Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Ali se tu olje razmaze po zobniku ali kaplja direktno na verigo? Jaz bi recimo tole cevko se malo pobrusil pod kotom in jo prestavil nizje proti verigi... Pa ze pri Scottoilerju pravijo, da se olje prenese samo od sebe na drugo stran clena. Jaz tu ne vidim neke hude moznosti, kako bi se avtomaticno mazala se notranja stran. Ce namazes clen tam, kot je treba, je olje med dvema kovinskima "stenama". Kako pride na drugo stran, pa ne razumem cisto.

Cevka je že v originalu pobrušena pod kotom, ampak na tej sliki se to ne vidi najbolje. Cevko sem po slikanju namestil malenkost nižje. Slike sem naredil med smo montažo , ko nisem še optimalno nastavil te cevke za distribucijo olja. Glede mazanja so ti že drugi odgovoril, ti pa lahko zagotovim, da je veriga s tem sistemom lepo namazana in čista. Vse kar je potrebno je to, da optimalno nastaviš količino olja na interval mazanja. Veriga pač ne sme biti suha, takšna da pa olje teče z nje pa tudi ne. Rezervoar za olje ni velik in z lahkoto najdeš prostor za montažo. Ko pridem domov ga zmerim. Da ne bo kakšne pomote glede velikosti - po dobrih 1000 prevoženih km še ni potrebe za dolivanje olja in kot kaže še lep čas ne bo.

Jaz sem s sistemom zelo zadovoljen, veriga čista in namazana, zadnje platišče čisto in suho. Priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po sliki sodeč je ta rezervoar prišel iz modelarskih vod (tank za gorivo letalskih modelov) in na oko drži 2-2,5 dl. Ta količina bi morala zadoščati za prevoženih ~8000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki imate zadevo namontirano že dlje časa, malo preglejte stanje cevk! Meni se je zgodilo, da so originalne cevke postale trde in posledično je cevka na pregibu počila (delovanje nihajke). Olje je teklo po nihajki in seveda mimo verige. Preventivno zamenjal vse cevke, namesto plastike sem uporabil silikonske (modelarske).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko je pa velik ta rezervoar pri Voila?

kako se polni? Se sname in napolni ali z injekcijo?

Nevem, kam bi ta rezervoar na Varadero montiru.. Pod sedežem imam že kar polno...

Imam RLS OILER in rezervarček pod sedežem, zadeva deluje v nulo in si sploh ne predstavljam več kako bi bilo

brez ....lani sem enkrat dotočil olje(na vrhu posode odviješ vijak in dotočiš) in to je bilo vse....še verige ni potrebno čistit ker se praktično sama ,pa tudi ostanke od mazanja enostavno s krpo pobrišemo, poleg tega pa nisem opazil da bi se sploh kaj rastegnila veriga. Tisti ki še nimate tega avto mazanja vam je lahko žal, predvsem na daljših turah nimaš nobenih skrbi z mazanjem.

Sicer pa imaš v navodilih RLS oiler vse podrobno opisano kam se kaj montira pri vari.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki imate zadevo namontirano že dlje časa, malo preglejte stanje cevk! Meni se je zgodilo, da so originalne cevke postale trde in posledično je cevka na pregibu počila (delovanje nihajke). Olje je teklo po nihajki in seveda mimo verige. Preventivno zamenjal vse cevke, namesto plastike sem uporabil silikonske (modelarske).

predvsem zaradi "temperature" postanejo trde in rade počijo, sem jih že tudi menjal s silikonskimi, upam da bo ta post prišel na prava ušesa :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem zaradi "temperature" postanejo trde in rade počijo, sem jih že tudi menjal s silikonskimi, upam da bo ta post prišel na prava ušesa :whistle:

kje se pa kupi te silikonske cevke?

lp Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem zaradi "temperature" postanejo trde in rade počijo, sem jih že tudi menjal s silikonskimi, upam da bo ta post prišel na prava ušesa :whistle:

Je že prišel. Že nekaj časa so v uporabi drugačne cevke in priklopi na hitro spojko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že prišel. Že nekaj časa so v uporabi drugačne cevke in priklopi na hitro spojko.

p

Silikonske cevke dobite tudi v SMC-Trebnje in PRIT iz Ljubljane.

Samo malo pazite kakšo olje potem dajete noter, ker silikon ni obstojen na vsa olja posebej na mineralna ne, na navadna organska pa ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Po novem bom tudi jaz rabil eno tako zadevo, po vsem prebranem in pogledanem, mi še najbolj diši Scottoilerjev eSystem. Čeprav me moti ta moder zaslon, razmeroma mali tank (tista dodatna "pregibna cev" pa me ne prepriča) in čuden patent polnjenja.

Kakšno olje pa potem filate noter, ko zmanjka originalnega (tistega priloženega)?

Na eBayu sem ga našel za cca. 220€ s poštnino.

Je cena primerna in/ali se, da dobit kje še kakšen € ceneje?

Hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ravno sem naredil servis na 50.000 km na Yamaha servis Primec. Kar je pomembno za to temo je, da po toliko prevoženih kilometrih in uporabi RLS oilerja na motociklu ostaja še prva veriga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Na svojo staro Yamaho XTZ750 Super Tenere želim pred sezono montirati enega izmed avtomatskih mazalcev verige! Ogledal sem si kar nekaj spletnih strani, od Scottoilerja, Moto-Oiler, Pro-Oiler itd... in nekako mi je najbolj všeč Scottoiler! Želel sem kupiti ta najnovejši V-System, vendar nisem prepričan, če je to primerno za moj motor, saj ko sem gledal instalacijski video, sem bil malo zmeden. Na cevi za vakum original vijak ven, pa Scottoiler vijak noter itd... Sploh ne vem, če jaz vse to imam!? Zdi se mi precej komplicirano in bolj za novejše motocikle... Prosil bi vas za pomoč in nasvete, kaj kupiti za mojo staro Yamaho?

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontaktiraj LETEČI na MS forumu, pa se z njim vse zmeni. Drugače pa ta tema že obstaja, samo poiskat moraš malo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem temo že pregledal, vendar nikjer ni konkretno debata o mojem tipu motocikla! Razen tisti poljski Moto-Oiler imajo na starih XTZ750, vendar je samo stikalo resnično po poljsko pritrjeno na balanco! S kabelsko vezico... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi bil pa tvoj tip motocikla kaj drugačen od drugih, kar se tiče oilerjev? Pač inštaliraš, nastaviš, zaženeš in uporabljaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saladin, oglasi se enkrat pri meni pa boš zadevo od Letečega videl zmontirano na mojem Varaderu. Ni nobenega problema to zmonirat na tvoj motor. Rabiš edino 12V za krmiljenje elektromagneta pretočnega ventila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za povabilo! Če se bom odločil za mazalec verige od Letečega, se res oglasim, saj kot vidim nisva daleč narazen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem temo že pregledal, vendar nikjer ni konkretno debata o mojem tipu motocikla! Razen tisti poljski Moto-Oiler imajo na starih XTZ750, vendar je samo stikalo resnično po poljsko pritrjeno na balanco! S kabelsko vezico... :rolleyes:

Tole sem mislil, ko sem rekel montirano po poljsko:

http://www.motooiler...emid=22&lang=en

Klikni na Yamaho XTZ750 Super Tenere!

Popravljeno . Popravil Saladin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za povabilo! Če se bom odločil za mazalec verige od Letečega, se res oglasim, saj kot vidim nisva daleč narazen!

Ja samo 15 minut z prevozom, če jo mahneš peš pa 1uro čez Hom.

Sistem je zelo preprost in brez nepotrebne elektronike, vakumov in podobnega. Posoda za olje, cevka, regulator, el. ventil in par vezic. To je vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja samo 15 minut z prevozom, če jo mahneš peš pa 1uro čez Hom.

Sistem je zelo preprost in brez nepotrebne elektronike, vakumov in podobnega. Posoda za olje, cevka, regulator, el. ventil in par vezic. To je vse.

Ja samo 15 minut z prevozom, če jo mahneš peš pa 1uro čez Hom.

Sistem je zelo preprost in brez nepotrebne elektronike, vakumov in podobnega. Posoda za olje, cevka, regulator, el. ventil in par vezic. To je vse.

Kje se pa da to videt, a je kje na forumu???

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!