Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

8 minutes ago, DAMI34 said:

bod brez skrbi, od pospeškov te bo pa itak roka bolela :P

 

Greva v skupinski nakup? Pa dava najine motorje v ceno 2. stara za 1. novga :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Greva v skupinski nakup? Pa dava najine motorje v ceno 2. stara za 1. novga :jezik:

če špekuliram, cena bo nekje 13k€, v bistvu če jaz mojga GTja prodam, mi mora še nekaj ostati.

Aja, pa baje ima celo cornering ABS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

47 minutes ago, DAMI34 said:

če špekuliram, cena bo nekje 13k€, v bistvu če jaz mojga GTja prodam, mi mora še nekaj ostati.

Aja, pa baje ima celo cornering ABS

Ti boš lohk svojga sam podaril. Kdo bo pa kupu tist...:jezik:

Lep je tale SX, če ne drugo leto pa 100% naslednje. Najprej moram videt kaj dela tisto famozno vzmetenje, pol pa pade odločitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa pa vem... Na AC ma še zmer premal moči TRA.

 1. To se pravi ko se pelem 150 na AC v 6. z Tracerjem, moram prestavt v 5, ali v 4 če hočem, da suvereno potegne.

Linjiski 1000 ccm , 4  valnik , bo verjetno pospeševal bolje v 6 prestavi.

2. Motor zamenjaš, skor tko kot gate. Preprosto. In teh 15 petkov, ko bom še na temu svetu, želim čim več probat.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Ti boš lohk svojga sam podaril. Kdo bo pa kupu tist...:jezik:

Lep je tale SX, če ne drugo leto pa 100% naslednje. Najprej moram videt kaj dela tisto famozno vzmetenje, pol pa pade odločitev...

ti jaz povem, fantastično. Bp...če sem Kmeta vozil zadaj pa ni voblalo :P

Ne brez šale že 2015 ima revidirano vzmetenje in se ga da odlično nastavit, tako sam kot v dvoe in dvoje+kovčki je suveren in se ga da pulit.

Kar mi je pa najbolj všeč je da na 2017 niso spreminjal agregata, kateri je zanesljiv in naredi veliko kmjev bp.

ps. GTja zaenkrat ne mislim prodat, je preveč fajn :D

bi pa mel obadva

pred eno uro, skalar36 pravi:

Kwa pa vem... Na AC ma še zmer premal moči TRA.

 1. To se pravi ko se pelem 150 na AC v 6. z Tracerjem, moram prestavt v 5, ali v 4 če hočem, da suvereno potegne.

Linjiski 1000 ccm , 4  valnik , bo verjetno pospeševal bolje v 6 prestavi.

2. Motor zamenjaš, skor tko kot gate. Preprosto. In teh 15 petkov, ko bom še na temu svetu, želim čim več probat.

 

1. Sx bo suvereno potegnil od 80km/h v 6 :D

2. na SXu boš trpel na AC pri 150km/h če ne boš šipce menjal za kako poštarsko

 

pred 20 minutami, Snecer pravi:

Jaz pa čimveč videti :) tu pa tam kdaj peljem kakšnega drugega pa ni nekih prehudih razlik, da bi bila nujna menjava

prednosti, ki jih jaz vidim na SXu v primerjavi z nekaterimi drugimi mopedi, seveda ti predhodno mora sesti drža, katera je nekoliko naprej in za noge ni toliko placa kot na enduricah

1. odlična ciklistika, varen moped tudi pri pretiravanjih

2. velik opreme sploh pa 2017 letnik, KTRc nastavljiv velikokrat prav pride

3. prožen agregat, ki z samo rednim vzdrževanjem naredi ogromno kmjev

4. relativno mala poraba tudi pri preganjanju 5,5 litra

5. dovolj komot tudi za potovanja

6. nobenih tovarniških napak

7. dobre zavore in dobro vzmetenje

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz povem svoje menje o videzu novega SX-a.

Všeč mi je predvsem  da ima LED luči (lepše za pogledat in predvsem bolj uporabne v temi), dodatno elektroniko (KIBS, Assist & Slipper Clutch, to je že imel 2016, KCMF (monitors engine and chassis parameters throughout the corner),  prikazovalnik prestav, 12V vtičnica........ pa še kej se najde........ampak.......

vseeno, to je moje osebno menje, da ne bo spotikanj, nekak bolj kot ga gledam na slikah, nisem ravno prepričan da mi je tako zelo všeč oz da mi je  lepši kot zdajšni model.

Pri novem mi oblika sprednje maske ni toliko všeč, če gledam motor od strani ravno tako mi ne sede oblika in položal sprednje maske, nekak preveč se maska razpotegne naprej v vodoravni drži, namesto da bi bila našpičena navzdol  ,..... No, mogoče , če bi ga videl bi v živo spremenil mnenje.

Zadnji sedež mi je pa absolutno grd , ker je tako visok in debel , prav "štrli" zadaj ta sedež ven, (je pa res, da je bolj udoben za sopotnico), vendar še na zdejšnem je prav uredu zadnji sedež in se nič ne pritožuje. pa mislim , da je dobil novi model dodatnih 5 kilogramov.

No, mogoče je vseeno bolje,  da je ta novi 2017 model po videzu  takšen kot je, me vsaj ne mika da bi šel v menjavo :).:D

Še vedno bi jaz osebno veliko raje videl, da bi motor zgledal takšen, kot je bil na tisti fotomontažni sliki ki se je objavila kakšno stran nazaj, (priložim sliko  da se spomnemo, zgornja slika) tak bi pa bil motor res hud.  Sprednja maska veliko bolj našpičena in zelo blizu sprednjega blatnika, Ogledala veliko lepša (smerokazi vgrajeni v ogledalih), zadek itak full hud-popoln, stranski oklep je tudi lepši na fotomontažni varjanti, edino tista krilca so res odveč.   Ampak tako pač je, vsake oči vidijo drugače in prav je tako. 

No še primerjava med "fotomontažno varjanto in tega realnega SX-a 2017. Kateri je vam lepši ?

Aja, dvomim, da bo cena takšna kot je bila sedaj, (12895 EUR), zna bit cena pri novem modelu bližje 14k.

lp

Z1000 SX 2017.jpg

Kawasaki-Z1000SX-2017-Colores-003-1200x900.jpg

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, ne vem, ne bi si želel, da zgleda kot ZX10 (poglej sprednji konec, zadnji konec, višino krmila)...kar pa na fotomontaži že skor je, nekak mi je všeč da so ohranili SXov stajl (ST moped).No edin smernike bi pa res raje videl v ogledalih.

ps. šipco so kopirali pd Zerogravitiy, tako sem jaz imel

pss. pa pozabili so vgraditi predalček v bočne plastike blizu armaturke, prekleto prav pride, pa prostora je dovolj

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz pa bi si želel, da zgleda po videzu bolj športno naravnan, bolj "našpičen", kot recimo tisti "fotošopan" na zgornji sliki ki sem jo prilepil zgoraj.  Rajši izgled podoben ZX-10 z povišano balanco , kot pa takšen kot je ta SX 2017 , ki je že rahlo bolj touring naravnan.  No, vsaj meni tako deluje.

Zdej bo pa kdo rekel, da komliciram, :) pa naj si kupim ZX-10 ali kaj podobnega, ali pa APRILIO RSV4 , ki je meni eden lepših motorjev.

Ne, ZX-10, aprilia RSV4, CBR..... so zame nezanimivi za nakup, ravno zaradi prenizke, neudobne, utrujajoče drže. Po izgledu so fantastični.

Če bi pa bil kakšen ZX-10 z višjim krmilom, TUONO 1100 z malo več veterne zaščite........ pa bi to bile moje mokre sanje.:OK:

Meni so pač všeč motorji (ki jih ni dosti na tržišču),  ki so oblikovno  čimbolj podobni supersport motorjem, seveda z največjo razliko, da ima tak motor dvignjeno krmilo, kot recimo SX . In ta kompromis med športnim izgledom in uporabnostjo , je imel meni osebno najbolje  dosedanji "stari" SX in recimo suzuki GSX-S 1000F. Lepa, solidna veterna zaščita, z povišanim  krmilom in bolj športnega izgleda kot pa touring.  Tudi honda CBR650F je meni oblikovno lep motorček, ampak kaj, ko ni 1000-ka. Yamaha FZ1 FAZER je že zgodovina. Drugega ni na tržišču.  Takšnih dobrih mešanc ni na tržišču.

Motorji so, ali  čisti sport, (mi ne sedejo zaradi prenizke in utrujajoče drže) ali pa so že preveč touring naravnani motorji (ne preveč šporna oblika in že skoraj preveč pokončna drža).  Kot so BMW 1000XR, multistrada, Versys , yamaha tracer, KTM superduke GT..... ali pa že potem  pridemo kr na prave potovalce in tiste težke "krave", kot so , FJR1300, VFR1200, 1600GT in podobni. Pa so to izredno dobri motorji, tudi lepi da ne bo pomote, ampak meni oblikovno ne sedejo, da bi se odločil za nakup.

Lp

DAMI:  Kolk si pa že naklepal letos kilometrov z tvojo mašinco?

Sam res, kupi svoji novega SX-a, pa bo zadovolja ona, ti pa tudi, da boš malo primerjal neposredno oba med seboj :OK:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, renyy said:

 

Motorji so, ali  čisti sport, (mi ne sedejo zaradi prenizke in utrujajoče drže) ali pa so že preveč touring naravnani motorji (ne preveč šporna oblika in že skoraj preveč pokončna drža).  Kot so BMW 1000XR, multistrada, Versys , yamaha tracer, KTM superduke GT..... ali pa že potem  pridemo kr na prave potovalce in tiste težke "krave", kot so , FJR1300, VFR1200, 1600GT in podobni. Pa so to izredno dobri motorji, tudi lepi da ne bo pomote, ampak meni oblikovno ne sedejo, da bi se odločil za nakup.

 

Kaj pa vem. VFR1200, pa K12/1300S pa Triumph sprint...ko voziš, niso krave...zelo ST mašine. pa za FJR tud pravjo da je u resnici zelo sport zverina, če se odločiš gont. Ne vem, nism pelal.  

3 hours ago, DAMI34 said:

 

pss. pa pozabili so vgraditi predalček v bočne plastike blizu armaturke, prekleto prav pride, pa prostora je dovolj

 ma kaj bi rad motor al predalnik? Pejt u Ikeo......

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz bi pa raje videl da bi bil blizje versysu. Se pravi bolj pokoncen, oziroma se bolj potovalen. Nekaj vmes.

Me zanima katera motohisa oziroma znamka in cez koliko casa nam bo ponudila motor ki ga sam sestavis po zelji. Nova trzna niša? Nekaj takega kot v kolesarstvu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, renyy said:

No, jaz pa bi si želel, da zgleda po videzu bolj športno naravnan, bolj "našpičen", kot recimo tisti "fotošopan" na zgornji sliki ki sem jo prilepil zgoraj.  Rajši izgled podoben ZX-10 z povišano balanco , kot pa takšen kot je ta SX 2017 , ki je že rahlo bolj touring naravnan.  No, vsaj meni tako deluje.

Zdej bo pa kdo rekel, da komliciram, :) pa naj si kupim ZX-10 ali kaj podobnega, ali pa APRILIO RSV4 , ki je meni eden lepših motorjev.

Ne, ZX-10, aprilia RSV4, CBR..... so zame nezanimivi za nakup, ravno zaradi prenizke, neudobne, utrujajoče drže. Po izgledu so fantastični.

Če bi pa bil kakšen ZX-10 z višjim krmilom, TUONO 1100 z malo več veterne zaščite........ pa bi to bile moje mokre sanje.:OK:

Meni so pač všeč motorji (ki jih ni dosti na tržišču),  ki so oblikovno  čimbolj podobni supersport motorjem, seveda z največjo razliko, da ima tak motor dvignjeno krmilo, kot recimo SX . In ta kompromis med športnim izgledom in uporabnostjo , je imel meni osebno najbolje  dosedanji "stari" SX in recimo suzuki GSX-S 1000F. Lepa, solidna veterna zaščita, z povišanim  krmilom in bolj športnega izgleda kot pa touring.  Tudi honda CBR650F je meni oblikovno lep motorček, ampak kaj, ko ni 1000-ka. Yamaha FZ1 FAZER je že zgodovina. Drugega ni na tržišču.  Takšnih dobrih mešanc ni na tržišču.

Motorji so, ali  čisti sport, (mi ne sedejo zaradi prenizke in utrujajoče drže) ali pa so že preveč touring naravnani motorji (ne preveč šporna oblika in že skoraj preveč pokončna drža).  Kot so BMW 1000XR, multistrada, Versys , yamaha tracer, KTM superduke GT..... ali pa že potem  pridemo kr na prave potovalce in tiste težke "krave", kot so , FJR1300, VFR1200, 1600GT in podobni. Pa so to izredno dobri motorji, tudi lepi da ne bo pomote, ampak meni oblikovno ne sedejo, da bi se odločil za nakup.

Lp

DAMI:  Kolk si pa že naklepal letos kilometrov z tvojo mašinco?

Sam res, kupi svoji novega SX-a, pa bo zadovolja ona, ti pa tudi, da boš malo primerjal neposredno oba med seboj :OK:

Lp

Kupis sportaka, das gor pokoncno krmilo in je zadeva resena. Tako ima @maus ce se ne motim.

 

btw kje pa je maus? Nic ga ni :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

Kaj pa vem. VFR1200, pa K12/1300S pa Triumph sprint...ko voziš, niso krave...zelo ST mašine. pa za FJR tud pravjo da je u resnici zelo sport zverina, če se odločiš gont. Ne vem, nism pelal.  

 ma kaj bi rad motor al predalnik? Pejt u Ikeo......

V ikei nimajo 1050 al pa 1190 ADV ;).....to je pr men vidu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Cartman pravi:

 

 ma kaj bi rad motor al predalnik? Pejt u Ikeo......

v bistvu bi dobro šel not tudi pepelnik od fičkota :P ne rabim v ikeo. 

Tokrat sem ga razdru, plastike gor dol, pa nazaj gor, da točno vem da ima plac

 

pred 18 urami, renyy pravi:

 

DAMI:  Kolk si pa že naklepal letos kilometrov z tvojo mašinco?

Sam res, kupi svoji novega SX-a, pa bo zadovolja ona, ti pa tudi, da boš malo primerjal neposredno oba med seboj :OK:

Lp

12.000 nekaj čez, pa še mal bom, če bo vse po sreči.

Zgolj za info GT zgleda visok, je pa drža močno primerljiva z SXom. XR, multištrudel so pa višji in sedenje še bolj pokončno.

pred 15 urami, Kmet2 pravi:

V ikei nimajo 1050 al pa 1190 ADV ;).....to je pr men vidu :)

zadevo sem že zdavnaj videl pri kawasakiju GTR :ras:

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ceprav je v bistvu samo fejstliftan star model mi na oko deluje veliko bolj dodelan... Sploh zadek in boki.  S kovino so se bolj mao ukvarjal. 

 

 

kawasaki-z1000-sx-statica-03.jpg

15ZX1000M_40AGRNDRS3CG_C.png

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar vem je geštel ostal popolnoma enak, agregat tudi (razn euro4 norm)

So pa razširili oklep spredaj, da bolj odbija zrak, spremenili (hvalabogu) in izboljšali luči, končno naredili popolno armaturko z vsemi potrebnimi podatki, dodali 12v vtičnico, ter namestili kup elektronike, ki pomaga pri vožnji, od cornering ABSa, MUIa (. KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) ..itd.

Sedež za sopotnika-co je preoblikovan, da manj drsi naprej, je pa res, da sopotnik sedi višje od voznika, kar ni nujno slabo. Moja se ni nikol pritoževala. Največji problem je po mojem relacij stopalke voznik-sopotnik, če imata oba bolj velike čevlje, je hitro gneča.

takole pa sedi sopotnik:

1116005_524193500983540_957247655_o.jpg1932759_641363132599909_670348507_o.jpg11175039_853517701384450_8478856442271396115_n.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako na oko je razlika v višini voznikovega in sovoznikovega sedeža še cm ali dva večja kot pri Versysu kar se mi zdi dobro. Moji zadaj namreč zmanjka čisto malo, da bi lahko gledala preko moje čelade kar bi daljše vožnje naredilo še prijetnejše saj nebi bilo več prekladanja levo in desno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res vsecen moped. Skoda edino, da posevnoooki pri Kawasakiju se niso dojeli, da sport-touring rabi tempomat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep je lep. Vprašanje je samo Versys 1000, ali tale.

Čak mal Snecer, a ti hočeš zdej rečt, da mormo met jurja!?:eek: A si že fasu MS sindrom. Sam še to napiš, da rabimo Wilberse pa smo tam.:dry:

Drugače pa resno, tale moped je zelo lep. Kako je z veterno zaščito pri vožnjah na AC? A tisti odklon vizirja kaj pomaga, da je manj vetra?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje nima jurja :) 

Pravim, da če bi kupoval motor v tem segmentu, ni dileme. 

Morda celo raje kot versysa, vizualno je lepši, kako se sedi ne vem, domnevam da so noge malo bolj pokrčene, gori pa kar zravnano, lepi izpuhi in kufri (isti kot na versaču) tak da...

mašina pa je itak ista kot na versaču + večina ostalega

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!