Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

pred 59 minutami, Dr_Jakob pravi:

Jst si pa želim velik večjega luleka pa par miljonov na računu. In?

Kaj pa tisti, k vse to že mamo :P

Ducati Monster 696 je za njega prava stvar ... Nobenih problemov in obvezno z ABS !

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Sebulba pravi:

Če se spustim na tvoj nivo: rad bi še vse Hefnerjeve babe, Shelby Gt 76' in kufer petstotakov. Ne vem s čem sem/smo te tako ujezili ampak bolj ko berem tvoje poste.......Fotr as to ti?!? :)

Mamo vpraš , ne Jakoba ;)

Pravkar, HD-Dyna pravi:

Kaj pa tisti, k vse to že mamo :P

Ducati Monster 696 je za njega prava stvar ... Nobenih problemov in obvezno z ABS !

in koliko košta takšen motor ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Pa dobro kva si zapel mojster ,se strinjam , vem pa da če bi bil star 30+ let si sigurno ne bi kupil 250ccm , maš denar , nisi več šmrkovc , mogoče celo malo višje rasel .................čisto pri sebi razmišljam .

Mislim pa da mu ne bi smel delat problemov , mojo sem prvič pri 33 letih posadil na 800cca in je bejba šla, drug let je bil še isti pol je pa šaltala na MTS in oranžkota (ne bom napisal katera znamka l,da ne bo spet koga sezulo )

skratka motorizem so izkušnje in veliiikooooo sreče .......

tako da , ni neke šablone  , nek začetnik  lahko z zmernim IQ komot vozi kakšen 1000cca , npr S1000R  se mi zdi veliko varnejši motor kot monster za 3-5kevrčkov in 600cca ,samo ta podatek začetniku pač nič ne pomeni , ker brez zamere nima pojma niti o enem niti o drugem motorju ..........

P.s. izključno bo z izbiro  drugič, izključno izključil ,ampak do tega pride vsak sam .

 

Tvojo ženkico sem po letu pavze videl na bogokletno jebačkem Diavelu. Pa ga je peljala kot za šalo. Vem marsikdo se bo zgražal 160 konjev V2, neeeeeeee to ni za žensko ki dolgo ni vozila motorja. Pa ga je peljala, pa še kako dobro, pa še sexy je zgledala na njem. Po mojem si ga prav zato prodal :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

in koliko košta takšen motor ?

Do 5 jurjev ga dobiš, toliko kot je postavil limit...

Če se je že zapičil v Dučeja ( človek ima pač okus ), je to pač to :P

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pa še sexy je zgledala na njem

Ona zgleda na vsakmu sexy :blush:

Pa ne da zgleda - JE !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Sebulba.

Ne boš verjel, ampak nisi me ujezil ti. Ujezili so me vsi tisti, katerim se zdi normalno, da začetnika posadijo na 1000ccm V2 mašino. Zate je tudi 600ccm V2 vprašljiva. Pa ne zato, ker bi bil ti nesposoben ali kaj podobnega, ampak ker se ŠE ne znaš vozit. In najlažje se boš naučil z začetniškim motorjem tipa er5 ali manjše. Pa če ga voziš pol sezone, bo fino. Sej ga lahko prodaš skoraj za isti denar kot ga kupiš.

Nikakor nisem proti Ducati Monstru, sem pa absolutno proti temu, da začenjaš na prehudem mopedu. Ja, Sem FOTR. Mogoče ne tvoj, ampak sem pa. In verjemi, ko bo prišel čas, bo moj sin doživel ravno tako predavanje o tem, kateri motor je za začetnika primeren in kateri ni.

Pa še ena stvar: Za razliko od 99% briht na tem forumu sem tudi formalno izobražen o vožnji. Ja, če se gremo kdo je kdo in kdo ni kdo, sem še vedno tudi inštruktor A in B kategorije.

 

p.s. Odjavljam se iz te debate, če boš imel kaj dodatnih vprašanj, pa mi pošlji ZS.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Sebulba pravi:

Sem ga že gledal ja, zelo lep le cena je off the charts za takšen letnik - ohranjenost gor ali dol. Bi pa znal bit zelo pameten motor tole, ampak mi vsi govorijo da je kljub 600 kubikom resnično podhranjen. Ne vem :/ .

Hehe...verjemi,da preveč ni nič!Dejstvo pa je,da gre biti z monster 620i.e tudi veliko hitrejši,ko tipčki na R1...seveda ne na ravnini....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Dr_Jakob pravi:

Dragi Sebulba.

Ne boš verjel, ampak nisi me ujezil ti. Ujezili so me vsi tisti, katerim se zdi normalno, da začetnika posadijo na 1000ccm V2 mašino. Zate je tudi 600ccm V2 vprašljiva. Pa ne zato, ker bi bil ti nesposoben ali kaj podobnega, ampak ker se ŠE ne znaš vozit. In najlažje se boš naučil z začetniškim motorjem tipa er5 ali manjše. Pa če ga voziš pol sezone, bo fino. Sej ga lahko prodaš skoraj za isti denar kot ga kupiš.

Nikakor nisem proti Ducati Monstru, sem pa absolutno proti temu, da začenjaš na prehudem mopedu. Ja, Sem FOTR. Mogoče ne tvoj, ampak sem pa. In verjemi, ko bo prišel čas, bo moj sin doživel ravno tako predavanje o tem, kateri motor je za začetnika primeren in kateri ni.

Pa še ena stvar: Za razliko od 99% briht na tem forumu sem tudi formalno izobražen o vožnji. Ja, če se gremo kdo je kdo in kdo ni kdo, sem še vedno tudi inštruktor A in B kategorije.

 

p.s. Odjavljam se iz te debate, če boš imel kaj dodatnih vprašanj, pa mi pošlji ZS.

Te razumem, tudi sam sem fotr, ravno zato pa hočem z glavo na motor. Si pa želim Duča, jebiga tudi Alfe vozim pa noben ne šteka ;) . Tisto prej je bil pa hec - skušal pomirit debato. :) Vseeno hvala za nasvet in ponujeno.

Popravljeno . Popravil Sebulba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, trebor pravi:

Kot sem razbral, bi šel na Ducatija. Kaj pa monster 600? Kolega ga prodaja, motor je v piko zrihtan.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11000465&display=Ducati Monster

 

 

LP Robert

Vsaj jurja previsoko nastavljena cena...pa po fotkah ohranjeno zgleda....ni celo imela 600 mašina neke probleme z pregrevanjem zadnjega cilindra?neki se mi sanja...ne vem...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Jaz sem začel na 650 ccm paralel twinu (brez ABS-a) in preživel. Najmočnejši motor, ki sem ga vozil prej, je bil sfriziran ATX. Pol sem upgrejdal na 1300 ccm vrstnega štirivaljnika (po eni sezoni). In na koncu pogruntal, da je cesta za nikamor in šal v offroad. Sprva sem malo probaval, pol na 200 ccm 2T hard enduro, jeseni sem pa CB 1300 menjal za 'civilnega' 690 LC4  - vseeno se je fino kdaj malo naokoli zapelat. 

Je pa res, da imam rajši 'krajšega' pa celo glavo, kot 'dolgega' pa razbito. Na cesti ne izzivam usode (preveč), kdaj pa je treba meti nekaj sreče. ABS tudi pomaga. Vransko zelo pomaga. Daleč največ me je do sedaj naučil offroad. Če bi na začetku vedel to kar vem danes, bi začel na enduro motorju in kako leto peglal samo offroad. Tam se navadiš vsaj za silo obvladovati agresiven motor (za razliko od večine cestnih so offroad stroji ornk petarde), ocenjevati podlago, res hitro reagirati s sklopko, ostati sproščen tudi ko gre fino počez, se ne sekirati če motor popleše/zdrsne/na zaviranju blokira zadnje/sprednjo kolo... ni da ni. Vse seveda vsaj občasno pod nadzorom nekoga, ki zna pelat. Drugače delaš veliko stvari komplet narobe. V osnovi bi bil to najboljši nasvet, ki ga lahko ponudim začetniku. Offroad. S 125 ccm 2T al pa 250ccm 4T za čistega začetnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 28 minutami, HD-Dyna pravi:

Eto ga, pravi, samo še za 500 € ceno dol pa si zmagu ...

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11717486&display=Ducati MONSTER 696 ABS - 1.LASTNIK-SLO 

Če bi prec letu bi blo že prepozno - prodan. Ampak vse za nekaj dobro, definitivno premočen za mene :D .

Popravljeno . Popravil Sebulba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Sebulba pravi:

Če bi prec letu bi blo že prepozno - prodan. Ampak vse za nekaj dobro, definitivno premočen za mene :D .

Premočan ??? Pol pa res ER-5 za začetek, pa ABS ne pozabi :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, HD-Dyna pravi:

Premočan ??? Pol pa res ER-5 za začetek, pa ABS ne pozabi :blush:

Probal sem se malo potolažt......tistole je bla verjetno top kupčija, kaj čem - šel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Sebulba pravi:

Probal sem se malo potolažt......tistole je bla verjetno top kupčija, kaj čem - šel.

Dučeji so k babe, zmeri drugi pride :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te dukatije je mogoce tudi pr sosedih za pogledat. drgac shiverico prjatli prodajajo mislim da za nek tak dnar kot mas ti budget. ni ducati, ma pa mislim da ze 3 mape in od prvega lastnika je. 

glede jurja in zacetnikov, jst sm tudi zacetnik pa se bol stor po vrhu pa tudi peljem literski dvovalnik ce je treba in se mi itak smeji do uh. Ni fora v tem da ne mores peljat se pa kot pravi jaka brez potrebe mucis. sicer jst mam tudi neprimeren motor za zacetnika pa kaj, za na kofe je super :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam sem kariero začel na ducati monstru ms2r. z njim naredil 1.200km.

obup od motorja, za začetnika vsaj po mojem okusu totalno neprimeren. prebrutalne zavore, neodmerljiva zadnja zavora, velik zaviralni učinek motorja (zdrs zadnje gume), ki v kombinaciji s kratko medosno razdaljo deluje smrtno! da ne zgubljam besed o neukročenosti in cukanju pri nizkih vrtljajih.

no, pri 2.000 km moto izkušenj sem šel na 300kg in 200KM+ vmaxa.

ima povsem začetniški karakter. dolga medosna razdalja, konzervativna geometrija ipd. najboljši pa je karakter agregata. povsem linearen in s hipnim odzivanjem na plin, ki omogoča korekcije v ovinku takšne in drugačne. tudi antihopping sklopko ima, čeprav je sam še nisem čutil delovati.

torej, če je podstrešje pospravljeno moč motorja ni ovira in ne sme biti.

glede na to, da nisem odraščal z motorjem in da mi ne raste iz riti je po mojem mnenju ABS nuja!

 

torej, za začetnika:

-konzervativna geometrija

-abs

-odmerljive zavore z dosti povratne informacije

-uglajen a odziven in predvidljiv agregat

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Sebulba pravi:

Sem ga že gledal ja, zelo lep le cena je off the charts za takšen letnik - ohranjenost gor ali dol. Bi pa znal bit zelo pameten motor tole, ampak mi vsi govorijo da je kljub 600 kubikom resnično podhranjen. Ne vem :/ .

Ok Ducatiji so dobri motorji, imajo pa starejši, kakršne verjetno tudi sam gledaš tudi svoje hibe... Ker želiš Ducatija in samo Ducatija manjka nekaj pomembnih podatkov... Kakšni bo tvoje finančno stanje po nakupu motocikla in opreme, kakšno je tvoje tehnično znanje in morebitna tehnična podpora tvojih prijateljev, opremljenost tvoje garaže in nenazadnje koliko časa nameravaš posvetiti tehničnemu izobraževanju v smislu študiranja servisnih knjig, prebiranju RESNIH  tujih Ducati forumov (motosvet kot sam vidiš ni v kako pomoč)? 

Če že mora biti Ducati, poizkusi najprej kak starejši M600, nauči se tekoče vozit, in ignoriraj prijatelje, ki pravijo da je M600 podhranjen, ker so fantje očitno popili preveč brihtola, ali pa imajo težavo z majhnimi tiči. Strogo upoštevaj dejstvo, da si skrajno neizkušen. Zapomni si, da manj zahtevne motorje z relativno obvladljivimi močmi ne proizvajajo brezveze...

Dodam samo še to... M600 je dober stroj. Verjetno omogoča precej več, kot znajo iz njega izvleči tvoji svetovalci...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sebulba:

1. Stvar, kup motor. Boš vidu, zakon zadeva! Boš full zadovoln.

2. Stvar. Kuj nehi brat MS, boš še bolj zadovoln! Garantiram!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Prosm, da poimensko napišeš tisti 1% kateri niso brihte, da te tisti, ki so brihte skurcajo. :P

Z ozirom, da trenutno še ne vem v katero skupino spadam, ti bom tako pojasnil. Letno prevozim 20-25kkm, po vseh možnih podlagah, imel sem tudi več kot 10 letno pavzo pri motorizmu in se še kako dobro spomnim, kje je bil problem ponovnega privajanja motorju. Namreč, nikakor ni bil problem konji, navor, ciklistika, ampak naučiti se ponovno voziti, kdaj kako zavirati, kako v nagib, kako odpirat plin, kako kombinirati zavore, kako čutiti moped.

ti si imel pa dost problemov , jz sm se samo usedel in gaaasaaaa ......:lol1:in tako sem z leti pridobival dodano vrednost na svoje telo in izkušnje , pa ne tiste iz interneta temveč , moje, boleče in zato je men toliko bolj boleče brat poste tistih za katere vem,  da imajo motor bolj zaradi statusa kot to da jim namesto srca ruka 4takten stroj ;)

se pa strinjam s teboj seveda . sam sem za prvi mal težji motor vozil etz250 , zaribal , kupil Jawo 350 in skoraj izgubil življenje , takratni motorji so bili veliko bolj nevarni kot sedaj literski ............prvi res resen je bil Z750  star že takrat 10+ let z marvingom , no ta je prvi od predhodnikov preživel brez poljubov asvalta in ograj :lol1:

pred 3 urami, Sebulba pravi:

Te razumem, tudi sam sem fotr, ravno zato pa hočem z glavo na motor. Si pa želim Duča, jebiga tudi Alfe vozim pa noben ne šteka ;) . Tisto prej je bil pa hec - skušal pomirit debato. :) Vseeno hvala za nasvet in ponujeno.

sam še to .........sam ti nisem dučeta odsvetoval , ker se kvari in je slab !  Temveč , ker si že na začetku izpostavil višino financ , tej motorji res niso pocen za vzdrževanje . Imel sem Multistrado 2012 in diavela 2011 in vrjem ,da izmed vseh , ki so ti komentirali sem imel samo jaz ducatije , pa se mi zdi HD ....ostali na pamet in po grafih .....če si se zapičil , kupi in vozi , men osebno se ni pokvaril nobeden , sem pa za oba izdatno zmetal za servise in pnevmatike, ki jih žre, pa verige tud če maš težko roko , pa zahtevni so , kljub dobremu letniku je na gasu on -off efekt , ko se navadiš ga pelješ brez da enkrat bicne , je pa za začetnika težaven ja ,sploh pri kubaturah 1200......

lp in ugoden nakup !

pred 1 uro, ELO pravi:

sam sem kariero začel na ducati monstru ms2r. z njim naredil 1.200km.

obup od motorja, za začetnika vsaj po mojem okusu totalno neprimeren. prebrutalne zavore, neodmerljiva zadnja zavora, velik zaviralni učinek motorja (zdrs zadnje gume), ki v kombinaciji s kratko medosno razdaljo deluje smrtno! da ne zgubljam besed o neukročenosti in cukanju pri nizkih vrtljajih.

no, pri 2.000 km moto izkušenj sem šel na 300kg in 200KM+ vmaxa.

ima povsem začetniški karakter. dolga medosna razdalja, konzervativna geometrija ipd. najboljši pa je karakter agregata. povsem linearen in s hipnim odzivanjem na plin, ki omogoča korekcije v ovinku takšne in drugačne. tudi antihopping sklopko ima, čeprav je sam še nisem čutil delovati.

torej, če je podstrešje pospravljeno moč motorja ni ovira in ne sme biti.

glede na to, da nisem odraščal z motorjem in da mi ne raste iz riti je po mojem mnenju ABS nuja!

 

torej, za začetnika:

-konzervativna geometrija

-abs

-odmerljive zavore z dosti povratne informacije

-uglajen a odziven in predvidljiv agregat

 

 

 

 

 

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, skalar36 pravi:

Sebulba:

1. Stvar, kup motor. Boš vidu, zakon zadeva! Boš full zadovoln.

2. Stvar. Kuj nehi brat MS, boš še bolj zadovoln! Garantiram!

meni je motosvet moped najdu, sama ga ne bi nikoli, ker nism niti vedla da obstaja :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

ti si imel pa dost problemov , jz sm se samo usedel in gaaasaaaa ......:lol1:in tako sem z leti pridobival dodano vrednost na svoje telo in izkušnje , pa ne tiste iz interneta temveč , moje, boleče in zato je men toliko bolj boleče brat poste tistih za katere vem,  da imajo motor bolj zaradi statusa kot to da jim namesto srca ruka 4takten stroj ;)

 

Vsak se uči po svoje, na koncu smo vsi na rehabu :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi enga 695 ali kaj takega...pa če ga po letu prerasteš in vidiš,da rabiš,želiš več kupiš drugega....mopijev je veliko....vsak nudi svoje...trenutno si začetnik z željami po ducati....se pa ja ne ženiš...plus lepi 10+ let stari en k zgubita v letu dni...posveti se raje temu,da kupiš res ohranjen motor.....

Verjemi mi,da če oz ko se znaš peljat in si z 50konji hitrejši kot marsikdo na cestaku z 150+ konji

Mopi kupuješ zase...ne poslušaj unih ko pravijo da podhranjen?Kaj vozijo in s čim s začeli?

Ko se ga naveličaš pač prodaš....

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!