Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11185716&display=Husqvarna nuda 900r

 

Evo jo. Nuda. Nora cena če je res R, oziroma , da ni kaj narobe. Jih gledam občasno na 24 autoscout.it. Cene R se gibljejo okrog 8,5-11 K eur. 

Ki

Kupi kdo tracer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tole je skica. Konkretno ni še nobene uradne informacije kako bo zadeva izgledala. Govora pa je celo v turbini.... če bo izgledal tako kot tale na skici bo hudo lep retro.

Btw Tole videno na našem koncu pred kakim letom. Lepa replika!

image.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sayo pravi:

Kva pa tole

14358679_10210850950574193_1600164244350

Zgleda, da bo privekal na svet novi Z900. Pri Kawasakiju dobro vedo, kako je treba legende ohranjat in negovat. Tole bo definitivno eden najlepših serijskih nejkidov...

pred 1 uro, ciciban pravi:

Btw Tole videno na našem koncu pred kakim letom. Lepa replika!

image.jpeg

Sem ga gledal na Bike Show-u v Trbovljah 2-3 leta nazaj. Odlično ga je skopiral, še Goose bi ga komaj ločil od svojega... Vidim, da tudi pri čeladi ni odstopal niti za mišjo dlako od originala. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haha, tole je pa fotografirano v mojem kraju:cool: Po Krškem se je vozil-letos ga nisem nič videl-zelen Kawasaki, od daleč bi bil mogoče z650 ali pa močnejši, z zelo lepimi izpuhi 4 v 4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z900 je. Večkrat ga vidim na cesti. Zvok da dol padeš.  Pa en Lep Zephyr se vozi naokoli in ena originalna CB Four tudi. Očitno sva soseda. Ob priliki častim kufe v bajkersu.

Btw Tale tavelik Zephyr je bil pa zadnjič v mojem kraju. 

image.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je od enega iz Avstrije. Bil je v tranzitu. Motor jih ima čez 90K. Povsem originalen. Mašina še ni bila nikoli odprta. Zame zadnji predstavnik obdobja klasičnih vrstnih motorjev in po mojem mnenju na dobri poti, da postane zelo iskana legenda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 9. 2016 ob 18:19, sayo pravi:

Kva pa tole

14358679_10210850950574193_1600164244350

 

Samo lita kolesa nej dajo nanj, pa tud puf uzamem.....

Sicer pa ne vem, ce se legende se delajo. Imo je za legendo pomembno da nardi nek prelom. Da odpre nova vrata. R1 mk1, tuono, z750 so usi nardili velik vtis, ampak....a bodo to kdaj legende? A je suza tl1000r legenda al strel u prazno? 

 

Iskreno, po ducu 916 je zame mord legenda se vtr sp. Ostalo so samo izdelki. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Cartman pravi:

Sicer pa ne vem, ce se legende se delajo. Imo je za legendo pomembno da nardi nek prelom. Da odpre nova vrata. R1 mk1, tuono, z750 so usi nardili velik vtis, ampak....a bodo to kdaj legende? A je suza tl1000r legenda al strel u prazno? 

Iskreno, po ducu 916 je zame mord legenda se vtr sp. Ostalo so samo izdelki. 

Kako to misliš "če se legende se delajo"? Kdaj pa so se kakršnekoli "legende" delale vnaprej? Legende nastanejo, ko si neka stvar (whatever) prisluži nek (kultni) status. In Z900 iz 70ih si je tak status v vseh teh štirih dekadah nedvomno prislužil. In tega sem imel v mislih, ko sem omenil da bo "novi Z900" inkarnacija legende iz 70ih...

Ma ja, saj raznoraznih moto legend je vse polno naokrog. Vsak si lahko kakšnega favorita najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Cartman pravi:

Samo lita kolesa nej dajo nanj, pa tud puf uzamem.....

Če ga bodo res dali na trg bo morda tudi budget varianta z litimi kolesi. Tudi Zephyrje v 90ih so opremljali z litimi felgami (razen zadnji model, ko je imel šprikle + dvobarvno lakiranje), in je bil kar uspešen tudi na trgu. Pri nas žal ne, ekonomska situacija v mladi državi...

Bolj ko ga gledam na tejle zgornji fotki, bolj se mi dopade. Ampak zame tudi puf ne bo dovolj, da bi se bolj od bližje spoznala in družila. Ma bo treba loto začet igrat...

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, izibajker said:

Kako to misliš "če se legende se delajo"? Kdaj pa so se kakršnekoli "legende" delale vnaprej? Legende nastanejo, ko si neka stvar (whatever) prisluži nek (kultni) status. In Z900 iz 70ih si je tak status v vseh teh štirih dekadah nedvomno prislužil. In tega sem imel v mislih, ko sem omenil da bo "novi Z900" inkarnacija legende iz 70ih...

Ma ja, saj raznoraznih moto legend je vse polno naokrog. Vsak si lahko kakšnega favorita najde.

 

Mislu sm, da ze slabih 20 let ni blo motorja z WOOOHOOO faktorjem. IMO to ni zneslo niti Kawi H2. Pac too much of everything je na trgu. 

 

Tale z900, ce se zgodi, mislis da bo draga eksota? Po moje bo tam tam z cb1100, verjetno cenej od z1000, 9T, thruxtona in kompanije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Cartman pravi:

 

Tale z900, ce se zgodi, mislis da bo draga eksota? Po moje bo tam tam z cb1100, verjetno cenej od z1000, 9T, thruxtona in kompanije.

Cenovno ga bodo verjetno res bolj približali cb-jki kot pa 9T ali thruxton-u. Tudi ciljali bodo na drug segment kupcev kot pri omenjenem bavarcu ali angležu... Ja, res imajo vsi ti proizvajalci kar gužvo na trgu, na strani ponudbe. Na strani povpraševanja oz. zanimanja novih (mladih) entuziastov oz. kupcev pa upad...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, izibajker pravi:

Cenovno ga bodo verjetno res bolj približali cb-jki kot pa 9T ali thruxton-u. Tudi ciljali bodo na drug segment kupcev kot pri omenjenem bavarcu ali angležu... Ja, res imajo vsi ti proizvajalci kar gužvo na trgu, na strani ponudbe. Na strani povpraševanja oz. zanimanja novih (mladih) entuziastov oz. kupcev pa upad...

najprej - dopolnite temo z "in bodoče legende" , da bomo vsaj on topic - saj vsi razumemo debatiranje okoli novih "klasikov" a ne vem če bo to všeč sedanjemu načinu urejanju foruma - mogoče bi moderatorji lahko povedali ali lahko debatiramo o teh novih "legendah" v tej temi ali je smotrno odpreti novo ?

le malokateri sportak je postal legenda po l.1975 - 80 kajne . torej je dejansko največ legend nastalo iz segmenta klasičnih motorjev.. kaj več res močnih kategorij pa takrat ni bilo.  šele bmw je z r80gs odprl nov segment / kategorijo in vsaj zame velja tudi za eno od legend..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, ludiluka said:

 

A bo ok ?

dsc0354.jpg

Vsaj tiste črne madeže olja od motorja na tleh bi lahko pobrisal pred fotografiranjem - drugače je seveda ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, ankh said:

Vsaj tiste črne madeže olja od motorja na tleh bi lahko pobrisal pred fotografiranjem - drugače je seveda ok.

Ni olje ampak trava ki je odpadla s kosilnice :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bojim se, da pravih legend ne bo več, oziroma bodo zelooo redke...potrošni način življenja in neskončna produkcija ne dopuščatata več, da bi kakšen, sicer tehnično, vizuelno, uporabniško in še kako vrhunski izdelek sploh postal legenda...vsega je preveč...tudi okusov...težko je pri vsej izbiri napraviti preboj...v kateremkoli smislu...šele potem lahko nekdo/nekaj postane legenda...samooklicanih je pa že dovolj/preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, siks pravi:

...bojim se, da pravih legend ne bo več, oziroma bodo zelooo redke...potrošni način življenja in neskončna produkcija ne dopuščatata več, da bi kakšen, sicer tehnično, vizuelno, uporabniško in še kako vrhunski izdelek sploh postal legenda...vsega je preveč...tudi okusov...težko je pri vsej izbiri napraviti preboj...v kateremkoli smislu...šele potem lahko nekdo/nekaj postane legenda...samooklicanih je pa že dovolj/preveč...

 

Odvisno, kako definiraš legendo. Ponavadi so to motorji, ki so povzročili neke sorte tehnološki preskok, bili v danem trenutku odločno boljši od ostale konkurence ali pa so pač tako neprilagojeni in extra, da so nekaj čisto drugačnega. Pa vsaka oblika moto dejavnosti ima svoje predstavnike. Takole preko palca za offroad/enduro sceno verjetno med 'novejše' legende spadata KTM 950 Super Enduro in BMW HP2 Enduro. Dobri rabljeni primerki imajo cene enake ali višje od prodajne cene, ki so jih dosegali kot novi. In oba sta kr konkreten WTF, dvocilinderska endura z litrskim motorjem? Zakaj bi TO htel meti?

 

Verjetno pa povprečen ljubitelj cestnih raket težko razume, kaj je tako posebnega na teh grdih in neuporabnih mopedih. Vsakomur svoje... če se že gremo neko filozofsko debato na to temo :book:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!