Skoči na vsebino

BMW F 800 R


sesir

Priporočene objave

Večkrat sem že peljal kakšen BMW...vendar je ta prvi,ki me je pozitivno presenetil :whistle:

Motor se zelo lepo pelje.Zvezno pospešuje že pod 5000obr.Pri 6000 se že dvigne na zadnjo-seveda,če ga dobro potegneš :whistle: Nad 7000 pa ga je že težko dvignit :whistle: Odzivnost na gas zelo dobra-sploh glede na konje!

Bremze-brez komentarja.Res odlične!Več kot potrebuje ta motor.ABS se med samo vožnjo niti ne občuti,ko pa se pelješ 40 km/h in zablokiraš pa spusti-men še vedno ni všeč.Tako,da na spredjo ga nisem spravil-verjamem pa,da bi šlo,če bi bil moj :) Med normalno vožnjo lahko bremzaš tudi z enim prstom in je OK!

Motor je izredno stabilen.In,če ga ne menjaš na polnih vrtljajih ni nobenih problemov.Pri blokadi pa ga zatrese ko prešaltaš!

Na blokadi po števcu...

1.prestava...95km/h

2.prestava...135km/h

3.prestava...170km/h

4.prestava...200km/h slabih naprej nisem sprobal,ker sem bil na cesti.

Vetrna zaščita je zelo solidna ko se dol vležeš,drugače pač naked :whistle:

Prevleka na sedežu iz odličnega materiala :worship:

O kakšnem zvijanju geštela ne duha ne sluha.Je pa res,da se max.tud nisem peljal skozi ovinke,ker je le bil testni!

Opletanje z balanco samo enkrat v drugi prestavi...stabilizator solidno opravlja svojo nalogo!

Zanimivo,da je serijsko dost trdo nastavljen!Ima pa tudi prikaz v kateri prestavi ga imaš in ostali prikaz board kompa!

Položaj ni tipičen naked,ampak neki vmes!Stopalke za noge lepo "visoko"postavljene!Menjalnik se lepo šalta!Si pa zelo hitro na blokadi!Je le rotax-ov motor!

Kaj naj rečem...vse pohvale BMW!

Moje mnenje je,da so povozili Z750,FZ,gsr in ostale nakede,vsaj katere sem jz vozil!Sploh,ker tudi cena ni pretirana!

P.S

@Brumer se ti smeji :naughty:

Evo slikce takoj,ko sem ga dobil v roke :)

post-18324-1246739075_thumb.jpg

post-18324-1246739192_thumb.jpg

post-18324-1246740218_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z vsem razen ceno, osnovni je 8300€, z ABS skoraj 9000€ ta testni pa preko 9000€. tu je konkurenca bolj prijazna. no sicer pa bo motosvetov test objavljen v naslednjih dneh :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ŠKODA EDINO ko ga moraš na dvorišču gledat --- kako je ZMETAN vkup! Bavarci so pač zgolj za funkcionalnost - na eleganco (pre)večkrat pozabijo! :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Pozabil sem omenit,da že na novem motorju ne dela stikalo za izklop smerokazov oz.se je pokvarilo :BUA::BUA::BUA: .In tako,če prižgeš smerokaz moraš potem dvakrat stisnit gumb za vse štiri smerokaze,ki pa ni glih pozicioniran na tako mesto,da bi ga uporabljal med vožnjo!Saj gre,vendar moraš tja usmerit pogled-v glavnem,če bi ves čas uporabljal smerokaze zelo moteče!

Še bolj moteče,da se to zgodi na novem motorju!

Za ceno ne vem,ker sem itak takoj povedal,da mi bmw motorji niso všeč za vozit in me je potem "prepričal" naj tega poizkusim.Da je res boljši kot so bili bmw-ji do zdaj!In glej ga zlomka,res je!Brembo zavore pa moram še enkrat pohvalit-me pa zelo čudi,da niso radialne!Vendar za ta motor res vrh glave!Ima celo pletene "lajtenge"!

Ko sem prišu nazaj pa sem samo vprašal kolk pride in sem dobil odgovor dobrih 8

@Ferek ne sanjaj.Ko se er6 ni z avionom mimo peljal tolk manj motorja je!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ferek ne sanjaj.Ko se er6 ni z avionom mimo peljal tolk manj motorja je!

NEDVOMNO! :worship: ...samo izgled...izgled... :krneki: - pa ne le v primerjavi z er-6!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh sesir, odkrivaš toplo vodo :P Nekateri smo že 3 leta nazaj pogruntali (na F800S) kar si ti zdej pogruntal... :grim Welcome to the club "nasmešek do ušes" ! :evilgrin: Motor je pravi bonbonček!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh sesir, odkrivaš toplo vodo :P Nekateri smo že 3 leta nazaj pogruntali (na F800S) kar si ti zdej pogruntal...

Sploh je ne odkrivam! S se velik slabše pelje!

Sploh pa sem napisal,da samo v svojem razredu.Ker drugače mu konkretno primanjkuje konjičev!Vse kar hvalim,hvalim samo v primerjavi z neposredno konkurenco.In če primerjam F800 S z njimi je moje mnenje,da je v zaostanku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je pa res nasmejal :whistle: s tem mal podhranjenim mopijem saj ima samo 1/2 mašine(na tej osnovi je tudi narejena) od novega K-aja 1300, pa še trdi da ima Rotaxovo :headbang: mašino!Bo treba še kaj prebrat ne se samo malo zapeljat. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je pa res nasmejal :whistle: s tem mal podhranjenim mopijem saj ima samo 1/2 mašine(na tej osnovi je tudi narejena) od novega K-aja 1300, pa še trdi da ima Rotaxovo :headbang: mašino!Bo treba še kaj prebrat ne se samo malo zapeljat. :hmm:

Na prvo imaš zgornji moj post!

Kar se pa rotax motorja tiče,pa so "oni" tako rekli!Jz si pa sigurno ne bom šel kaj brati o jajcu kot je bmw,ker ga 100% nikoli ne bom kupil!Niti me ne zanima.Kot sem napisal me je moral prepričat,da sem ga sploh šel sprobat.Ker sem imel v glavi,da je isti drek kot F800S in nisem imel niti najmanjše želje!

No v glavnem v svojem razredu je po mojem mnenju zmagovalec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je pa res nasmejal :whistle: s tem mal podhranjenim mopijem saj ima samo 1/2 mašine(na tej osnovi je tudi narejena) od novega K-aja 1300, pa še trdi da ima Rotaxovo :headbang: mašino!Bo treba še kaj prebrat ne se samo malo zapeljat. :hmm:

Brumer do zdaj sem vedno mislil,da res kaj veš od BMW!Zdaj pa vidim,da veš samo o šravfanju :whistle:

Ja res bo potrebno kdaj kaj prebrati.Sploh,če neki pametuješ :naughty:

The BMW F800 has been produced in cooperation with Bombardier-Rotax. The engine is manufactured in the Austrian Rotax plant

Če je pa to zate 1/2 mašine pol pa ne vem kaj ti naj rečem High-tech cylinder head as in the current K 1300 models

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prvo imaš zgornji moj post!

Kar se pa rotax motorja tiče,pa so "oni" tako rekli!Jz si pa sigurno ne bom šel kaj brati o jajcu kot je bmw,ker ga 100% nikoli ne bom kupil!Niti me ne zanima.Kot sem napisal me je moral prepričat,da sem ga sploh šel sprobat.Ker sem imel v glavi,da je isti drek kot F800S in nisem imel niti najmanjše želje!

No v glavnem v svojem razredu je po mojem mnenju zmagovalec!

S tem postom si me pa razočaral. :trance_33_sleep: Če si ti že apriori tako prepičan, je to zgolj tvoj problem. Če se boš bolje poglobil, kar ti sicer ni v interesu, boš spoznal, da je to v osnovi isti motor. Isto okvirje, ista mašina. Različna je zadnja nihajka, ker so zamenjali jermen s ketno, skrajšali so 4, 5, 6 prestavo, in dali drugo balanco. Ostalo pa je identično, vključno z Brembo zavorami. Tako da so tvoji občutki, da se je iz sranja spremenil v odličnjaka, nekam na trhlih tleh. Če si pa ti primerjal F800S s kako ninjo ali R6 pa je to tvoje mnenje. Meni na kraj pameti ne pride primerjat s takimi "konkurenti", ker je S neki vmes med sport touring in ss. BMW ima pač drugačno filozofijo kot japonci, s katero se nakteri ne morejo sprijaznit. F800S ni narejen za divjanje, še manj za na pisto. To je bolj vsestranski motor, ki ti z velikim navorom nudi veliko veselja v touring vožnji, in prav tako lahkoten da ti nudi veliko užitkov v bolj športni vožnji. Ne izstopa pa niti v touring, in niti v sport vožnji. Izstopa pa ravno v tem, da je vsestranski, in da ima 20% manjšo porabo. Tvoje sokolovo oko najbrž ni prezrlo dejstva, da balanca ni tako spuščena, in da sedež ni tako trd (še zlasti za sopotnico!), in da mašina nima tolko konjev (na papirju, in v skrajno visokih obratih) kot ostali SS. Upam si trditi, da to velja tudi za R-a. Osebno, ker sem z S-om tako zadovoljen, sem prepričan da je R različica res pravi bonbonček. S širšo in višjo balanco je zagotovo lažje obvladljiv v mestnem prometu, in prav tako sproščujoč na potovanjih. Vsak ima svoja merila. Svojega mnenja o SSovcih pa ne bom tu pisal, da ne bom preveč offtopic.

Marsikateri motor mi ni všeč, ampak zato ga ne poimenujem kot "drek", ker to ni. Le meni ni všeč. Razlika v povedanem je pa velika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem postom si me pa razočaral. :trance_33_sleep:

Se opravičujem :trance_33_sleep:

Tako da so tvoji občutki, da se je iz sranja spremenil v odličnjaka, nekam na trhlih tleh.

Med nakedi je res dober,ker ima kot si že sam napisal konkreten navor na nižjih obratih.S tem,da če bi ga kupil zase,bi sigurno dal zadaj ene dva zoba več in verjetno še spredaj enega manj!Tako,da bi potem končno imel okoli 200km/h.Do tja pa bi malo bolj šel!

Res ti svetujem,da se greš s tem peljat,ker je razlika med R in S vsaj meni zelo velika!

Če si pa ti primerjal F800S s kako ninjo ali R6 pa je to tvoje mnenje. Meni na kraj pameti ne pride primerjat s takimi "konkurenti", ker je S neki vmes med sport touring in ss.

Nisem ga glih z ninjo primerjal...vendar pač jz ne vidim nič v njem!R pa bi bil po menjavi zobnikov pravi FUN-bike!

Priznam pa,da če ga primerjam z Hondo dudville je boljši motor!

Recimo ena VFR pa mi je boljš!

Osebno, ker sem z S-om tako zadovoljen, sem prepričan da je R različica res pravi bonbonček. S širšo in višjo balanco je zagotovo lažje obvladljiv v mestnem prometu,

Glih to me je tudi fasciniralo,kako ga gre premetavat v zaprtih ovinkih,kot tudi v malo hitrejših!Pozicija sedenja mi ustreza,razdalja do stopalk,sedež se med vožnjo "čuti" kot bi bil enojen in ne dvojen.Lahko pa bi bil voznikov malo dalši!Je pa tudi glih prav širok,trd!

Marsikateri motor mi ni všeč, ampak zato ga ne poimenujem kot "drek", ker to ni. Le meni ni všeč. Razlika v povedanem je pa velika.

:yes:

Samo v primerjavi z R!Nisem hotu rečt,da je drek od motorja-se opravičujem.Je pa velik manj kot R!Ker jz neki v R vsaj vidim.V S nisem videl nič in se mi je zdel kr neki od motorja!

Na BMW mi v osnovi ni všeč,ker,če stisneš zavoro v ovinku te dvigne,da misliš,da se boš prekucno na drugo stran!

V bistvu glih zato niti ne prebiram tem o BMW,ker se nočem prepirat ali koga užalit!Pač mene ni nobeden do zdaj prepričal,da bi lahko rekel,da je v svoji klasi najbolši!Ta pa je prvi,ki se mi zdi in zato sem tudi odprl temo in ga pohvalil!Ker je vreden pohvale!Le ABS bi odmontiral!Je pa sigurno koristen pripomoček za začetnike ali tiste,ki se ne vozijo zelo hitro!

Me pa spominja vizualno na Aprilijo Tuono!So se bavarci mal zgledovali po "10"let starem Italijanu :hmm:

@PERVY ker si vozil to dvoje,daj mal primerjave v vožnji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da te ni sram rečt motorju, da je drek...cccc...

Sej vsak "pro" si lahko kupi motor brez absa, ko ga boš odmontiral, ga lahko meni daš, ga z veseljem vzamem, da se navadim vozit.

Bi te pa vprašal, kje si probal ta moped, ker bi ga rad tudi jaz. Hvala. Sicer ta tvoj opis ustreza večinoma skoraj vsem novim BMWjem (sem peljal že več al manj vse), ma če praviš, da je ta toliko boljši, bi se pa res rad malo peljal.

Brumer: ma si ti siguren, da ta motor ni Rotaxov ?! Meni se zdi, da je oz. povsod tako piše. Mislim, da celo gor na njem samem, ma ne bom trdil.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj si se sploh usedu na drek če že mi sedimo na njem?! Aja izzval so te :naughty: .

Se pa na dreku mehko sedi :whistle: . Jas še vedno uživam na njem - sto ljudi sto čudi.

Glede prvega zapisa o mopedu pa kapo dol sigurno je dober kot pišeš.

BTW nekaterim BMW-ji pač niso všeč in prav je tako .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vsak "pro" si lahko kupi motor brez absa, ko ga boš odmontiral, ga lahko meni daš, ga z veseljem vzamem, da se navadim vozit.

Bi te pa vprašal, kje si probal ta moped, ker bi ga rad tudi jaz. Hvala. Sicer ta tvoj opis ustreza večinoma skoraj vsem novim BMWjem (sem peljal že več al manj vse)

Ne bom ga odmontiral,ker že v osnovi ne bi kupil motorja z ABS!

Imaš Z.S

S tem se pač ne morem strinjat...!Je pa res,da sem peljal vse skupi mislim 6 BMW in v bistvu so bili vsi novejšega letnika!

Ne vem zakaj si se sploh usedu na drek če že mi sedimo na njem?!

V osnovi rad sprobam različne mopede,da vidim kako se peljejo!Ker na teste glih ne dam velik!Včeri pa mi res ni bilo...Mi pa zdaj ni žal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da te ni sram rečt motorju, da je drek...cccc...

Brumer: ma si ti siguren, da ta motor ni Rotaxov ?! Meni se zdi, da je oz. povsod tako piše. Mislim, da celo gor na njem samem, ma ne bom trdil.

Jaz sem prebral v motoradu, da je narejen na osnovi 4-cilindrične nove mašine od MBW-eja K1300 tako, da so dobesedno motor prepolovili in uporabili vso tehnologijo od nove K-a mašine.Tudi na levem pokrovu mašine piše BMW in ima suh karter kot vsi novi K-aji.Je pa možno, da še vedno določene sklope ali celo sestavljajo motor pri Rotaxu.

Ps:pa saj sploh ni važno ampak me moti, ko nekdo tako pljuje po BMW-ejih, pa neglede po kateremu tipu, po drugi strani, pa se hvali koliko jih je že sprobal in sTROKOVNO ocenil, čeprav že v naprej ve, da ni in nikoli nebo pripravljen kupiti to znamko, vsi pa vemo zakaj!!!!

Verjetno, ko si gre šešir kupit uro, kupi 10 Darvilc namesto eno Omego. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prebral v motoradu, da je narejen na osnovi 4-cilindrične nove mašine od MBW-eja K1300 tako, da so dobesedno motor prepolovili in uporabili vso tehnologijo od nove K-a mašine.Tudi na levem pokrovu mašine piše BMW in ima suh karter kot vsi novi K-aji.Je pa možno, da še vedno določene sklope ali celo sestavljajo motor pri Rotaxu.

Ps:pa saj sploh ni važno ampak me moti, ko nekdo tako pljuje po BMW-ejih, pa neglede po kateremu tipu, po drugi strani, pa se hvali koliko jih je že sprobal in sTROKOVNO ocenil, čeprav že v naprej ve, da ni in nikoli nebo pripravljen kupiti to znamko, vsi pa vemo zakaj!!!!

Verjetno, ko si gre šešir kupit uro, kupi 10 Darvilc namesto eno Omego. :headbang:

Kolk je našel google(sigurno ve več kot motorad :whistle: ) po tvojem strokovnem postu...no saj je citirano na prvi strani!

BMW res piše,vendar tud na GS650 piše!

Pa kaj pljuvam?In zakaj ne bi kao kupil?!Pač je vsaj zame dejstvo,da bmw ni v nobenem segmentu na 1mestu!Sploh pa ne v segmentu,ki je meni najbolj pri srcu!

Hvalim,če sem jih probal 6 :lol1: Več različnih japoncev sem peljal v enem dnevu!Pa ne hvalim se kaj!Pač mam srečo,da ima prijatelj velik tega in se lahko vozim s katerimkoli se hočem in kolk hočem!Velik pa sem imel tudi svojih!Pač ne morem dolgo imet isti mopi!Preveč jih je...treba vse sprobat!Pa še non stop novi in "boljši" modeli!

Nikoli ne reči nikoli :whistle:

Če bi me recimo S1000rr tako prijetno presenetil med SS kot me je F800r med "lahkimi"nakedi bi sigurno pričel razmišljat o nakupu!

Če se bom naveličal SS pa tudi ni dvakrat za rečt,da si ne bi umislil F800r,zamenjal zobnike in ga uporabljal kot fun bike!

Glede ur :whistle:

Mam Camel trophy in sector.Omego pa oče že leta!In se še ni nič pokvarilo na nobeni!Tako,da ne neki tako kvalitetnega primerjat z bmw na katerem že na novem ne delajo vsa stikala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa spominja vizualno na Aprilijo Tuono!So se bavarci mal zgledovali po "10"let starem Italijanu :hmm:

Niso ... to te zato, ker ma tisto dvignjeno plastično strehico nad lustrom spredi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prebral v motoradu, da je narejen na osnovi 4-cilindrične nove mašine od MBW-eja K1300 tako, da so dobesedno motor prepolovili in uporabili vso tehnologijo od nove K-a mašine.Tudi na levem pokrovu mašine piše BMW in ima suh karter kot vsi novi K-aji.Je pa možno, da še vedno določene sklope ali celo sestavljajo motor pri Rotaxu.

masine "delajo" pri rotaxu, razvita v kooperaciji bmw-rotax. ni polovicna K1300.

Ps:...... ampak me moti, ko nekdo tako pljuje po (BMW-ejih).........

substituiraj BMW s poljubno kombinacijo drugih crk, pa ti mogoce se kdaj "potegnejo" dolocene zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv vikend za mano :whistle:

V tujini imajo te stvari res poštimane.

No v bistvu nič novega!ABS se mi je pa samo še bolj zameril!Tako,da sem samo še bolj prepričan,da ga nočem.Zelo me moti delovanje pri zelo nizkih hitrostih.No pa glas je tudi malo boljši s Slovenskimi lonci!

post-18324-1247347230_thumb.jpg

post-18324-1247347273_thumb.jpg

post-18324-1247347338_thumb.jpg

post-18324-1247347421_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv vikend za mano :whistle:

V tujini imajo te stvari res poštimane.

No v bistvu nič novega!ABS se mi je pa samo še bolj zameril!Tako,da sem samo še bolj prepričan,da ga nočem.Zelo me moti delovanje pri zelo nizkih hitrostih.No pa glas je tudi malo boljši s Slovenskimi lonci!

Sploh mi ni jasno, kaj bi s temi posti rad dosegu. Popolnoma si zgrešil ime teme. Bolj bi ustrezalo ime "Sesirjeve muhe" :grim

OK, tebi se zdi abs sranje. Kateri ABS? ABS na splošno al konkretno na tem motorju? Delovanje pri zelo nizkih hitrosti...Kaj za vraga naj bi to pomenlo?!? Kr neki nakladaš, po mojem skromnem mnenju. Preberi si kdaj kak italjanski opis motorja, ko ga stestirajo u nulo (več oseb, od dirkačev do ljubiteljev), napišejo OBJEKTIVNO mnenje o motorju, zraven pripišejo vse razloge in jih UTEMELJIJO.

Meni izgledajo tvoji posti kot eno samo bahanje, da imaš poseben privilegij testirat motorje, da si veliki poznavalec vseh motorjev, da si supertalentiran in je abs veliko slabši od tvojih supersposobnih prstov pri zaviranju (tu najbrž velja še zlasti po mokrem!), da smo vsi ostali luzerji, še zlasti bmwjaši kr na splošno... :kva2: Sem upal, da se bo razvila tema v pravo smer, pa je vse skupaj en nič, niti ni nobenega konkretnega podatka o tem motorju (specifikacija) Pa reci, če ime teme ustreza tvojim postom? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh mi ni jasno, kaj bi s temi posti rad dosegu. Popolnoma si zgrešil ime teme. Bolj bi ustrezalo ime "Sesirjeve muhe" :grim

OK, tebi se zdi abs sranje. Kateri ABS? ABS na splošno al konkretno na tem motorju? Delovanje pri zelo nizkih hitrosti...Kaj za vraga naj bi to pomenlo?!?

Kr neki nakladaš, po mojem skromnem mnenju. Preberi si kdaj kak italjanski opis motorja, ko ga stestirajo u nulo (več oseb, od dirkačev do ljubiteljev), napišejo OBJEKTIVNO mnenje o motorju, zraven pripišejo vse razloge in jih UTEMELJIJO.

Meni izgledajo tvoji posti kot eno samo bahanje, da imaš poseben privilegij testirat motorje, da si veliki poznavalec vseh motorjev, da si supertalentiran in je abs veliko slabši od tvojih supersposobnih prstov pri zaviranju (tu najbrž velja še zlasti po mokrem!), da smo vsi ostali luzerji, še zlasti bmwjaši kr na splošno... :kva2:

Sem upal, da se bo razvila tema v pravo smer, pa je vse skupaj en nič, niti ni nobenega konkretnega podatka o tem motorju (specifikacija) Pa reci, če ime teme ustreza tvojim postom? :evilgrin:

Aja...ker je že kdo kje kaj napisal o f800r ja,ne....

ABS ni ok,ko se recimo pelješ trdno za ritjo ali pa ko se pelješ recimo 40km/h in bi se rad ustavil,ker enostavno ročka gre not motor pa naprej...težje se je kontrolirano ustavljat.Jebiga sem pač navajen vozit kot vem in znam!

Objektivno mnenje :lol1: sploh od nekoga,ki je plačan,da neki hvali...

Kolk časa se pa vozi človek po dežju?Sploh pa mislim,da smo bolj kot ne vsi zelo previdni po dežju in nam velik večji užitek predstavlja vožnja po suhem!In kaj pol po tvojem naj kupim motor,ki bo boljši v dežu :unsure:

Joj ko bi le bil tolk privilegiran :whistle: pač gre v tujini to veliko lažje kot pri nas!Recimo pred leti sem dobil brez problemov buell na test v Grazu-samo svoj motor sem tam parkiral!Tle je bila situacija malo drugačna...

Glej mene nihče nič ne plačuje ali kaj takšnega,čeprav bi mi to ustrezalo in bi tudi vse skupi bilo malo bolj temeljito in kakovostno napisano-opisano....V tem primeru bi tudi moral hvalit ABS,ker drugače bi bil to edini test,kjer ga ne bi hvalili...(razen v motopuls test cbr600rr)Ker pa temu ni tako pa ne rabim neki v prazno hvalit!Povem stvari,ki jih občutimo vozniki!Ostale stvari bo šlo itak na testih zvedet-prebrati,kolk pa bo resnice v tem pa bomo še videli...Seveda se v napisano na testih vi ne morete vtikovati-večino testov pa je itak "prepisanih" iz tujih revij...bmw v Nemčiji itak skozi hvaliji-le zakaj?!

Da bi pa pisal specifikacije motorja :lol1: Specifikacije so dosegljive tudi pol pismenemu človeku,ki lahko prebere kar jz pišem-se pravi internet mu je dosegljiv.Če bi pisal specifikacije pa bi to sigurno prineslo cel kup problemov.Razen,če bi bil kot določeni(tudi zaposleni) tle na motosvetu in podajal podatke praznih motorjev,s katerimi se lahko vozi samo po hribu navzdol ali tisti,ki ga tišči po cesti,saj tak motor niti prižgat ne gre!Ali pa celo navajal napačne podatke,sem tudi že zasledil!

Te slike niso bile namenjene čemu drugem kot tistim,ki mislijo,da je to edini bmw,ki sem ga vozil in mislim,da je dober.Naj se vsaj do nekle ve,da nisem vozil le enega od novejših....Pa sploh se nimam za super sposobnega,ker,če bi se imel bi sigurno vozil vsaj alpe adria pokal,če ne...tako pa.....

Mislim,da sem dost konkretno napisal kako se pelje f800r in ga celo hvalil :unsure:

Zame ni noben motorist luzer-mogoče zate,da tako sklepaš? :unsure:

L.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj, povej še, kako gre K1300R ...

Me brumer poje :whistle: je pa boljš ko boxer mašine!

Evo za tiste,ki ne znate najdit podatkov o F800R,upam,da se boste znajdli,ker je angleško-no sicer so pa številke iste :whistle:

Make Model BMW F 800R

Year 2009

Engine Liquid cooled, four stroke, parallel twin cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder

Capacity 798

Bore x Stroke 82 x 75.8 mm

Compression Ratio 12.0:1

Induction Electronic injection, digital engine electronics (BMS-KP)

Ignition / Starting knock control and oxygen sensors. / electric

Clutch Multi-plate clutch in oil bath, mechanically operated

Max Power 64 kW 87 hp @ 8000 rpm

Max Torque 86 Nm @ 6000 rpm

Transmission / Drive 6 Speed / belt

Gear Ratio 1st 2,462 / 2nd 1,750 / 3rd 1,381 / 4th 1,227 / 5th 1,130 / 6th 1,042

Frame Bridge frame made aluminium, load-supporting engine

Front Suspension 43mm Telescopic fork, 125mm wheel travel.

Rear Suspension Cast aluminium double-sided swing arm, central, suspension strut, spring pre-tension by means of hand, 125mm wheel travel.

Front Brakes 2x 320mm discs 4 piston calipers

Rear Brakes Single 265mm disc 1 piston caliper

Front Tyre 120/70 ZR17

Rear Tyre 180/55 ZR17

Seat Height 800 mm (low seat: 775 mm, height seat: 825 mm)

Wet-Weight 199 kg

Fuel Capacity 16 Litres

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!