Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 7 urami, Pepca pravi:

Če ima kdo slo navodila za malega štoma 2015 Ne znam nastavljati oz. pogledati  števca za  km... ima  pa samo en gumb...

Stikalo na krmilu skrbi za preklapljanje (če ga drzis tri sekunde, preklopi na zunanjo temperaturo), gumb na armaturi pa za resetiranje.

Mojemu štromu paše bosanski bencin, saj je za 503 km porabil 16,6 litra. Torej je bila poraba 3,30 litra. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, Borutt said:

 

Mojemu štromu paše bosanski bencin, saj je za 503 km porabil 16,6 litra. Torej je bila poraba 3,30 litra. 

Kaj je pa potem svizec delu, ko mu je zmanjkal čokolade? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Borutt pravi:

Stikalo na krmilu skrbi za preklapljanje (če ga drzis tri sekunde, preklopi na zunanjo temperaturo), gumb na armaturi pa za resetiranje.

Mojemu štromu paše bosanski bencin, saj je za 503 km porabil 16,6 litra. Torej je bila poraba 3,30 litra. 

Na Diavelu pri 162hp 5.4 .......probaj po Dolomitih , izgleda da imajo še boljše gorivo :P......kar velik ti pije kolikor je podhranjen :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kmet2 pravi:

Na Diavelu pri 162hp 5.4 .......probaj po Dolomitih , izgleda da imajo še boljše gorivo :P......kar velik ti pije kolikor je podhranjen :cool:

Dolomiti in sličen teren je sploh težko primerjat dejansko porabo, saj se nonstop pospešuje in vzpenja, kjer je ročko potrebno vseeno malo bolj odpret.  Ok, saj se potem spustimo iz prelaza ... ja, ampak tam ni potem takšnega "šparanja", da bi lahko rekel: ja kolk sem gor porabil, bom potem manj pri spustu. Jaz verjamem Borutt-u glede porabe, saj jaz imam pri mojem stilu vožnje še malo manjšo .... bom pa sedaj imel priliko na 8dnevni turi spet malo spremljat zadevo, čeprav grem na izlet z nazivom "malo mešano" ...

Popravek:
Kmet, glede na HP in teren, potem ni velika poraba. Sem z 100HP-ji po Dolomitih že imel večjo porabo, tako, da si lahko zadovoljen s tem. OK, saj strmimo vsi k temu, da bi se z malo porabo peljali čim dlje, ampak motor je užitek - hobi in je dejansko zato pri bajti, da se vozimo, tako, da ta podatek o porabi sploh ni pomemben. Edino, kaj bi jaz uvedel je ... manjša cena goriva za motoriste, ker smo veliki odjemalci ko je sezona in to bi bilo super. Gremo zbirat podpise, da vložimo idejo v parlament?

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moraš imeti občutek , ne vrjamem da 10%  tu na MS  lahko Diavela spravi na takšno porabo ob 2x prečenju dolomitov in kar nekaj prelazov :cool: če ga vozim normalno in ne božam je poraba večja , sploh če ga odpiram .....pa pustimo lahovo šajtrgo v temi Strom

Tudi jaz vrjamem boruttu , zakaj mu ne bi, sem že nekaj prevozil z njim in model obvlada tako občutek kot motor !!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je. Dejstvo pa je tudi to, da so Dolomiti nasplošno za orgazmično vožnjo in ne za divjanje čez prelaze, vsekakot pa ne more človek pričakovat, pa četudi vozi "po jajcih" , da bo stroj z kar nekaj kW moči porabil pod 4l/100km. To je utopija.

Pri mojem 100hp stroju se nisem obremenjeval s tem, ker motor je hobi in tukaj se pelješ za užirek. Drugo je zdaj pri tebi ki ti računalnik izpiše in vodi ta podatek. 

Pri Vstromu sem pa enkrat malo za foro šel računst in mi je poraba prišla na 3,2l. Je pa res, da nisem divjak in se vozim normalno, že zaradi tega, ker moram bit vzgled moji boljši polovici. :cool:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Kmet2 pravi:

Na Diavelu pri 162hp 5.4 .......probaj po Dolomitih , izgleda da imajo še boljše gorivo :P......kar velik ti pije kolikor je podhranjen :cool:

Ti si to ugotovil na podlagi potovalnega računalnika ali na podlagi tankanja bencina in prevožene poti ? Odgovor že poznam. Poskusi s tisto drugo varianto, ker je veliko bolj točna. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, tvoji konji so velik bolj požrešni kot diavelovi :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Borutt, tvoji konji so velik bolj požrešni kot diavelovi :P

 

sam res....v sorazmerju bi to šlo proti 10 ;-)

Je pa res, da je suzuki 650 en bolj kultiviranih in predvsem šparovnih agregatov, kar sem jih vozil. Moja ima gladius 650....poraba 3,2-3,6max-noroooo, meni skuter pije 3,8l. Res en super agregat za nezahtevne uporabnike

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Borutt, tvoji konji so velik bolj požrešni kot diavelovi :P

 

Saj nihče ne koristi vseh konjev. Razen na dirki. 

Bi bilo treba preizkusiti različne motorje pri enaki vožnji in primerjati porabo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Borutt pravi:

Ti si to ugotovil na podlagi potovalnega računalnika ali na podlagi tankanja bencina in prevožene poti ? Odgovor že poznam. Poskusi s tisto drugo varianto, ker je veliko bolj točna. 

Vedno na podlagi obojega!Razlika včasih pride 0.2 - 0.3 in še to zaradi tega ker ga vrjetno nikoli ne natočim isto , oziroma ne zadenem isto oziroma vsak aparat tud mal laže tud bencinski . 

Mi je pa všeč kako si brihten , kot da imam motor 2 meseca in prevoženih 100km ....

Sprijazni se , da nimaš najbolj varčnega motorja na tem svetu če gledamo hp in porabo , prej ko se boš sprijaznil , lažje ti bo , do takrat pa trp žvau trp :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Wednesday, August 24, 2016 at 22:25, Kmet2 pravi:

Na Diavelu pri 162hp 5.4 .......probaj po Dolomitih , izgleda da imajo še boljše gorivo :P......kar velik ti pije kolikor je podhranjen :cool:

S slovenskim bencinom in avstrijskim zrakom je pokazalo 3.195 litra :jezik:. Če bi imel še avstrijski bencin, bi prišlo pod 3 litre :lol1:.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

S slovenskim bencinom in avstrijskim zrakom je pokazalo 3.195 litra :jezik:. Če bi imel še avstrijski bencin, bi prišlo pod 3 litre :lol1:.

Kr neki :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Kr neki :P

Še Mal, pa mu bo bencin začel Moped delat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se da tale štrom tako vozit... moj rekord je bil 3.3l na 250km preračunano, bencin natočen na cca. enako kot je bilo prej, torej do vrha :P  Vožnja pa je bla lagano turistična v skupini z čoperi :P 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet

Z istim vodičem malo drugačno traso (brez Dolomitov) so v cca 1.100 km GS ke pile 4.2 do 4.3 moj požrešneš pa 4.7 do 4.8 :worship:

Zarad mene smo mogl skos tankat :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, blindek pravi:

Saj se da tale štrom tako vozit... moj rekord je bil 3.3l na 250km preračunano, bencin natočen na cca. enako kot je bilo prej, torej do vrha :P  Vožnja pa je bla lagano turistična v skupini z čoperi :P 

Sej pravim kar požrešen če primerjaš koliko pije italijanski šrot z 162hp  in 233kg :cool:

P.S.  F800GS -3.7l   ,    GSA  4.8l  ....   KTM 1190  5.1 .....itd   kar požrešen je tale vaš Strom . 

Na Diavelu pa poglej v 1050km koliko prelazov je dal mimo potem pa primerjaj porabo na Stromu .....fantje ,tud Japonci niso več kar so bili :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, DL650 pravi:

Zanima me glede zamenjave oljnega filtra. Zakaj se na okjni filter zalepi označba? No, zasledil sem pač, da si pač označimo na filtru. Zdaj če je meni prav jasno pomeni, da ko se filter zašraufa z roko in pride do prvega stika z ohišjem, potem na vrhu označimo z nalepko, flumastrom ...  Zdaj pa mene zanima ... a od te označbe potem moram fiter še 2x zavrtet okrog, torej, tako močno ga je potrebno zategnit ali zakaj si "naredimo oznako na filter" ?

 

Jaz filter zategnem z roko, pol pa še dodatno po občutku s ključem - da lepo stisne tesnilo, ne pa tolko, da bi ga čisto 'speštal'. Pol pustim motor lavfat na mestu, da se segreje in preverim, če tesni. Pa po kratki vožnji še enkrat preverim, če tesni. Filtra se ne zateguje preveč, ker je lahko pol problem zadevo spravit dol. Če se poškoduje navoj za filter je pa sploh veselica. Lahko pa vedno pogledaš servisni priročnik za Štroma, pa bo tam pisalo na kak navor se tovarniško zategne - sam to velja samo za OEM filter. HIFLO filtri majo na ohišju napisano, na kak navor se zategujejo (če se prav spomnim, se mi ne da metat pod Hondo). V tem primeru rabiš moment ključ, pa ustrezen nastavek za filter šravfat.

Pa ne pred montažo novega filtra pozabit dobro očistit površine, na katero se nalega tesnilo od filtra. Pa tesnilo od filtra namazat z oljem, prej ko se ga spraviš montirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Sej pravim kar požrešen če primerjaš koliko pije italijanski šrot z 162hp  in 233kg :cool:

P.S.  F800GS -3.7l   ,    GSA  4.8l  ....   KTM 1190  5.1 .....itd   kar požrešen je tale vaš Strom . 

Na Diavelu pa poglej v 1050km koliko prelazov je dal mimo potem pa primerjaj porabo na Stromu .....fantje ,tud Japonci niso več kar so bili :P

Si me prepričal; gre v prodajo, da bom lahko kupil ta pravi motor :P. Buom kupu bulšga, ku jmš ti :ras:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala @jskrablin na dodatne info.

Ni hudič, da ne bi znal tega narest. Sem se poglopil v dokumentacijo, tako v knjigico z navodili, kjer nič kaj bolj podrobno ne piše. Kot si omenil, tam niti ne piše z kakšno močjo zategnit, ampak je označeno, kot sem omenil in sicer:

- očistimo ohišje, kamor pride filter, na novem filtru namažemo digtungo z oljem, ter filter previdno namestimo z roko. Ko se filter dotakne ohišja motorja, takrat si na zgornji del filtra označimo (najlažje z nalepko) in od tam še potem 2x zavijemo, torej za 120 min.

V servisni dokumentaciji, pa je lepo vse napisano isto kot pri navodilih za uporabo, s tem, da je pri spodnjem izpustnem vijaku, ter pri filtru omenjeno z kakšno silo zategnemo.

23288754.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz HiFlo vedno zategnem samo na roko (približam, da naleže tesnilo in naredim še cca. 2 kroga - kot v navodilih) in nisem imel še problema s kakim puščanjem. Za dol pa ga samo na roke ne morem vzet - obvezno ključ.

Potem pa, kot je omenil @jskrablin. Segreješ motor na delovno temperaturo in pogledaš če je kje kaj mastnega. Seveda prej obrišem in razmastim, da sem siguren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, piše, da se potem motor zalaufa za določene minute, se počaka še nekaj minut in se dolije olje, koliko ga je treba še.
Med tem se verjetno zaradi pritiska pokaže tudi, če kje pušča ali ne.

Nikoli se nisem spuščal v te zadeve, vedno sem plačeval na servisih. Zdaj pa sem se odločil, da zraven tega, da malo pošraufam, bom še enih 50€ prišparal. Pa občutek, da si nekaj sam naredil je popolnoma drugačen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Si me prepričal; gre v prodajo, da bom lahko kupil ta pravi motor :P. Buom kupu bulšga, ku jmš ti :ras:.

a bo ta, a bo ta, a bo ta? :P

abe66a2b20cbe74e331f048dc507abee.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!