Skoči na vsebino

Daljše ture- pregrevanje


Priporočene objave

Oj! Mene zanima kakšne izkušnje imate glede daljših tur in pregrevana motorjev: Zannima me kako se v vročini obnaša AC in kako Lc motorji? Kaj gre lahko narobe pri pregretju in kako vedeti, da se motor pregreva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima se noben kej za pregrevat, sploh pa ne vodno hlajeni. Kako veš? Zmanjka moči.. ko se ohladi je pol spet kul. Ampak tudi z zračnim se nimaš kaj za bat če ne misliš nevemkolk dolgo se v klance furat :OK: Kar se mene tiče vem da mi moje SR-ke (vodno hlajena) ni nikoli ratalo spravit temperaturo čez polovico števca za vročino pa verjemi da sem fural tud v hude hribčke, pa ni šlo :) Po večini primerov je bil zraven še kak frend z zračno hlajenim skuterjem pa tudi ni imel nekih problemov... Pa še to, manj se ti segreva pri daljših turcah kot z vožnjo po mestu recimo, kadar je veliko spelavanja&stuff :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima se noben kej za pregrevat, sploh pa ne vodno hlajeni. Kako veš? Zmanjka moči.. ko se ohladi je pol spet kul. Ampak tudi z zračnim se nimaš kaj za bat če ne misliš nevemkolk dolgo se v klance furat :OK: Kar se mene tiče vem da mi moje SR-ke (vodno hlajena) ni nikoli ratalo spravit temperaturo čez polovico števca za vročino pa verjemi da sem fural tud v hude hribčke, pa ni šlo :) Po večini primerov je bil zraven še kak frend z zračno hlajenim skuterjem pa tudi ni imel nekih problemov... Pa še to, manj se ti segreva pri daljših turcah kot z vožnjo po mestu recimo, kadar je veliko spelavanja&stuff :)

sej ni tok poudarka na speljevanju ampak na tem da k se ti peleš recmo 50 ti vetr piha v hladilnik (če maš vodno) al pa v cilindr direkt če maš zračno...in ga tud vetr ful zravn hladi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni tok poudarka na speljevanju ampak na tem da k se ti peleš recmo 50 ti vetr piha v hladilnik (če maš vodno) al pa v cilindr direkt če maš zračno...in ga tud vetr ful zravn hladi...

Ja, to sem mislil da boste logično sklepal :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če je motor prisilno zračno hlajen? A se lahko pregreje, recimo v vročini, poleti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če je motor prisilno zračno hlajen? A se lahko pregreje, recimo v vročini, poleti?

prisilno zracno hlejenje je to da mas na magnetu vetrnico cez cilindr pa kapo in ti vetrnica šopa zrak proti cilindru(primer poglej tomos APN)navadno zracno hlajenje je pa da ma cilindr mal vecja rebra (ATX)

Popravljeno . Popravil mulej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slavcek: ma po kolkih temah ti eno stvar uprašaš

logično je da je vodno bujše ampak z zračnim ni nič narobe

vsi zračno hlajeni skuterji imajo prisilno hlajenje tako da ni šans da se pregreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima se noben kej za pregrevat, sploh pa ne vodno hlajeni. Kako veš? Zmanjka moči.. ko se ohladi je pol spet kul. Ampak tudi z zračnim se nimaš kaj za bat če ne misliš nevemkolk dolgo se v klance furat :OK: Kar se mene tiče vem da mi moje SR-ke (vodno hlajena) ni nikoli ratalo spravit temperaturo čez polovico števca za vročino pa verjemi da sem fural tud v hude hribčke, pa ni šlo :) Po večini primerov je bil zraven še kak frend z zračno hlajenim skuterjem pa tudi ni imel nekih problemov... Pa še to, manj se ti segreva pri daljših turcah kot z vožnjo po mestu recimo, kadar je veliko spelavanja&stuff :)

tole bo mal :topic: ! js sm meu tud SR-ko, pa se mi je ful segrevala, pol sm pa vidu da je termometer pokvarjen :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 let pozneje...

ZDRAVO!

Čeprav sem delno dobil odgovor iz starejših postov v tej temi, me še vseeno zanima naslednje, saj s skuterji nimam veliko izkušenj: če sem nekoč z (nepredelanim) Tomosom A3 MS brez problema naredil tudi po 50 km brez postankov (vožnja po stranskih cestah z zmernimi klanci in večinoma ravninami), me zanima, ali lahko takšno razdaljo ali še večjo, brez težav s pregrevanjem naredim tudi s prisilno zračno hlajenim skuterjem? Pri avtomatiku je namreč veter pihal na orebreni cilinder, pri skuterju pa je motor skrit, zato dvomim, da bi se brez ventilatorja motor zadostno hladil. A torej ventilator, ki deluje pravilno, zadostuje za takšne ture?

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!