Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Če kaj zvije potem je to glava cilindra.Pri motorjih lahko še prej kot pri avtomobolih. Glava se poravna in je zadeva opravljena. Nikoli pa ne "zvije" cilindra. Če sta pa tista dva vijaka "losana" je že kdo kej brkljal po mašini in ni prav zategno...Ti samo štartaj in nabiraj kilometre. GIFT ti je poslal sheme svečk in to je to ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvih 40 km z capotom..noro...govoril z lastnikom..menjani kabli, rele in ostale stvari..bil je prvi lastnik in je pač vse porihtal..enkrat je nalagal ene mape pri nekem mojstru v monfalconeju...obstaja tukaj kak mojster, da mi naloži te mape...pa če lahko kako besedo na to temo napišete...koliko stane tak poseg?...mejte se

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bila nova mapa nekoč naložena in motor dobro dela ni kaj komplicirat...Poskusi se dogovoriti s katerim drugim lastnikom capota za testno furico in primerjavo...Drugače je pa prava oseba za nalaganje pravih map na capota uporabnik foruma ŠARC. Kontaktiraj ga. Lahko ti preveri kaj maš naloženo in po potrebi menja mapo. Poseg te pa verjrtno koštal kako pivo al dva ...;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor vleče že od 2000 obr. lepo enakomerno je že druga mapa. Pri stari mapi pa nekak 3500 obr.  (zna mal pocukat) nekako šele zaževi.

Pa pri novi mapi velikokrat iščeš sedmo prestavo :smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

se bom držal tega hy650. Tudi jaz imam naloženo drugo mapo na capotu, Naložil pa jo je nekdo iz gorenjske, vsaj mislim tako. Imam pa drug problem. Utripa EFI, napaka pa efi -1. Sicer sem bral na forumih o tej napaki, ampak nič konkretnega. Preden sem razdrl agregat, sem moral zamenjati eno vžigalno tuljavo na prvem cilindru. Ali je že kdo imel podobno težavo. Nisem pa še štartal motorja.

Lep zasnežen pozdrav.

Pravkar nekaj izsledil na forumu glede napake efi -1. Bi ta napaka lahko imelo kakšno povezavo z loputo zraka?

Popravljeno . Popravil Sash00
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam sicer Futuro ,ki ima v osnovi enak agregat in enak ECU Sagem. Kode napak so:

Here’s a list of the codes:

  • 12 – crankshaft (pick-up) position sensor malfunction;
  • 15 – throttle position sensor (TPS) malfunction;
  • 18 – california only;
  • 21 – engine temperature malfunction;
  • 22 – air temperature malfunction;
  • 23 – barometric pressure sensor malfunction;
  • 33 – coil 1 malfunction;
  • 34 – coil 2 malfunction;
  • 35 – coil 3 malfunction;
  • 36 – coil 4 malfunction;
  • 41 – overturn sensor signal malfunction;
  • 42 – injector 1 malfunction;
  • 43 – injector 2 malfunction

A code reading 1 or -1 means the bike has not detected any of the above errors and activating the kill switch will also set off the EFI light, causing mild panic until the rider realises what’s happened – it’s easy to do accidentally.

Če je mapo nalagal nekdo iz Gorenjske je bil to skor zagotovo Šarc in tukaj ni kaj dodati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, spet jaz,

vem, da sem že tečen, ampak imam spet problem. Končno sestavil capota, ga štartal, ampak motor ne vžge. Samo "vergla" zaštarta pa ne. Napaka efi 1 je izginila, ampak kljub temu sveti še vedno EFI. Napravil diagnostiko, katera pokaže kodo 33. OK. Imel sem doma novo vžigalno tuljavo, jo zamenjal, ampak ne pomaga. Še vedno ista napaka. Zamenjal z vžigalno tuljavo iz zadnjega cilindra, ponovno ista napaka. Motor ne zaštarta. Samo "vergla". Je potrebno napako resetirat, ali je lahko kaj drugega. Samo upam da ni CDI (elektronika). Vsakič ko pa sem odklopil dovod goriva od uplinjača ( pritrjen z dvema vijakoma), je bencin s vso silo špricnil v okolico. Tako da je bil v cevi fullll pritisk. Mislim, da to ni normalno.

Prosim za pomoč.

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa imaš iskro na svečkah?Črpalka itak daje nadtlak do vbrizga goriva in špricne iz dovoda , če ga odklopiš. CDI (ECU) ne  gre kar tako, razen če si aku narobe prklkopu pa kaj skuril...Preveri iskro. A bencinska črpalka zalaufa pod kontaktom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bencinska črpalka zalaufa, ker se sliši. Nisem pa sprobal, če ima svečka iskro. Ali moram odvit svečko iz glave, ali lahko sprobam s kosom žice?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj preveri vse senzorje, ker ko si sestavljal motor je lahko kateri brez kontakta, prekinjena žica ali pa pokvarjen senzor....Meni ni zalaufal zaradi okvarjenega senzorja temperature hladilne tekočine. Ima dva-eden gre vECU drugi pa na armature za prikaz temperature.Ob vsem mogočem ugibanju kaj je narobe mi je za trenutk posvetil EFI 21 in sem raziskoval v tej smeri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj capo driverji...prvih 200 km z capotom...vozi se kot bicikl:)...nimam nekih problemov niti pri manjših hitrostih..niti z sopotnico...okreten, poskočen..vetrna zaščita ok..nisem peljal več kot 130...skratka zadovoljen..opazil da, vožnja pri manjših obratih, oz v previsoki prestavi mu najbolj ne diši...mogoče zato, ker sva bila dva...kakšne so vaše izkušnje s tem?...bil prav pozoren na obrate...zvezno vleče od 2000 naprej...se mi je kar smejalo pod čelado..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimas dizla da bi ga pri 1.500 obratih matral. Nad 3.500 pa ostat na cesti ;)

Jest letos se nisem zalaufal. Se amortizerja nism uspel zamenjat. Ampak sej bom. Sezona je se dolga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

biker...nič rekel da sem ga na 1500 matral,,to da vleče od 2000 je bilo mišljeno glede mape iz dosedanje debate...fajn zrihtaj pa na cesto:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj vsem,

hvala ti hy650, res sem preveril vse senzorje, ampak optično so bili vsi OK. Nisem pa imel na nobeni vžigalni tuljavi iskre. Zaradi tega sem v drobnogled vzel konektor pick up senzorja. Tale ima edini gumjasto izolacijo. Ko sem snel izolacijo s konektorja, sta bila oba kabla odtrgana od konektorja. Na srečo sem si zapomnil kateri kabel na kateri pin. Kable prilotal, in motor je končno zaštartal. Jutri še preverim, če se vklopi ventilator, pri določeni temperaturi hladilne tekočine, ko agregat deluje. Danes je bilo že prepozno za test. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sash00 preveč kompliciraš :) 

Skupaj sestavi in samo gas....vozi,...mašina od Capota (Rotax) dobro dela, je pa Italian in ima pač svoje muhe ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK hy650. Takoj ko bo lepše vreme se vidimo.  Gift imaš prav. Res preveč kompliciram. Zato pa v eno nekaj popravljam oziroma modificiram. Včasih človek ne more iz svoje kože. 

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Sash00 pravi:

OK hy650. Takoj ko bo lepše vreme se vidimo.  Gift imaš prav. Res preveč kompliciram. Zato pa v eno nekaj popravljam oziroma modificiram. Včasih človek ne more iz svoje kože. 

Lep pozdrav.

Hehe to pa razumem:D...Eni moramo skoz nekaj tuhtat kaj bi spremenili,zamenjali nadgradili...OK,te pričakujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hy650, se vidimo, da še kaj zmodificiramo:OK:..... .

Lep pozdrav vsem, pa hvala za pomoč.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem.

Naj se najprej opravičim za napake - s telefonom gre težje. Vaš forum sem prebral od začetka do konca - trenutno privezan na posteljo. Vsaka slaba stvar je za nekaj dobra. Veliko sem se naučil in ko pridem do mojega Capota vem kaj moram preventivno preveriti (regler, očistiti stikalo za tačko - zelo občasno mi med vožnjo ugasne) in vsekakor dogovor z mojstrom Tomažem  (Šarcem) da naloži nove mape. Kar sem prebral glede tega je več kot fascinantno - zagotovo s ceno prideva skupaj.

Sedaj pa moje izkušnje s Capotom. Kupil pred dobre pol leta (letnik 2004 takrat imel 44 kkm) in prevozil 5 kkm. Odločitev zanj zgolj zaradi videza, ki je odločil med potovalnimi indurami. Odločitev več kot pravilna. V tem času razen  že omenjenega sem bil v dvomih (zelo občasno) zakaj ugasne. Predhodni lastnik me je opozoril če bi se slučajno mi kdaj zgodilo naj ga še na stikalu za izklop v sili ugasnem, prižgem in to je to. Ni se mi kaj dostikrat to zgodilo, zato temu nisem posvečal pozornosti. Verjetno zato nisem prišel prej na forum. Na začetku aprila zamenjal gumi, olje in svečke. To je pa tudi vse - servis po planu. V tem času zeloo užival v vožnji. Bolj kot zadovoljen. 

Svaka čast pojedincima (mojstrom) da znanje in izkušnje delite naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto v redu moped z malo kilometri si izbral. Konektorje pri reglerju obvezno temeljito poretipati (ne samo pogledati). Veliko varnih km želim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 5. 2016 at 17:09, hy650 pravi:

Čisto v redu moped z malo kilometri si izbral. Konektorje pri reglerju obvezno temeljito poretipati (ne samo pogledati). Veliko varnih km želim!

Hvala za lepe želje in seveda enako (srečno in varno) vsem želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 4. 2016 at 9:40, Rdeči pravi:

Če motor vleče že od 2000 obr. lepo enakomerno je že druga mapa. Pri stari mapi pa nekak 3500 obr.  (zna mal pocukat) nekako šele zaževi.

Pa pri novi mapi velikokrat iščeš sedmo prestavo :smoke:

 

Pozdravljeni!

Zelo zainterisiran sem za nove mape za mojega Capota. Kdo zna/lahko oz. je pripravljen proti plačilu naložiti nove mape na moj "moped"? Glede na napisano kako se motor obnaša z novo pametjo sem več kot radoveden in zainteresiran. Srečko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!