Sign in to follow this  
Followers 0
jereby

vodni skuter nakup

12 posts in this topic

Pozdravljeni vsi forumaši!

Sem nov na forumu in kar takoj bi prosil za malo pomoči. Zanimam se za nakup sedečega vodnega skuterja. V mislih imam Yamaho 1200 waverunner-ja. Ali mi lahko kdo z izkusnjami pove katere stvari je na skuterju potrebno preveriti, ko opravljam nakup. Koliko ur ima skuter lahko, da se še smatra za dobrega?

Najlepša hvala za odgovore, Primož!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skuter je lahko po 10 letih uporabe v sladki vodi in ob doslednem vzdrzevanju se popolnoma brez problemov, lahko pa je po dveh sezonah uporabe v slani vodi ob nepravilnem in nepopolnem ciscenju ter vzdrzevanju zrel za generalko. Preverit je treba stanje turbine, recimo ce je stolcena od cesarkoli, pomerit kompresijo v cilindrih, pogledat kje vse je sol ostala na skuterju..., veliko pove ze vizualni izgled o vzdrzevanju...pa spodnji del skuterja je dobro preverit ce je bil karkoli barvan/popravljan prav tako sprednji del...o urah ti nebi vedel povedat, lahko pa si preprican da so pri marsikaterem skuterju ure ne tako pomenben odraz ohranjenosti, ravno zaradi zgoraj omenjenih dejstev o razlicnosti uporabe in vzdrzevanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabo hvala za nasvete... Sem kupil Yamaho in mislim, da sem opravil dober nakup. Zanima me, ce poznas koga oz ali se ti, ki se dobra spozna na te stvari in bi recimo znal dobro nastelat frgazarje in mi se povedal za kaksno malenkost? Te stvari bi rad malo pregledal in uredil tam do poletja... Hvala za odgovor se enkrat. Aja nabavu sm pa GP 1200V...

LP, Primož!

post-18495-1201462494_thumb.jpg

DXR16 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakšne težave pa imaš sedaj? Ker zna bit, da ni dovolj nastavit, bo treba tudi zamenjat membrane. Če ne boš drugače uredil, me pokliči spomladi, pa ti lahko to poštimam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kakšne težave pa imaš sedaj? Ker zna bit, da ni dovolj nastavit, bo treba tudi zamenjat membrane. Če ne boš drugače uredil, me pokliči spomladi, pa ti lahko to poštimam.

Skuter vžge normalno, moti me le to, ker se še kar trese pri prostemu teku... Ali lahko pošlješ številko na PM.

Hvala, Primož!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Če nastaviš pravilen prosti tek, pa še trese, bi posumil na električni problem. Pri nizkih vrtljajih je tudi tok, ki ga generator proizvaja, manjši, in dovolj je majhen del zoglenelega kabla svečk, recimo, pa je iskra nepravilna. Razširjen problem na Yamahinih kablih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eno vprašanje :)

Letos sem prvič v življenju vozil jet ski in me je fasciniral...in sicer do te mere, da me sedaj resno vleče, da bi si en podoben stroj omislil tudi sam.

Torej, kot popoln neved-nepoznavalec teh reči, me zanima kateri skuter je mogoče za začetek (za par sezon) najbolj primeren (proizvajalec, model...). Sam sem bolj nagnjen k športni vožnji.

Kot kriterij vam naj bo: obvladljivost, cena, vzdržljivost...

Aja, prvi bo seveda rabljen in ne kaka nova zverina v smislu kfx1500 :) in še to, skuter, ki sem ga vozil je bila Yamaha z 80HP, trosed in občutek sem imel, da bi mogoče ta postal kmalu malo šibek, pa še kar neroden je bil, lahko da zaradi mojega neznanja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

V trenutni energetski situaciji postaja vse pomembnejša tudi poraba goriva. Preračunaj porabo ki jo boš imel v eni sezoni, recimo da boš prevozil 100 ur. 21 litrov na uro, znese 2100€ brez računat 2T olje. Pri štiritaktnem - 15litrov na uro, pomeni da na uro prihraniš 6€ goriva, pa še 5€olja (1 l 2Tolja cca 10€). Skupaj 10€ prihranka na uro. V stotih urah prihraniš 1000€.

Recimo, da bi si kupil rabljen XL Yamaha letnik 2003, cena cca 4000€. Poleg tega, da se zadeva neprimerno hitreje izrabi, vsako leto vržeš še dodatnih 1000€ v morje. Kot si sam pravilno ugotovil, ti 80konjev kmalu ne zadostuje več. Da bi stisnil iz njega kaj več, pozabi. Naslednja stopnja je 1200kubični dvotaktnež. A poraba postane nevzdržna.

Ko potegneš črto, mislim da se še najbolj izplača kupiti takoj novega. Prednosti: nizka poraba, najmanj leto garancije, dvakrat toliko konjev pri nižji porabi, manj vzdrževanja, več opreme, možnosti financiranja.

Morda izgleda kot lajna prodajalcev, a naredi si računico sam.

Glede znamke, stvar okusa. Vzemi si čas, spoznaj prodajalca - z njim boš imel še opravka po nakupu. Povprašaj znance, kao so bili sami zadovoljni s poprodajnimi storitvami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V trenutni energetski situaciji postaja vse pomembnejša tudi poraba goriva. Preračunaj porabo ki jo boš imel v eni sezoni, recimo da boš prevozil 100 ur. 21 litrov na uro, znese 2100€ brez računat 2T olje. Pri štiritaktnem - 15litrov na uro, pomeni da na uro prihraniš 6€ goriva, pa še 5€olja (1 l 2Tolja cca 10€). Skupaj 10€ prihranka na uro. V stotih urah prihraniš 1000€.

Recimo, da bi si kupil rabljen XL Yamaha letnik 2003, cena cca 4000€. Poleg tega, da se zadeva neprimerno hitreje izrabi, vsako leto vržeš še dodatnih 1000€ v morje. Kot si sam pravilno ugotovil, ti 80konjev kmalu ne zadostuje več. Da bi stisnil iz njega kaj več, pozabi. Naslednja stopnja je 1200kubični dvotaktnež. A poraba postane nevzdržna.

Ko potegneš črto, mislim da se še najbolj izplača kupiti takoj novega. Prednosti: nizka poraba, najmanj leto garancije, dvakrat toliko konjev pri nižji porabi, manj vzdrževanja, več opreme, možnosti financiranja.

Morda izgleda kot lajna prodajalcev, a naredi si računico sam.

Glede znamke, stvar okusa. Vzemi si čas, spoznaj prodajalca - z njim boš imel še opravka po nakupu. Povprašaj znance, kao so bili sami zadovoljni s poprodajnimi storitvami.

Mene pa zanima kakšno porabo ima Yamaha Waverunner XL700 z 80 KM? Ob potovalni hitrosti, priganjanju in vleki smučarja?

LP

Edited by BMW_rok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Med prebiranjem revije Motorist sem dobil preblisk da b isi morda omislil vodni skuter.

V oči mi je padel oglas: (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) /mornar2003/view/ad.asp? id=109832

Prosil bi vas za mnenje...hvala Robert

Edited by DRVOWP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Med prebiranjem revije Motorist sem dobil preblisk da b isi morda omislil vodni skuter.

V oči mi je padel oglas na mornar.net:

Znamka: SeaDoo Model: GTI Letnik: 2002 Cena: 2.500 € Lokacija / ogled: Miklavž pri Mariboru

Ostali podatki: Skuter je generalno obnovljen (novi vsi notranji deli motorja).

Prodaja se v kompletu z novo prikolico CBS.

Prosil bi vas za mnenje...hvala Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torej je tako nezanimiva ponudba da je nihče niti ne komentira?

Ok vzel na znanje, naj torej skuter ostane tam kjer je....hvala.

BLACKACES likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • HD-Dyna
      Kje vem.... Kdaj ?
    • HD-Dyna
      Dinozaver padu za svobodo ...
    • Danilo D
      Vceraj in danes ja ☺
    • Yagi-san
      Oh joj, RIP!   p.s. Kje pa je radar na Rakitni? Se pogosto gor zapeljem (tudi danes je bilo v plani)... Yagi
    • gsxf750
      Nihče pa ne omenja, da so v sklopu črt naredili še sledeče: 1. postavili še vsaj na 3 ovinkih zaščitno ograjo, dvojno (prijaznejšo do motoristov) pred morebitnim zdrsom v gozd 2. zgornji levi ovinek, zadnji pred odcepom za Krim, skupaj z dostopom do njega,     preplastili z novim asfaltom po celotnem cestišču 3. še nekaj preplastitev in poravnav neravnin. Te nove črte/omejitve za umirjanje hitrosti so vsaj v suhem, kar sem imel možnost prepeljat, ne nevarne. Namenoma sem peljal preko njih. Sedaj, ko so še snežno bele, res dosegajo svoj namen, saj vizuelno močno zožajo vozni pas in posledično refleksno zmanjšanje hitrosti. V Avstriji sem na "črte" poleg vzpona iz Lawamunda naletel pred kratkim še na Kreuzberg Sattle_u v bližini Weisssee-ja. Samo so tam se nahajajo le na enem od ovinkov.  Kar se je počelo lani na tej cesti je bilo res preko vsega in rezultat je tu. Sila rodi silo, naravni zakon. Sem se nehal vozit gor iz razloga, da se mi ne bi kdo zapeljal pod motor. Taka, praktično dirkaška vožnja, sodi na pisto in ne na javno cesto speljano k ca 100 vikendom. Sem se z enduro zapeljal v razširjenem krogu okoli jezera in sem bil močno presenečen, koliko vikendov je dejansko gori. Za čuda je bilo zelo malo nesreč! Pa jih ne odobravam/privoščim, da ne bo kdo pomislil. Zaradi svoje lege in višine je seveda zanimiva tud kolesarjem zaradi sence in nižje temperature kot je v Ljubljanski kotlini. Močno pa obsojam vožnjo v štric v klanec. Povsem nič ne razmišljajo v kakšno nrevarnost spravljajo sebe in ostale udeležence. V sredo sem ponovno naletel na dva, ki sta si vzela ves pas. Pripelješ za ovinek, kjer je dopustna hitrost 90, tam pa kolesarja s sviojih 10kmh in si vzameta ves pas  . Na srečo sem peljal v nasprotni smeri. Seveda ni za pozabit na avtomobiliste, ki prešerno sekajo ovinke. Pozivam policijo, da se loti obravnave tudi teh kot vštric vozečih kolesarjev! in pošlje nekaj njih v ponovno šolo osnov obvladovanja vozila. Pa srečno!  
  • Zadnje aktivne teme na forumu