Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

al pa kupiš sprej za čiščenje verige

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

 

Bencin ima tako čudno lastnost....da ful hitro shlapi..

 

Več kot 50% "bencina" shlapi precej slabše in pri bistveno višjih temperaturah kot voda...

Benzin01.gif

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svetilni petrolej je v štacunah v 1l embalaži po ca. 5,49eur. Če ga pa kupiš na petrolu na pipco, pa je liter po 1,113eur :).

Pa še točilna mesta Petrol, da se ne boste ukvarjali z iskanjem, kje se ga da točiti :D .....

petrolej.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S komprimiranim zrakom ne boš uničil verige....ampak z "Wapom" z vodo.

Če čistiš s petrolejem ali dizlom, ti že to omogoča neko mazanje, ki kot so že rekli, ostane med sornikom in pušo verige...ker je petrolej ali dizel masten....bencin pa pust in suh.

Če že imaš verigo brez tesnil...in jo čistiš z , bi jo moral namazati z namakanjem v olje...da napolniš vrzel med pušo in sornikom. Če pipsaš, nisi naredil nič.

No...sedaj mi je jasno, zakaj se ti veriga steguje. Prej nisem pozorno bral in nisem opazil, da je to veriga brez tesnil. Tu pa je potem možno, da prihaja do obrabe naležnih površin....in zato se veriga daljša.

Preveri, ko veriga ni obremenjena, ali ima kaj "lufta" med členki.

pred 8 minutami, no_name pravi:

Več kot 50% "bencina" shlapi precej slabše in pri bistveno višjih temperaturah kot voda...

Benzin01.gif

 

Se strinjam.

Preveri še površinske napetosti med bencinom in vodo na različnih površinah.

Voda ostane na verigi v kapljici...bencin pa lepo enakomerno po površini verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, jvalant pravi:

Lohk uporabis mojo metodo: nc pucat verige ;) Sem pa tja naspricam cunjo z WD40, povrsinsko spucam ketno in to je to.

Testirano na prvi verigi :P Ko sem zamenjeval stari verižni set z novim, sem sprva eno uro čistil nesnago ki se je nabrala na zaščitni plastiki pri prvem verižniku :rolleyes: Je pa res da pri meni ni bilo niti najmanjšega čiščenja, niti površinskega :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jvalant pravi:

Lohk uporabis mojo metodo: nc pucat verige ;) Sem pa tja naspricam cunjo z WD40, povrsinsko spucam ketno in to je to.

Odkar imam oiler, se ne ukvarjam več niti z mazanjem niti s čiščenjem.

Preden perem motor naredim tako kot ti. Našpricam z wd40 in obrišem s suho cunjo....in še enkrat malo popipsam z wd.

Minuta dela...veriga je pa kot nova.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, no_name said:

Kako verigo očistiš od bencina preden jo namažeš? 

Najbrž je samo obriše nato se motul malo razredči gor in njabrž nič kritičnega oz. ne dovolj da bi imel take težave z verigo zaradi tega. Lahko se motim a mora bit drugje pravi zajc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Finta pri pucanju je še, da gre veliko hitreje po furi, ko je ketna še topla. Jaz pucam kar z navadnim motornim oljem. Ne smrdi kot kurilec, ne kaplja, oring friendy, vedno pri roki... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

S komprimiranim zrakom ne boš uničil verige....ampak z "Wapom" z vodo.

Če čistiš s petrolejem ali dizlom, ti že to omogoča neko mazanje, ki kot so že rekli, ostane med sornikom in pušo verige...ker je petrolej ali dizel masten....bencin pa pust in suh.

Če že imaš verigo brez tesnil...in jo čistiš z , bi jo moral namazati z namakanjem v olje...da napolniš vrzel med pušo in sornikom. Če pipsaš, nisi naredil nič.

No...sedaj mi je jasno, zakaj se ti veriga steguje. Prej nisem pozorno bral in nisem opazil, da je to veriga brez tesnil. Tu pa je potem možno, da prihaja do obrabe naležnih površin....in zato se veriga daljša.

Preveri, ko veriga ni obremenjena, ali ima kaj "lufta" med členki.

Opala, sem spregledal tvojo objavo prej. 

Hvala za koristne informacije :OK: Nekaj lufta sem opazil že pri čiščenju, tako da ni bilo potrebe po preverjanju. "Vzdržuješ" verigo na tak način, saj si želiš da ti zdrži čim dlje, a v resnici jo vedno bolj uničuješ. Oh the irony :slap::(  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nikjer pa ne piše, če lahko uporabljaš hitro sponko za sponji člen verige.....in ne da se jo koviči....

...imam namreč problem, če se je treba tepst, moram ketno utrgat z roko dol z motorja..... tko bi jo pa lohka samo snel..  :P

 

ok...  malo heca :P

..ampak resno zdaj:

ali kdo uporablja demontažni spojni člen?

..sem že enkrat spraševal , se mi zdi, pred leti..  :hmm:

... recimo na MGP vsakič po dirki/treningu snamejo verigo, jo očistijo, namažejo in namestijo nazaj na moped (gledal v boxih v Brnu)....pa po moje ne režejo vsakič s fleksarco spojnega člena...ali pač..  :huh:

..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje jo nekako snamejo nekako iz sprednjega zobnika .. pol pa ni problema dol vzet ... štekaš :P .. skoraj dvomim, da bi jo razpenjali

 

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Zivnorc said:

...nikjer pa ne piše, če lahko uporabljaš hitro sponko za sponji člen verige.....in ne da se jo koviči....

...imam namreč problem, če se je treba tepst, moram ketno utrgat z roko dol z motorja..... tko bi jo pa lohka samo snel..  :P

 

ok...  malo heca :P

..ampak resno zdaj:

ali kdo uporablja demontažni spojni člen?

..sem že enkrat spraševal , se mi zdi, pred leti..  :hmm:

... recimo na MGP vsakič po dirki/treningu snamejo verigo, jo očistijo, namažejo in namestijo nazaj na moped (gledal v boxih v Brnu)....pa po moje ne režejo vsakič s fleksarco spojnega člena...ali pač..  :huh:

..

Ne rabijo rezat orodje ki je za kovičit verigo je istočasno tudi orodje ki jo razkoviči oz po domače ti porine pin ven iz člena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 8. 2016 at 13:38, Zivnorc pravi:

...nikjer pa ne piše, če lahko uporabljaš hitro sponko za sponji člen verige.....in ne da se jo koviči....

...imam namreč problem, če se je treba tepst, moram ketno utrgat z roko dol z motorja..... tko bi jo pa lohka samo snel..  :P

 

ok...  malo heca :P

..ampak resno zdaj:

ali kdo uporablja demontažni spojni člen?

..sem že enkrat spraševal , se mi zdi, pred leti..  :hmm:

... recimo na MGP vsakič po dirki/treningu snamejo verigo, jo očistijo, namažejo in namestijo nazaj na moped (gledal v boxih v Brnu)....pa po moje ne režejo vsakič s fleksarco spojnega člena...ali pač..  :huh:

..

...imam.... zaenkrat špila :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivnorc jst uporabljam take spoje; 

pa tud po dva na eni ketni mam, da lahko podaljšam ketno zaradi razlicnih velikosti zobnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Hey guys, sem novi lastnik Ducati 848 Evo Corse SE z nekaj preprostimi vprašanji, ki ste jih sigurno že večkrat predebatirali, pa če bi kdo bil tako prijazen in me usmeril v pravo smer oz. pomagal z odgovori. Prvi lastnik je vgradil Scottoiler Vsystem oiler in sicer je kapalka usmerjena na verigo spredaj pri menjalniku. Veriga se mi zdi suha kot poper in umazana - razmišljam, da bi sistem pobral dol in verigo raje ročno podmazoval. Zanima me, če je kdo s podobnim (oiler) problemom in če /  kako ga je rešil? V kolikor bi se odločil za ročno podmazovanje, bi mi lahko kdo priporočil kvalitetno mazilo (znamko, tip)? Obstaja mogoče kak online / pdf tutorial za postopek podmazovanja / čiščenja verige? Hvala za vsem za odgovor (lahko tudi na PM)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, 4janic said:

Hey guys, sem novi lastnik Ducati 848 Evo Corse SE z nekaj preprostimi vprašanji, ki ste jih sigurno že večkrat predebatirali, pa če bi kdo bil tako prijazen in me usmeril v pravo smer oz. pomagal z odgovori. Prvi lastnik je vgradil Scottoiler Vsystem oiler in sicer je kapalka usmerjena na verigo spredaj pri menjalniku. Veriga se mi zdi suha kot poper in umazana - razmišljam, da bi sistem pobral dol in verigo raje ročno podmazoval. Zanima me, če je kdo s podobnim (oiler) problemom in če /  kako ga je rešil? V kolikor bi se odločil za ročno podmazovanje, bi mi lahko kdo priporočil kvalitetno mazilo (znamko, tip)? Obstaja mogoče kak online / pdf tutorial za postopek podmazovanja / čiščenja verige? Hvala za vsem za odgovor (lahko tudi na PM)!

Heresy!

Prestavi na zadnji zobnik nastavi primerno kapljanje ter ga uživaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, 4janic pravi:

Hey guys, sem novi lastnik Ducati 848 Evo Corse SE z nekaj preprostimi vprašanji, ki ste jih sigurno že večkrat predebatirali, pa če bi kdo bil tako prijazen in me usmeril v pravo smer oz. pomagal z odgovori. Prvi lastnik je vgradil Scottoiler Vsystem oiler in sicer je kapalka usmerjena na verigo spredaj pri menjalniku. Veriga se mi zdi suha kot poper in umazana - razmišljam, da bi sistem pobral dol in verigo raje ročno podmazoval. Zanima me, če je kdo s podobnim (oiler) problemom in če /  kako ga je rešil? V kolikor bi se odločil za ročno podmazovanje, bi mi lahko kdo priporočil kvalitetno mazilo (znamko, tip)? Obstaja mogoče kak online / pdf tutorial za postopek podmazovanja / čiščenja verige? Hvala za vsem za odgovor (lahko tudi na PM)!

Tista cevka je boljše, če nameščena zadaj na zobnik. Najprej preveri, ko je motor prižgan, če kaj priteče olja. Na vrhu Scottoiler imaš ventil in ga lahko reguliraš.

Ta stvar je ok. in je veliko boljše kot mazati ročno. Pa še veliko lažje je čistiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa se obnese Scottoiler pri bolj športni vožnji čez ovinke? Logično gledano bi najbrž olje razmetalo levo in desno in ne na verigo oz. pač mimo? Se kje v Lj oz. SLO dobijo kaki dodatni deli za Scottoiler, npr. cevke, dispenser itd.? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kapalka je tolk blizu zobnika in verige, da tud pri bolj sportni voznji pade kapljica tja kot mora. Itak jo vrze na zobnik in jo razmece do verige.... 

Za Scottoiler lahko dokupis razne dele na Louis spletni strani.

Ja,pa ko polnis rezervarcek odpres na maximum,da zadeva stece.....ce je zrak kje v cevi ne bo delal. Ko pritece cez cev pa reguliras kolikor rabis, k ce bos pozabil odprto na max,bo hitr prazn,pa napacan povsod :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi lahko dobil manual za postavitev kapalke na zadnji zobnik? Je kak mojster v Lj, ki se ukvarja s tovrstnimi zadevami in bi mi nastavil? Verjetno se kapalka ne sme dobesedno dotikati zobnika ampak mora imeti nek odmik? Predvidevam, da je problem tudi trdnost oz togost kapalke...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, 4janic pravi:

Kje bi lahko dobil manual za postavitev kapalke na zadnji zobnik? Je kak mojster v Lj, ki se ukvarja s tovrstnimi zadevami in bi mi nastavil? Verjetno se kapalka ne sme dobesedno dotikati zobnika ampak mora imeti nek odmik? Predvidevam, da je problem tudi trdnost oz togost kapalke...?

Kapalka kar naj nalega na verižnik. Obstaja kup videov na yutubi in na scotoiler strani, kjer lahko pogledaš kako se montira, ni neka raketna znanost. Najbolje je, da nalega 2-3 cm prej, preden se veriga prime verižnika. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi blo bols na zadnjega? Jez lih gledam, ce bo pozimi nabavlen, kje bi zavrtal, da spelem cevko na prednjega. Odpade pol metra cevi, nobenga premikanja ni, motor manj razmetava kot zadnje kolo....? Ne najdem argumenta za zadnji veriznik, razn, "sej majo vsi tam".....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!