Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Ob 22. 4. 2017 ob 14:13, NARGOTH pravi:

Ko sem pripeljal motor iz Italije ni bilo potrebno nič overiti. Predvidevam da je za Avstrijo isto,saj je uvoz iz EU.

to velja tudi pri nakupu motorja od fizične osebe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, na kupoprodajni pogodbi zapišita tip motorja in njegovo VIN številko, da se nedvoumno ve za kateri moped gre.

Overitev ni potrebna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Eno vprašanje. Kako je s starodobniki. Kupil sem enega oldtimerja. Imam že certifikat od prejšnega lastnika, na tehničnih mi ni hotela narediti zavarovanje kot starodobnik, češ da bi moral predložiti člansko izkaznico ter certifikat bi moral biti pisan name.?

Kako je s tem... probam še kje drugje al bo treba urihtat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sploh certifikata nimam, ker ga za zavarovanje ne potrebuješ. Dovolj je, da je motor star več kot 30 let. Nikoli nisem dvignil certifikata, ker ne hodim na te shode in ostale podobne dogodke. Pokliči društvo CODELI - Miloš Ješe in ga povprašaj. Včasih je bila njegova tel. številka 031/ 684 065. Ne vem pa če je še v uporabi.

Skratka, mislim da te je baba odpikala, ker nima pojma, ali pa je mene povozil čas. Ko peljem motor na tehnični pregled, me nikoli ne povprašajo po certifikatu. Registracija kompletna, pa me pride cca. 30€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem pomoč pri navezovanju stikov prodajalcev motorjev iz italije. Če ima kdo kakšnega družinskega člana, ki živi nekje na severu Italije in je motorist bi prosil za pomoč. Če pišeš v angleščini ali vidijo SLO klicno številko se sploh ne javljajo. Ali pa imam samo jaz takšno srečo. Če napišeš v italjanščini mogoče še dobiš odgovor pa je potem vse tiho ko pokličeš oz številka ne obstaja. Več info na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 22. 5. 2017 ob 22:39, Kawl pravi:

Eno vprašanje. Kako je s starodobniki. Kupil sem enega oldtimerja. Imam že certifikat od prejšnega lastnika, na tehničnih mi ni hotela narediti zavarovanje kot starodobnik, češ da bi moral predložiti člansko izkaznico ter certifikat bi moral biti pisan name.?

Kako je s tem... probam še kje drugje al bo treba urihtat?

Si mogoče kaj uredil z oltimerjem?

Malo me zanima nakup motorčka, ki ima certifikat ostalih dokumentov pa ne.

Zanima me, če se da uredit legalni nakup in registracija. Predvidevam, da bi šlo, če je vse OK, da se preveri lastnik in zahteva nove dokumente ter prepis kot normalno.

Ima mogoče kdo še kakšen drug predlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moral bi se včlanit v eno od društev SVAMZ ali podobno kar nanese cca 50€+ urediti dokumentacijo in nov certifikat  ipd... Tako da bi me na koncu prišlo preveč. Zavarovanje me je prišlo 62€ + cestnina 6€. če pa bi mi upoštevali certifikat starodobnika mi pa cenej kot 45€zavarovanja nebi mogla naredit, tako da si naračunaj 50člasnotvo + 45zavarovanje + še kakšna izkaznica in brezvezni stroški.

Nisem se preveč obremenjeval s tem ker mi je dejansko vseeno ali ima certifikat starodobniak veljaven ali ne... motor je tako ali tako dnevno v uporabi in ni kuferejser , je potovalnik :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če kdo potrebuje storitev uvoza motocikla iz Italije, me lahko kontaktira.

Info na PM ali 040/720-386.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mozno da je potrebno placati 5000€ davka/dmvja na vozilo ki je vredno cca 13-14k€, z 160kw ter 2993ccm - dizelas seveda.

Pa kaj so te usekani v svojo glavo?

 

ps, gre ee za osebni avtomobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, ukica pravi:

Ali je mozno da je potrebno placati 5000€ davka/dmvja na vozilo ki je vredno cca 13-14k€, z 160kw ter 2993ccm - dizelas seveda.

Pa kaj so te usekani v svojo glavo?

 

ps, gre ee za osebni avtomobil.

Je, če gre za jajca z zastarelo mašino,  velik izpust CO2 in EURO 4 ali manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, Frenk 67 said:

Je, če gre za jajca z zastarelo mašino,  velik izpust CO2 in EURO 4 ali manj.

Hja, jajca gor dol, letnik 2010, bmw. Ce bi ga v slo dobil s tako opremo(al pa drazji za cca 10-15%) bi ga kupil. Tem dilerjem pa ne zaupam :) 

 

No ja..mogoce se pa da kej pomutit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki se na to bolj spoznate... Ali je C.O.C. dokument prisoten pri vseh motorjih, ki jih imajo nemci registrane? Pri nas pa za registracijo potrebuješ kupoprodajno, prometno dovoljenje, C.o.C dokumetn in motor z vsemi potrebnimi cestno predpisanimi elementi (ogledala, smerniki, hupa,...)? Ali sem še na kaj pozabil? Kako je pa z davkom in uvoznimi dajatvami?

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1/16/2017 ob 23:07, GoBobi pravi:

Ni 10% ampak je 5%. Drugih 5% je pa, če presega 75 kW, kar jih pa konkretni moped ne (je pač drek pumpa :P). Sorči HD-Dyna, tvoj je čist drgač zasnovan in niti najmanj ne spominja na bečeesko :whistle:.

 

Res je, zanimalo me je, če je kakšna težava z uvozom motorja, ki je bolj "umazan" od EURO 3, ker je bilo pred novim letom na MS nekaj govora o tem.

 

Sem pa že tudi sam pobrskal in je tako, da se pri izračunu DMV za motorna kolesa z nižanjem EURO norme (EURO 3, na EURO 2, na EURO 1) viša "stopnja davka", ki je že v osnovi razdeljena na 4 stopnje in se v primeru več kot 75 kW agregata stopnjuje 5% (EURO 3), 10% (EURO 2), 15% (EURO 1). Istočasno se "stopnja pribitka" ne spreminja zaradi EURO norme ali moči agregata in je do vključno 999 ccm nič odstotna, nad to številko pa fiksno 5 odstotna.

Hvala vsem za inpute :).

Ajd!

 

Ob 1/20/2017 ob 19:44, GoBobi pravi:

Ojla Sebulba!

Pred časom me je eden od soforumašev prosil za postopek, pa sem mu na kratko :lol1:opisal, kako je zgledal pri meni postopek od nakupa v Nemčiji do registracije v Sloveniji.

Nič kompliciranega ni :). Šel sem k fizični osebi, še enkrat pogledal moped za vsak slučaj, sva napisala eno relativno preprosto pogodbo o nakupu (obrazec je tudi na Mobilepikade), odkartal, kolikor sva se prej zmenila, dobil še edina dva pomembna/nujna dokumenta (reče se jima Brif: 1. in 2. del - prvi je nekako kot njihova lastninska listina v A4 formatu, drugi pa pač nemško prometno dovoljenje). Potem mi ga je še pomagal naložit na prikolico in gasa domov. Prva stvar doma je, da neseš vse te papirje na ene tehnične (LPP, Avto Krka, Prigo -> tam sem zadeve urejal jaz - priporočam), kjer ti papirje vzamejo, da izpolnijo obrazec za odmero DMV in ga lahko dobiš z vsemi papirji nazaj še isti dan ali pa pač naslednji dan (odvisno od ure verjetno) - to te košta 0 ojrov. Vse skupaj pošlješ ali odneseš na eno od izpostav FURS-a, kjer ti v tednu, dveh, treh, štirih odmerijo DMV, tega plačaš in od njih dobiš potrdilo o plačilu, s katerim pristopiš k opravljanju homologacije. Višina DMV-ja je odvisna od kubature in moči (razpredelnica: http://www.fu.gov.si/davki_in_druge_dajatve/podrocja/davek_na_motorna_vozila_dmv/). V grobem je pa tako, da je do 1000 kubikov 0% na nabavno vrednost nad 1000 pa 5% in pri moči je 5% nad 75kW/102KM. Ko greš urejat homologacijo, pripelješ na tiste tehnične svoj motor, kjer ti ga poslikajo in iz dokumentov prepišejo potrebne podatke in spet je bila homologacijska listina fertik v dnevu dveh. Ko jo prevzameš pa imaš vse tako, kot bi novo vozilo kupil pri nas. Tehnični pregled, zavarovanje, registracija s cestno takso. En nasvet, da ne pozabim :P... Ko boš čakal na DMV in preden boš pripeljal motor na teehnične, da ti ga poslikajo in naredijo homologacijo, namontiraj na motor vse, kar si si zamislil imet, ko boš enkrat se začel vozit (izpušni lonec, drugačne smernike, drugačna belanca, drugi špegli, ročki za zavoro/sklopko, nosilec za tablico,...). Ampak pazi, vse kar boš imel naknadno gor MORA imeti E ali CE znak in mora biti narejeno tudi za ta tvoj motor. Da se ti vse to splača navesit na motor pred homologacijskim pregledom je pa zato, ker boš sicer vsako spremembo posebej plačeval (pregled in vpis). Meni so tako vpisali izpušni lonec, ki je bil res že prej gor, doma sem pa že imel drugo belanco in druge špegle, a ker tega v vmesnem času nisem namontiral (kot svetujem tebi), bom sedaj moral najti nekoga, da mi izda potrdilo o strokovni vgradnji (proti plačilu seveda), še enkrat peljat pokazat spremembi, ju dati vpisat in plačati 2 krat ene 20 ojrov, da bom imel duševni mir na naslednjem tehničnem pregledu :headbang:.

Tale poševno podčrtani del zgoraj sem res napisal soforumašu, a zdajle menim, da ne bi šlo ravno čisto tako, kot sem napisal njemu. Kot že rečeno, pri meni je bilo vse tako kot sem pripeljal iz Nemčije, a vsaj s špegli (belanco pač ne, ker vseeno mora biti vpisana tudi v Nemčiji - je ABE in ni dovolj samo da je E-) bi si prihranil kak evro in letanje.

Toliko na kratko o tem :lol1:...

Če te zanima še kaj, pa napiši.

Ajd!

Ob 1/20/2017 ob 22:10, GoBobi pravi:

Hec je v tem, da so nekatere stvari predmet "strokovnega pregleda" na enem od njihovih homologacijskih uradov (to pišem za Nemčijo). Če je stvar kupljena (ne doma narejena), je potrebno preveriti, če je za ravno ta model motorja, mojstri na njihovem homolomo uradu pa pregledajo, če je to res (ABE certifikat za tvoj model motorja) in če je pravilno zmontirana. Tako predelavo potem oni vpišejo v prometno in jo vidi tudi naš homolomo organ. Nekatere dodelave/predelave/zamenjave pa pri Švabotih ni potrebno urejat po zgornji varianti in je dovolj, da samo sam preveriš, da so ustrezne za uporabo na vozilih (torej, da imajo ta E- ali CE znak). Konkretno vem za tri stvari, kako so v Nemčiji: auspuh je dovolj da je E- in da je narejen za to vozilo, vzvratno ogledalo je dovolj zgolj E- in belanca je ABE (je konkretna belanca narejena za tvoj model motorja - ima certifikat ABE), kar pomeni, da kupiš tapravo, jo zmontiraš (lahko sam) in predstaviš njihovemu homolomo organu, kateri to dvoje pregleda in če je O.K., vpiše spremembo v prometno dovoljenje. Pri nas so mi upoštevali auspuh in ga tudi vpisali v homologacijo, ostalo pa je/bo, kot sem napisal v prejšnjem postu.

Ajd!

 

Ob 9/15/2016 ob 13:21, Frenk 67 pravi:

@boych  Mislim, da bo kar tako kot sem jaz napisal.

5.2.2 Motorna kolesa (tudi mopedi), kolesa z motorjem, trikolesa in štirikolesa

Davčna stopnja je odvisna od moči motorja v kW: Moč motorja (kW)

Stopnja davka (%) od davčne osnove

do vključno 25

1,5

nad 25 do vključno 50

2

nad 50 do vključno 75

3

nad 75

5

Stopnje dodatnega davka

Stopnja dodatnega davka je odvisna od prostornine motorja in znaša: Prostornina motorja (v cm3)

Stopnja dodatnega davka (%) od davčne osnove

Od

 

 0 - 999

0

 1.000 -

5

 

Ob 1/30/2017 ob 23:26, GoBobi pravi:

Načeloma sicer najprej na Avto Krka, da ti pripravijo papirje za odmero DMV (0 EUR), pošlješ na davčno...

Ma kaj se jebem, če sem vam vse napisal 9 postov nazaj, jebomater :rtfm:!

Ajd!

Evo @miklavc, vse tole zgoraj je na straneh od 35 do 37, ti pa imaš vprašanja na 38 strani :twak:...

Ajd!

P.S.: ne moreš pa rečt, da se nisem (spet) potrudu, zato mi le stisni en pokalček za "hvala lepa, ni za kaj" :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

COC dokument ni nujno potreben pri urejanju homologacije in DMV ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja, tega pa res nisem napisal tako na kratko... Povej mu še, če je kaj pozabil, pa kako je z davkom in uvoznimi dajatvami :lol1:...

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha fazer 1000 ima 998ccm , ali je potrebno plačat dodatni davek 5% ali ne ? 

Imam ogledano eno v Nemčiji prodajalec je Avtohiša .. Rabim tudi tu pri notarju overjeno pogodbo ?

hvala in lp

Popravljeno . Popravil limabacje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8/1/2017 ob 0:52, GoBobi pravi:
Ob 9/15/2016 ob 13:21, Frenk 67 pravi:

Stopnje dodatnega davka

Stopnja dodatnega davka je odvisna od prostornine motorja in znaša: Prostornina motorja (v cm3)

Stopnja dodatnega davka (%) od davčne osnove

Od

 

 0 - 999

0

 1.000 -

5

 

...dve vrstici višje :mad: objavljeno petič...

Ob 8/1/2017 ob 0:52, GoBobi pravi:

Nič kompliciranega ni :). Šel sem k fizični osebi, še enkrat pogledal moped za vsak slučaj, sva napisala eno relativno preprosto pogodbo o nakupu (obrazec je tudi na Mobilepikade), odkartal, kolikor sva se prej zmenila, dobil še edina dva pomembna/nujna dokumenta (reče se jima Brif: 1. in 2. del - prvi je nekako kot njihova lastninska listina v A4 formatu, drugi pa pač nemško prometno dovoljenje)...

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GoBobi se opravičujem , sem videl razpredelnico ampak sem za vsak slučaj še enkrat vprašal ker nisem bil siguren če motor smatrajo kot 1000ccm ker bi to naneslo še dodatnih 200€ ... 

Hvala =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z preizkusnimi tablicami? Se to da dobit v Nemčiji in da bi se z motorjem pripeljal v slo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se dobit, a če boš šel z avtomobilom gor, je cenejša opcija, da si sposodiš prikolico (tudi proti plačilu), ker avto se bo še vedno moral pripeljati nazaj, zavarovanje in tablica za motor, plus nekaj goriva za motor (+ vinjeta avstrijska + Karavanški tunel - boš moral dati za dve vozili). S prikolico ali kombijem je ceneje, če imaš le možnost.

Ajd!

Popravljeno . Popravil GoBobi
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je dovolj če daš motor na centrano stojalo in ga prigurtnaš al so kaksne druge finte ? Sposodil si bom kombi ...

še enkrat hvala za pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, limabacje said:

Je dovolj če daš motor na centrano stojalo in ga prigurtnaš al so kaksne druge finte ? Sposodil si bom kombi ...

še enkrat hvala za pomoč :)

moj se je prpelju iz okolice frankfurta v kombiju in je bil privezan sam za obe vilci vpeti levo-desno in rahlo naprej, da se nebi nazaj premaknil in zadnjo gumo privezano na zadek, da se nebi naprej premikal, pa tud prednja guma je bila pri pregradi, brez problema

mogoce bi blo celo boljse da ga nebi dal na stojalo (manjsa povrsina, manjse trenje, vecji pritisk) se ti mimogrede kej premakne al pa pod v kombiju unici ce ga prevec zategnes

Popravljeno . Popravil fishy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, limabacje pravi:

Je dovolj če daš motor na centrano stojalo in ga prigurtnaš al so kaksne druge finte ? Sposodil si bom kombi ...

še enkrat hvala za pomoč :)

 

Preskoči na del o vezanju, princip je isti.

Upam da maš taprav tovorni kombi, z ušesi za gurtne, in ne potniškega z podrtimi zici, ker pol boš mogu mal improvizirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!