Sign in to follow this  
Followers 0
mkonci

Avto na plin - kje vgraditi

747 posts in this topic

Pozdravljeni,

Sem nov na tem forumu in potrebujem pomoč.

Odločil sem se za vgradnjo plina v moj avto (Fiat Bravo 1.4 T-jet SPORT, 150KM).

Sedaj sem pred največjim problemom, to je kje vgraditi sistem. Rad bi, da mi sistem deluje...

Ne vem za koga naj se odločim, ko kličem naokoli vsak hvali svoje in vsi vgrajujejo različno, tako da res ne vem kaj oziroma kje vgraditi.

Prosil bi za pomoč, izkušnje (tako dobre kot slabe).

Lp,Matej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdravljeni,

Sem nov na tem forumu in potrebujem pomoč.

Odločil sem se za vgradnjo plina v moj avto (Fiat Bravo 1.4 T-jet SPORT, 150KM).

Sedaj sem pred največjim problemom, to je kje vgraditi sistem. Rad bi, da mi sistem deluje...

Ne vem za koga naj se odločim, ko kličem naokoli vsak hvali svoje in vsi vgrajujejo različno, tako da res ne vem kaj oziroma kje vgraditi.

Prosil bi za pomoč, izkušnje (tako dobre kot slabe).

Lp,Matej

Na Slo-Techu je bila že enaka tema, mogoče ti kaj pomaga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdravljeni,

Sem nov na tem forumu in potrebujem pomoč.

Odločil sem se za vgradnjo plina v moj avto (Fiat Bravo 1.4 T-jet SPORT, 150KM).

Sedaj sem pred največjim problemom, to je kje vgraditi sistem. Rad bi, da mi sistem deluje...

Ne vem za koga naj se odločim, ko kličem naokoli vsak hvali svoje in vsi vgrajujejo različno, tako da res ne vem kaj oziroma kje vgraditi.

Prosil bi za pomoč, izkušnje (tako dobre kot slabe).

Lp,Matej

poglej na IQ SISTEMI ali AVTONAPLIN.SI OD BERLINGO 1.1 DO PORSCHE CAYENE TURBO 450 ps. jaz imam xsaro picasso 1.6 108 ps in sem zelo zadovoljen.če te zanima kaj več, me kontaktiraj na zs za poskusno vožnjo. lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vem za koga naj se odločim, ko kličem naokoli vsak hvali svoje in vsi vgrajujejo različno, tako da res ne vem kaj oziroma kje vgraditi.

Prosil bi za pomoč, izkušnje (tako dobre kot slabe).

Lp,Matej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nevem, če ti bo moj nasvet kaj koristil, jaz sam NIKOLI nebi dal v moj avto plinske naprave.

Nebom ti našteval negativne strani to boš že sam ugotovil! :headbang:

Zakaj???????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zakaj???????

samo zato ,ker je mehanik. :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nevem, če ti bo moj nasvet kaj koristil, jaz sam NIKOLI nebi dal v moj avto plinske naprave.

Nebom ti našteval negativne strani to boš že sam ugotovil.Sicer pa zakaj voziš avto z 150 Km če nimaš denarja za benzin! :headbang:

Zakaj pa ne bi povedal slabe lastnosti? Teh itak nihče noče povedat!

Kje pa sem napisu, da nimam denarja za bencin?????????

Sam če lahko na leto pri isto prevoženih km privarčujem 1000€ jih bom z veseljem porabil za kaj drugega kot za bencin, ki je pač nujno zlo.

Ti si verjetno eden tistih, ki na leto naerdijo 5000km in jim seveda strošek za bencin ni tako velik. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zakaj pa ne bi povedal slabe lastnosti? Teh itak nihče noče povedat!

Kje pa sem napisu, da nimam denarja za bencin?????????

Sam če lahko na leto pri isto prevoženih km privarčujem 1000€ jih bom z veseljem porabil za kaj drugega kot za bencin, ki je pač nujno zlo.

Ti si verjetno eden tistih, ki na leto naerdijo 5000km in jim seveda strošek za bencin ni tako velik. :whistle:

Nekako tako. Tudi jaz razmišljam o menjavi avta z enim turbo bencinarjem in ker je v ta avto možno namestiti plin, bi to tudi dal narediti. Zadeva je mogoče res nerodna v kolikor ti kakšni šalabajzerji montirajo plinsko napeljavo. Poznam dva, ki imata montiran plin in oba sta zadovoljna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zakaj pa ne bi povedal slabe lastnosti? Teh itak nihče noče povedat!

Kje pa sem napisu, da nimam denarja za bencin?????????

Sam če lahko na leto pri isto prevoženih km privarčujem 1000€ jih bom z veseljem porabil za kaj drugega kot za bencin, ki je pač nujno zlo.

Ti si verjetno eden tistih, ki na leto naerdijo 5000km in jim seveda strošek za bencin ni tako velik. :whistle:

1.)Točno tako letno delam z osebnim avtom ca 5K kil. strošek benzina ca 300 €

2.) Z avtodomom-dizel tudi ca 5K kil. strošek ca 500 €

3.) Z 4-rimi motorji ša dodatnih ca 15 K kil.

Jaz mislim,da je 25 K kil. kar dovolj letno za povprečnega državljana.

Kot je razvidno bi lahko s plinom šparal letno samo z osebnim avtom in to ca 20% saj plin ni zastonj!Prihranek bi bil ca 60€

Zdaj pa še napiši koliko kil. moraš letno prevoziti, da boš prišparal 1000€ in še da se ti bo naprava+vgradnja amortizirala,pa nepozabi da bo z napravo avto težji,na probleme z tankanjem,na probleme pri dostopu k mašini saj že zdaj ni nobenega placa pri avtih z prednjim pogonom,manj prostotra v prtlažniku,nevarnost pri karambolu itd.itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nevarnost pri karambolu itd.itd.

No vsi so vedno pametni da ni oz. da je enako nevarno.Sam pa sem pred slabimi dvemi leti na avtocesti Brescia-Bergamo pred Milanom naletel,ko se je avtobus zaletel zadaj v Seat cordobo.In je leta zgorela z družino iz Romunije!Potem pa je bilo drugi dan v časopisu,da je avto v bistvu eksplodiral,ker je imel not plinsko napeljavo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zakaj???????

Nevarno,predrago,noben nezna popravit,ko je kak problem,slabši pospeški,se neamortizira pri normalni uporabi(letno manj kot 15K kil),ko avto prodajaš problemi,probleni v tujini z tankanjem,v motornem prostoru še tisto malo prostora zavzame plinska naprava,itd.itd. To je pač moje mnenje in vsak si naj sam preračuna ali bo šel v to ali ne. :hmm:

fico182 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kot je razvidno bi lahko s plinom šparal letno samo z osebnim avtom in to ca 20% saj plin ni zastonj!Prihranek bi bil ca 60€

Zdaj pa še napiši koliko kil. moraš letno prevoziti, da boš prišparal 1000€ in še da se ti bo naprava+vgradnja amortizirala,pa nepozabi da bo z napravo avto težji,na probleme z tankanjem,na probleme pri dostopu k mašini saj že zdaj ni nobenega placa pri avtih z prednjim pogonom,manj prostotra v prtlažniku,nevarnost pri karambolu itd.itd.

Nevarno,predrago,noben nezna popravit,ko je kak problem,slabši pospeški,se neamortizira pri normalni uporabi(letno manj kot 15K kil),ko avto prodajaš problemi,probleni v tujini z tankanjem,v motornem prostoru še tisto malo prostora zavzame plinska naprava,itd.itd. To je pač moje mnenje in vsak si naj sam preračuna ali bo šel v to ali ne. :hmm:

Rispekt, odlično argumentirano! Tudi sam tako razmišljam.

fico182 and Alla like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rispekt, odlično argumentirano! Tudi sam tako razmišljam.

No ja no...ni čist tko.

Sam vozim 3litrsko mašino s precej hudo porabo. Na začetku leta...oz. na koncu lanskega sem dal vgradit plin. Naprava se mi je do zdaj že izplačala, saj je bila v tem času razlika v ceni goriva okoli 110%. Avto je na moči izgubil morda 5%, itak pa je moči že tako ali tako dovolj. Prostora v prtljažniku je ravno toliko, ker obstajajo bombe, ki gredo v luknjo za rezervno kolo, avto je težji celih 40kil (če sploh toliko), problemi s tankanjem ne vem kje so, ker se na vsaki poti najde vsaj ena pumpa, ki toči plin, če ti pač zmanjka pa prevoziš tistih 20km na bencin. Problem pri dostopu k mašini??? Spet neke buče. Tistih par cevk je še najmanjši problem priklopit in odklopit, če pa mehanik tega ne zna, pa tut ni vreden, da ima naziv mehanik.

Glede varnosti...novi sistemi so dokazano bolj varni kot bencin, ker tudi, če pride do požara ali česarkoli bo bencin (ki je itak v plastičnem rezervoarju) stekel povsod in zajel v plamen cel avto, pri plinski bombi se pa ob morebitni penetraciji in vžigu naredi pač usmerjen plamen, plin zgori in to je to. Če bi prišlo do prevelikega tlaka v jeklenki ima sistem itak več varnostnih ventilov (moj ima 3!!!), tako, da je eksplozija praktično nemogoča, oz. manj verjetna kot pri bencinu.

Pa še konec koncev onesnažujem okolje precej manj kot vsak qrčev smrdljiv dizel.

Sem pa tja sem imel mogoče kakšen manjši problemček, pa še to samo zato, ker mi v štartu računalnika ni dobro skonfiguriral.

Res pa je, da se mi je v teh 7-8 mesecih naprava izplačala zato, ker je pač na avtu poraba huda, vgradnja pa je bila tudi skoraj đabe za 6valjni motor...dajat plin v avto, ki žre do 10l in plačevat polno ceno za vgradnjo pa verjamem, da porabiš ogromno časa, da prineseš not vloženo.

Ste pa vidim, da tu sami znalci, ki ste prevozili že neke blazne kilometre z avtom na plin...in seveda živite še v časih 20-30 let nazaj, ko so predelovali stojadinke na kuhinjske plinske bombe.

Edited by MarduK
Cartman likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

vsaka stvar je potencialno nevarna če jo vgradi šalabajzer..

z izjavami, da je plinska napeljava kot sam nevarna pa ne zavajejte..

če lahko greš s kvalitetno vgrajeno plinsko napeljavo na trajekt med nemčijo in norveško, potem je že varna..norvežani 15 let nazaj tega niso pustil..

pospeški? pa sej ni to nek avto-forum kjer se pogovarjajo kako je sfriziral avto in ima zdaj pospešek 0-100km/h 9.4s namesto 9.9 sekunde..

vsak er6 se v tem času po doseženi hitrosti 100 km/h že ustavi in spet pospeši na vsaj 50 km/h

problemi s tankanjem? v skrajni sili se voziš na bencin če ti že v 800+ kilometrih ni uspel najdt primerne črpalke..

premalo prostora (seveda če ma avto pogon spredaj - bemflni izključeni ker majo še za eno mašino placa)??? ne se hecat no..

vsak izgovor je dober, če si v glavo vtupiš da je nekaj slabo..

brumer..5k km na leto z dizlom? odlična naložba..sem mislil da si mehankar

Gregc and Jetam like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
vsaka stvar je potencialno nevarna če jo vgradi šalabajzer..

z izjavami, da je plinska napeljava kot sam nevarna pa ne zavajejte..

če lahko greš s kvalitetno vgrajeno plinsko napeljavo na trajekt med nemčijo in norveško, potem je že varna..norvežani 15 let nazaj tega niso pustil..

pospeški? pa sej ni to nek avto-forum kjer se pogovarjajo kako je sfriziral avto in ima zdaj pospešek 0-100km/h 9.4s namesto 9.9 sekunde..

vsak er6 se v tem času po doseženi hitrosti 100 km/h že ustavi in spet pospeši na vsaj 50 km/h

problemi s tankanjem? v skrajni sili se voziš na bencin če ti že v 800+ kilometrih ni uspel najdt primerne črpalke..

premalo prostora (seveda če ma avto pogon spredaj - bemflni izključeni ker majo še za eno mašino placa)??? ne se hecat no..

vsak izgovor je dober, če si v glavo vtupiš da je nekaj slabo..

brumer..5k km na leto z dizlom? odlična naložba..sem mislil da si mehankar

Evo super odgovor!!! Se čisto strinjam s tabo in MarduK-om ;)

Samo en problem je pri meni, danes sem bil na Fiatu in so mi slabe lastnosti te vgradnje za moj avto. Problem je če avto pritisnem na obrate nad 4000, ker takrat se zgodi, da mašina ne more dobit tolk plina,zato preklopi na bencin. To povzroči cukanje in padec tlaka v motorju. To je potem razlog, da javi napako, svetit začnejo kontrolne lučke in pojavi se napis "check engine". Ta napis se potem prikazuje nekaj časa, nato izgine in naslednjič ponovno pride...

So pa fantje rekl, da bo v bližnji prihodnosti tudi narejena plinska naprava za turbo motorje.

Tko, da sedaj ne vem kaj naj al reskiram tisto božično drevce na števcu ko ga bom pognal ali še mal počakam, medtem pa vozim na drag bencin?

Zdaj pa še napiši koliko kil. moraš letno prevoziti, da boš prišparal 1000€ in še da se ti bo naprava+vgradnja amortizirala?

Pri cca 30.000 do 35.000km bi se mi investicija povrnila (to je pri meni dobro leto), da pa prihranim še 1000€ nadaljnih 25.000 do 30.000km. Tako da JA se splača, samo ne ve če že v turbinaša.

Nekako tako. Tudi jaz razmišljam o menjavi avta z enim turbo bencinarjem in ker je v ta avto možno namestiti plin, bi to tudi dal narediti.

Pozanimaj se prej pri prodajalcu avtomobila, kako je z vgradnjo v tvojga bodočega plinaša.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo en problem je pri meni, danes sem bil na Fiatu in so mi slabe lastnosti te vgradnje za moj avto. Problem je če avto pritisnem na obrate nad 4000, ker takrat se zgodi, da mašina ne more dobit tolk plina,zato preklopi na bencin. To povzroči cukanje in padec tlaka v motorju. To je potem razlog, da javi napako, svetit začnejo kontrolne lučke in pojavi se napis "check engine". Ta napis se potem prikazuje nekaj časa, nato izgine in naslednjič ponovno pride...

So pa fantje rekl, da bo v bližnji prihodnosti tudi narejena plinska naprava za turbo motorje.

To je samo in edino zato, ker so vgradili plinsko napravo za prešibak motor. Naprave se razlikujejo po tem, koliko konjičev lahko futrajo...v tem tudi razlika v ceni...no ja, ali pa v tem koliko injektorjev rabiš.

Možakar, ki je vgrajeval meni, je naredil že malo morje turbo motorjev, enega od njih je nekaj časa vozil moj sodelavec brez problemov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je samo in edino zato, ker so vgradili plinsko napravo za prešibak motor. Naprave se razlikujejo po tem, koliko konjičev lahko futrajo...v tem tudi razlika v ceni...no ja, ali pa v tem koliko injektorjev rabiš.

Možakar, ki je vgrajeval meni, je naredil že malo morje turbo motorjev, enega od njih je nekaj časa vozil moj sodelavec brez problemov.

Hm... zanimivo, a maš kakšno idejo, kakšno napravo bi potreboval za motor 1.4 turbo (ne se smejat :naughty: ) s 150KM?

lahko mi odgovoriš tudi na ZS in zraven še pripišeš kje je ta mehanik ko je vgradil že toliko turbo motorjev.

Hvala za info!

Edited by mkonci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čist za info. Meni je v prometni nesreči totalno zgorel avto, pa ni bil na plin, tako da te z plinom in nevarnosti so malo lovske.

Če vgrajujejo plin v 300KM zverine, potem ne vidim razloga, da ne bi šel v 1.4 turbo mlinček :), ki pravzaprav zelo gre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čist za info. Meni je v prometni nesreči totalno zgorel avto, pa ni bil na plin, tako da te z plinom in nevarnosti so malo lovske.

Na žalost sem večkrat naletel na to,da je zagorel avto!Fiat marea sem celo obstal,ker sem pač bil prvi oz.drugi in je ni bilo nek problem pogasiti-je tovornjakar takoj prinesel aparat :worship: !Ampak se je ta ogenj širil počasi!V primeru Romunjske družine pa je cel avto v bistvu v nekaj sekundah zajel ogenj!Je pa res,da ne moremo vedet kolk kvalitetna je bila napeljava in pa seveda to,da ga je "povozil" avtobus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čist za info. Meni je v prometni nesreči totalno zgorel avto, pa ni bil na plin, tako da te z plinom in nevarnosti so malo lovske.

Če vgrajujejo plin v 300KM zverine, potem ne vidim razloga, da ne bi šel v 1.4 turbo mlinček :) , ki pravzaprav zelo gre.

O to pa, gre pa gra tudi 1.4 mlinček. Ampak še vedno ne vem zakaj naj bi bilo slabo če na leto namesti 2500€ dam za benz da dam ene 1600€ za plin. Privarčevani denar je zlata vreden. Pa da spet ne bo pomote, tud 2500€na leto lahko dam, samo zakaj bi če gre ceneje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na žalost sem večkrat naletel na to,da je zagorel avto!Fiat marea sem celo obstal,ker sem pač bil prvi oz.drugi in je ni bilo nek problem pogasiti-je tovornjakar takoj prinesel aparat :worship: !Ampak se je ta ogenj širil počasi!V primeru Romunjske družine pa je cel avto v bistvu v nekaj sekundah zajel ogenj!Je pa res,da ne moremo vedet kolk kvalitetna je bila napeljava in pa seveda to,da ga je "povozil" avtobus

Zadeva je taka. Res je, da avto ne začne goriti hitro, ampak pri orng prometni je problem pas, sploh če si prevrnjen, se ne moreš odpeti, ker je našponan tako, da ko položiš nož na pas, le ta kar zacveti. Torej, če nimaš noža, se ne moreš rešiti, ker ne moreš odpeti paasa, potem pa zgoriš počasi.

O to pa, gre pa gra tudi 1.4 mlinček. Ampak še vedno ne vem zakaj naj bi bilo slabo če na leto namesti 2500€ dam za benz da dam ene 1600€ za plin. Privarčevani denar je zlata vreden. Pa da spet ne bo pomote, tud 2500€na leto lahko dam, samo zakaj bi če gre ceneje?

Ja zadevca leti tak k se šika, porabe pa tudi nima nevem kolk velike (če voziš zmerno). Če misliš avto imeti kar nekaj časa, potem se splača, drugače ne. Jaz razmišljam o nabavi 1.8T mašine, ki pa ima malo večjo porabo in bi se mi investicija povrnila v letu in pol, avto pa mislim imeti sigurno 5+ let, + lahko prestaviš instalacijo v drug avto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ja no...ni čist tko.

Sam vozim 3litrsko mašino s precej hudo porabo. Na začetku leta...oz. na koncu lanskega sem dal vgradit plin. Naprava se mi je do zdaj že izplačala, saj je bila v tem času razlika v ceni goriva okoli 110%. Avto je na moči izgubil morda 5%, itak pa je moči že tako ali tako dovolj. Prostora v prtljažniku je ravno toliko, ker obstajajo bombe, ki gredo v luknjo za rezervno kolo, avto je težji celih 40kil (če sploh toliko), problemi s tankanjem ne vem kje so, ker se na vsaki poti najde vsaj ena pumpa, ki toči plin, če ti pač zmanjka pa prevoziš tistih 20km na bencin. Problem pri dostopu k mašini??? Spet neke buče. Tistih par cevk je še najmanjši problem priklopit in odklopit, če pa mehanik tega ne zna, pa tut ni vreden, da ima naziv mehanik.

Glede varnosti...novi sistemi so dokazano bolj varni kot bencin, ker tudi, če pride do požara ali česarkoli bo bencin (ki je itak v plastičnem rezervoarju) stekel povsod in zajel v plamen cel avto, pri plinski bombi se pa ob morebitni penetraciji in vžigu naredi pač usmerjen plamen, plin zgori in to je to. Če bi prišlo do prevelikega tlaka v jeklenki ima sistem itak več varnostnih ventilov (moj ima 3!!!), tako, da je eksplozija praktično nemogoča, oz. manj verjetna kot pri bencinu.

Pa še konec koncev onesnažujem okolje precej manj kot vsak qrčev smrdljiv dizel.

Sem pa tja sem imel mogoče kakšen manjši problemček, pa še to samo zato, ker mi v štartu računalnika ni dobro skonfiguriral.

Res pa je, da se mi je v teh 7-8 mesecih naprava izplačala zato, ker je pač na avtu poraba huda, vgradnja pa je bila tudi skoraj đabe za 6valjni motor...dajat plin v avto, ki žre do 10l in plačevat polno ceno za vgradnjo pa verjamem, da porabiš ogromno časa, da prineseš not vloženo.

Ste pa vidim, da tu sami znalci, ki ste prevozili že neke blazne kilometre z avtom na plin...in seveda živite še v časih 20-30 let nazaj, ko so predelovali stojadinke na kuhinjske plinske bombe.

Naj dodam. Naš subaru(2006 outback) ima originalno napeljavo in bi se splačalo če bi vse delalo. ker gre za nek nizozemski sistem ga pri nas nihce ne zna popravit, najbližji znalci so pa v minhnu. Računalniku pač nihče ne zna dopovedat da ni z gorivom nič narbe. Sicer nad plinom ne bomo obupali, samo preverite kdo vam bo dal servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Če misliš avto imeti kar nekaj časa, potem se splača, drugače ne.

Ja, avo je sedaj star 1leto in cca 3mesece, prevoženih 35.000km. Avto če se le ne bo kej zgodilo z nijim, mano ga bom mel do nekje 200.000km, ker mi je bzv. kupovat druzga če ta gre (oziroma če bo šel) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na žalost sem večkrat naletel na to,da je zagorel avto!Fiat marea sem celo obstal,ker sem pač bil prvi oz.drugi in je ni bilo nek problem pogasiti-je tovornjakar takoj prinesel aparat :worship: !Ampak se je ta ogenj širil počasi!V primeru Romunjske družine pa je cel avto v bistvu v nekaj sekundah zajel ogenj!Je pa res,da ne moremo vedet kolk kvalitetna je bila napeljava in pa seveda to,da ga je "povozil" avtobus

ja, pa v prtljažniku deset plastenk od soka polnih pocenskega romunskega bencina, pol je pa plin kriv.

a ste mogoče slišali za tistega našega dohtarja , ki je tam nekje na hrvaškem priletel čelno v tovornjak ??

je imel plinsko napravo v mercedesu , pa ni nikjer sploh omenjeno!! vsi testi sodobnih plinskih naprav so pokazali,da je varnost pri trčenju pri plinu večja kot pri bencinu.

tisti,ki razmišljate o plinu v avtu , se vam ni treba nič bati. je pa nekaj res: če vam bo monter rekel,da pri napravi z ločenim vbrizgom goriva na vsak valj lahko tudi malo po plinu zadiši, pošljite ga nekam tako močno, da ne bo našel nazaj!! lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.