LRR Objavljeno Junij 23, 2009 Deli Objavljeno Junij 23, 2009 Meni se zdi da ga je sosed kupil. Sem ga videl zadnjič parkiranega pred bajto, tako da bo treba it malo pogledat to zadevo. Najbolj mi pa pokvari cel motor sprednja maska od hornet 600, porazno, lahko bi se kaj svojega spomnili Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno November 9, 2009 Avtor Deli Objavljeno November 9, 2009 No, pa je tukaj tudi 1198 S / R... special edition za 2010... "corse" http://www.motosvet.com/novosti-2010-1198-se-in-monster.html Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno November 9, 2009 Deli Objavljeno November 9, 2009 A to bo v letu 2010 prvič streetfighter in naked motor v oklepih Lep pa je :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sovjet Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Huh po 100km dolgi vožnji na mojem SF S. Sicer sem namesto originalnega dal tale karbonski del, vendar tega res nisem pričakoval... To je na izpušni cevi. Kaj naj naredim, da se mi pri novem ne ponovi ista zgodba ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Huh po 100km dolgi vožnji na mojem SF S. Sicer sem namesto originalnega dal tale karbonski del, vendar tega res nisem pričakoval... To je na izpušni cevi. Kaj naj naredim, da se mi pri novem ne ponovi ista zgodba ? Mogoče nalimat alufolijo, taka kot je nad izpuhi ali pa namestit original. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sovjet Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Ta krabonski del ima alu folijo na zadnji strani, zgleda kot da je najbolj poškodovan zaradi toplote okoli vijaka... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Ta krabonski del ima alu folijo na zadnji strani, zgleda kot da je najbolj poškodovan zaradi toplote okoli vijaka... Pol pa izolirat vijak,da ne bo toplote prenašal na karbon, čerpav dvomim, da bo uspeh. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Bi prej reku da je karbonski del "slab" Tega pač ne bi smelo biti.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BIZIXXX Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Prvo tole zaščito je vprašanje če ima smisel montirat tja. Direkt iz glave ven, na cca 10 cetimetru izpušnega kolena, temperatura je tam vsaj 700-800 stopinj.Ni je zaščite ki bo to prenesla. Recimo Akrapovič te zaščite tja ni dal, na svoj kompleten Evolution izpuh. Jo pa ima cca 25 cm stran od glave, kjer nima spodaj nobene Alu zaščite, razen tesnilne podložke, pa je še zmeraj kot nova. Cupo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
monsterogi Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Točno.Nazaj ga nes tistmu k ti ga je prodal! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sovjet Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Eh u smeti ga bom vrgu ne bom zdej nekej komplicirou za tisto malenkost ampak BIZIxxx men je tut na tistem delu k mas ti akrapovic okol enga vijaka porumenel karbon Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BIZIXXX Objavljeno Maj 24, 2010 Deli Objavljeno Maj 24, 2010 Pol so pa zaščite za en klinac narejene. Ne rečem una na izhodu iz glave, tam bo težko kakšna zdržala, ta tukaj ki služi kot zaščita noge, pa more zdržat. Razem če ni direktno naslonjena na izpuh. Cupo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
orcus Objavljeno Maj 25, 2010 Deli Objavljeno Maj 25, 2010 Huh po 100km dolgi vožnji na mojem SF S. Sicer sem namesto originalnega dal tale karbonski del, vendar tega res nisem pričakoval... To je na izpušni cevi. Kaj naj naredim, da se mi pri novem ne ponovi ista zgodba ? porumenelo je zelo verjetno zaradi poliesterskega gelcoat-a, morda je celo cel izdelek narejen iz poliestra pri kvalitetni epoxidni smoli se to zelo verketno ne bi zgodilo poglej tudi če sta slučajno vijaka predolga in se dotikata cevi, namreč tista "uhica" na katero je to privijačeno naj bi odvajala dovolj toplote Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OrangePower Objavljeno Januar 10, 2011 Deli Objavljeno Januar 10, 2011 Mene pa zanima, če je že kdo peljal boljšo polovico na tem lepotcu in kaj je povedala? Ne gre se za neka potovanja ampak dnevne turce tja do max 500km dnevno... vem da ta motor ni za dvoje ampak vse se da če si potrpežljiv. Na KTM SMC 625 sva se oba vozila in to kar nekaj turc po 600km dnevno, pa še uživala sva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jakabmwdrei Objavljeno Januar 14, 2011 Deli Objavljeno Januar 14, 2011 Mene pa zanima, če je že kdo peljal boljšo polovico na tem lepotcu in kaj je povedala? Ne gre se za neka potovanja ampak dnevne turce tja do max 500km dnevno... vem da ta motor ni za dvoje ampak vse se da če si potrpežljiv. Na KTM SMC 625 sva se oba vozila in to kar nekaj turc po 600km dnevno, pa še uživala sva. Od teh k jih poznam in k ga imajo, nevem če jo je kdo že peljal, mogoče je Sovjet kero zapeljal, vprašga....drugače pa če se je peljala že s kakim cestkom, tudi na SFju ne bo problem....se je za bat bolj to če ti ga dobi v roke, potem se boš mogu ti zadej vozit BIZIXXX 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domina Objavljeno Februar 6, 2013 Deli Objavljeno Februar 6, 2013 je tukaj kdo, ki ga ima? rabim par info iz prve roke hilton 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se