Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

pred 4 urami, Sebulba pravi:

Probal sem se malo potolažt......tistole je bla verjetno top kupčija, kaj čem - šel.

TEGA TI NE ŽELIM. To je poanta vsega. Poglej kako se matra v ovinkih, da kr glava peče. To je zato, ker je začel na pretežkem motorju. Na 250ccm mopedku bi te ovinke speljal z veliko večjo samozavestjo, ker se motorja nebi bal. Poleg tega pa ima 250ccm mašinca precej manj kil, ožje gume itd, pa je bolj okretna in prijetna za vožnjico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Dr_Jakob pravi:

TEGA TI NE ŽELIM. To je poanta vsega. Poglej kako se matra v ovinkih, da kr glava peče. To je zato, ker je začel na pretežkem motorju. Na 250ccm mopedku bi te ovinke speljal z veliko večjo samozavestjo, ker se motorja nebi bal. Poleg tega pa ima 250ccm mašinca precej manj kil, ožje gume itd, pa je bolj okretna in prijetna za vožnjico.

to bo ja, al je pa tip čisti antitalent, si pozabil dopisati :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Matej207 said:

Sam je pa bilo malo na tesno.. tam ko je hotel kolesarja zbit.... :)

Ni ga hotu zbit, ampak samo ni speljal ovinka, ker je pripeljal prehitro za svoje znanje (glede na prejšnje ovinke). Je hotel kolesarju pokazat, da tak pocar pa ni in da če ga ne more po ravnini, bo pa kolesarja na zaviranju prehitu (dvojni diski spredaj pa to :lol1:).

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, ELO pravi:

sam sem kariero začel na ducati monstru ms2r. z njim naredil 1.200km.

obup od motorja, za začetnika vsaj po mojem okusu totalno neprimeren. prebrutalne zavore, neodmerljiva zadnja zavora, velik zaviralni učinek motorja (zdrs zadnje gume), ki v kombinaciji s kratko medosno razdaljo deluje smrtno! da ne zgubljam besed o neukročenosti in cukanju pri nizkih vrtljajih.

Evo takšen feedback rabim, pa čeprav negativen. Hvala!

 

pred 4 urami, SF pravi:

Ok Ducatiji so dobri motorji, imajo pa starejši, kakršne verjetno tudi sam gledaš tudi svoje hibe... Ker želiš Ducatija in samo Ducatija manjka nekaj pomembnih podatkov... Kakšni bo tvoje finančno stanje po nakupu motocikla in opreme, kakšno je tvoje tehnično znanje in morebitna tehnična podpora tvojih prijateljev, opremljenost tvoje garaže in nenazadnje koliko časa nameravaš posvetiti tehničnemu izobraževanju v smislu študiranja servisnih knjig, prebiranju RESNIH  tujih Ducati forumov (motosvet kot sam vidiš ni v kako pomoč)? 

Če že mora biti Ducati, poizkusi najprej kak starejši M600, nauči se tekoče vozit, in ignoriraj prijatelje, ki pravijo da je M600 podhranjen, ker so fantje očitno popili preveč brihtola, ali pa imajo težavo z majhnimi tiči. Strogo upoštevaj dejstvo, da si skrajno neizkušen. Zapomni si, da manj zahtevne motorje z relativno obvladljivimi močmi ne proizvajajo brezveze...

Dodam samo še to... M600 je dober stroj. Verjetno omogoča precej več, kot znajo iz njega izvleči tvoji svetovalci...

Mehanik nisem in ne bom. Pravzaprav se moje znanje konča pri menjavi olja. Revež tudi nisem, ne bom pa kupoval "po slovensko", preko zmožnosti, pa nek se vidi raskoš. Zato tudi rajši vzamem kaj ohranjenega starejšega (ampak ne starega) in preventivno temeljito poštimam. Motor imam namen kupit s pomočjo (plačanega) strokovnjaka in ga takoj peljat na velik ali pa vsaj temeljit servis in ga seveda redno vzdrževat (cene servisov so mi že znane) . Če kljub temu trofim gnilo jajce - jebat ga, bo pač treba s kislim ksihtom prodat. Glede 600 - ja, mi je počasi jasno, da bo predvsem za pameten začetek čisto dovolj.

 

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

...pa zahtevni so , kljub dobremu letniku je na gasu on -off efekt , ko se navadiš ga pelješ brez da enkrat bicne , je pa za začetnika težaven ja ,sploh pri kubaturah 1200......

lp in ugoden nakup !

:OK:

Še en konkreten feedback (tudi negativen, hm...). Hvala!

Popravljeno . Popravil Sebulba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjih kar nekaj postov je res pošetno napisanih in ni debate taka je resnica ,bi pa še jaz dodal da se na vsake toliko časa najde motor z zares pošteno zgodovino za seboj, da skoraj verjet ne moreš, na tak model motorja je moj dober prijatelj lani naletel, ko se je naveličal honde deavilke in je šel na bmv rt,smo nas več kolegov debelo gledali pa se čudili če vse to drži kar je prodajalec motorja trdil no počasi se je izkazalo ,da je vse res in da res ni potrebe po kakšnih preventivnih servisih in ostalih stroških ampak samo vozi,sta z bivšim lastnikom govorila osebno tik pred tem snegom in se je bivši lastnik kar začudil ko mu je zdajšnji lastnik povedal število lanskih kilometrov ( bolj malo jih je bilo),tako, da so še pošteni ljudje v Sloveniji pa čeprav jih moraš z lučjo iskati pri belem dnevu. Jaz na žalost take sreče nisem imel nikoli. Vse dobro pri nakupu želim pa veliko sreče v vožnji , kajti res lepo se je z motorirat.:D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Sebulba pravi:

Sem ga že gledal ja, zelo lep le cena je off the charts za takšen letnik - ohranjenost gor ali dol. Bi pa znal bit zelo pameten motor tole, ampak mi vsi govorijo da je kljub 600 kubikom resnično podhranjen. Ne vem :/ .

Jaz sem ga vozil kakšnih deset kilometrov in niti ni bil tako napačen motorček. Se pa da tudi z njim kar hitro peljat. 

Res je pa ta Duče drag, samo menim, da je vreden tega denarja. Bom pa kolega vprašal, kako je s ceno in če je še kaj dodatne opreme poleg.

Podhranjenost? Imam R1, 08 ter Diversion 600, 95. Z obema se da vozit tekoče, se pa Diversionki pozna, da ni tako divja, kot R1. Se pa tudi sam sebi čudim, da sem se lani več prevozil s tamalo, kot pa s tavelko, pa ima 600 celih 37, 1000 pa 132 kw.

 

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Borutt pravi:

Tehnika in še enkrat tehnika. Pa enega dobrega inštruktorja, da bo ta tehnika sploh prišla do tega modela. Ker ta posnetek je šolski primer super avtošole in metanja neplavalcev v vodo. 

Da pa ne bo Dami vsega pobrisal, bom napisal, da mora biti motor za začetnika najlepši, najboljši, najhitrejši, naj... :jezik:.

Pa sej jih ti , kot dober inštruktor pripraviš na vodo , čeprav iz tistih tvojih skupin , ne blesti ravno nobeden na mokri in spolzki cesti :lol1:....

Resno pa mislim ,da si izpostavil pravo problematiko , ki je kriva za veliko nesreč .........:OK: 

Motor za začetnika ni če nima 200hp ,sej to pa ja veste :kmet:

pred 12 urami, Sebulba pravi:

Evo takšen feedback rabim, pa čeprav negativen. Hvala!

 

Mehanik nisem in ne bom. Pravzaprav se moje znanje konča pri menjavi olja. Revež tudi nisem, ne bom pa kupoval "po slovensko", preko zmožnosti, pa nek se vidi raskoš. Zato tudi rajši vzamem kaj ohranjenega starejšega (ampak ne starega) in preventivno temeljito poštimam. Motor imam namen kupit s pomočjo (plačanega) strokovnjaka in ga takoj peljat na velik ali pa vsaj temeljit servis in ga seveda redno vzdrževat (cene servisov so mi že znane) . Če kljub temu trofim gnilo jajce - jebat ga, bo pač treba s kislim ksihtom prodat. Glede 600 - ja, mi je počasi jasno, da bo predvsem za pameten začetek čisto dovolj.

 

Še en konkreten feedback (tudi negativen, hm...). Hvala!

Probaj motor iskat tudi po uradnih servisih Ducati ,saj tam dobiš vsaj neko garancijo kljub temu ,da je motor star , vzamejo v račun samo motorje z preverljivo zgodovino , jih poštimajo , če je še kaj potrebno in prodajo . So malo dražji a veš ,da ni maček v žaklju (no največkrat );)

Osebno sem bil zadovoljen z AS-Domžale , korektni in vedno so znali pristopit k kupcu in narediti tudi korak nazaj ,da se je posel sklenil ...........lp

pred 14 urami, Dr_Jakob pravi:

TEGA TI NE ŽELIM. To je poanta vsega. Poglej kako se matra v ovinkih, da kr glava peče. To je zato, ker je začel na pretežkem motorju. Na 250ccm mopedku bi te ovinke speljal z veliko večjo samozavestjo, ker se motorja nebi bal. Poleg tega pa ima 250ccm mašinca precej manj kil, ožje gume itd, pa je bolj okretna in prijetna za vožnjico.

Ti inštruktor, res ne vem koliko si prevozil dučeje ,sam to so motorji z zelooo v redu ciklistiko ........tako ,da ti je Dami vse napisal .....res antitalent , pa ne ti ;)

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa nekega začetnika, ki je recimo čez 30 star neb na 250 metal. Ne zgleda. Kaka hondina NC serija bi bla pa za 5 jurjev u nulo. Praktično novi motorji za ta denar, imajo vse kar imajo veliki, pa še nekak zgledajio. Aja, ni pa duče.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste čisto vsi začeli s čim manjšim? Ker tale Hornetka 600 s okoli sto konjev je moj prvi motor, s tem da nisem prej nikoli v življenju vozila niti skuterja, niti kaj drugega.. Pa se mi zdi, da sem se čisto fajn navadila. Enkrat vmes v prvi sezoni sem par deset km odpeljala z Triumph Tiger 1050, ki mi glede same drže ni odgovarjal, je bil pa fajn prijetno visok (imam 176cm, pa se mi zdi na čase Hornetka že skoraj malo majhna :blush:). Je pa res, da sem v avtošoli najprej par ur vozila 125, da mi je bil sploh jasen koncept šaltanja, pa potem nekaj ur 500, šele na koncu CBF600 z ABS (neopisljiva razlika pri elementih na poligonu, tudi vodljiv mi je bil CBF bistveno bolj kot pa Cagiva 500). Imam pa še vedno neko strahospoštovanje do SS in 1000+, ker me sport segment tudi nikoli ni zanimal... Še :) 

Pač, če ni v glavi...

Popravljeno . Popravil lucif3rka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, notranc pravi:

Zdravo,

po moje je potrebno pri izbiri motorja upoštevati tudi samo konstrukcijo motorista v primerjavi s samim motociklom . Sam imam 185 cm in 105 kg in  bi na nindži 300ccm zgledal kot, da bi jahal ponija, pa pustimo PS recimo, da jih je dovolj za začetnika.

Lani sem peljal sosedovo Hondo devilko 650 na servis pa so mi noge štrlele čez tank še dobro, da je do servisa samo 7km.

Motor ti more biti prav, ne samo všeč.

Glede moči motorja pa ne morem pametovati "100 ljudi, 100 čudi"

Zato je pri vprašanju kaj na kupim, pomembno navesti višino in težo.

Lp,n

 

 

Na ninji 600 bi s tvojo višino in težo prav tako izgledal, kot Krpan na kobilici.

pred 28 minutami, lucif3rka pravi:

A ste čisto vsi začeli s čim manjšim? Ker tale Hornetka 600 s okoli sto konjev je moj prvi motor, s tem da nisem prej nikoli v življenju vozila niti skuterja, niti kaj drugega.. Pa se mi zdi, da sem se čisto fajn navadila. Enkrat vmes v prvi sezoni sem par deset km odpeljala z Triumph Tiger 1050, ki mi glede same drže ni odgovarjal, je bil pa fajn prijetno visok (imam 176cm, pa se mi zdi na čase Hornetka že skoraj malo majhna :blush:). Je pa res, da sem v avtošoli najprej par ur vozila 125, da mi je bil sploh jasen koncept šaltanja, pa potem nekaj ur 500, šele na koncu CBF600 z ABS (neopisljiva razlika pri elementih na poligonu, tudi vodljiv mi je bil CBF bistveno bolj kot pa Cagiva 500). Imam pa še vedno neko strahospoštovanje do SS in 1000+, ker me sport segment tudi nikoli ni zanimal... Še :) 

Pač, če ni v glavi...

Ne, jaz sem začela s 600 ccm in 100 km, nato pa sem zamenjala za 750 ccm in 55 km.

Prva je bila Yamaha FZ6S, druga pa nova Honda NC750S.

S Hondo sem neprimerno bolj zadovoljna.

Nižja, krajša, okretnejša, veliko bolj praktična, zelo ročen motorček za vse priložnosti.

Le teža je enaka (okoli 215 kg).

Visoka sem 175 cm, pa mi sploh ni premajhen.

 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, lucif3rka pravi:

A ste čisto vsi začeli s čim manjšim? Ker tale Hornetka 600 s okoli sto konjev je moj prvi motor, s tem da nisem prej nikoli v življenju vozila niti skuterja, niti kaj drugega.. Pa se mi zdi, da sem se čisto fajn navadila. Enkrat vmes v prvi sezoni sem par deset km odpeljala z Triumph Tiger 1050, ki mi glede same drže ni odgovarjal, je bil pa fajn prijetno visok (imam 176cm, pa se mi zdi na čase Hornetka že skoraj malo majhna :blush:). Je pa res, da sem v avtošoli najprej par ur vozila 125, da mi je bil sploh jasen koncept šaltanja, pa potem nekaj ur 500, šele na koncu CBF600 z ABS (neopisljiva razlika pri elementih na poligonu, tudi vodljiv mi je bil CBF bistveno bolj kot pa Cagiva 500). Imam pa še vedno neko strahospoštovanje do SS in 1000+, ker me sport segment tudi nikoli ni zanimal... Še :) 

Pač, če ni v glavi...

Ja, večina ki se zna peljat, je začela z malim. Tistim, ki niso začeli, se v večini primerov celo kariero "dogaja pomanjknje tehnke vožnje"  in verjemi, da smo jih videli že veliko. Glej... ni vse v glavi... Tudi Valentino Rossi je začel na minimotu... 

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, SF said:

Ja, večina ki se zna peljat, je začela z malim. Tistim, ki niso začeli, se v večini primerov celo kariero "dogaja pomanjknje tehnke vožnje"  in verjemi, da smo jih videli že veliko. Glej... ni vse v glavi... Tudi Valentino Rossi je začel na minimotu... 

In kaj, zdej sem obsojena na propad ker me nikoli prej ni vleklo v motorizem? Ja, nič ne rečem, definitivno še nimam prave tehnike in je po 5kkm tudi ne morem met, mislim pa, da je bolj pomembno, da se zavedam svojih pomanjkljivosti in aktivno delam na odpravi le-teh, kot pa da se zaradi par izkušenj na štirki odločim, da zdej znam pa vse vozit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na odpravi pomanjkljivosti se dela na primerno močnih motorjih...

pred 9 minutami, KARMEN1 pravi:

Na ninji 600 bi s tvojo višino in težo prav tako izgledal, kot Krpan na kobilici.

Ne, jaz sem začela s 600 ccm in 100 km, nato pa sem zamenjala za 750 ccm in 55 km.

Prva je bila Yamaha FZ6S, druga pa nova Honda NC750S.

S Hondo sem neprimerno bolj zadovoljna.

Nižja, krajša, okretnejša, veliko bolj praktična, zelo ročen motorček za vse priložnosti.

Le teža je enaka (okoli 115 kg).

Visoka sem 175 cm, pa mi sploh ni premajhen.

 

Ti imaš 115 kil????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, lucif3rka pravi:

A ste čisto vsi začeli s čim manjšim?

Seveda niso! Večina tistih,ki z težkimi motorji delajo bedarije ni!

Ne gre se zato,da bi bil 1000cmm premočen za vozit ali naučit...

V bistvu začneš z skirojem,biciklom,mopedom?zakaj pol predskok na ful....

Recimo kolega,ki je res hrust od človeka začel z varadero 1000...kaj naj rečem...saj je bil kar talent...sam...žal...recimo na vožnji sta zamenja za suzuki vstrom 650 in se je že veliko lepše peljal skozi ovinke....veliko manj popravlanj,bolj tekoče...

Žal nižji kubiki nudijo bolj sproščeno in mirno vožnjo,veliko malih napak odpuščajo in te šolajo a vseeno če želimo divjati to seveda super gre...1000 kubikov je bolj ego,zadnje kolo,power slajdi...pač za kasneje ko že veš kaj zmoreš,kaj hočeš in se potem odločiš ali to rabiš in ali si pripravljen na še večje stroške...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, map pravi:

Jest pa nekega začetnika, ki je recimo čez 30 star neb na 250 metal. Ne zgleda. Kaka hondina NC serija bi bla pa za 5 jurjev u nulo. Praktično novi motorji za ta denar, imajo vse kar imajo veliki, pa še nekak zgledajio. Aja, ni pa duče.

Vem, vem...NC in MT. Sem si oba temeljito pogledal. Skoraj novi motorčki s full opremo za isti budget...Pametno bi bilo ja...samo kaj ko jaz nisem pameten (še)... :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, SF pravi:

Na odpravi pomanjkljivosti se dela na primerno močnih motorjih...

Ti imaš 115 kil????

Ne, motor ima 215 (sem popravila).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Sebulba pravi:

Vem, vem...NC in MT. Sem si oba temeljito pogledal. Skoraj novi motorčki s full opremo za isti budget...Pametno bi bilo ja...samo kaj ko jaz nisem pameten (še)... :)

Od MT sem testiral samo 03....vrhunski motor za začetnika..tud odkrito do 140km/h gre čist ok!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če res samo ducati in nič drugega, potem se le stegni do M 696 z ABS, mislim da so od 2009l dalje.  Drugače res kak MT07 ali še bolj za začetnika Honda NC. So naked motorji in boš videl če ti to sploh paše. Če si premisliš in greš na kakega 696 ali večje, boš te motorčke prodal v cca enem popoldnevu, izguba vrednosti zanemarljiva.

Sam sem vozil Mt07 in Tracer 700. V tem cenovnem rangu špica. Lahkotno za začetnika, ima pa kr nekaj konjev in navora, tudi dalješe poti niso problem. 

Popravljeno . Popravil map
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, KARMEN1 said:

Na ninji 600 bi s tvojo višino in težo prav tako izgledal, kot Krpan na kobilici.

Ne, jaz sem začela s 600 ccm in 100 km, nato pa sem zamenjala za 750 ccm in 55 km.

Prva je bila Yamaha FZ6S, druga pa nova Honda NC750S.

S Hondo sem neprimerno bolj zadovoljna.

Nižja, krajša, okretnejša, veliko bolj praktična, zelo ročen motorček za vse priložnosti.

Le teža je enaka (okoli 115 kg).

Visoka sem 175 cm, pa mi sploh ni premajhen.

 

Teža teh dveh motorjev ne more bit 115 kg, si se zatipkala :) precej več bo... Fz6 187 kg suhe teže   http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fz6_fazer 04.htm

za hondo je podatek wet weight z DCT 229 kg, tako da bi znala bit honda kakih 10 kg težja..ampak to je tu nekje... glede teže kot si rekla.

9 minutes ago, SF said:

Ja, večina ki se zna peljat, je začela z malim. Tistim, ki niso začeli, se v večini primerov celo kariero "dogaja pomanjknje tehnke vožnje"  in verjemi, da smo jih videli že veliko. Glej... ni vse v glavi... Tudi Valentino Rossi je začel na minimotu... 

Sem enakega mnenja, v mislih imam take ki so začeli na 1000 in več ccm motorjih... in tudi glede teže težkih..

4 minutes ago, lucif3rka said:

In kaj, zdej sem obsojena na propad ker me nikoli prej ni vleklo v motorizem? Ja, nič ne rečem, definitivno še nimam prave tehnike in je po 5kkm tudi ne morem met, mislim pa, da je bolj pomembno, da se zavedam svojih pomanjkljivosti in aktivno delam na odpravi le-teh, kot pa da se zaradi par izkušenj na štirki odločim, da zdej znam pa vse vozit. 

Ma ti si začela na pravem motorju po moje, ker 600 je ok za začet lahka, okretna in tudi teh 100 konjev ima šele na 12000 obratov? nižje je pa zelo uglajena in kot avtomatik na 3000 obratov ima 15 konjev :cool:, če jo boš kdaj primerjala z hornet 900 boš videla da je med njima zelo velika razlika čeprav ima 900 samo 110 konjev, v praksi pa za sabo pusti tudi cbr 600...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, SF pravi:

Na odpravi pomanjkljivosti se dela na primerno močnih motorjih...

Ti imaš 115 kil????

Hehe...bolj možno kot fz6 ziher haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V motorizmu gre za en psihološki trik. Če imaš neomejeno denarja in si za prvi motor kupiš tanajbulši, tanajhitrejši, sploh  najdražji motor, ti neke sanje in cilji izpuhtijo v trenutku, ni več motivacije, želje, cilja za kej drugega. Najlepše je če začneš z nekaj, manjšega, slabšega, poceni, ter nato postopoma greš proti večjem, močnejšem, boljšem. Tako imaš praktično celo življenje nek cilj in željo, spotoma pa pridobivaš kilometrino in izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Borutt pravi:

Tehnika in še enkrat tehnika. Pa enega dobrega inštruktorja, da bo ta tehnika sploh prišla do tega modela. Ker ta posnetek je šolski primer super avtošole in metanja neplavalcev v vodo. 

Da pa ne bo Dami vsega pobrisal, bom napisal, da mora biti motor za začetnika najlepši, najboljši, najhitrejši, naj... :jezik:.

Dami ne bo brisal, ker se popolnoma strinjam s prvim odstavkom, poleg tega nikogar ne žališ in je v skladu s temo. V videu se zelo jasno vidi, da ni problem motor, niti konji, ampak znanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!