Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

pred 20 minutami, map pravi:

Če res samo ducati in nič drugega, potem se le stegni do M 696 z ABS, mislim da so od 2009l dalje.  Drugače res kak MT07 ali še bolj za začetnika Honda NC. So naked motorji in boš videl če ti to sploh paše. Če si premisliš in greš na kakega 696 ali večje, boš te motorčke prodal v cca enem popoldnevu, izguba vrednosti zanemarljiva.

Sam sem vozil Mt07 in Tracer 700. V tem cenovnem rangu špica. Lahkotno za začetnika, ima pa kr nekaj konjev in navora, tudi dalješe poti niso problem. 

Samo iz firbca....NC je cca 40 kg težja od recimo Monstra 600 ali Mt07. A je tako dobro uravnotežena da je tako popularna med začetniki? Ker 40kg se mi ne zdi malo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NCS (naked) ima ena uporabnica tega foruma, šla je pa mislim da iz fazerja z 100KM na tega nakeda. Kolker sem razbral je zadovoljna. Njenega nicka pa se ne spomnim, morda kdo drug ve, ali pobrskaj na forumu. Ona ti bo lahko najbolj relevantno kej o njem povedala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Sebulba pravi:

Vem, vem...NC in MT. Sem si oba temeljito pogledal. Skoraj novi motorčki s full opremo za isti budget...Pametno bi bilo ja...samo kaj ko jaz nisem pameten (še)... :)

Nič ni narobe s tem, če si se zaljubil v Ducatija. Ampak da ne bo tako, kot je Ivan Tavčar enkrat zapisal: Ljubezen nam je vsem v pogubo...Hec.  Če si že pripravljen it v strošek oz. plačat strokovnjaka, da gre s tabo v nakup, pa probaj še tole. Vprašaj na servisu, če ti rentajo kakega Dučeja za dve-tri ure, pa naredi en mali krog. Kot je že nekdo prej napisal, na motorju se moraš predvsem dobro počutit, da ti odgovarja geometrija motorja, pozicija in lega telesa... Pa pozabi za tisti kratek čas na konje, kubike, navor... ampak se samo iskreno vprašaj, ali ti je vožnja na tem stroje v udobje, veselje, užitek.. In če se ti bo kar samo od sebe smejalo si na pravi izbiri. Pa srečno pri izboru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ima zelo nizko težišče in je res zelo ročna in okretna, tako na mestu, kot med vožnjo.

Z njo sem v štirih mesecih prevozila 13000 km.

Prednost tega motorja je tudi prtljažnik v prostoru za rezervoar, rezervoar pa je pod sedežem, ki je celo nižji, kot pri MT07.

Imam pa S izvedbo (naked), mislim, da je X še težja.

 

pred 1 minuto, map pravi:

NCS (naked) ima ena uporabnica tega foruma, šla je pa mislim da iz fazerja z 100KM na tega nakeda. Kolker sem razbral je zadovoljna. Njenega nicka pa se ne spomnim, morda kdo drug ve, ali pobrskaj na forumu. Ona ti bo lahko najbolj relevantno kej o njem povedala.

To sem jaz :cool:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, izibajker pravi:

Nič ni narobe s tem, če si se zaljubil v Ducatija. Ampak da ne bo tako, kot je Ivan Tavčar enkrat zapisal: Ljubezen nam je vsem v pogubo...Hec.  Če si že pripravljen it v strošek oz. plačat strokovnjaka, da gre s tabo v nakup, pa probaj še tole. Vprašaj na servisu, če ti rentajo kakega Dučeja za dve-tri ure, pa naredi en mali krog. Kot je že nekdo prej napisal, na motorju se moraš predvsem dobro počutit, da ti odgovarja geometrija motorja, pozicija in lega telesa... Pa pozabi za tisti kratek čas na konje, kubike, navor... ampak se samo iskreno vprašaj, ali ti je vožnja na tem stroje v udobje, veselje, užitek.. In če se ti bo kar samo od sebe smejalo si na pravi izbiri. Pa srečno pri izboru.

Sem že naredil manjši krog in se mi je smejalo. Glih zato pa bi ga mel. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat sem se vozil za Dukatijem od semaforja do semaforja in ga opazoval. V štantgasu je tako tolkel, da so zadnji smerokazi v redu vibrirali, prav tako sprednja ogledala. Praktično se v ogledalih ni videlo nič - motno. Ne vem za kateri model gre. Nič bolje ni bilo med vožnjo. 

Motor je potrebno vsaj vžgati in se malo zapeljati in seveda biti pozoren na malenkosti, ki bi te lahko potem motile. Problem je, da običajno ob nakupu niti ne vemo kaj gledati oz. kaj nas bo potem motilo.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Sebulba said:

Sem že naredil manjši krog in se mi je smejalo. Glih zato pa bi ga mel. :) 

No.. Meni se je tudi smejalo sm da sm bla na dveh kolesih :P So Ducatiji specialna rasa, nč ne rečem, ampak razmisli, ali se ti smeje specifično zaradi tega modela ;)

Govorim zato, ker sm bila pred izpitno sveto prepričana, da hočem FZ6N. Zvok, izgled, vse.. Na koncu pristala na Hornet predvsem zaradi ABS, pa pač črna in v cenovnem rangu in približno to, kar sem iskala... Čeprav sem jo kupila teden pred izpitom in samo na mestu sedela na njej pred nakupom :blush:

Popravljeno . Popravil lucif3rka
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, NX650 pravi:

Teža teh dveh motorjev ne more bit 115 kg, si se zatipkala :) precej več bo... Fz6 187 kg suhe teže   http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fz6_fazer 04.htm

za hondo je podatek wet weight z DCT 229 kg, tako da bi znala bit honda kakih 10 kg težja..ampak to je tu nekje... glede teže kot si rekla.

Sem enakega mnenja, v mislih imam take ki so začeli na 1000 in več ccm motorjih... in tudi glede teže težkih..

Ma ti si začela na pravem motorju po moje, ker 600 je ok za začet lahka, okretna in tudi teh 100 konjev ima šele na 12000 obratov? nižje je pa zelo uglajena in kot avtomatik na 3000 obratov ima 15 konjev :cool:, če jo boš kdaj primerjala z hornet 900 boš videla da je med njima zelo velika razlika čeprav ima 900 samo 110 konjev, v praksi pa za sabo pusti tudi cbr 600...

Začetnik nima kaj počet na sto konjskem šestotaku. Da se nauči tekoče vozit po vsaj  približno pravi liniji je za  večino dovolj 250 do max 500 kubikov in tam nekje do 50 konj. Vse kar je močnejše, spominja na žensko logiko " mora met akrapoviča pa široko gumo". Smrtni  udarec egu tovrstnega kupca pa zadene prijateljica, ki kupi Ducatija z dvema akrapovičema... Taki se nikoli ne naučijo in kasneje niti ne znajo vozit... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, SF said:

Začetnik nima kaj počet na sto konjskem šestotaku. Da se nauči tekoče vozit po vsaj  približno pravi liniji je za  večino dovolj 250 do max 500 kubikov in tam nekje do 50 konj. Vse kar je močnejše, spominja na žensko logiko " mora met akrapoviča pa široko gumo". Smrtni  udarec egu tovrstnega kupca pa zadene prijateljica, ki kupi Ducatija z dvema akrapovičema... Taki se nikoli ne naučijo in kasneje niti ne znajo vozit... 

To je tvoje razmišljanje kar ni nujno da je prav. Jaz mislim da je sto konjski šestotak čisto vredu za začet, saj te konje pokaže šele potem ko se ga privadiš in začneš navijat po ravnicah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

berem tele zadeve in mi je čedalje manj jasno...

kaj sploh je začetnik motorist?

kolko km mora narediti, da ni več začetnik, totalni noob, rookie,...?

sam sem pri 2.000 prevoženih kilometrih šel na 300kg in 200 konjev. in z njim odplejal celoten poligon, z izjemo osmice.

tudi v prometu mi gre zaenkrat OK (knock-on-wood)

 

 

sicer pa, vsakemu začetniku (pa tudi starim moto prdcem) priporočam naslednje:

http://www.motosi.org/nase-izdaje/knjige/product/2-magisterij-voznje-motocikla

pa berite to na WC-ju, med kopanjem v banji ali cuzanjem piva na plaži.

zagotovo sem vam bo kaj vtisnilo v spomin.

 

začetniki pri nas niso deležni teoretičnih fizikalnh osnov vožnje z motorjem!

če bi ta na videu vedel kaj o pravilnem položaju, prenašanju teže, countersteeringu bi se zagotovo peljal bolje!!!

 

over-and-out

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, sesir pravi:

Verjemi mi,da če oz ko se znaš peljat in si z 50konji hitrejši kot marsikdo na cestaku z 150+ konji

 

pred 22 urami, sesir pravi:

Hehe...verjemi,da preveč ni nič!Dejstvo pa je,da gre biti z monster 620i.e tudi veliko hitrejši,ko tipčki na R1...seveda ne na ravnini....

Ni kaj ... "začetniku" oziroma "povratniku" v svet motorjev -  nasveti da te sezuje (kot da je to bistvo motoriranja ... no ja, očitno enim je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Fazer03 pravi:

 

Ni kaj ... "začetniku" oziroma "povratniku" v svet motorjev -  nasveti da te sezuje (kot da je to bistvo motoriranja ... no ja, očitno enim je...

jaz sem Sesirjeve objave razumel bolj v smislu hitrejši=lažje obvladljiv. Kar vemo vsi, na zaprtih ovinkih lažje premetavaš 50-100konj, kot pa 200, katerih enostavno ne moreš izkoristit in so v bistvu moteči. Zato si z optimalnim motorjem hitrejši, če imaš manj konj. Tako poenostavljeno povedano. To sem na lastni koži večkrat videl in tudi prakticiral.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, SF said:

Začetnik nima kaj počet na sto konjskem šestotaku. Da se nauči tekoče vozit po vsaj  približno pravi liniji je za  večino dovolj 250 do max 500 kubikov in tam nekje do 50 konj. Vse kar je močnejše, spominja na žensko logiko " mora met akrapoviča pa široko gumo". Smrtni  udarec egu tovrstnega kupca pa zadene prijateljica, ki kupi Ducatija z dvema akrapovičema... Taki se nikoli ne naučijo in kasneje niti ne znajo vozit... 

Nič ne rečem, maš pravico do svojega mnenja, in tudi sama pač ne morem imet dveh različnih izkušenj ter ne morem primerjati, kako bi bilo, če bi najprej mela nekaj z 250ccm. Ampak posploševanje v smislu "Taki se nikoli ne naučijo in kasneje niti ne znajo vozit... " pa ni ravno pravi odnos, pa tudi s šovinistično izjavo z "žensko logiko in prijateljica, ki kupi..." si pri meni izgubil vso kredibilnost. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celotna poanta je v tem, da naj bi začetnik začel postopoma.

250-300

600-650

750-900

1000+

A je to tako skrajno težko razumet?
Aja, tako naj bi se k zadevi spravil pameten človek. Če pa nisi, pa... 

Potem pa to tko zgleda: 

Pa če smo pri tem, NE, NI HEC. Boli.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Fazer03 pravi:

 

Ni kaj ... "začetniku" oziroma "povratniku" v svet motorjev -  nasveti da te sezuje (kot da je to bistvo motoriranja ... no ja, očitno enim je...

Dami hvala....

Tisti,ki sanja o 1000 zaradi mnenja kolegov se bo verjetno z njimi tudi kaj zapeljal na okoli...

Lažje jih boš sledil z 600 kot z 1000...ponavadi začetniki na 1000 na ravninah polne gase pred ovinkom pa vržejo sidro...pač lažje se z 600 navadiš tekoče vožnje kot z 1000

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej razumem kaj hočete povedat, in se čisto strinjam, da je vse nad 600 že čisto preveč. (Čeprav dvomim, da je takšna bistvena razlika, če bi prvih nekaj tisoč km naredila na 250 napram 600.) Ampak! Ne moreš mi dokazovat svojega s posnetkom idiota, ki gre, A) na motor in cesto v kratkih rokavih, torej že a priori zadeve ne jemlje resno, in B)tipu ni videt da bi sploh že kdaj sedel na motorju, niti bil v avtošoli. Reči kar hočeš, ampak sem prepričana, da sem prvih 35km popoldne po izpitni imela bistveno več občutka za ovinke in hitrost. Pa je vse to nula proti koncu sezone, sklepam pa da bo tudi to nula čez par let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Dr_Jakob pravi:

Celotna poanta je v tem, da naj bi začetnik začel postopoma.

250-300

600-650

750-900

1000+

A je to tako skrajno težko razumet?
Aja, tako naj bi se k zadevi spravil pameten človek. Če pa nisi, pa... 

Potem pa to tko zgleda: 

Pa če smo pri tem, NE, NI HEC. Boli.

lej, ne morem se strinjati, najprej si dal video, kateri pokaže samo idiota na motorju, popolnoma nič se ne moreš naučiti iz zgornjega posnetka. Tip ga tiši in ovinka ne zvozi, po kaki logiki misliš, da bi ga zvozil če bi mel kako 300ccm mašino? isto bi napalil poln gas in nato maline.

Iz tega se da ugotoviti, da ni bistvo kubatura in moč, pač pa znanje. Le tega se lažje pridobi na manjših kubaturah in manjši moči, ni pa nujno, da si ga na večjih ne moreš pridobiti.

Torej bistvo za začetnika je učenje vožnje, na tečajih, poligonih, s prijateljem ki obvlada in te sproti popravlja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Dr_Jakob pravi:

...Pa če smo pri tem, NE, NI HEC. Boli....

Kaj je pa ta Rus hotel pokazat? Pomoje mu je ta s kamero motor posodil za en krog. Ampak uni frajer u beli majčki zgleda kot da ni še nikoli sam peljal motorja. Že pri spelvanju mu je dvakrat crknil. Ok, tut to se kdaj zgodi, če motorja nisi vajen, ampak tista poravnava ovinka je pa svetska...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, izibajker pravi:

Kaj je pa ta Rus hotel pokazat? Pomoje mu je ta s kamero motor posodil za en krog. Ampak uni frajer u beli majčki zgleda kot da ni še nikoli sam peljal motorja. Že pri spelvanju mu je dvakrat crknil. Ok, tut to se kdaj zgodi, če motorja nisi vajen, ampak tista poravnava ovinka je pa svetska...

Rus in jakob sta nas hotela nasmejati....hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi je tisti, ki ti po kakšnih 50-100 km vožnje skozi mesto ob 16 uri, pa ven iz mesta, pa po ravnem, pa po klancu navzgor, pa po klancu navzdol, pa v levi ovinek navzgor, pa v desni ovinek navzdol, pa za traktorjem, pa mimo traktorja, pa za kamionom, pa mimo kamiona, pa po ravni cesti mimo travnikov in gozdov, pa nazaj v mesto, pa pred kafič po kamenčkih v klanec, nariše pod čelado nasmešek do ušes......

Ta je edini res pravi :love1:.

Vse ostalo je optional :cool:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, lucif3rka pravi:

Nič ne rečem, maš pravico do svojega mnenja, in tudi sama pač ne morem imet dveh različnih izkušenj ter ne morem primerjati, kako bi bilo, če bi najprej mela nekaj z 250ccm. Ampak posploševanje v smislu "Taki se nikoli ne naučijo in kasneje niti ne znajo vozit... " pa ni ravno pravi odnos, pa tudi s šovinistično izjavo z "žensko logiko in prijateljica, ki kupi..." si pri meni izgubil vso kredibilnost. 

Dol mi maha, kaj si ti misliš o tem, da sem omenil žensko logiko. Sem jo pač že dostikrat srečal... 

Večina ljudi, ki začne vozit na šestotaku s stotimi konji, se nikoli ne nauči res dobro obvladovati motorja. Še več! Večina misli, da vozi motor, v resnici motor vozi njih. Imajo pa večinoma vsi, ki niso šli po stopnicah ogromne težave že s tem, da pridejo na raven, na kateri vsaj približno peljejo, večina pa jih dobro ne obvaduje motorja nikoli....

Da se razred 600 s 100 konji prodaja začetnikom, so krivi predvsem trgovci, saj na nekem YBR250 ni takega zaslužka, kot na neki horneti, diversion, scambleju in podobnih jajcih, primernim za ljudi, ki že nekaj znajo...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Sebulba pravi:

Vem, vem...NC in MT. Sem si oba temeljito pogledal. Skoraj novi motorčki s full opremo za isti budget...Pametno bi bilo ja...samo kaj ko jaz nisem pameten (še)... :)

Ne sekiraj se , vsi smo enkrat začeli in bili prepričani v svoj prav ,sej sem ti že napisal prvi drugi motor Jawa in MZ ki pa sta po teži ,ciklistiki,itd veliko slabša kot Monster ,ampak veliko , da o zavorah sploh ne zgubljam besed , tako da ......

pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

lej, ne morem se strinjati, najprej si dal video, kateri pokaže samo idiota na motorju, popolnoma nič se ne moreš naučiti iz zgornjega posnetka. Tip ga tiši in ovinka ne zvozi, po kaki logiki misliš, da bi ga zvozil če bi mel kako 300ccm mašino? isto bi napalil poln gas in nato maline.

Iz tega se da ugotoviti, da ni bistvo kubatura in moč, pač pa znanje. Le tega se lažje pridobi na manjših kubaturah in manjši moči, ni pa nujno, da si ga na večjih ne moreš pridobiti.

Torej bistvo za začetnika je učenje vožnje, na tečajih, poligonih, s prijateljem ki obvlada in te sproti popravlja. 

Ko smo mi delali izpite ni bilo nobenih poligonov pa varnih voženj itd pa nas je večina živa . Takrat je bila infrastruktura primerna prometu ,danes promet nifrastrukturo šiša za najmanj 3x , kaj se pa dela na infrastrukturi pa vidiš ,ena flika tam ,ena drugje itd ......so pa cestnine ,vinjete itd vse dražje , pa bi še razumel ,če bi imeli čedalje boljše stanje ,pa je ravno obratno .....

Po prilimanih videih lahko pa samo rečem ,da sem že veliko videl na cesti ,sam te pa res niso za na cesto :lol1:in pol je kriv motor .

seveda pa podpiram izobraževanja kot so Boruttova , Vransko itd ......sej špiknem in se nardim norca ,toda to je že prava smer in bi morala biti vključena v izpit !!

skratka a smo kej pomagali soforumašu z mnenji , ki so o dotičnem motorju bolj negativna kot pozitivna ......??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Dr_Jakob pravi:

Suzuki DRZ 400.

Zgolj mnenje da je yamaha xt660x  dost več od mopeda ali mt03,ki je naked kot njemu vseč! Masine bulletproof

Pač kuk sem se vozil z mt03 samo pozitivne reči!Predimenzioniran mopi zato kar zmore...zelo pozitivno me presenetil...za začetnika zakon...pa še vsaj meni zelo lepi...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!