Skoči na vsebino

KTM 690 LC4 Duke


dunker

Priporočene objave

A ne sprasuje v naslovu teme po mnenju o KTM DUKE II, katerga so delal med 2000 in 2006?

KTM_Duke_II_640.JPG

O cem vi to?

 

KTM Duke II je funmoto, cestna izpeljanka supermota in ne endura.  :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2 zaenkrat mi je ta izvedba zelo vsec in bom spremljal avto.net če bo padlo kaj boljsega. Je pa tko, to bo prvi motor in ne mislim nekaj izzivljat se na njem dokler se motorja ne navadim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne sprasuje v naslovu teme po mnenju o KTM DUKE II, katerga so delal med 2000 in 2006?

KTM_Duke_II_640.JPG

O cem vi to?

 

KTM Duke II je funmoto, cestna izpeljanka supermota in ne endura.  :smoke:

pobalinski vibratorcek :ninja:
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ

 

Jz pa pravim DUKE II je top! Lastnik sem sicer šele dobre 3 mesece, sem pa naredu že 4k km in motor je super zadevca.

 

Tresenja se hitro navadiš, drgač pa trese itaq samo, ko maš konstantne obrate, če pospešuješ (beri na ovinkih) pa gas pa je to to! Pa sploh če bo to tvoj prvi močnejši motor, zame namreč je, ne veš oz. nisi navajen, da drugi motorji načeloma "ne tresejo" =)

 

Je pa čist res, da morš kej sam pošraufat skor po vsaki vožnji, meni se namreč dogaja, da mi lučke iz armature vn letijo, pa jih je treba skoz nazaj v neko gumo tlačit (sam se navadiš). Olje je treba skoz gledat na ene 4ih točkah, če kej spušča, pa mal kontrolirat kok ga je, pa mal prevet, če kakšen šrauf ni zategnjen. (v 4k km sm samo 1ga zgubu)

 

Kar se stročkov tiče je tko, da več se voziš, več jih je (logično). Žarnice pregorijo zaradi tresljajev, kakšen kabl se iztakne, na tankšteli si zelo pogosto (kestl je samo 12l) pije pa kr dost. 

 

Kar se same menjave olja tiče je strošek cca max 100€, če delaš sam, olje, 2x filter, jz sm moral kupit še 2 ključa pa malo se moraš znajdit. Maš celoten postopek opisan in video na youtubeu. Pa ni potrebno neko jako predznajne. 

 

Sama vožnja je pa "top šit" XD. Motor poskočen, kot mlada ukrajinka, (tud na zadnjo gre brez problema) super vozen povsod, dolgi ovinki pa znajo bit mal smotani. 

 

So far so good!

 

Če je še kej pa sam prašat

 

Pa še ena slikca za zravn  :OK:

 

 

post-48026-0-90702300-1436372111_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki, hočeš rečt da sta te 2 litra olja, 2 filtra pa 2 ključa (kaksna ze?) kostala 100 eur?

Jst dam tolkle:

FiltrA 25eur

2 litra olja wolf chrono 10-60 brez popusta 20 eur.

Tesnili obeh cepov par centov. 

Menjam pa olje v masini vsake 2 do 3000 km, vsako drugo menjavo komplet olje  (tud v gistelu) in filtra.

Res je da motorja nad 6000 ne tiscim in da vozim vecinoma offroad, ampak olja ne dotakam in ga ne zmanjkuje; mogoce je pr supermoto zarad visjih obratov pri voznji kej drugac.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ

 

Jz pa pravim DUKE II je top! Lastnik sem sicer šele dobre 3 mesece, sem pa naredu že 4k km in motor je super zadevca.

 

Tresenja se hitro navadiš, drgač pa trese itaq samo, ko maš konstantne obrate, če pospešuješ (beri na ovinkih) pa gas pa je to to! Pa sploh če bo to tvoj prvi močnejši motor, zame namreč je, ne veš oz. nisi navajen, da drugi motorji načeloma "ne tresejo" =)

 

Je pa čist res, da morš kej sam pošraufat skor po vsaki vožnji, meni se namreč dogaja, da mi lučke iz armature vn letijo, pa jih je treba skoz nazaj v neko gumo tlačit (sam se navadiš). Olje je treba skoz gledat na ene 4ih točkah, če kej spušča, pa mal kontrolirat kok ga je, pa mal prevet, če kakšen šrauf ni zategnjen. (v 4k km sm samo 1ga zgubu)

 

Kar se stročkov tiče je tko, da več se voziš, več jih je (logično). Žarnice pregorijo zaradi tresljajev, kakšen kabl se iztakne, na tankšteli si zelo pogosto (kestl je samo 12l) pije pa kr dost. 

 

Kar se same menjave olja tiče je strošek cca max 100€, če delaš sam, olje, 2x filter, jz sm moral kupit še 2 ključa pa malo se moraš znajdit. Maš celoten postopek opisan in video na youtubeu. Pa ni potrebno neko jako predznajne. 

 

Sama vožnja je pa "top šit" XD. Motor poskočen, kot mlada ukrajinka, (tud na zadnjo gre brez problema) super vozen povsod, dolgi ovinki pa znajo bit mal smotani. 

 

So far so good!

 

Če je še kej pa sam prašat

 

Pa še ena slikca za zravn  :OK:

Tako iz prve roke to sem hotel slisati :) Dolgi ovinki znajo biti smotani, kako to mislis? Drugace pa hudobija na slikci :)

Popravljeno . Popravil Alen Šunje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam zato ker je presvoh. Jaz osebno mislim da je taprav motor zate xt660x. Nekako najbolj udobna voznja, najmanj sraufanja in drkanja. Redni servis, przges vozis ;). Ker ga bos verjetno kmalu prerasel pa poglej kasneje za novejsim ktm 990 smc/r. To je moj predlog :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam zato ker je presvoh. Jaz osebno mislim da je taprav motor zate xt660x. Nekako najbolj udobna voznja, najmanj sraufanja in drkanja. Redni servis, przges vozis ;). Ker ga bos verjetno kmalu prerasel pa poglej kasneje za novejsim ktm 990 smc/r. To je moj predlog :)

 

 

Ja sem tud za njimi začel gledat, tud uredu motorček zgleda. Pa glede na to da ni toliko zajebancije okol šraufanja ni slab. Sem ze dobil vtis pri Duku moras vzeti v zakup te zadeve kar se tice sraufanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki, hočeš rečt da sta te 2 litra olja, 2 filtra pa 2 ključa (kaksna ze?) kostala 100 eur?

Jst dam tolkle:

FiltrA 25eur

2 litra olja wolf chrono 10-60 brez popusta 20 eur.

Tesnili obeh cepov par centov. 

Menjam pa olje v masini vsake 2 do 3000 km, vsako drugo menjavo komplet olje  (tud v gistelu) in filtra.

Res je da motorja nad 6000 ne tiscim in da vozim vecinoma offroad, ampak olja ne dotakam in ga ne zmanjkuje; mogoce je pr supermoto zarad visjih obratov pri voznji kej drugac.

 

Maš res, sem malo veliko rekel drugače je blo pa tkole nekak:

Kupil 3l motorex power synt, mislim da po 18€/l  - tok da je malo za dolivat (naslednjih par menjav bom kupil samo po 2l), filtra in tesnila tko kot si rekel, 

pa še ključ za veliki oljni filter in malo močnejši inbus ključ za tisti šrauf, da se olje iz ogrodja spusti (sm dal ene 20€).

 

Imaš prav, če maš vse pri roki pride ceneje. ( 60€ ??)

 

Jz ga sem pa tja dolijem tok, da je mičken pod zgornjo mejo, ni pa zdej to tko, da bi res pod mejo padal po vsaki furi. 

 

 

Tako iz prve roke to sem hotel slisati :) Dolgi ovinki znajo biti smotani, kako to mislis? Drugace pa hudobija na slikci :)

 

Tko nevem, ne znam opisat, sam kr zmanjka nagiba sred ovinka in morš mičken popravit zavoj, pa gre naprej. Mogoče pa to samo mene matra in se sčasoma navadiš =) 

 

Edit: fenks XD 

Popravljeno . Popravil M1tch
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pred leti sem tudi sam imel KTM Duke II. belo-črne barve. Vanj sem se zaljubil na prvi pogled, vožnja na kratke razdalje pa je bil fenomenalna. Za moje pojme, najboljši eno valjni moped tistega časa - kar kultni motocikel. Baje še danes držijo ceno! Edina napaka so bili tresljaji... Škoda, da v SLO ni bilo mogoče imeti dveh motociklov z eno tablico, ker bi imel malega Duka še danes...

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ

 

Eno vprašanje. A je pri duke-u kej razlike, če tankaš 100 oktanski bencin oz. a je to slabo za mašino? Zdej tankam 95..

 

fenks

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ

 

Eno vprašanje. A je pri duke-u kej razlike, če tankaš 100 oktanski bencin oz. a je to slabo za mašino? Zdej tankam 95..

 

fenks

 

 

Sam sem tankal večinoma 100 oktansko gorivo, včasih pa tudi 95, saj ne škodi agregatu...  

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!