Skoči na vsebino

Italija - Švica - Avstrija


jezst

Priporočene objave

1. dan: Ljubljana – Arabba: 311 km

vreme: sončno

Korensko sedlo 1.073 nmv

Kartitscher Sattel 1.525 nmv

Passo di Falzarego 2.105 nmv

Štart v sončni Ljubljani. Čez Korensko sedlo v Beljak in potem čez Hermagor. Po relativno ozki cesti čez Kartitscher Sattel proti meji med Avstrijo in Italijo. Tam na bencinski po tankanju mene in nekega Italijana števec obema pokaže 0 litrov in ženska na blagajni je zadovoljna s tem kar priznava in potem plačava. Po lepi in ne preveč polni cesti do Cortine in nato proti prvem dvatisočaku. Zgodaj popoldne prispeva v Arabbo. Z gondolo na vrh kjer je lep razgled na Marmolado.

2. dan: Arabba – Bormio: 196 km

vreme: sončno

Passo Pordoi 2.239 nmv

Passo di Costalunga 1.745 nmv

Passo Stelvio 2.757 nmv

Najbolj »plezalni« dan na poti. Najprej na Passo Pordoi in tam kava in razgovor z rahlo besnim slovenskim šoferjem avtobusa, ker so ga najeli, da vozi čez prelaze in so ga zato bolele roke Spust do Canazeija in potem po dolini z veliko prometa do naslednjega prelaza. Spust do Bolzana in po lokalnih cestah do odcepa za Stelvio. Kolikor sem videl sva imela srečo, ker so cesto naslednji dan s te strani zaradi ne vem česa za en dan zaprli. 49 ovinkov do vrha. Na vrhu OGROMNO motorjev. Kolikor sem uspel videt, so prevladovani GS. Spust proti Bormiu na katerem je kar nekaj relativno ozkih tunelov, v katerem se ni dobro srečati z avtobusom, kaj mi je enkrat komaj uspelo zgrešiti. Pokrajina fantastična. V popoldanskih urah prispela v Bormio. V centru sem dobil najboljši Mohito do sedaj.

3. dan: Bromio – Laveno: 196 km

vreme: dež, oblačno, DEŽ

Najbolj ravninski del poti. Začelo se je s tem, da me je hotelir opozoril na žebelj v zadnji gumi. Dokaj hitro sva našla vulkaniterja »Bobo moto«. Na srečo je bil žebelj v gumi vzdolžno tako, da ga je samo potegnil ven brez dodatnih problemov. Brezplačno. Ko sva odrinila je začelo deževati. Je pa ena dobra stran tunelov. Ne dežuje. In prvi del poti je speljan skozi kar nekaj le teh. Ko jih je zmanjkalo je tudi nehalo deževati. Cesta je speljana skozi vasi. V bistvu je cela dolina ena ogromna vas z omejitvijo 50 km/h. Vleeeeče se. Nekako sva se privlekla do Lago di Como, kjer sva s trajektom preplula ožino. Nato čez Švico (Lugano) mimo Lago di Lugana (spet počaaaasi, zaradi tega, ker se avtodomi dostikrat zataknejo) v dežju proti Lago Maggiore. Ker je začelo močno deževati, sva se odločila zaključiti vožnjo v Lavenu. Ko sva sedela na kosilu, je začelo pihati. Naenkrat je priletel na pokrit vrt lastnik in vse goste nagnal v zadnji del hiše. Par sekund za tem, ko je bil zadnji gost v hiši je priletel tornado. 5 minut silovitega vetra je podrl pokrit vrt, prestavil par avtomobilov, razbil polkna na sosednji hiši. Po kakšni uri so toliko sčistili, da smo lahko odšli. Imel sem srečo, da sem motor parkiral v zatišju, tako, da mu ni bilo nič.

4. dan: Laveno – Tasch: 150 km

vreme: oblačno

Simplonpass 2.028 mnv

Zjutraj zajtrk in na trajekt. Totalno čuden občutek je vozit notor, če se podlaga gunca. Relativno hitro sva bila pod Simplonom. Moram priznat, da so Italijani (vsaj ti na skrajnem severu) in Švicarji zelo prijazni do motoristov (vsaj meni se je tako zdelo). Ko opazijo, da si zadaj, se umaknejo ob desni rob. Nato vožnja čez prelaz. Na vrhu je izdihnil Zumo (zdaj že vem, da se je utopil napajalnik (80 EUR)). Vožnja po zemljevidu do Tascha. To je zadnje mesto, do katerega je dovoljen promet pred Zermattom. Do Zermatta pelje železnica in v mestu vozijo samo kočije in elekto avtomobili. Spedenano do konca. Načrt smučanja na ledeniku žal odpadel zaradi dežja.

5. dan: Tasch – Feldkirch: 250 km

vreme: dež

Oberalppass 2.046 nmv

Deževalo je že, ko sva štartala. Vožnja po dolini do prvega prelaza (Furka), ki sva ga izpustila zaradi mraza. Pogrela sva se na vlaku pod prelazom. Za motoriste imajo poseben vagon. Na drugi strani začuda ni deževalo, zato sva se odločila prepeljat Oberalppass. Žal je bila cesta mokra, ker so bili to najlepši ovinki na celi poti. Ko sva se spustila je spet deževalo in tako celo pot do Feldkircha. Vožnja skozi Vaduz je razočarala, ker je videti kot poslovna četrt.

6. dan: Feldkirch – Zell am See: 296 km

vreme: dež

Pass Thurn 1.274 nmv

Ponovno naju zbudi dež. Pade odločitev o nakupu avstrijske vinjete in direktno na avtocesto proti Innsbrucku. V Worglu zavijeva proti Kitzbuhlu (veliko večje mesto, kot sem si ga predstavljal) in čez prelaz do Zell am Seeja.

7. dan: Zell am See – Ljubljana: 280 km

vreme: oblačno, sončno

Grossglockner 2.504 nmv

Korensko sedlo 1.073 nmv

Štart v oblačno jutro. Dogovor je, da če bo samo občutek, da bo na Grossglocknerju dež, da greva drektno na avtocesto. Po krajšem razmisleku se odločiva za prelaz. Vožnja do mitnice. Na mitnici stric pove, da morava voziti previdno, ker je na vrhu sneg na cesti. Butasto se nama je zdelo obračati, zato sva nadaljevala. V bistvu nimam pojma, kakšna je cesta in pokrajina s te strani, ker je bila nora megla in mokra ter plundrasta cesta. Vključil sem vse 4 žmigavce prestavil v prvo in se cijazil do vrha. Ko sva prišla iz daljšega tunela ven, je bil popolnoma drug svet. Sneg je sicer bilo okoli, toda sijalo je sonce in cesta je bila suha. Uživaški spust do doline in potem čez Špital, Beljak proti domu.

SKUPAJ: 1.679 km

Dežna podloga, ki sem jo dobil skupaj z jakno in hlačami, definitivno ne zdrži celodnevne ture po dežju. Tako, da bom na naslednjo pot vzel pravi dežni kombinezon, kot tudi dežne prevleke za čevlje in rokavice. Trikrat po pol dneva v mrzlih mokrih nogah ni zabavno.

Popravljeno . Popravil jezst
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo..vidim, da smo naredili kar nekaj km po isti trasi. Mi smo podobno udarili prejšni teden, s tem da se je nabralo 2300 km v 5 dneh. Tud nam je malo zagodlo vreme, ampak je blo lepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

1. dan: kot že napisano, smo se v nedeljo od doma spravili v dežju, ki pa je bil itak napovedan za ves dan in tako ni imelo smisla, da bi čakali.

1.dan.jpg

Copy of DSC08754.JPG

 

DSC08757.JPG

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Copy of DSCN5092.JPG

DSC08803.JPG

 

DSC08813.JPG

DSCN5105.JPG

DSCN5126.JPG

1 x B&B smo imeli rezervirano v vasici Lazfons malo pred Bolzanom (http://www.gasthaus-weisses-kreuz.it/hotel-albergo-chiusa.php#accept-cookies)

... ja in takole se je dan končal - lahko rečem da manj mokro kot se je pa začel.

20160703_183115.jpg

DSCN5121.JPG

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 8. 2011 at 8:12, jezst pravi:

1. dan: Ljubljana – Arabba: 311 km

vreme: sončno

3. dan: Bromio – Laveno: 196 km

vreme: dež, oblačno, DEŽ ...

 

vreme: oblačno...

)). Vožnja po zemljevidu do Tascha. To je zadnje mesto, do katerega je dovoljen promet pred Zermattom. Do Zermatta pelje železnica in v mestu vozijo samo kočije in elekto avtomobili.  Pa jst!   ... žal odpadel zaradi dežja.

 

5. dan: Tasch – Feldkirch: 250 km...

vreme: dež

Oberalppass 2.046 nmv

Deževalo je že, ko sva štartala. Vožnja po dolini do prvega prelaza (Furka), ki sva ga izpustila zaradi mraza. Pogrela sva se na vlaku pod prelazom. Za motoriste imajo poseben vagon. Na drugi strani začuda ni deževalo, zato sva se odločila prepeljat Oberalppass. Žal je bila cesta mokra, ker so bili to najlepši ovinki na celi poti. Ko sva se spustila je spet deževa...

 

6. dan: Feld...

vreme: dež..

Ponovno naju zbudi dež. P...

vreme: oblačno, sončno...

 

Štart v oblačno jutro. Dogovor je, da če bo samo občutek, da bo na Grossglocknerju dež, da greva drektno na avtocesto. Po krajšem razmisleku se odločiva za prelaz....

Vključil sem vse 4 žmigavce prestavil v prvo in se cijazil do vrha.    Takole sem jaz naredil pri spustu s Furke...

 

Dežna podloga, ki sem jo dobil skupaj z jakno in hlačami, definitivno ne zdrži celodnevne ture po dežju. Tako, da bom na naslednjo pot vzel pravi dežni kombinezon, kot tudi dežne prevleke za čevlje in rokavice. Trikrat po pol dneva v mrzlih mokrih nogah ni zabavno.

Na tako pot brez marele (beri dežjaka) :nono:

No, zdej najbrž že znaš....(marela v kufru)!?  Ja, vsaka šola nekej....:rolleyes:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TEGLIO: vasica na nadmorski višini 830 m je bila prav prijetno sveža glede na temperature v dolini, ki so bile čez dan preko 30 st.C.

DSCN5272.JPG

DSC09014.JPG

DSC09016.JPG

DSC09027.JPG

DSCN5177.JPG

DSCN5179.JPG

Na robu vasi pa vzpetina s stolpom in razgledom in pogledom v dolino Valtelino.

DSC09181.JPGDSC09187.JPG

DSCN5253.JPG

Pa še ena zanimivost: ravno v tem času je po teh cestah in prelazih potekalo kar nekaj etap kolesarske dirke GIRO ROSA, ki je ženska različica Giro di Italia; v sosednji ulici v hotelu pa so prenočevali policisti iz spremstva in nekatere ekipe ...

DSCN5251.JPG

DSCN5250.JPG

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pozabil sem še dodati nekaj napotkov:

Švica:Bencin 95 cena varira od 1,34-1,41 eur na liter. S švicarskim bencinom je tudi poraba za 10% nižja kot s slovenskim. Hrana v gostilni je nadpovprečno draga, npr. krožnik pašte z bolonjsko omako je 17,5 CHF (enih 16 eur). Za dva je bil račun s pol litra vode 41 CHF (cca. 38 eur). Tako da strnem Švica je zelo lepa, draga pa tudi.

Če boste potovali v teh koncih načrtujte postanek v Livigno...vsaj za tankat bencin (Italijanska brezcarinska cona).

Italija: bencin varira od 1,439 do 1,55 eur, kava (macchiato) 1,00-1,50 eur, hrana (pizze, pašta) je med 7,00-10,00eur, meso je drago (od 22 eur dalje). Da ne frezaš non stop pašte in pizze se splača vzet polpenzion, ker imaš večerjo s tremi hodi...in se nažreš, pa še lokalne specialitete sprobaš.

Avstrija: bencin varira od 1,10 do 1,19 eur, kava (espresso) cca. 2,40 eur, hrana podobno kot Italija, nočitev...enak nasvet kot za Italijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Schultz said:

S švicarskim bencinom je tudi poraba za 10% nižja kot s slovenskim. 

 

tudi povprečna hitrost  je v Švici več kot 10% nižja kot v sloveniji  :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Schultz: ja ni kaj: hitrejši si od mene za tipkovnico in ne dvomim, da sta tudi na "terenu" hitrejša od nas (ali pa vsaj bolj vzdržljiva) ... no kakorkoli ... kje sem že ostal: 1. dan, 2. dan, pa Teglio - sledi

3. dan: ker smo malo spremljali vremenske napovedi za Stelvio in ta dan niso obetale lepega vremena, smo dan izkoristili za ogled Sondria, severnega dela jezera Como, pa še na Aprico smo se zapeljali nekaj pomalicat ...

3. dan.jpg

Sondrio:

DSC09071.JPG

DSCN5198.JPG

DSCN5200.JPG

DSCN5195.JPG

Copy (2) of DSCN5202.JPG

Copy of DSC09082.JPG

 

Colico (Lago Como):

DSC09144.JPG

DSC09120.JPG

DSCN5209.JPG

DSC09141.JPG

DSC09121.JPG

DSC09146.JPG

Po sladoledu ob jezeru pa potem nazaj po isti poti do Tresende (ta del po dolini prometen in nezanimiv - je pa vsaj pogled na okolico boljši) in par-krat levo/desno do Aprice na 1200 m.n.v..

DSCN5229.JPG

 

DSCN5230.JPG

DSC09166.JPG

DSC09167.JPG

........

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4. dan: po dolini še enkrat do jezera Como in potem na sever za Chiavenno:

4. dan.jpg

DSC09261.JPG

DSC09273.JPG

Chiavenna:

DSC09284.JPG

DSC09280.JPG

DSCN5286.JPG

No in ker ženski del odprave ni bil ravno navdušen nad idejo, da se zapeljemo samo gor in dol do prelaza Spluga in sta raje v senci pokofetkali in naredili kratek špancir po mestu, sva se sama zapeljala na prelaz.

20160706_121231.jpg

20160706_122051.jpg

20160706_122118.jpg

... potem pa skupaj nadaljujemo proti St. Moritzu. seveda pa je treba do tja "premagati" še Maloja Pass.

DSC09313.JPG

DSC09338.JPG

DSC09341.JPG

DSCN5293.JPG

Potem pa dol in mimo dveh jezer do St.Moritza.

DSC09397.JPG

DSC09406.JPG

 

DSC09320.JPG

DSC09365.JPG

 

 

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sankt Moritz:

 

DSC09431.JPG

DSC09439.JPG

DSC09449.JPG

DSCN5312.JPG

DSC09443.JPG

Po kratkem ogledu mesta se odpeljemo .... tukaj je naš naslednji cilj:

DSC09458.JPG

DSC09514.JPG

Cesta na vrh prelaza Bernina je vseskozi ob železnici Bernina Exspres, ki prav tako kot cesta povezuje St.Moritz in Tirano.

DSC09463.JPG 

DSC09467.JPG

DSC09478.JPG

DSC09484.JPG

DSC09487.JPG

DSC09494.JPG

Na vrhu pa kot je že skoraj pravilo: jezero, parkirni prostor in gostilna:

DSC09505.JPG

DSC09509.JPG

DSCN5317.JPG

DSCN5320.JPG

Potem pa samo še spust v Italijo in v Tiranu na zasluženo pozno kosilo.

DSC09529.JPG

Bernina Exspers ima v Tiranu začetno/končno postajo in je čisto domača - se vozi kar po ulicah ...

DSC09543.JPG

.....

 

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Livigno: "brezcarinska cona" - pa karkoli že to pomeni; bil pa je bencij po 0,92€. Drugače pa verjetno marsikdo pozna to dolino po smučanju ....

DSC09822.JPG

DSC09830.JPG

DSC09840.JPG

DSCN5386.JPG

DSCN5387.JPG

 

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Fazer03 Super slike in vsekakor zanimiva fura. Tudi predhodnik @Schultz nam je postregel z enkratnimi slikami.
Fazer03, me zanima, kdaj točno datumsko ste bili, da je na Stelvio bila že zimska kulisa?  To mi še reči, a tista zanimiva cesta je v smeri St. Moritza in prečka Malojapass? Hvala za info.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Stelviu smo bili 7. julija in imeli krasno sončno in toplo vreme; potem pa je prišla ohladitev in padavine in 14. julija je padlo cca 5-10cm snega. Seveda sneg v dnevu ali dveh pobere, je pa seveda jeba, če imaš tako splanirano, da si ravno v tem času v tistih koncih. Za primer: Livigno je na 1800 m n.v., St.Moritz 1800, Bormio na 1200 - hočem povedat to, da če je slabo vreme v tej regiji to pomeni ob dežju zjutraj 5-10 st.C in čez dan tam nekje do 15.

Katero cesto pa si imel v mislih pa ne vem: iz St.Moritza pelje cesta mimo Silvaplane čez Malojo v Chiavenno, druga cesta iz St.Moritza, ki jo spremlja vlak Berninaexspress, pa vodi čez Bernino v Tirano.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh


  • ×
    Ob 1. 8. 2016 at 23:03, Fazer03 pravi:

     

    DSC09338.JPG

     

    DSC09341.JPG

    DSCN5293.JPG

     

     

     

    Mislil sem tole cesto .... a ta cesta vodi na Maloja Pass ?
    Torej ste se peljali : Chiavenna - Maloja - St.Moritz - Tirana

    Fazer, ampak tista slika, kjer je vlak v mestu, ta slika pa ZMAGA!! Res še kaj takšnega nisem videl in res je vrhunska!
    To je tam, kjer si omenil, da ima vlak začetno in končno postajo? Torej Tirana je to mesto ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem tole cesto .... a ta cesta vodi na Maloja Pass ? .......................DA.
Torej ste se peljali : Chiavenna - Maloja - St.Moritz - Tirana ....................DA (mestece je TIRANO)

Fazer, ampak tista slika, kjer je vlak v mestu, ta slika pa ZMAGA!! Res še kaj takšnega nisem videl in res je vrhunska!

Ja za veliko večino slik (preko 1000) moram pohvalit fotografinjo, ki je sedela za hrbtom svojega moža na Hondi  in neumorno pritiskala na sprožilec fotoaparata.


To je tam, kjer si omenil, da ima vlak začetno in končno postajo? Torej Tirana je to mesto ? ..... DA

DSCN5398.JPG

https://www.rhb.ch/en/panoramic-trains/bernina-express#highlights

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tirano - imam v slabem spominu.

Vroče ko pas.

https://goo.gl/maps/UufRSbPvQmC2 Pod nepravim kotom zapeljal preko šin in naju je skoraj vrglo.

Kolesarka se je prevrgla in se napičila na napere - špice lastnega kolesa, ne moreš verjeti. Pazite se v tem mestu.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!