentana.  In kot je snec povedal, za cheap japonce znese set 100evrckov. U bistvu bez veze omenjat.

 

 

 

 

 

 

ja, draga nihajka je od versysa :)

dejansko je tisto er6, na katerega je dal nihajko od versysa, ki jo je očitno spoliral, da se sveti

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Mislim da je na tem motorju vse poceni ......

Ne moreš pa primerjat verige iz npr.  KTM 1190 in Versysa 650 .....zakaj ti ne bom razlagal ker veš sam! 

1190 ima cca 20kkm pa veriga ne kaže nobenih popuščanj ali zobniki obrabe,je pa res da se vsi posegi po motorju delajo na menu super uradnem servisu in ne v domači garaži po posluhu :Pin deli ki se vgrajujejo niso nizkocenovnega razreda !

Kako je bila veriga našponana ne vem ker sem dobil zagotovilo da je veriga skoraj nova na ta detalj nisem bil pozoren sam gasa in tankej ter maži ,ker pa poznam osebno bivšega lastnika vem da je pedanten drugače motorja že v prvi vrsti ne bi kupil ,je pa mal preveč varčen ;)že to z ventili me je zmotilo v prvi vrsti ,sam nisem imel prej časa to poštimat ker so se lepi dnevi kar vrstili .......no ko ga dobim iz Elise bo kot nov in v nulo poštiman za Hajoktejna :OK: 

versys ima ketno 520, ktm 525, torej že v osnovi debelejša, daj gor na versača 525 pa bo večna, razlika v ceni je 50 eur, ko smo že pri "dragih" delih ktma.

lahko bi se kaj sam naučil kot hyperjack, bi ti veliko pripomoglo k razumevanju motorja, ne pa da si skotano in umazano zadevo dostavil "na ključ" zlatarjem, ki so sicer veseli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Igi Pop pravi:

A sta bla vidva tudi kdaj par, čutim rahlo sovražnost?

Mi trije smo najlepši par :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

1190 ima cca 20kkm pa veriga ne kaže nobenih popuščanj ali zobniki obrabe,je pa res da se vsi posegi po motorju delajo na menu super uradnem servisu in ne v domači garaži po posluhu :Pin deli ki se vgrajujejo niso nizkocenovnega razreda !

 

Mi lahko prosim poveš, kaj ti smatraš po tvoje kot nizkocenovni razred v domači garaži? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kmet2 said:

Mislim da je na tem motorju vse poceni ......

Ne moreš pa primerjat verige iz npr.  KTM 1190 in Versysa 650 .....zakaj ti ne bom razlagal ker veš sam! 

1190 ima cca 20kkm pa veriga ne kaže nobenih popuščanj ali zobniki obrabe,je pa res da se vsi posegi po motorju delajo na menu super uradnem servisu in ne v domači garaži po posluhu :Pin deli ki se vgrajujejo niso nizkocenovnega razreda !

Kako je bila veriga našponana ne vem ker sem dobil zagotovilo da je veriga skoraj nova na ta detalj nisem bil pozoren sam gasa in tankej ter maži ,ker pa poznam osebno bivšega lastnika vem da je pedanten drugače motorja že v prvi vrsti ne bi kupil ,je pa mal preveč varčen ;)že to z ventili me je zmotilo v prvi vrsti ,sam nisem imel prej časa to poštimat ker so se lepi dnevi kar vrstili .......no ko ga dobim iz Elise bo kot nov in v nulo poštiman za Hajoktejna :OK: 

Ti vse verjamem, al Moram se mal nergat o verigi, in ne smeva snecersko neposredno primerjat ktmja za 18 pa versota za 6k €. In valda si na versotu omejen z nekaterimi zadevami. Sam omenjas presvoh vzmetenje, kar pri tvoji tezi in nadpovprecnih zahtevah do materiala terja svoj davek. In ta davek je v prvi  vrsti juganje in posedanje, v drugi prefukana veriga, ki ga povzroci to pretirano posedanje. 100% sem da za hitro smrt ni kriva veriga niti 60 konjski motorcek ampak napacna uporaba. Zdaj kazat s prstom pa to je blo pa tega ni blo pa uni ni tega nareu..je otrocje.  zarad svoje teze pusti verigi kak mm vec hoda. Pri ktmju je uze dimenzionirano na polno obremenitev in si zadeve tud ti lahko nastelas kot se zagre, pa sam gas......verjamem de nikoli ni posedanja in sponanja...je pa zacetna investicija zelo huda. Pol mas pa raketo. Ovce I novce pac ne gre, razn ce si ovca. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Cartman pravi:

, kar pri tvoji tezi in nadpovprecnih zahtevah do materiala terja svoj davek. In ta davek je v prvi  vrsti juganje in posedanje, v drugi prefukana veriga, ki ga povzroci to pretirano posedanje. 100% sem da za hitro smrt ni kriva veriga niti 60 konjski motorcek ampak napacna uporaba.

.  zarad svoje teze pusti verigi kak mm vec hoda.

zdaj a hočeš povedat da je debel al da ma tolk težek karakter pa naj ga doma pusti ? :O :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Kmet2 pravi:

Versys je najtabulšejši motor ever ......bo zdej v redu ?B)

Ja, to so bile tvoje besede že od začetka, ko te je znervirala tema o BMWju...

Jaz pa le trdim, da je v svojem segmentu zmagovalec, pa čeprav za odtenek, tako je izbira stvar okusa ter da za takšno ceno dobiš največ, tu pa je nedvomno zmagovalec.

Kaj bi lahko bilo bolje oziroma za to ceno ne more biti pa sem tudi že napisal.

Si me pa malo razočaral. Ker takšen šofer, s toliko izkušnjami in občutki, bi lahko marsikaj opazil in še napisal po prvem testu.

Morda nisi opazil, da so vibracije na levi strani večji? na špeglu se to opazi :) probaj enkrat "normalno" vozit, da še kaj opaziš razen Provide.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

.

Morda nisi opazil, da so vibracije na levi strani večji? na špeglu se to opazi :) probaj enkrat "normalno" vozit, da še kaj opaziš razen Provide.

pa zajčkov :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Cartman pravi:

Ti vse verjamem, al Moram se mal nergat o verigi, in ne smeva snecersko neposredno primerjat ktmja za 18 pa versota za 6k €. In valda si na versotu omejen z nekaterimi zadevami. Sam omenjas presvoh vzmetenje, kar pri tvoji tezi in nadpovprecnih zahtevah do materiala terja svoj davek. In ta davek je v prvi  vrsti juganje in posedanje, v drugi prefukana veriga, ki ga povzroci to pretirano posedanje. 100% sem da za hitro smrt ni kriva veriga niti 60 konjski motorcek ampak napacna uporaba. Zdaj kazat s prstom pa to je blo pa tega ni blo pa uni ni tega nareu..je otrocje.  zarad svoje teze pusti verigi kak mm vec hoda. Pri ktmju je uze dimenzionirano na polno obremenitev in si zadeve tud ti lahko nastelas kot se zagre, pa sam gas......verjamem de nikoli ni posedanja in sponanja...je pa zacetna investicija zelo huda. Pol mas pa raketo. Ovce I novce pac ne gre, razn ce si ovca. 

Da takoj nekaj razčistimo ,s prstom nisem kazal na nobenega sploh pa ne na HyperJacka,če se je tako slišalo se Jacku opravičujem! Deca spoštujem ,je tehničen tip in kar je najpomembneje zna iz papirja prelit v izdelek ma skor vse kar se spomniš.Veliko mi je postoril zastonj ali pa je vzel kakšen evrček izključno za material in porabil ogromno časa! Izrazil sem pač mnenje da sam bi poleg verige zamenjal še verižnike in opravil predpisan veliki servis na določene km ,to je vse! In tudi slednje mi je povedal ,nič ni prikril bil je korekten prodajalec in deca spoštujem !

Post o primerjavi je letel na Snecerja ki je trobezljal o nategu kupcov ,oziroma uporabnikov motorjev 15kevrov + da je to nateg in da dobiš povsem konkurenčen motor za 6kevrov ,mal si preber njegove umotvore.....še enkrat ni in nikoli ne bo to sranje primerljivo z bilokaterim motorjem 15kevrov + in to po ničemer od pa do vijaka je vse bolje na motorjih ,ki so za njega polizdelki itd.....tok o primerjavi . Te pa povsem razumem ,seveda da ni primerjave ,za to pa odkartaš kolikor pač odkartaš .....

pred 11 urami, Snecer pravi:

ja, draga nihajka je od versysa :)

dejansko je tisto er6, na katerega je dal nihajko od versysa, ki jo je očitno spoliral, da se sveti

versys ima ketno 520, ktm 525, torej že v osnovi debelejša, daj gor na versača 525 pa bo večna, razlika v ceni je 50 eur, ko smo že pri "dragih" delih ktma.

lahko bi se kaj sam naučil kot hyperjack, bi ti veliko pripomoglo k razumevanju motorja, ne pa da si skotano in umazano zadevo dostavil "na ključ" zlatarjem, ki so sicer veseli

Maš prav veliko bi se lahko naučil od HyperJacka predvsem to da se ne zapletam z budalami ......sej če ga ne bi servisiral na uradnem servisu bi se pa izmislil še kakšne mikro poke in neumnosti tebi primerne....a ti sam štelaš ventile? Jaz priznam ,da ne znam! Vse ostalo bi lahko postoril sam a za kupca je včasih zlata vredno da lahko na uradnem servisu preveri ali je bilo našteto v oglasu dejansko tudi opravljeno ker vedno se najde kakšen tebi podoben pacient......

pred 10 urami, gift pravi:

 

Mi lahko prosim poveš, kaj ti smatraš po tvoje kot nizkocenovni razred v domači garaži? :D

Versys:P

 

pred 3 urami, Snecer pravi:

Ja, to so bile tvoje besede že od začetka, ko te je znervirala tema o BMWju...

Jaz pa le trdim, da je v svojem segmentu zmagovalec, pa čeprav za odtenek, tako je izbira stvar okusa ter da za takšno ceno dobiš največ, tu pa je nedvomno zmagovalec.

Kaj bi lahko bilo bolje oziroma za to ceno ne more biti pa sem tudi že napisal.

Si me pa malo razočaral. Ker takšen šofer, s toliko izkušnjami in občutki, bi lahko marsikaj opazil in še napisal po prvem testu.

Morda nisi opazil, da so vibracije na levi strani večji? na špeglu se to opazi :) probaj enkrat "normalno" vozit, da še kaj opaziš razen Provide.

Provida me zaboli,vibracije na levi strani pač ne! Mal več se vozi pa mal manj merjenja utripa,pa temperature šupka.....itd...

 

pred 2 urami, motozajebant pravi:

pa zajčkov :lol1:

To je tema o Versysu ne o iskanju izgubljenega Pirana :P

pred 2 urami, DinDiin pravi:

Kasne zgodbice no!:lol1:

Vse je res:)

  • Všeč mi je 7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mora bit zanimiva scena, ko pride kupec in vpraša, če je bil kaj karamboliran ali na tleh.

Odgovor pa? saj boš videl, če ti bo kaj poknilo, se morda kasneje pokaže, morda maš celo srečo in ne bo med vožnjo... tako metanje in padanje po tleh ni nedolžna zadeva. Je pa res, da težko nekdo razume, ki še motorja sam ne opere...

Jaz ventilov ne štelam, ker jih ni treba. Ne na avtu, ne na motorju. Če normalno voziš, marsikaj ni treba menjavati ali nastavljati.

Ketno pa zategnem če je potreba (na versaču je simpl ko pasulj), zamenjam svečke, montiram diamantno 12v vtičnico itd., odlijem olje, karkoli, vse je opisano v servisnih navodilih, vse se da, razen če potrebuješ poseben alat. Odvisno tudi od časa.

cid83e7fa8937aa4b1497233.jpg

Se vozim kar dovolj za svoje pojme, vidim lepe kraje in prevozim lepe ceste, nimam pa nekega fetiša, da bi se 20x na leto peljal po isti sceni.

Obvladam pa tehnologijo, zato se lahko tudi sam vozim s pomočjo napravic in imam vrhunsko splanirano, seveda pa je za to potrebno ... spet znanje.

A vsak po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Mora bit zanimiva scena, ko pride kupec in vpraša, če je bil kaj karamboliran ali na tleh.

Odgovor pa? saj boš videl, če ti bo kaj poknilo, se morda kasneje pokaže, morda maš celo srečo in ne bo med vožnjo... tako metanje in padanje po tleh ni nedolžna zadeva. Je pa res, da težko nekdo razume, ki še motorja sam ne opere...

Jaz ventilov ne štelam, ker jih ni treba. Ne na avtu, ne na motorju. Če normalno voziš, marsikaj ni treba menjavati ali nastavljati.

Ketno pa zategnem če je potreba (na versaču je simpl ko pasulj), zamenjam svečke, montiram diamantno 12v vtičnico itd., odlijem olje, karkoli, vse je opisano v servisnih navodilih, vse se da, razen če potrebuješ poseben alat. Odvisno tudi od časa.

cid83e7fa8937aa4b1497233.jpg

Se vozim kar dovolj za svoje pojme, vidim lepe kraje in prevozim lepe ceste, nimam pa nekega fetiša, da bi se 20x na leto peljal po isti sceni.

Obvladam pa tehnologijo, zato se lahko tudi sam vozim s pomočjo napravic in imam vrhunsko splanirano, seveda pa je za to potrebno ... spet znanje.

A vsak po svoje.

Ti si res car:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegi...treba je razumet...vozniki Versysa smo mal posebni..:doze:..tisti, ki me poznajo...že vedo. (itak me razen Glažarja noben ne pozna...:? )...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kmet2@ ti si električar.

je aku ok še? Voltmeter je iz lujza. Polnilec hofer, ni ziher?

 

WP_20151202_004.jpg

WP_20151202_005.jpg

WP_20151202_006.jpg

pred 5 minutami, Tedybear pravi:

Kolegi...treba je razumet...vozniki Versysa smo mal posebni..:doze:..tisti, ki me poznajo...že vedo. (itak me razen Glažarja noben ne pozna...:? )...

te pa vsak prepozna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

kmet2@ ti si električar.

je aku ok še? Voltmeter je iz lujza. Polnilec hofer, ni ziher?

Nisem ravno električar, ampak če hočeš videt ali je akumulator še OK moraš pomerit tudi kakšen je padec napetosti pod obremenitvijo, ker v mirovanju ti nič ne pomaga koliko V ima, pomembno je da med verglanjem napetost ne pade pod 12V. Z merjenjem napetosti v mirovanju ugotoviš samo če je poln ali ne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snecer pravi:

kmet2@ ti si električar.

je aku ok še? Voltmeter je iz lujza. Polnilec hofer, ni ziher?

 

WP_20151202_004.jpg

WP_20151202_005.jpg

WP_20151202_006.jpg

te pa vsak prepozna :)

Sem energetik in ne elektronik ,ne vem če ti to kaj pomeni ,sam vem kaj me sprašuješ a ti ne bom dal zadovoljstva,strica googla vpraš on ve vse od počenih kardanov do občutka pri vožnji motorja na katerem še sedel nisi ,pa lep pozdrav tam čez!

Ne vidim pa povezave z temo Versys,prej z temo "Akumolatorji".....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

zakaj mu pomagaš?

Oprosti, ni bil to namen, samo pomagat sem ti hotu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj modrega se ti je polnilo po mizi. Kaj imaš v vrečkah? Včasih smo mulci sami delali generalke na Tomosih. Vedno je ostala kakšna podložka. Moped je potem krasno delal, ampak samo do nove generalke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!