Sign in to follow this  
Followers 0
johan

Suzuki SV 1000 S/N

672 posts in this topic

Še ne.Bil pa je motor omenjen v temi suzuki gsxr 1000 2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prav rad bi videl krivuljo moči tegale lepotca. Po mojem da bandita skozi cel nivo obratov v koš. (V2) Aja pa še to, meni je naked bolj všeč, pa kaki glasni rori bi gor pasal..... joj joj kako bi ga imel....

Lp, Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aja pa še to, a veste, da je tudi manjši SV650 nov. Bojda ima ajnšpric. Moč, navor, poraba?

Lp, Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noise, hvala za lepe slikce, skoraj so mi solze v oči prišle... Kakšne nore barve!!! Le na zadnjih dveh je Hayabusa in ne SV... :wink:

A si morda izvedel za ceno? Pa za koliko KM so se odločili? A imaš prospekt? A se da gor usest? Danes grem namreč na sejem, pa me firbec matra 100/h - kar ne morem dočakat... :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aja pa še to, a veste, da je tudi manjši SV650 nov. Bojda ima ajnšpric. Moč, navor, poraba?

Lp, Onim

Hja, v zadnjem Motorradu pri predstavitvah novih modelov je pisalo, da ima novi SV 650 isto KM (71) kot stari, če pa je vbrizgavanje kaj povečalo navor pa ni pisalo - to bo razčiščeno najbrž šele v prvih testih, ko bodo vsi novi modeli izmerjeni, stehtani... :lol:

Je pa novi SV 650 zelo podoben SV 1000, najhitreje ga ločimo po tem, da ima samo en izpuh in da S model nima špice pod motorjem tako kot 1000ka. Poleg tega tudi nima hidravlične sklopke ampak zajlo in zadaj ima "navadno" vilico in ne iz alu profila, pa zadnja guma je 160 (pri 1000ki 180). Vse ostalo (okvir, oblika, instrumenti...) je enako ali zelo podobno. Aja, pa vzmetenje je malo cenejša varianta tistega na 1000ki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolj ko ga gledam bolj se mi dopade.Barva mora bit modra seveda. :lol: Komaj čakam na nedeljo ,da ga vidim v živo.A kdo kupi bandita 1200s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam občutek, da prehod s štirih na dva cilindra vendarle ni tako problematičen, kot ste mi nekateri dajali vedeti v preteklosti... :wink: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj pa armaturna plošča(števec)?

Ni najbolj posrečena(moje mnenje). :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam občutek, da prehod s štirih na dva cilindra vendarle ni tako problematičen, kot ste mi nekateri dajali vedeti v preteklosti... :wink: 8)

Sploh ni problema,če gre za SUZUKI. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
A si morda izvedel za ceno? Pa za koliko KM so se odločili? A imaš prospekt? A se da gor usest? Danes grem namreč na sejem, pa me firbec matra 100/h - kar ne morem dočakat... :oops:

Cena, mislim da, še ni določena. Prospekt: da, gor usest: mislim da ne, novinarji smo se lahko, samo so popoldne že prestavili zadevo "za ograjo". KM: Če verjameš ali ne, vsi Suzukijevi motocikli so v press-releasu BREZ tega podatka!??!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam občutek, da prehod s štirih na dva cilindra vendarle ni tako problematičen, kot ste mi nekateri dajali vedeti v preteklosti... :wink: 8)

Hja, meni se pri japonskem motorju tak prehod ne zdi posebej problematičen, čeprav bi osebno v SV 1000 S bistveno raje videl (umirjen) motor GSX-R 1000, s kakšnimi 125 ali 130 KM. To bi bil pa res absolutno sanjski motor!!! Ampak če ga (še) ni, ga pač (še) ni. Do takrat ko bo, bo pa tudi tale SV prav lepo zapolnil luknjo v Suzukijevem sport-touring programu... in s kupčkom sreče (hja, pravzaprav denarja) tudi v moji garaži!!! :oops: :oops: :oops:

PS Se pa že vnaprej veselim kometarjev Ducatistov ob (bodočem) prehodu iz dveh na štiri valje... :wink: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cena, mislim da, še ni določena. Prospekt: da, gor usest: mislim da ne, novinarji smo se lahko, samo so popoldne že prestavili zadevo "za ograjo". KM: Če verjameš ali ne, vsi Suzukijevi motocikli so v press-releasu BREZ tega podatka!??!?!

Hja, letos so pa res skrivnostni, teli Suzukijevci... :lol: 8) No, še 16 ur in 42 minut, pa bom tudi jest tam "v živo"... Ampak škoda, če se res ne bo dalo usest na SVja... :cry:

Hvala za vse podatke in slikce!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaj pa armaturna plošča(števec)?

Ni najbolj posrečena(moje mnenje). :cry:

Meni je na sliki prav všeč - kako bo v živo, napišem v soboto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS Se pa že vnaprej veselim kometarjev Ducatistov ob (bodočem) prehodu iz dveh na štiri valje... :wink: 8)

Najbrž si mislil ravno obratno, pa se ti je takole zapisalo :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imela 650s,čeprav mi je bil nagec bolj ušeč,ta ta nov je pa tud kar fletkan,čeprav mi grušt deluje nekam čudno,seveda pa je treba zadevo videti v živo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • stuhec
      Kaj bomo iz tega naredli
    • kitekatus
      Še kar nabijate in moralizirate v tej temi,a ste vi nepismeni,al ne vem kaj je narobe z vami!?
      Baje,da obstaja tema CESTNO ČRNO SIVO NABIJANJE IN MORALIZIRANJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • gtgs
      24. dan ponedeljek, 3. 8. 2015 ARALSK – AKTOBE Zjutraj bi odrinila bolj zgodaj, a gospa še preračunava in čakava na zajtrk. Poslala je po jajca, pa človeka ni nazaj! Praviva, da ni problema, da je zajtrk lahko tudi brez jajc! Čaj, kruh in sir, ni problema. A potem dobiva še marsikaj (Miro ugotavlja, da nama je zaračunala še tisto, česar Poljaki niso pojedli za večerjo, midva pa ne za zajtrk, čeprav je bilo na mizi!). Plačava (čeprav ni poceni) in se posloviva. V Aralsku tankava in napolniva vse rezervne posode. Menda naslednjih 400 km ni bencinske črpalke. Voziva se po stepi in gledava, kje je bilo nekoč Aralsko jezero. Kamel pa to ne zanima. Nenapovedano prečkajo cestišče in prav nič se jim ne mudi. Imajo specifičen vonj (smrdijo!). V času Sovjetske zveze je zaradi intenzivnega kmetijstva (pridelava bombaža in žita - predvsem v sosednjem Uzbekistanu) prišlo do izčrpavanja vodnih zalog. Posledice so danes katastrofalne - suho Aralsko jezero in nekatere na pol posušene reke. In zaradi pretirane uporabe umetnih gnojil tudi zastrupljena zemlja, zaradi vročine in vetra pa potem v zraku strupen prah... Cesta, nebo, stepa in vročina. In nič drugega. Na srečo je tu pred kratkim zgrajena nova asfaltirana cesta. Tako imava iz Aralska približno 340 km nove ceste, ki je nisva pričakovala. Kljub temu naju je strah, da bo šlo z bencinom na tesno. Po prevoženih 200 km se začne poraba čudno povečevati. Ali je morda kriv slab bencin, morda vročina, ali pa se naju je motor naveličal?! Potem pa sledi 60 km slabe ceste in črpalke še vedno ni. Pravzaprav ni ničesar. Kasneje se ustaviva v edini senci, ki je; žal je to s smetmi nastlana avtobusna čakalnica. Spijeva svojo dozo vode. Kdo in kdaj tu koga ali kaj čaka, mi ni jasno. Kamor pogledam, ni nič razen peska in redkih šopov trave. Natočiva zadnjo rezervo bencina (dobro, da jo imava!) in med vožnjo debelo gledava, da bi le ugledala kaj črpalki podobnega. Črpalka!  A sledi razočaranje. Stavba je zapuščena. Miro razvije teorijo, da je bila gotovo izropana, potem pa so jo obiskali še vandali. Nič od črpalke! V rezervoarju pa bencina le še za vzorec. Na srečo so se poleg naju ustavili neki ljudje (avtomobilisti!) in naju razveselili z novico, da je nova črpalka le 6 km naprej. Zahvaljevala sva se jim, a malo naju je vseeno skrbelo, saj so razdalje v teh krajih zelo relativna zadeva. In občutek domačinov za razdalje je še bolj relativna zadeva. Kaj pa, če so ti kilometri v resnici daljši kot pri nas?! Na srečo je bilo teh 6 km dolgih samo 12 km in sva pridrsala do bencina. V rezervoarju pa je bil samo še prah iz Kizilorde (Mirotova izjava). Prva črpalka sredi stepe je po prevoženih štiristo kilometrih pravo zatočišče. Bencin, voda, kava!!! In sladoled. Čepiva v majhni senci in uživava dobrote civilizacije. Poleg parkira avto in pomaham otrokom. Navdušenje! Pristopi voznik, pozdravi in vpraša, če bi si naju otroci lahko ogledali, ker še niso videli tujcev in ne motoristov v živo. (Verjetno izgledava kot dve utrujeni opici v živalskem vrtu!) Pogovarjamo se s kazahstansko družino - tri deklice, oče in njegov stari oče, ki obsedi v avtu. Predvsem otroke zanima, od kod sva in kako je pri nas. Očeta vprašam, če jim lahko dam bombone. Dovoli. Povem, da sva jih dobila v Rusiji od Sibrca in jih imava še vedno nekaj s sabo. Starejša deklica govori rusko in je zelo zvedava. Oče vpraša, če se lahko fotografirajo z nami. Poziramo. Zmotijo pa nas štirje vsiljivi mladci, ki so zelo glasni. Podajajo si steklenico in so že močno iz ravnotežja. (Po domače rečeno - zatežijo.) Nočeva se zapletati, seveda se pozdraviva tudi z njimi, a postajajo vsiljivi, situacija postaja mučna, zato se hitro odločiva za odhod. Sogovornikom je zelo nerodno zaradi tega. (Alkohol!) Tudi nama je žal, a v takih primerih jo je najbolje popihati. Najstarejši družinski član, ki ga imajo s sabo, nama še posebej zaželi, naj naju na poti varuje bog. Zahvaliva se. Potem pogleda še v nebo in pove, da je Alah nad nami. In Alah! Hvala, hvala. Midva žal nisva fotografirala, ker se je situacija hitro spremenila. Mogoče pa kazahstanske deklice kdaj pogledajo fotografije in zemljevid. Se spomnijo dveh čudnih tujcev ali sibirskih bombonov?!   Voziva po ravni cesti. Levo in desno je najprej samo pesek, potem tudi šopi trave, kasneje tudi prazna polja. Ponekod so požgali strnišča in podoba pokrajine je še grozljivejša. Ob reki Or je nekaj več življenja. Podeželje je revno. Predmestje! Mesto! Končno Aktobe! (Pred štirimi leti je bil tu prvi teroristični samomorilski bombni napad islamistov in bile so smrtne žrtve. Danes je na videz vse mirno.) Mesto ima tri mošeje, dve pravoslavni cerkvi in tudi katoliško cerkev. Regija je bogata z nafto. Zaradi razvoja naftne industrije se je sem preselilo veliko ljudi s podeželja. V centru dobiva normalen hotel za sprejemljivo ceno. Ko na ulici sprašujeva mimoidoče, nama pomaga prijazen, mlad fant. Hvala.   Imava varovano parkirišče (stajanka - z žičnato ograjo in oboroženim varnostnikom) ter sobo z veliko kopalnico. A posebno obvestilo pravi, da je treba za toplo vodo poklicati uslužbenca. Mogoče nisem prav razumela, to navodilo se mi zdi zelo čudno. A teče samo mrzla voda. Grem v recepcijo in vljudno vprašam. Res je tako, prišla bo gospa, ki bo to uredila. Čez par minut potrka in pred vrati stoji čudovita mlada ženska. Gre v kopalnico in priklopi toplo vodo. Odide. Miro na glas izraža svoje misli, da bi ta lepotica lahko priklapljala marsikaj, da jo je škoda za toplo vodo… »Seveda«, pravim, »vse, razen smrdečih motoristov!« In gre pod tuš. Greva na sprehod po mestu in zavijeva na gostilniški vrt, kjer naročiva klasiko. Nihče pa naju ne opozori, da so ražnjiči na komad tu zelo veliki. Skrivoma nahraniva še simpatičnega psa. Naj ima živalca vsaj nekaj od turizma! Za sosednjo mizo sedijo štiri mladenke. Ne vem, ali so imele že podlago ali pa tako slabo prenašajo alkohol. Saj so vendar popile samo vsaka po eno pivo! Še Miro se na hitro odloči, da je bolje, da greva. Očitno se počuti ogroženega. Noč je mirna.    
    • pik1
      . ... klevete ...  ... in "prazno nabijanje" 
    • pik1
      . ... sem bral ... da se baje pregrevajo če se dva vozita ... z velik prtljage ... 
  • Zadnje aktivne teme na forumu