Sign in to follow this  
Followers 0
Cartman

WSBK 2012

425 posts in this topic

GREAT NEWS!!! :SS: FIM in Infront sta v2 stroje obtežila za 6 kilogramov. ukrep se imenuje 1199 PanicEarly. :D Tako bo serijski 1198R lažji od tovarniške WSBK specialke. Žalostno, in neumno. vse znanje in razvoj bo izničeno s kosom svinca.

To pomeni da bo Checa zelo težko ubranil naslov, in da Chaz Davies z ekipo ParkinGo že testira RSV4, čeprav je blo dogovorjeno, da bodo vozili z Ducatiji.

Jaz osebno nisem neki V2 fan, čeprav ga vozim v prostem času. V Imoli, kjer je srednje hitrih in odprtih ovinkov na pretek, je blo krasno videt in slišat razliko, koliko prej Ducatiji odprejo gas. in ko so veliki v2 z ovinka pobegnili za 3 metre, jih na kratkih ravninah 4 valjnik ni več ujel. Razlike v konceptih jaz nisem še nikoli videl tako lepo in razločno. V2 je kar na enkat dobil smisel.

tud nisem fan Ducatija, in se mi zdi prav, da si pravilnikov ne pišejo sodelujoče fabrike, kot je blo Ducatiju očitano z izsiljevanjem dodatnih 200ccm. vseeno, Spies in Biaggi sta bila na 4valjnikih prvaka z enakimi pravili. Zdaj ko je Ducati napovedal nov stroj ki bi bil konkurenčen tudi v Monzi, pa bodo kaznovani ker je Checa razturil? Zelo čudno se mi zdi, da uspeh enega dirkača takoj pripišejo tem extra 200ccm. (prej Bayliss, zdaj Checa) in usečejo novo vrstico v pravilnik.

thumper, svobodnaptica01, BIZIXXX and 3 others like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pravi da bo drugo leto Checa lahko zadovoljen, če bo z 1098R prilezel do stopničk. Škoda, ker ne bo že v naslednji sezoni nastopal z 1199. Pa ne bo nič z ubranitvijo naslova, 6kg se mi zdi kar veliko. Zakaj pa niso že med sezono korigirali razmerja kot je blo prvo leto z 1200 V2 stroji. Tri dirke+pregled rezultatov=+/- kg na motorju. Če prav vem je to Še vedno v pravilih.

gandi likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

GREAT NEWS!!! :SS: FIM in Infront sta v2 stroje obtežila za 6 kilogramov. ukrep se imenuje 1199 PanicEarly. :D Tako bo serijski 1198R lažji od tovarniške WSBK specialke. Žalostno, in neumno. vse znanje in razvoj bo izničeno s kosom svinca.

To pomeni da bo Checa zelo težko ubranil naslov, in da Chaz Davies z ekipo ParkinGo že testira RSV4, čeprav je blo dogovorjeno, da bodo vozili z Ducatiji.

Jaz osebno nisem neki V2 fan, čeprav ga vozim v prostem času. V Imoli, kjer je srednje hitrih in odprtih ovinkov na pretek, je blo krasno videt in slišat razliko, koliko prej Ducatiji odprejo gas. in ko so veliki v2 z ovinka pobegnili za 3 metre, jih na kratkih ravninah 4 valjnik ni več ujel. Razlike v konceptih jaz nisem še nikoli videl tako lepo in razločno. V2 je kar na enkat dobil smisel.

tud nisem fan Ducatija, in se mi zdi prav, da si pravilnikov ne pišejo sodelujoče fabrike, kot je blo Ducatiju očitano z izsiljevanjem dodatnih 200ccm. vseeno, Spies in Biaggi sta bila na 4valjnikih prvaka z enakimi pravili. Zdaj ko je Ducati napovedal nov stroj ki bi bil konkurenčen tudi v Monzi, pa bodo kaznovani ker je Checa razturil? Zelo čudno se mi zdi, da uspeh enega dirkača takoj pripišejo tem extra 200ccm. (prej Bayliss, zdaj Checa) in usečejo novo vrstico v pravilnik.

Kaj te pa cudi, to je dirkanje danes. TV simpatije, lep nasmeh (pr petju veliki joski) in to je to.... pa takali nesmisli.

She, thumper and svobodnaptica01 like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny Rea pa Hiroshi Aoyama že testirata na Philip Islandu. Še dober mesec pa se začne sezona 2012. A kdo kej ve, a Jerman letos vozi SS600?

Edited by BIZIXXX
DXR16 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markota ni na startni listi za 2012. Je pa na njej nekaj novih-starih imen. Kenan Sofuoglu, Brock Parkes, Lukaas Pesek. Poleg Markota pa na WSBK gridu manjka 41 :cry:

DXR16 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markota ni na startni listi za 2012. Je pa na njej nekaj novih-starih imen. Kenan Sofuoglu, Brock Parkes, Lukaas Pesek. Poleg Markota pa na WSBK gridu manjka 41 :cry:

Da bi on vedu, kaj njegov priimek v slovenčini pomeni, za nas motoriste nič dobrega :P!

Share this post


Link to post
Share on other sites

......... pa na WSBK gridu manjka 41 :cry:

Haga bo 2012 sezono odvozil v BSB,podpisal je za ekipo Swan Yamaha, kjer bo imel za timskega kolega, lanskoletnega BSB prvaka Tommy Hill-a.

Ian Hutchinson, katerega bo nadomestil Haga, bo za ekipo Swan vozil cestne dirke ( NW 200, TT... .). Ian pravi da bo ziher ready do cestnih dirk. Slikca njegove poškodbe iz Silvestona leta 2010 pa pove vse.

post-2615-0-07357900-1328954467_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Že kdo ve kok so kej karte, pa kje bi se dal naročit za Imolo...Tm na uradni strani tud še niso nč vn dal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta pa tud vedno ob nepravem času vseka po tleh

Share this post


Link to post
Share on other sites

in vsakič ko pade, je polomnjen. Pedrosa style!

Na koga bi letos stavili? očitni favoriti: Checa ma 6 kil težji motor kot lani. Biaggi je zbral zasilno ekipo, in občutek imam, da se poslavlja. Ni Bayliss, ki bi grizel do zadnje dirke. Melandri se je odpisal sam, s prestopom k BMW. Tam je tud Haslam. po moje en najboljših timov, pa nekonkurenčen stroj. Rea, če ostane zdrav, Hopkins bo težko konkuriral če začne z dvojno nulo.. . . .Jaz dam tri pive na na Lavertya.

Share this post


Link to post
Share on other sites

....Melandri se je odpisal sam, s prestopom k BMW. Tam je tud Haslam. po moje en najboljših timov, pa nekonkurenčen stroj.

uf ne ser ga bavarc bo letos gate trgal, sej je že cajt madonca :P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

uf ne ser ga bavarc bo letos gate trgal, sej je že cajt madonca :P:D

Po dveh letih bi radi že trgal, ostali se pa že 25 let krivijo pa kdaj gre kdaj ne :P

To je tko k bi hotu taxist z dvem leti izkušen pa novim mercedesom več fur pobrat k en star maček z staro meco :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dveh letih bi radi že trgal, ostali se pa že 25 let krivijo pa kdaj gre kdaj ne :P

To je tko k bi hotu taxist z dvem leti izkušen pa novim mercedesom več fur pobrat k en star maček z staro meco :D

hahahaha pa ne no, to si zdej ti vse v en lonc vrgu, superbike pa balkanska posla :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brezveze se kregate ali bo aprilia ali bmw, ker bo Carlos spet vse namahal. Pa naslednje leto tudi z 1199 ;)

Hopper ima pa res smolo :(

Takile so pa časi na testu:

1 Carlos Checa (E) Althea Ducati 1:33,0

1 Tom Sykes (GB) Kawasaki 1:33,0

3 Eugene Laverty (IRL) Aprilia 1:33,3

4 Marco Melandri (I) BMW 1:33,4

5 Max Biaggi (I) Aprilia 1:33,7

5 Leon Haslam (GB) BMW 1:33,7

7 Jakub Smrz (CZ) Liberty Effenbert Ducati 1:34,0

8 Sylvain Guintoli Effenbert Liberty Ducati 1:34,1

8 Joan Lascorz (E) Kawasaki 1:34,1

10 Ayrton Badovini (I) BMW Italia GoldBet 1:34,0

11 Maxime Berger Effenbert Liberty Ducati 1:34,3

12 Michel Fabrizio (I) BMW Italia GoldBet 1:34,4

13 Leon Camier (GB) Crescent Fixi Suzuki 1:34,5

14 David Salom (E) Pedercini Kawasaki 1:34,9

15 David Johnson (AUS) Rossair AEP BMW 1:35,7

16 Davide Giugliano (I) Althea Ducati 1:35,8

17 Lorenzo Zanetti (I) Pata Ducati 1:37,1

Po mojem bodo kar zanimivi boji letos, kawasaki je malce presenetil in tudi Melandri gre dobro

Edited by LRR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaz mislim da bo Melandri močnejši kot bi to sklepal po predstavah BMWja v prejšnih letih. Upam pa na dobre rezultate Lavertya.

Grid je nekam majhen? Samo 17 pilotov?

Edited by MihaJ
Mateej1 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mi zdi da ne testirajo vsi zdaj. Honde ni nobene, pa tudi še kdo drug manjka

Tudi jaz imam občutek da bo Melandri zelo konkurenčen za zmage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah...lani so na dirki vozili 1:32:0 tako de ti casi ne pomenjo prow dosti. Fuck, za vikend je ze diiirka! In Imola je naslednja!!!

Mal sm bral glede +6 kil na Ducatiju. U bistvu, je mel Baylissov 1198 ze 171 kil, ki jih je dobil z restriktorjem usisnega zraka, in se par omejitvami na podrocju batov. Takrat so v pravila napisali, ce bo 1200ccm prevec, mu bodo obesli se 6 kil. Pol sta Haga in Fabrizio z ducatijem pushila na celi crti, in namesto malusa dobila bonus 6 kil. V2 so se po kilazi izenacli z 4 cilindrci. Ostala pa je prepoved menjave batov za ne-serijske. Oziroma, bati v Ducu morajo bit dostopni kupcu po isti ceni kot stanejo originalni.... Ker je lani Mr7 prevec razturil, so ducu vrnili 6 kil.

Edited by Cartman
LRR likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mi zdi da ne testirajo vsi zdaj. Honde ni nobene, pa tudi še kdo drug manjka

Tudi jaz imam občutek da bo Melandri zelo konkurenčen za zmage

Tole zdaj so privat testi. Uradni testu so v začetku naslednjega tedna.

Jah...lani so na dirki vozili 1:32:0 tako de ti casi ne pomenjo prow dosti. Fuck, za vikend je ze diiirka! In Imola je naslednja!!!

Mal sm bral glede +6 kil na Ducatiju. U bistvu, je mel Baylissov 1198 ze 171 kil, ki jih je dobil z restriktorjem usisnega zraka, in se par omejitvami na podrocju batov. Takrat so v pravila napisali, ce bo 1200ccm prevec, mu bodo obesli se 6 kil. Pol sta Haga in Fabrizio z ducatijem pushila na celi crti, in namesto malusa dobila bonus 6 kil. V2 so se po kilazi izenacli z 4 cilindrci. Ostala pa je prepoved menjave batov za ne-serijske. Oziroma, bati v Ducu morajo bit dostopni kupcu po isti ceni kot stanejo originalni.... Ker je lani Mr7 prevec razturil, so ducu vrnili 6 kil.

Dirka je naslednji konec tedna, ne ta. Bo treba še mal potrpet.

sykes bo vsem dal po pički :)

Ma, Kawasaki bo ventile skoz Leovinceta plunil. :D

BIZIXXX likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • liliput
      Forma Dominator comp Supermoto-kros
      2 x nošeno po 1h
      praktično novi
      številka 42
      gel vložki
    • liliput
      Kombinezon Spyke titanium
      2x voženo na pisti po 1h
      praktično novo
      poseben spyke premaz kateri odbija uv žarke in naj bi bil -10* hladnejši
      titanium zunanji ščitniki, ter notranja želva (dodatna zaščita hrbta)-odstranljiva
      Cena novega je bila 1850€ Za več info: 041538528
    • pitstopservvv
      Priprava motocikla za dirke
      RACE MAPE: SUZUKI GSXR K2-K11,BKING,HAYABUSA GEN1,GEN2 KAWASAKI ZX6r 2004-2012,ZX10R 2004-2012 YAMAHA R6 2004-2013,YAMAHA R1 2004-2013 BMW S1000RR .....itd......
    • tonystx
      Andaluzija
      Prva resna tura 2016 bo Andaluzija v začetku aprila. Tisti, ki ste jo že prevozili mi lahko svetujete kaj se mora videti, obiskati, pogledati, poskusiti itd. Predvsem me zanimajo take stvari, ki niso čisto v vsakem turističnem vodiču.
    • jskrablin
      Honda crf250l
      Še dogodovščina z menjavo zadnjega zobnika. Sicer nič kaj posebno opravilo, ki ga pa na CRF-ki zakomplicirajo original vijaki, ki so prezategnjeni do amena, vsaj na strani imbus glave pa še mehki. Kar naredi odstranjevanje original zobnika kar izziv, ker se imbus luknja brez problema uniči, potem pa so potrebni bolj drastični ukrepi... Najprej sem moral najti ustrezen zobnik. Ker lahko JT zobnike naročam v Sloveniji, je bil po posvetu s stricem Googlom kot ustrezen določen JTR 301. Problem je v tem, da variante z 42 zobmi ni več na voljo. Po še malo iskanja in primerjavi skic z merami iz JT kataloga se izkaže, da je JTR 210 praktično identični zobnik, z 2mm manjšimi luknjami za šravfe. To ni problem, se popravi z 10mm svedrom in iz JTR 210 nastane JTR 301 z 42 zobmi  Takole zgleda sveže odpakiran JTR 210: Edini problem je bil odstranitev original zobnika. Po sf*ukani imbus luknji na dveh vijakih sem "razvil" tole "pripravo": Od vilice gor - na vilico naslonjen ustrezen imbus, na drugi strani pa na matici obročni ključ 17-13 U oblike s podaljškom - sedežna opora z enega bicikla. Najprej sem imbus "zategnil", da se je prislonil na vilico, nato pa sem ga z eno roko držal, z drugo pa "cuknil" podaljšek ključa. Na tak način so štirje vijaki takoj spustili, dva pa sem že prej zaj... na imbus strani. Tisto sem pol rešil z nekaj vrtanja in ostrim nastavkom, zabitim v luknjo: Vse original vijake sem zamenjal z novimi, precej bolj kvalitetnimi M10x40. Lahko bi bili M10x30... ob priliki jih bom porezal. Ali pa tudi ne. Testna namestitev novega zobnika - paše kot original  Originalna veriga še prenese trenutno 13 - 42 kombinacijo, za kaj bolj ekstremnega pa bi bila potrebna dajša veriga. Kar se vožnje tiče pa je vsaj za offroad ta končni prenos zelo dober, prestave se zamaknejo za eno gor, prva je zdaj res samo še za počasno plezanje v konkretno strmino in speljevanje, po zavitih makedamih pa se vozi tretja, četrta. V drugi se spelje skoraj normalno, pa dokler ni res strmo/malo oprijema (tam gre pol v prvo in se "kopanje" zadnjega kolesa kontrolira s sklopko), kr gre in gre. Po navadni cesti je šesta prestava zdaj normalno uporabna, se pa pri ~ 90 km/h vrti že kar precej visoko. Končna hitrost (teoretična) pri 8500 RPM je sedaj glede na http://www.gearingcommander.com/ pri 119 km/h, pri original prenosu pa znaša 134 km/h. Daljši transferji me ne skrbijo preveč, za tiste bo šal motor na prikolico. Kako bo z dosegom po terenu, pa bo treba še videti...
  • Zadnje aktivne teme na forumu