Sign in to follow this  
Followers 0
johan

Suzuki SV 1000 S/N

672 posts in this topic

Kaj si mislite o tem novem stroju?SUPERCA....

Share this post


Link to post
Share on other sites

emm... a ni že bla ena tema nekje?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Še ne.Bil pa je motor omenjen v temi suzuki gsxr 1000 2003

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prav lep motor, ni mu kej očitat nadgradnje iz 600ccm :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prav rad bi videl krivuljo moči tegale lepotca. Po mojem da bandita skozi cel nivo obratov v koš. (V2) Aja pa še to, meni je naked bolj všeč, pa kaki glasni rori bi gor pasal..... joj joj kako bi ga imel....

Lp, Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aja pa še to, a veste, da je tudi manjši SV650 nov. Bojda ima ajnšpric. Moč, navor, poraba?

Lp, Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noise, hvala za lepe slikce, skoraj so mi solze v oči prišle... Kakšne nore barve!!! Le na zadnjih dveh je Hayabusa in ne SV... :wink:

A si morda izvedel za ceno? Pa za koliko KM so se odločili? A imaš prospekt? A se da gor usest? Danes grem namreč na sejem, pa me firbec matra 100/h - kar ne morem dočakat... :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aja pa še to, a veste, da je tudi manjši SV650 nov. Bojda ima ajnšpric. Moč, navor, poraba?

Lp, Onim

Hja, v zadnjem Motorradu pri predstavitvah novih modelov je pisalo, da ima novi SV 650 isto KM (71) kot stari, če pa je vbrizgavanje kaj povečalo navor pa ni pisalo - to bo razčiščeno najbrž šele v prvih testih, ko bodo vsi novi modeli izmerjeni, stehtani... :lol:

Je pa novi SV 650 zelo podoben SV 1000, najhitreje ga ločimo po tem, da ima samo en izpuh in da S model nima špice pod motorjem tako kot 1000ka. Poleg tega tudi nima hidravlične sklopke ampak zajlo in zadaj ima "navadno" vilico in ne iz alu profila, pa zadnja guma je 160 (pri 1000ki 180). Vse ostalo (okvir, oblika, instrumenti...) je enako ali zelo podobno. Aja, pa vzmetenje je malo cenejša varianta tistega na 1000ki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolj ko ga gledam bolj se mi dopade.Barva mora bit modra seveda. :lol: Komaj čakam na nedeljo ,da ga vidim v živo.A kdo kupi bandita 1200s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam občutek, da prehod s štirih na dva cilindra vendarle ni tako problematičen, kot ste mi nekateri dajali vedeti v preteklosti... :wink: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj pa armaturna plošča(števec)?

Ni najbolj posrečena(moje mnenje). :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam občutek, da prehod s štirih na dva cilindra vendarle ni tako problematičen, kot ste mi nekateri dajali vedeti v preteklosti... :wink: 8)

Sploh ni problema,če gre za SUZUKI. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
A si morda izvedel za ceno? Pa za koliko KM so se odločili? A imaš prospekt? A se da gor usest? Danes grem namreč na sejem, pa me firbec matra 100/h - kar ne morem dočakat... :oops:

Cena, mislim da, še ni določena. Prospekt: da, gor usest: mislim da ne, novinarji smo se lahko, samo so popoldne že prestavili zadevo "za ograjo". KM: Če verjameš ali ne, vsi Suzukijevi motocikli so v press-releasu BREZ tega podatka!??!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam občutek, da prehod s štirih na dva cilindra vendarle ni tako problematičen, kot ste mi nekateri dajali vedeti v preteklosti... :wink: 8)

Hja, meni se pri japonskem motorju tak prehod ne zdi posebej problematičen, čeprav bi osebno v SV 1000 S bistveno raje videl (umirjen) motor GSX-R 1000, s kakšnimi 125 ali 130 KM. To bi bil pa res absolutno sanjski motor!!! Ampak če ga (še) ni, ga pač (še) ni. Do takrat ko bo, bo pa tudi tale SV prav lepo zapolnil luknjo v Suzukijevem sport-touring programu... in s kupčkom sreče (hja, pravzaprav denarja) tudi v moji garaži!!! :oops: :oops: :oops:

PS Se pa že vnaprej veselim kometarjev Ducatistov ob (bodočem) prehodu iz dveh na štiri valje... :wink: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cena, mislim da, še ni določena. Prospekt: da, gor usest: mislim da ne, novinarji smo se lahko, samo so popoldne že prestavili zadevo "za ograjo". KM: Če verjameš ali ne, vsi Suzukijevi motocikli so v press-releasu BREZ tega podatka!??!?!

Hja, letos so pa res skrivnostni, teli Suzukijevci... :lol: 8) No, še 16 ur in 42 minut, pa bom tudi jest tam "v živo"... Ampak škoda, če se res ne bo dalo usest na SVja... :cry:

Hvala za vse podatke in slikce!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaj pa armaturna plošča(števec)?

Ni najbolj posrečena(moje mnenje). :cry:

Meni je na sliki prav všeč - kako bo v živo, napišem v soboto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS Se pa že vnaprej veselim kometarjev Ducatistov ob (bodočem) prehodu iz dveh na štiri valje... :wink: 8)

Najbrž si mislil ravno obratno, pa se ti je takole zapisalo :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imela 650s,čeprav mi je bil nagec bolj ušeč,ta ta nov je pa tud kar fletkan,čeprav mi grušt deluje nekam čudno,seveda pa je treba zadevo videti v živo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Rogerg
      Črni Kal
      Bo treba na ridah kufe zacet kuhat da bo konkurenca, ce bi bli se burgerji bi poleti fajn laufal pomoje
    • symdriver
      Nolan, X-Lite čelade
      Ja saj, to še bom sprobal. Vidno polje bo mi manjkalo  definitivno, ker sem na mp3 ju uporabljal N44. In morem rečt najboljša čelada kar se tiče vidnega polja.
    • NoGe
      Aprilia RSV Mille
      Če utripa EFI je najbrž nekaj narobe z vbrizgom goriva ozirma vžigom.
      Odmontiraj sedež in desno bočno plastiko (ta malo pri sedežu). Tam sta 2 kabla. Jih povežeš, daš kontakt in zaženeš motor. Na ekranu se pojavi napis DIAG s številko napake. To ti pove kje vidi računalnik napako. Lahko da je samo kakšen stik. Kakorkoli se boš lahko vsaj vsmeril na določen del... V prvi priponki je lokacija žic za povezat v DIAG mode, druga priponka pa je seznam in kode napak. Na žalost je v Italijanščini, google pomaga če ne gre pa vprašaj... Italian_06.pdf Italian_062.pdf
    • Dark
      Airbag - obleka
      Alpinestarsov motoristični Airbag: Alpinestars Tech-Air  Street Airbag System http://www.alpinestars.com/tech-air
    • Kmet2
  • Zadnje aktivne teme na forumu