Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Ja valjda, da bo na Suzi ostal. Dvomim, da bi se zdajšnji lastnik Suze odločil za motor, ki je stranski produkt pri izdelavi vrtnega orodja in gozdnih pripomočkov. :P

P.S.
Takšne imajo francoski policaji na avtocestah, saj z drugim motorjem ne morejo ujet voznike prestižnih znamk avtomobilov.

----------------------------------------------
Da se vrnem na temo ....

Sem pa zasledil, da se olje menjava na 6000 km, filter pa na 18k. Moram pogledat in točno pogledat, kje sem to zasledil.

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Kmet2 said:

Sej pravim kar požrešen če primerjaš koliko pije italijanski šrot z 162hp  in 233kg :cool:

P.S.  F800GS -3.7l   ,    GSA  4.8l  ....   KTM 1190  5.1 .....itd   kar požrešen je tale vaš Strom . 

Na Diavelu pa poglej v 1050km koliko prelazov je dal mimo potem pa primerjaj porabo na Stromu .....fantje ,tud Japonci niso več kar so bili :P

No jaz spravim porabo tudi na 5l na štromu :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, DL650 pravi:



----------------------------------------------
Da se vrnem na temo ....

Sem pa zasledil, da se olje menjava na 6000 km, filter pa na 18k. Moram pogledat in točno pogledat, kje sem to zasledil.

Oljni filter je sorazmerno majhen strošek in ko imaš že enkrat rokavice na rokah ga je nekak smiselno zamenjat skupi z oljem. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, ciciban pravi:

Oljni filter je sorazmerno majhen strošek in ko imaš že enkrat rokavice na rokah ga je nekak smiselno zamenjat skupi z oljem. 

Ja valjda!
Kot si rekel ... teh 10€ je res zanemarljiv strošek, tako, da bi bil greh, da ne menjaš. Če pa ne menjaš na vsaki menjavi olja na 6000, potem pa filter menjaš na vsakih 12000. Če si izredno aktiven, lahko to zlo hitro naklepaš.

Glede filtra, ja kot sem zgoraj napisal ... filter se dotakne ohišja, potem pa si označimo in naredimo dva obrata oz. 120min . Zdaj sem pa pogledal še zgornji link za oljni filter, to pa je res zanemarljiva cena, tako, da bi bil greh ga ne menjat na 6000km .
 

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je v service manualu tudi predpisana menjava olja na 6000km, filtra pa na 18000. Pa saj ni fora v tistih parih evrih kolikor stane filter, meni se letos enostavno ni dalo šravfat tistih plastik dol (pa imam filter doma). Na gsxr je pač potrebno odstraniti plastike, da prideš do filtra...Menjava samega olja pa mi vzame 5 minut časa. Tako, da sem letos menjal samo olje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je!
Hvaka vsem za info. Kot sem omenil, nisem tega "foha", ampak se bom previdno lotil zadev lepo počasi.
Meni bo po dveh, treh menjavah to tudi postala rutina. dejstvo pa je, ko si sam delaš se zadevi dosti bolj posvetiš, kot na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 28. 7. 2016 at 7:06 PM, rocco24 said:

Hmm kaj niso ponavadi pri tem pokanju, kot ga je opisoval nekdo na prejsnji strani, krivi zanic blazilci v zadnjem kolesu? Vsaj po mojih izkusnjah sodec. Ce ne pa prosim da se vase izkusnje delite:)

Z motorjem ni bilo nic "narobe". Narobe je bilo to, da vulkanizer, pri menjavi gum, ni dobro opravil svojega dela. Gumo mi je nazaj zategnil brez ene puse. Pri mojem Stromu so zadaj tri puse; dve na vsaki strani, ki sta lahko vidni in ena med zobnikom in feltno, ki se ne vidi. Sem kar tezko verjel, kaksen salabajzer mora biti, da lahko nazaj zasraufa brez cca. 3 cm dolge puše... precej tezka polna kovina (ror cca. 3 x 2 cm), ki se slisi, ce npr. pade po tleh.

Puša.png

Skoda, ker sem upal, da sem nasel vulkanizerstvo, kjer bi menjaval gume tudi v prihodnje.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Slow pravi:

 

Skoda, ker sem upal, da sem nasel vulkanizerstvo, kjer bi menjaval gume tudi v prihodnje.

Narediš izlet na Koroško. Pri meni se ustaviš na kavi,:) menjavo gume pa opraviš v Radljah pri Širniku. Garant mojstri.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, kot je Scarabeo napisal.
Tam so mojstri, ampak, sedaj ko veš, kaj se lahko zgodi, boš naslednjič seveda toliko bolj previden, ne glede, kam boš dal menjat gume. Veš kako je ... se zgodi tudi najboljšim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 9. 2016 at 14:41, Slow pravi:

Z motorjem ni bilo nic "narobe". Narobe je bilo to, da vulkanizer, pri menjavi gum, ni dobro opravil svojega dela. Gumo mi je nazaj zategnil brez ene puse. Pri mojem Stromu so zadaj tri puse; dve na vsaki strani, ki sta lahko vidni in ena med zobnikom in feltno, ki se ne vidi. Sem kar tezko verjel, kaksen salabajzer mora biti, da lahko nazaj zasraufa brez cca. 3 cm dolge puše... precej tezka polna kovina (ror cca. 3 x 2 cm), ki se slisi, ce npr. pade po tleh.

Puša.png

Skoda, ker sem upal, da sem nasel vulkanizerstvo, kjer bi menjaval gume tudi v prihodnje.

midva s sinom sama odmontirava kolesa.....odstraniva zavorne diske ker so uspeli pri sinu že enega skriviti..in peljeva na menjavo pnevmatike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni so pri Čarmanu eno izmed puš zadnje gume narobe obrnili, na napako me je opozoril vulkanizer pri naslednji menjavi pnevmatike ... :wallbash:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 6. 2016 at 21:16, Scarabeo 500 pravi:

Pa saj ni res, pa je. Ker sta givi in kapa popolnoma enaki bočni zaščiti in sem lažje dobil od kape, sem jo nabavil. Zdaj pa sami problemi. S prejšnjo Givi sem prevozil preko 100tkm - nič. Ta pa poka in crkuje:eek:. Mislim, da je material krhek in da bo vse sčasoma pokalo. Nikad više Kappa cevno zaščito. So mi bili že pri centralnem kovčku sumljivi in sem rešil po svoje. Jeklena plošča je neki trd zanič material.

P6287046.JPG

Scarabeo

Zadevo sem reklamiral. Poslano je bilo v Italijo. Po okoli 14 dneh so mi ugodili in priznali reklamacijo. Odločil sem se, da bo zaščita druga - SW motech - tu pa je ta pravi material - kot se šika.

AAA brez šlamparije ne gre. Ko sem jo zmontiral se je zaščita dotikala cevi, ki gre od vodne pumpe na hladilnik. Moral sem podložiti podložke in jo na spodnjem delu maksimalno raztegniti - sedaj imam 3 mm lufta.

Preko zime me še čaka izdelava novega nosilca za centralni kovček. Original je dober samo za kovček, brez tunel torbe na vrhu.

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi imel kdo cevno zaščito motorja od PUIG za Stroma 650 2012+, črne barve, ima nekaj majhnih prask (niso od padca!) za cca. 50€? Če je kdo zainteresiran mi naj piše. 

Imam možnost dobiti "unikatno" zaščito, saj bi se en znanec rad poigral in bi moj motor bil poskusni zajček :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo, včeraj menjal prvič sam, olje in filter. Danes še naredim ostali pregled vseh tekočin .... Današnji prvi pregled .. nobenih madežev pod motorjem. Pozno popoldan včeraj sem naredil en krog ... menjalnik prestavlja, kot puter ... motor lepo teče ... vse ok.

23337042.jpg

23337043.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločil sem se, da si bom več stvari naredil sam, saj le tako "dihaš" z svojim motorjem. Ker nisem tega poklica se k stvari spravim še tolko bolj pazljivo in natančno, pred tem pa prelistam ogromno čtiva ...

Zanima me, s čem se naj spravim nad umazanijo zavornih čeljusti? Brskal sem po netu, pa nisem zasledil, da bi se dobilo neko specifično čistilo prav za zavorne čeljusti. Torej, s čim naj ščistim zadevo (slika) ? Hvala vnaprej.

23337881.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

Karkoli od tegale bo OK.

1000x ti hvala za namig. Sem na hitro prej iskal, pa mi ni nič takšnega ven vrglo.

Sem bil zdaj v garaži in demontiral sprednje zavore, da sem naredil preventivni pregled zavornih oblog. Niso še za zamenjavo. 

Na tem linku sem zasledil predvsem "bremzšajbn" cleaner, jaz pa rabim za čeljusti. Ker ta sprej za čiščenje diskov imam doma, tako da .... Mislim pa, da to ni ena in isto, ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tile spreji so bolj namenjeni za razmastitev zavornih kolutov.

Po tem, ko čeljusti snameš, odstraniš zavorne ploščice, potisneš batke nazaj, vmes paziš, da na drugi čeljusti ne izpadejo, (jih zagozdiš) in zavaruješ posodico na ročki, da ne izteče olje ob vračanju batkov. Potem pa vzameš neko čistilo za razmaščevanje čeljusti opereš, lahko tudi z vodo (med dežjem je tudi mokro) lepo osušiš, nato pa sestaviš nazaj.

Jaz pri sestavljanju uporabim namenski "bakreni visokotemperaturi sprej" s katerim malenkost popršim zadnjo stran ploščic in vzmet v čeljistih, ki pritiska na ploščice.

To je to. Opravim pa ob vsaki menjavi gum. Pa še to ploščice imam še orginal pri 105Kkm.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, DL650 pravi:

1000x ti hvala za namig. Sem na hitro prej iskal, pa mi ni nič takšnega ven vrglo.

Sem bil zdaj v garaži in demontiral sprednje zavore, da sem naredil preventivni pregled zavornih oblog. Niso še za zamenjavo. 

Na tem linku sem zasledil predvsem "bremzšajbn" cleaner, jaz pa rabim za čeljusti. Ker ta sprej za čiščenje diskov imam doma, tako da .... Mislim pa, da to ni ena in isto, ali se motim?

Kar uporabi brake cleaner pa en mali čopič dela čudo.

Vse ostalo po besedah MiNa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Wakasaki pravi:

Kar uporabi brake cleaner pa en mali čopič dela čudo.

Vse ostalo po besedah MiNa

Res je, Brake Cleaner imam doma in moram reči, da res dela čudeže. Moraš bit pa pri tem mojem zlo hiter, ker hitro hlapi, kot pr´norcih . Sem razmišljal, da bi na koncu vse lepo še s kompresorjem spihal. Glede na to, da bom to delal prvič, bom tolko bolj previden, pedanten sem pa itak že po naravi + tega, pa ko človek dela za sebe, se itak maximalno potrudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 

Nova Vstrom 650 in 1000. 

DL650AL7_YU1_Diagonal.jpg

 

Intermot: Suzuki V-Strom 1000 updated for 2017

 

Tamalega so posodobili na lepotni nivo velikega brata. Da popizdiš.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!