Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 2 minutami, Snecer pravi:

ja, jaz tudi z motorjem zaviram in to je izjemna kombinacija ter prednost dvovaljnika, preprosto moraš stil prilagodit tehniki

Nimam pojma o čem govoriš ,jaz sam gas do konca ,,,,,,:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Snecer pravi:

Ni bila visoka poštnina pa še hitro je bilo vse skupaj, v ponedeljek poslali, včeraj prevzel.

Hel Slovenija vidim, da ima samo facebook stran in gmail naslov :)

Ok, vidim na uradni strani, da je res diler za Slovenijo, a dvomim, da pošilja brez poštnine po Sloveniji. Celo sam v Sloveniji izdeluje te cevi.

Kolko pa bi bilo ceneje pa ne vem.

Sicer pa hvala za info.

Ponavadi ponudimo 10% popusta. Je pa res da je tudi P&P pri nas 5€, dobavljivost pa dan/dva max od plačanega predračuna (če je nujno je možnost celo isti dan prevzem) .

Ima pa HEL Performance skoraj v vsaki državi zastopnika ravno zaradi hitrosti in pa zaradi prilagodljivosti izdelka strankam, mi smo šli v to ravno zaradi tega ker imaš odprte možnosti, cevi iz kataloga ali pa cevi totalno po naročilu stranke B)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Kmet2 pravi:

Ne ne to pa ne boš govoril ,nadpovprečne zavore ima :P

prjatu,sm vidu, na snegu in listju so zate čisto premočne :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

prjatu,sm vidu, na snegu in listju so zate čisto premočne :ras:

Ti vidu nisi nč:ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Kmet2 pravi:

Ti vidu nisi nč:ras:

res je, čakat sm te moral, prehude zavore? :D

12309717_961507823918770_536431276050257

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu, če sem pošten, je 650 bolj fun bike kot pa 1000. Za potovanja in v dvoje bi sigurno vzel jurja, ampak za solo in vsakodnevno zezanje, 650 zmaga. Pa še lepši je od jurja, bolj skladen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys 650 je zanimiva živalca sem preiskusil model 2015 in ker rinem proti 70 im resno premišljujem v tej smeri, da prepustim Varadero kakšnemu mlajšemu. Model 2015 je malo močnejši in za solo vožnje po kakšnih Dolomitih in podobno idealen, Bi pa rekel da bi ga zaradi njegove teže raje imel z ABS sistemom. Bom pa verjetno kar nekaj časa potreboval, da se bom odvadil Varaderinega CBSa.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj predlog, bilokateri motor imaš, naj ima ABS, preveč se potuje in se vozimo, po umazanem, mokrem , spolzkem itd, da bi tvegali zdrs. In samo 1x te reši, pa je pokrita investicija.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, rdecasenca pravi:

Versys 650 je zanimiva živalca sem preiskusil model 2015 in ker rinem proti 70 im resno premišljujem v tej smeri, da prepustim Varadero kakšnemu mlajšemu. Model 2015 je malo močnejši in za solo vožnje po kakšnih Dolomitih in podobno idealen, Bi pa rekel da bi ga zaradi njegove teže raje imel z ABS sistemom. Bom pa verjetno kar nekaj časa potreboval, da se bom odvadil Varaderinega CBSa.
 

Za Dolomite je idealen :)

Jaz tudi žal nimam ABS, ni bilo na zalogi tedaj, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

Za Dolomite je idealen :)

Jaz tudi žal nimam ABS, ni bilo na zalogi tedaj, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko.

Tud jaz sem moral prilagajat ,na ostalih polizdelkih že serijsko ,brez se sploh ne da dobit ......:P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

ja, bi bili prenevarni brez

Maš prav ,tej polizdelki so enostavno prebrutalni brez elektronskih pomagal ,nevozno ti povem :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Maš prav ,tej polizdelki so enostavno prebrutalni brez elektronskih pomagal ,nevozno ti povem :OK:

Polizdelke prilagajaš sebi, nadizdelki se prilagajajo tebi..matr maš srečo :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snecer pravi:

150ps+ brez traction control itd. je pri napaki na zapestju hipno usodno

No sej to pravim ,sam imam serijsko napako na zapestju .....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

150ps+ brez traction control itd. je pri napaki na zapestju hipno usodno

Nisem videl samo enega d(i)rkača na tleh s premočnim hlevom. Ampak, vsak se uči na napakah. Če se d(i)rkači na svojih brez nevarnosti za druge, potem mi je za njih prav vseeno. Papir pač prenese vse. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Snecer pravi:

Jaz tudi žal nimam ABS, ni bilo na zalogi tedaj, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko.

"Moj motocikel nima ABS-a, zato pač prilagajam vožnjo in tehniko?" Takšno veščino pa je mogoče dobro vnovčiti... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjko ABS-a ne moreš kompenzirati, ko gre za nohte. Takrat boš brez ABS-a bremzal premalo in se kam zaletel ali pa bremzal preveč in se spet kam zaletel. Še z ABS je bremzanje na polno precej nasilen dogodek...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gremo enkrat probat, kdo se prej ustavi. Jaz s svojo CB 1300 z ABS ti z Versačejem. Maš v štartu prednost - precej manj mase za ustavit. Začnema pri 50 km/h (avtošola varianta), grema vsaj do 100 km/h. Pa da vidim to čudežno zaviralno tehniko v živo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prerekanja v stilu "katera oprema na motorju je boljša" me že malo asociira na razne reklame za maskare, lake za lase... z vnaprej jasnim odgovorom: "ker se cenite". Seveda, bremze na motorju so od življenskega pomena. Ampak vse nesreče z motorji v zadnjih 100 letih se niso zgodile samo zaradi "slabih" bremz. Če nekdo po regionalni cesti leti 150/uro se bo res malo težje ustavil, z abs ali brez...

Škoda da Policija pri nas ne postreže z malo bolj razčlenjeno statistiko v primeru nesreč z motorjem. Na katerem tipu ceste se je zgodila konkretna nesreča, kakšna (približno) je bila hitrost motorja (kakšna omejitev), kdo je bil (po vsej verjetnosti) kriv, kakšno zaščitno opremo je nosil motorist.... Samo suhoparno število nesreč ne pove kaj dosti...

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!