Skoči na vsebino

BMW F 800 R


sesir

Priporočene objave

ABS ni ok,ko se recimo pelješ trdno za ritjo ali pa ko se pelješ recimo 40km/h in bi se rad ustavil,ker enostavno ročka gre not motor pa naprej...težje se je kontrolirano ustavljat.Jebiga sem pač navajen vozit kot vem in znam!

Objektivno mnenje :lol1: sploh od nekoga,ki je plačan,da neki hvali...

Kolk časa se pa vozi človek po dežju?Sploh pa mislim,da smo bolj kot ne vsi zelo previdni po dežju in nam velik večji užitek predstavlja vožnja po suhem!In kaj pol po tvojem naj kupim motor,ki bo boljši v dežu :unsure:

....

No, počasi že napredujemo, imamo že nakaj več informacij o motorju, katerega tema naj bi bila. Zato pa imamo teme, da človek pod temo najde čimveč informacij, vključno s specifikacijami. Sory, če nekdo, ki ne pozna tega motorja prebere tvoj post misli, da je abs tega motorja zanič. V bistvu pa sistem deluje zelo solidno in zelo v pomoč manj izkušenim voznikom. Nimam nič proti, če napišeš svoje občutke o tem motorju, imam pa zelo proti, če napišeš dvoumno, in mešaš jabolke in hruške. Če tebi ni všeč abs sistem nasploh je to tvoja stvar, in se tega motorja čisto nič ne tiče. Glede vožnje po mokrem, se popolnoma strinjam s tabo! Tudi jaz rad vozim po suhem, in če je dež pustim motor doma! Ali ta opcija je na voljo le če si coffe-rider, torej se z motorjem furaš na kavo in domou. Če pa greš recimo na 3 tedensko potovanje in glej ga zlomka, vmes 1 teden dežuje, pač nimaš izbire. Takrat pa ti abs pride še kako prav, ko po 6 urah po mokrem, ko si utrujen, ko ti pade koncentracija in te nakaj preseneti...kaj praviš? spet sem :topic: . se opravičujem.

Kakšne teste ti prebiraš ne vem, jst nemških ne berem ker jih ne razumem, berem pa večinoma italjanske, in so zelo strokovno napisani. Konkretno za ta model so kot pomankljivost napisali, da ima "slabo hidraulično zaviranje zadnjega amortizerja" , kot plus pa "preprostost vožnje, navor, nizka poraba, razmerje kvaliteta/cena" (vir "moto.it")

Meni osebno, se zdi f800 serija izjemna. Sam sem odločno proti smernici velikanom, ki razvijajo agregate z vedno večjo prostornino. Vklučno z bmwjem, da ne bo pomote, naprimer s k1300. Imam občutek, kot da jim že primanjkuje idej, s katerimi bi prepričali kupce, naj se odločijo za nov model, in se poslužujejo zajlažji tehniki...kar je velikost in moč! F800 se mi zdi zelo uravnotežen motor, ima 87 konjev kar mu zadošča da gre preko 200km/h, in ima zelo uporaben velik navor, torej večje pospeške. Navidezno se zdi, kot da je (če ostanem pri bmwju) k1300 ne vem kako boljši in hitrejši. Če pogledamo v realnost, mu v prometu dodatnih 80 konjev ne pomagajo čisto nič. Ravno nasprotno, s svojo večjo maso postane manj okreten. Največja prednost pa je po mojem mnenju zelo nizka poraba, torej cenejša vožnja. Sej verjamem, ljubitelji motorizma pravijo da je to tazadnja skrb! Popolnoma se strinjam s tem, ko gre za dušo pač to ni ovira. Ampak če motor ni nič prikrajšan, in ima obenem 20% nižjo porabo, zakaj bi se ga branil? Meni je alternativa mojemu F800S sedaj edino še F800R :) , kot sam praviš, zaradi večjega užitka. Morda...če se bom kdaj S-a naveličal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je z benzom al brez? :naughty:

Important contributions to the outstanding dynamics of the new F 800 R are also made by the low dry weight of approx. 182 kg or approx. 204 kg fully fuelled and the chassis with double-sided rear-wheel swing-arm which is especially adapted to the requirements of a sporty naked bike

:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa greš recimo na 3 tedensko potovanje in glej ga zlomka, vmes 1 teden dežuje, pač nimaš izbire. Takrat pa ti abs pride še kako prav, ko po 6 urah po mokrem, ko si utrujen, ko ti pade koncentracija in te nakaj preseneti...kaj praviš?

F800 se mi zdi zelo uravnotežen motor, ima 87 konjev kar mu zadošča da gre preko 200km/h, in ima zelo uporaben velik navor, torej večje pospeške. Navidezno se zdi, kot da je (če ostanem pri bmwju) k1300 ne vem kako boljši in hitrejši. Če pogledamo v realnost, mu v prometu dodatnih 80 konjev ne pomagajo čisto nič. Ravno nasprotno, s svojo večjo maso postane manj okreten.Ampak če motor ni nič prikrajšan, in ima obenem 20% nižjo porabo, zakaj bi se ga branil?

V takšnm primeru pač prešaltaš na gurmanske in posteljne užitke :whistle:

:grim

Načeloma imam vedno raje močnejše motorje!Vendar,če bi moral izbirati zase med k1300r in F800r bi sigurno vzel 800.Mogoče bi res lahko imel vsaj 20 konjev več.Vendar je za razliko od 1300 veliko bolj okreten in prijazen uporabniku.Po menjavi zobnikov po moje zelo uporabna zadeva za po cesti!Zdaj,ko sem ga peljal še z akrapotom me je še bolj...mogoče čez par let kot drugi motor :whistle: ker je res igračka in se mi zdi nekaj drugega kot ostali bmw!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prebral v motoradu, da je narejen na osnovi 4-cilindrične nove mašine od MBW-eja K1300 tako, da so dobesedno motor prepolovili in uporabili vso tehnologijo od nove K-a mašine.Tudi na levem pokrovu mašine piše BMW in ima suh karter kot vsi novi K-aji.Je pa možno, da še vedno določene sklope ali celo sestavljajo motor pri Rotaxu.

Ps:pa saj sploh ni važno ampak me moti, ko nekdo tako pljuje po BMW-ejih, pa neglede po kateremu tipu, po drugi strani, pa se hvali koliko jih je že sprobal in sTROKOVNO ocenil, čeprav že v naprej ve, da ni in nikoli nebo pripravljen kupiti to znamko, vsi pa vemo zakaj!!!!

Verjetno, ko si gre šešir kupit uro, kupi 10 Darvilc namesto eno Omego. :headbang:

A ni te pa motil ko si ti pluval čez Rotax-a na pamet :). Zdaj ko pa zvedu, da je še nekdo drugi poleg allmighty BMW-a zravenje pa vseen. Ah ja zmer ista zgodba pri fanatičnih privržencih :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je pa res nasmejal :whistle: s tem mal podhranjenim mopijem saj ima samo 1/2 mašine(na tej osnovi je tudi narejena) od novega K-aja 1300, pa še trdi da ima Rotaxovo :headbang: mašino!Bo treba še kaj prebrat ne se samo malo zapeljat. :hmm:

Popolnoma enako so napisali v novem motopuls!Tak,da si ti kdaj kaj preberi!Aja testa še ni bilo in si samo po svojem mnenju pametoval :whistle:

Sploh mi ni jasno, kaj bi s temi posti rad dosegu. Popolnoma si zgrešil ime teme. Bolj bi ustrezalo ime "Sesirjeve muhe" :grim

OK, tebi se zdi abs sranje. Kateri ABS? ABS na splošno al konkretno na tem motorju? Delovanje pri zelo nizkih hitrosti...Kaj za vraga naj bi to pomenlo?!? Kr neki nakladaš, po mojem skromnem mnenju. Preberi si kdaj kak italjanski opis motorja, ko ga stestirajo u nulo (več oseb, od dirkačev do ljubiteljev), napišejo OBJEKTIVNO mnenje o motorju, zraven pripišejo vse razloge in jih UTEMELJIJO.

Meni izgledajo tvoji posti kot eno samo bahanje, da imaš poseben privilegij testirat motorje, da si veliki poznavalec vseh motorjev, da si supertalentiran in je abs veliko slabši od tvojih supersposobnih prstov pri zaviranju

Sesirjeve muhe :lol1: takoj zdaj se loti motopulsa,ker imajo njihovi testni vozniki sesirjeve muhe :evilgrin:

....Uz to naš testni F800R bio opremljen i ABS sustavom,koji je tu za dodatno dozu sigurnosti,iako je prema našem skromnom mišljenju preosjetljiv i uključivao se i kada to nije bilo potrebno

No pa še par citatov iz motopuls 7/09

Nakon vožnje modela F 800R ostali smo doista ugodno iznenađeni svime što ovaj naked ima za ponuditi...Agregat je konkretan i živahtan...ovjes je tvd te kombinaciji pažljivo projektiranim okvirom nudi vozna svojstva motocikla veče klase...ovjes,kočnice i ciklistika na ovom bavarcu toliko so kvalitetne,da vozač ima osječaj da vozi puno jači motocikl...a u nižim stupnjevima prenosa imamo osječaj da motocikl ima pokoju konjsku snagu više...oslonci za noge postavljeni su visoko,gotovo kao na športskom motoru a i pomagnuti prema natrag,što uz široki upravljač dodatno pogoduje upravljivosti i do kraja definira napadački položaj koji kao da je stvoren za brzu vožnju......gotovo savršen položaj vozača na ovom specifičnem nakedu...valja napomenuti i kvalitetno hrapavu presvaku kojom je sjedalo presvučeno...

Vse to in še vse kar spada zraven pa si boste lahko prebrali,če vam ne bo 3,8eu preveč! :whistle:

Tako zdaj pa se vi vsi pametjakoviči lotite še novinarjev!Ker očitno vi za PC več veste kot tisti,ki smo ga vozili :evilgrin:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

kako pa se motor obnese na dolgih vožnjah? sedaj vozim fz6.

ali je givi že izdelal nosilce za kovčke za ta motor? imam dva stranska kovčka in bi jih rad obdržal.

hvala za odgovore!

g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk je našel google(sigurno ve več kot motorad :whistle: ) po tvojem strokovnem postu...no saj je citirano na prvi strani!

BMW res piše,vendar tud na GS650 piše!

Pa kaj pljuvam?In zakaj ne bi kao kupil?!Pač je vsaj zame dejstvo,da bmw ni v nobenem segmentu na 1mestu!Sploh pa ne v segmentu,ki je meni najbolj pri srcu!

Hvalim,če sem jih probal 6 :lol1: Več različnih japoncev sem peljal v enem dnevu!Pa ne hvalim se kaj!Pač mam srečo,da ima prijatelj velik tega in se lahko vozim s katerimkoli se hočem in kolk hočem!Velik pa sem imel tudi svojih!Pač ne morem dolgo imet isti mopi!Preveč jih je...treba vse sprobat!Pa še non stop novi in "boljši" modeli!

Nikoli ne reči nikoli :whistle:

Če bi me recimo S1000rr tako prijetno presenetil med SS kot me je F800r med "lahkimi"nakedi bi sigurno pričel razmišljat o nakupu!

Če se bom naveličal SS pa tudi ni dvakrat za rečt,da si ne bi umislil F800r,zamenjal zobnike in ga uporabljal kot fun bike!

Glede ur :whistle:

Mam Camel trophy in sector.Omego pa oče že leta!In se še ni nič pokvarilo na nobeni!Tako,da ne neki tako kvalitetnega primerjat z bmw na katerem že na novem ne delajo vsa stikala!

Kaj je zaj? Ker ma večjega?? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred nekaj leti ko se je začel prodajat F800S sem z njim naredil v enem tednu cca 2500 km mogoče tudi kaj več. Motor je bil dober za peljat, čuden mi je bil le zvok motorja, najbolj kar pa me je presenetilo pa je bila izredno mala poraba - tam nekje okoli 4 l, mislim pa da je bilo še manj. Motila me je le premala moč. :trance_33_sleep: Tudi drža na motorju je bila solidna, vetrna zaščita tudi ok. Je pa bil hudo drag v primerjavi z konkurenco. Zaradi tanka pod sedežem in posledično nižjega težišča je vodljivost dobra kot - kakšno kolo. :worship:

Ni pa zame. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 4 let pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Ima mogoce kdo naprodaj f800r z absom 2009/2010, za okoli 4k€

Na anetu je najcenejsi z absom 5200€ 2010 pa 10k km. To mi je prevec.

V italiji sem nasel enega 2010 z absom in 19k km za 4000€. Uvazal pa glih ne bi.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

#1 Kupim zadnji blatnik za F800R (lahko tudi od S/ST) original/puig/karkoli.
#2 Kupim tudi plastiko za sopotnikov sedež mat črno ali svetlečo belo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Pozdravljeni,

imam uprašanje glede zavornih ploščic Brembo. Ker moram zamenjati prve ploščice, sem na spletni strani proizvajalca gledal katere ploščice so primerne za mojega zvestega spremljevalca, vendar oznake katere so na starih ploščicah ne najdem (TT2182FF). Ali mi iz vaših bogatih izkušenj lahko svetujete, katere ploščice (prve in zadnje), so najbolj primerne mojega spremljevalca (BMW F800R).

Najlepša hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 6. 11. 2017 ob 19:24, soncek03 pravi:

Pozdravljeni,

imam uprašanje glede zavornih ploščic Brembo. Ker moram zamenjati prve ploščice, sem na spletni strani proizvajalca gledal katere ploščice so primerne za mojega zvestega spremljevalca, vendar oznake katere so na starih ploščicah ne najdem (TT2182FF). Ali mi iz vaših bogatih izkušenj lahko svetujete, katere ploščice (prve in zadnje), so najbolj primerne mojega spremljevalca (BMW F800R).

Najlepša hvala za pomoč.

Ali ni nobenega, ki mi bi lahko dal odgovor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spletni strani SM moto poglej pod zavorne ploščice- vtipkaš tvoj model motorja pa boš našel kaj paše. Lahko jih tudi pokličeš in ti svetujejo in pošljejo.  Večkrat kupoval pri njih in vedno zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno jih pod isto kataloško št. ne boš dobil. Poglej pri moto net ali euroton ,oboji prodajajo brembo vendar išči po tipu in letniku motorja ker številke na ploščicah se spreminjajo ker niso vezane na tip motorja ampak na verzijo ploščice (nov model nova št )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, soncek03 pravi:

Hvala za informacijo, vendar iščem zavorne pološčice Brembo.

en od načinov iskanja je tudi:

na Ebay vpiši tip motorja, letnik in zraven Brembo pa boš videl zadetke, ki ti jih vrže ven. Če bo nekaj ploščic enakih (isti tip ista šifra) je to to za tvoj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, soncek03 pravi:

Hvala za informacijo, vendar iščem zavorne pološčice Brembo.

Tule boš našel vse kataloške številke za svoj motor seveda glede na letnik. Letniki 05-14 imajo tole številko (8. na sliki)

 34 11 7 696 593 SET OF BRAKE PADS FRONT

FrontDisc.jpg.dc95cfacc53e5e2d77bddf79b0f708d6.jpg

Lahko pa zapišem, da sem ob menjavi vstavil TRW, s katerimi sem zelo zadovoljen.

ps, po "e-zalivu" kroži veliko "poceni" ponaredkov....

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1/12/2018 ob 21:05, soncek03 pravi:

Hvala za informacijo, vendar iščem zavorne pološčice Brembo.

Greš na brembotovo spletno stran, daš not svoj motor in dobiš ven vse kar rabiš.
http://moto.brembo.com/en/results/bmw/f-800-r/800/2010/pads/front
http://moto.brembo.com/en/results/bmw/f-800-r/800/2010/pads/rear
Greš na louisovo stran, daš not svoj motor in dobiš ven vse kar rabiš.
https://www.louis.eu/artikel/brembo-brake-pads-sinter-with-abe-fuer-bmw-f-800-r/10047600?filter_bike_id=2095&list=e4c846d6ae7fb353e3c79cbf0f9ab1e5

Jst sm kupil te:
Spredaj: 2x 07BB19SA
Zadaj: 1x 07BB02SD

Sodeč po brembotovi spletni strani. zadnje niso za Road ampak Off-Road. Po kontaktu z brembotom, so potrdili, da je vse ok.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!