Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred eno uro, Snecer pravi:

Težka vprašanja so, vem. Mogoče bo nadrejeni vedel :)

Ok, pustimo zbadanje, me pa res zanima, kaj si ti misliš o semaforjih, ki nimajo puščice pri zavijanju na levo? misliš, da bo sprememba semaforja kaj pripomogla k preprečevanju takšnih dogodkov?

 

Preveč splošno si zastavil zadevo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

seveda ,da ne , je pa veliko takih , ki avtomatsko okrivijo motorista.....anede....

Še več jih je na tem forumu, ki avtomatsko okrivijo za vse nesreče sveta dedija s klobukom v avtu ali na traktorju. Motoristeki smo povečini nedolžni kot dve uri star dojenček.

 

pred eno uro, DAMI34 pravi:

sam eno vprašanje, če vozim 80 na 60 omejitve, me lahko s stranske skegljajo???? A to hočeš povedati. Četudi je 100km/h je potrebno videti. sicer ne obsojam, vendar vse živo se dela v avtih od founov, do vrtanja po nosu.

In da, tudi pri 60 te spregledajo, preveril sem to na lastni koži.

lahko bi se šli ležeče policaje :ras:

Ja lahko te skeglajo. Tale včerajšnji primer je dokaz. In ti en ku**c koristi poslušat na radiu Eden kako je povzročitelj prometne nesreče obsojen na toliko in toliko uric družbeno koristnega dela kot je bila obsojena lanska povzročiteljica nesreče v kateri je umrla motoristka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem prebral čisto vsega, a vseeno nekaj v "zagovor" voznika rešilca...

...se je meni zgodilo 3-4 leta nazaj.

Jaz z avtom, trzinska obvoznica, omejitev 70 km/h, večer-somrak.. ...peljem proti Domžalam in se spravim zaviti levo proti Piramidi. Zadnjo desetinko sekunde, se mi "zazdi nekaj čudno" kot, da se "slišno ne ujema z vidnim" in v zadnjem trenutku, povsem nagonsko pritisnem zavoro, in obstanem v križišču.

Hip pozneje pade iz nasprotne strani naravnost mimo "frajer" na SS raketi, s kakšnih 150+ km/h - PO ZADNJEM KOLESU.

Jasno, ker je vozil po zadnjem, luči njegovega motorja jaz nisem mogel videti - je bil samo mrak. In je bilo samo srečno naključje ali, če hočete, višja sila, da ga nisem ubil.

Sicer tole na zaloški je bilo sredi sončnega dneva a, če motorist bi "vsaj" vozil po dveh kolesih, bi imel voznik rešilca večjo možnost, da ga mogoče le pravočasno opazi...

Tragedija za vse!

Sožalje svojcem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BRAVO WSurfer!!!!...Predvsem pa predvidevati je potrebno situacije še 5-krat bolj kot v avtomobilu pa ne zato ker bi na motorju veljali drugi cpp predpisi, vendar samo zaradi lastne varnosti in ker je lastna varnost in zdravje na motorju 50-krat bolj ogroženo kot v avtomobilu, kar pomeni, da je verjetnost težjih, najhujših posledic ali celo smrti za motoriste mnogo mnogo večja!

Fantje in dekleta pamet v glavo in previdno! Največja neumnost je umiranje na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, KARMEN1 pravi:

Glede na zadnje objave na njenem fb profilu, mislim, da sta takšen konec (nekega dne) pričakovala :blush:.

Upam, da sta umrla srečna, naj jima bo lepo skupaj, sožalje tistim, ki ju bodo pogrešali.

pričakovati ali ne, sama statistika kaže, da več kot si na cesti večja je možnost, da se kaj zgodi. 

pred 2 urami, nazo13 pravi:

 

 

Ja lahko te skeglajo. Tale včerajšnji primer je dokaz. In ti en ku**c koristi poslušat na radiu Eden kako je povzročitelj prometne nesreče obsojen na toliko in toliko uric družbeno koristnega dela kot je bila obsojena lanska povzročiteljica nesreče v kateri je umrla motoristka.

 

Majo pravico, sem vprašal....skeglajo te lahko vedno :P

Sicer pa se ne gre za obsodbo, ko ta pade itak nč ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Andrejcer pravi:

.bb_motorji_300x225.thumb-500x372.jpg

Ta čas, da jaz trikrat dobro pogledam levo in desno mine 10-12 sekund. Če vzamemo 12 sekund in delimo s tremi pogledi, dobimo da za vsako smer pogleda pretečeta 2 sekundi, oziroma za pogled v eno smer 4 sekunde. Če pogledam prvo na levo, motorist se pa pelje recimo z desne:

- Če se motorist pelje s 50km/h, ga pri prvem pogledu ne vidim, ker je 166.6m oddaljen, pri drugem pogledu kot silhueto svinčnika, saj je 111.1m oddaljen, pri tretjem pa je viden, saj je 55.5m oddaljen. Pri tej hitrosti prevozi motorist v 1 sekundi 14m, v dveh sekundah slabih 30m.

- Če se motorist pelje z 90km/h, ga pri prvem pogledu ne vidim, ker je 300m oddaljen, pri drugem pogledu tudi ne, saj je 200m oddaljen, pri tretjem pa kot silhueto svinčnika, saj je 100m oddaljen. Pri tej hitrosti prevozi motorist v 1 sekundi 25m, v dveh sekundah 50m.

- Če se motorist pelje s 150km/h, ga pri prvem pogledu ni, ker je 500m oddaljen, pri drugem pogledu tudi ne, saj je 333m oddaljen, pri tretjem je oddaljen še 166m in ga ne vidimo. Pri tej hitrosti prevozi motorist v 1 sekundi 41.6m, v dveh sekundah dobrih 80m.

- Če se motorist pelje z 200km/h, ga pri prvem pogledu ni, ker je 666m oddaljen, pri drugem pogledu tudi ne, saj je 444m oddaljen, pa pri tretjem tudi ne, saj je 222m oddaljen. Pri tej hitrosti prevozi motorist v 1 sekundi 55m, v dveh sekundah 110m.

V obzir je traba vzeti, da tečejo sekunde tudi, ko se vozilo iz stranske vključuje v promet in sekunde, ko motorist to opazi. Pri večji hitrosti motorista, je časa in razdalje za varno (uspešno) zaviranje premalo.

Torej, tudi če si previden in 3x pogledaš, sploh ni problem spregledati motorista, ki vozi prehitro.

 

men je ćisto jasno da približevanje z 150km/h in več ne moreš videti. Lahko pa vidiš tistega ki gre 100 ali manj. Sicer me ne zanimajo kalkulacije, iz iskušnje ti povem tole in sicer kako človeški možgani delajo:

pogledaš prvič, ni nikogar, se pripraviš na manever, pogledaš še 1x, motorist ali avto je "statičen", se začneš premikat, v tem trenutku pogledaš tretjič in lej ga zlomka, avto ali motor se pribiližuje. Počiš na zavoro in rešiš situacijo, čeprav si že 1m na voznem pasu. Miljonkrat preverjeno.

Mozak je prasica, mozak nam rad naslika tisto kar si želimo, in v trenutku vključevanja na cesto si želimo, fraj!!!!!

3x gledanje je 100% zelo dobra zadeva, da preprečiš karkoli, pri vključevanju na prednostno ali sekanju prednostne ceste.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami34.

Pri "prehitrem približevanju" je lahko problem tudi "navada" . Ljudje ki se vozijo na določenem odseku se navadijo na neko povprečje (kako daleč mora biti vozilo da še lahko speljejo (sploh pri kakšnih ogledalih)) in ko nekdo bistveno odstopa od tega ima težave. Za nesrečo morata biti dva (pa če je en še tako nedolžen) . Z rezervo lahko popraviš (rešiš) napako drugega (ali obratno) . Ko pa sta dva "na robu" (ali pa nezbrana) ...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, franc pravi:

Dami34.

Pri "prehitrem približevanju" je lahko problem tudi "navada" . Ljudje ki se vozijo na določenem odseku se navadijo na neko povprečje (kako daleč mora biti vozilo da še lahko speljejo (sploh pri kakšnih ogledalih)) in ko nekdo bistveno odstopa od tega ima težave. Za nesrečo morata biti dva (pa če je en še tako nedolžen) . Z rezervo lahko popraviš (rešiš) napako drugega (ali obratno) . Ko pa sta dva "na robu" (ali pa nezbrana) ...

lp

klasika, po Murphiju mora it vse narobe kar je možno, vendar ko vzamem v kontekst črno kroniko, ki jo prebiram cele dneve, ne moram reč da motoristi odstopamo po agresivnosti in objestnosti, čeprav so izjeme, v večini primerov se gre za malomarno (zavestno!!!!) obnašanje, od alkohola, do precenjevanje samega sebe. (v dotičnem primeru žal murphi in seštevek vseh sranj)

Ko berem naslov 85 letnik zbil na prehodu za pešce 80 letnika, je ravno tako precenjevanje samega sebe, kot pa mulc, ki po zadnji piči po mestu.

Kaj hočem povedat, da dajmo vsaj tam, kjer je moč reševati situacije. Kar pomeni zbrano voziti in gledati. To je potrebno non stop tupiti folku v glavo. Ne pa da čvekajo po founi, ne gledajo v ogledala, kričijo in se ubadajo z mulci. V avtu je ratal en tak hobi, da se človek počuti kot doma. In verjemte mi, raje vozim kombi kot avto, mam več ogledal in bolje vidim, v avtu se ne počutim tako dobro, oziroma sem kar nervozen im gledam ogledala, pa še glavo obračam.

V večini primerov ne pišem kot Motorist ampak kot udeleženec v prometu. S tem je slika širša in bolj jasna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, DAMI34 said:

krožišče bi moralo biti

Ne vem no, sem blizu doma, in gre za normalno lepo pregledno križišče.

Po tvoji logiki bi morali vsa križišča spremeniti v krožna, in zgornji bi bil med zadnjimi na vrsti za krožnega.

In sorry vsem, sicer nisem velik na cesti, ampak letos videvam same divjake, tako v avtih, kot na motorjih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, twom pravi:

Ne vem no, sem blizu doma, in gre za normalno lepo pregledno križišče.

Po tvoji logiki bi morali vsa križišča spremeniti v krožna, in zgornji bi bil med zadnjimi na vrsti za krožnega.

In sorry vsem, sicer nisem velik na cesti, ampak letos videvam same divjake, tako v avtih, kot na motorjih...

dve zadevi, kar si že sam omenil, znasntveno dokazano je :D , da so krožišča hitrejša od semaforiziranih križišč, ter hkrati bolj varna saj skozi krožišče enostavno ne moreš prehitro peljati...

To je moje mnenje in ni nujno da je podobno tvojemu in niti ni nujno, da se strinjava.

Poglejva primer, ležeči policaji vsakih 50m pred šolo, a vidiš koga, da tam piči 100 na uro? (karikiram o hitrosti)

Enostavno ne, ker je nemogoče. :D

Z ozirom, da sem velik na cesti imam mnogo raje krožišča kot semaforje, ker je pretočnost je vedno optimalna, pri semaforjih pa se zgodi, da se čaka pri rdeči, prečno nobenega, pešcev prav tako ni.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem, tudi srečo je potrebno imeti povsod. Sem dohiteval pred seboj vozeči avto, ob cesti se je pa vključeval drug avto na cesto. Ko je šel avto mimo njega enostavno zapelje na cesto tik pred mano. Seveda me ni videl, avto je videl, mene zadaj ne, ampak problem je potem, ko dela podzavest. Da preprečim trčenje zavijem na levi pas in to tik pred ovinkom, če bi takrat pripeljal nasproti drug avto bi bilo še huje...(sreča da ni). Pa še enkrat podobno, kot ta nesreča, zavijem levo...v krvi imam, da ne pritiskam rad nenadno na zavore, sem že tudi pod kamion zletel, zaradi nenadnega zaviranja...brez poškodb, pa v enem dnevu trikrat izsiljen. Se ne hvalim, nočem se delati pametnega pri takih stvareh...pravijo, da nesreča nikoli ne počiva. Čim več po pameti, druge ni, pa srečo zraven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, meni Borutt očita objestno vožnjo (pa uporabljam tempomat na mopedu in plačal sem kazen za prehitro vožnjo dalnega leta 2010), baje sem zato izsiljevan, jaz trdim nasprotno, da me izsiljujejo povsod, neglede, kaj vozim in kako vozim. Vedno bolj mam občutek, da se vozi v stilu "jebe se mi" bo že počakal.

ps. včasih mi pa tut mal uide :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh


Zaradi objestneža je morala umret 24- letno dekle, ki je za seboj pustila 5 letnega sinčka. Ubogi otrok, svojci in prijatelji. Škoda je vsakega človeka .... naredil je napako, ki je stala dveh življenj.
Pišejo, da bi naj vozil preko 100km/h !

Našel sem video, kjer ga je ta punca snemala iz avta, kako ga je nažgal po enem tunelu na ljubljanski obvoznici , dejansko oblečen v kavbojke in teniske. Registracije ni videt, razen, če jo je imel narejeno tako, da jo je lahko "skril".

Tudi na tem posnetki, ki se je sam snemal se vidi, da ravno počasi ni vozil. Tudi opreme ni uporabljal (na posnetku nima rokavic) .

(Vir: Slovenske novice) : K L I K N I
 

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

zanimivo, meni Borutt očita objestno vožnjo (pa uporabljam tempomat na mopedu in plačal sem kazen za prehitro vožnjo dalnega leta 2010), baje sem zato izsiljevan, jaz trdim nasprotno, da me izsiljujejo povsod, neglede, kaj vozim in kako vozim. Vedno bolj mam občutek, da se vozi v stilu "jebe se mi" bo že počakal.

ps. včasih mi pa tut mal uide :P

 

Po objavljenih videih iz Jadranke bi tudi jaz rekel, da niste vozili po predpisih :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokojni se je verjetno postavljal pred žensko, sploh če je bila zadnja kola in podobne GTA scene.

Varljivo domače okolje, objesten stil vožnje, cestak, dejansko idealne okoliščine za tragedijo.

Kaj pa je ženski dogajalo, da je sedla na motor objestneža, se je pa tudi za vprašat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DL650 pravi:


Zaradi objestneža je morala umret 24- letno dekle, ki je za seboj pustila 5 letnega sinčka. Ubogi otrok, svojci in prijatelji. Škoda je vsakega človeka .... naredil je napako, ki je stala dveh življenj.
Pišejo, da bi naj vozil preko 100km/h !

Našel sem video, kjer ga je ta punca snemala iz avta, kako ga je nažgal po enem tunelu na ljubljanski obvoznici , dejansko oblečen v kavbojke in teniske. Registracije ni videt, razen, če jo je imel narejeno tako, da jo je lahko "skril".

Tudi na tem posnetki, ki se je sam snemal se vidi, da ravno počasi ni vozil. Tudi opreme ni uporabljal (na posnetku nima rokavic) .

(Vir: Slovenske novice) : K L I K N I
 

Sama je izbrala voznjo z njim. Vedela kaksen je pa se je vseeno vsedla zadaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, dr.looney pravi:

Sama je izbrala voznjo z njim. Vedela kaksen je pa se je vseeno vsedla zadaj.

Res je!

promet_tudi_za_hitrimi.jpg

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z vsem napisanim, imam pa eno drugo vprašanje. Zanima me koliko izmed vas se čez dan vozi na motorju z dolgo lučjo? Ste imeli zaradi tega kdaj probleme s policaji? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ELO, se strinjam. Eno je, ko si kriv za nesrečo v nekih "normalnih" okoliščinah, ne pa ko ti nekdo prleti ko metek s strani! Me zanima, če za preminulega odredijo odvzem krvi na patologiji, za pregled prisotnosti alkota v krvi? Bi bil zanimiv ta podatek.

Ampak, zdaj je že kaj je.

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mnenja da bi bilo zelo malo nesreč s smrtnim izidom med motoristi, če bi vsaj približno vozili po omejitvah.

Spregledajo te prav tako lahko, samo je razlika če imaš 50 kmh višjo hitrost v trenutku trka, pa pustmo verjetnost da te spregledajo.

Dami, če bi bil 40 kmh hitrejši, bi še tacal zemljo?

Sem že napisal enkrat, razlika med 65 in 60 je 32 kmh. Z 32 kmh na uri se zabiješ v oviro če se pelješ s 65, če se pelješ 69 se pred iviro ustaviš.

Razlika med 70 in 100 je še bolj drastična, od točke začetka zaviranja do ustavitve iz 70 rabim 18 metrov, iz 100 do ustavitve pa 35 (17 več), kar pomeni da se z začetno hitrostjo 100 kmh mimo mesta ustavitve s 70 peljem še vedno 79 kmh na uro.

Če pa upoštevamo še reakcijski čas pri 100-tki, dejansko mimo mesta ustavitve s 70 komaj začneš zavirat s 100-tko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, JamesTheMan pravi:

Se strinjam z vsem napisanim, imam pa eno drugo vprašanje. Zanima me koliko izmed vas se čez dan vozi na motorju z dolgo lučjo? Ste imeli zaradi tega kdaj probleme s policaji? 

tudi z meglenkami vozijo... Še prej te bo koknil, ker ga boš oslepil in ne bo mogel oceniti brzine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snecer said:

tudi z meglenkami vozijo... Še prej te bo koknil, ker ga boš oslepil in ne bo mogel oceniti brzine

se strinjam!

tole z dolgo lučjo je hudo nabrušen dvorezen meč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!