Skoči na vsebino

Priporočene objave

Zdravo!

Za mano je 1. motoristična sezona.Kljub temu, da je moj Kawasaki ostal cel, sem se kljub previdnosti parkrat znašel v situaciji, ki bi se lahko končala z razbitim motorjem, poškodbami itd. Temu je največkrat botrovalo pomankanje izkušenj iz prakse' ter teorije.

Sem mnenja, da bi si lahko veliko pomagali, če bi opisali dejanske situacije, ki so pripeljale do padca, oz. do skorajšnjega padca. S tem ciljam predvsem na bolj izkušene motoriste, z več kilometri, da pomagaj-nam malo mlajšim.

Upam, da bo tema "zalaufala", ter da bomo izmenjali izkušnje in nasvete, ki bodo pomagale ohranite nas in naše motorje cele.

Lp, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa, da še kot prvi podelim svojo izkušnjo, ki se je sicer končala brez padca, vendar je šlo za cmm.

Je tipična začetniška, neumna, vendar sekundo pred situacijo nisem mislil, da delam karkoli narobe.

Zjutraj sem se peljal v službo, po glavni cesti izven naselja (Vodice-Ljubljana). Pred mano je vozil črn avtomobil, za volanom je bil nek starejši možakar. Vozil je zmerno, ne prepočasi, zato tudi nisem prehiteval. Ura je bila 7 zjutraj in cesta je bila ponekod še malo vlažna, jaz pa rahlo zaspan.. Bil je čas dopustov, zato je bila cesta skoraj prazna.

Po parih km, je možakar v črnem avtomobilu upočasnil, ter zapeljal na desno bankino, istočasno pa je prižgal levi smernik, ter se skoraj popolnoma ustavil.

Edina možna razlaga za to se mi je v tistem trenutku zdela, da se je me je naveličal, da sem vozil za njim, ter da me hoče spustiti naprej. Vozil sem približno 70km/h, malo pribremzal ker sem razmišljal kaj počne, nato pa pospešil, da bi čimprej zapeljal mimo, ker je bil 50 metrov naprej nepregleden ovinek in nisem hotel mečkati, ter čakati da mi nekdo pripelje nasproti.

Lahko ugibate kaj je bilo-seveda, nato ko je se je skoraj čisto ustavil ter zavil na desno bankino je sunkovito zapeljal čez cesto na levo, na neko 1,5 metra široko gozdno pot. Jaz seveda po bremzi (takrat sem imel za sabo prevoženih borih 4000 km, tako da zaviranje zagotovo ni bilo optimalno). Nato je naredil najslabše možno-ustavil je sredi ceste. še danes ne vem, kako mi je uspelo obviti, po kratkotrajnem zaviranju sem spustil zavore ter sunkovito obvil avto po desni strani. Možno je tudi, da mi je pomagalo dejstvo, da je Z750 eden izmed bolj okretnih motorjev in mi je pustil da sem obvil na ta način. Vsekakor je šlo za cmm.

Tisto dopoldne v sluzbi nisem naredil popolnoma nic, razen, da sem se kuriral.

Po vseh zakonih bi bil kriv popolnoma sam, motor zbit, jaz pa zagotovo s kakšno zlomljeno klučnico. Čeprav je voznik naredil vsaj meni nerazumno potezo, (cesta je bila dovolj široka, da bi tam lahko zavil šleper, je vseeno zavil na desno bankino ter se ustavil nato pa sunkovito zavil) bi najbrž se dobil kazen, ker sem prehiteval vozilo, ki je že nakazalo zavijanje s smernikom.

Čista bedarija od mene, vendar super in poceni šola.

Pa še ena modrost, ki mi jo je zaupal sosed prvi dan, ko sem pripeljal domov motor. Sedaj že v pokoju, a še vedno aktiven motorist, prej pa 40 let šofer kamiona.

Upam, da koga ne užalim, vendar so to njegove besede ki so pomoje žal zlata vredne. Je rekel: "kadar koli vidiš pred sabo, avto ki se vključuje, prehiteva, zavija, parkira itd, ter v njem osebo 60 let+ ali pripadnico nežnejšega spola zaboga bremzaj!!" Pravi, da mu je upoštevanje tega v 40 letih šoferaja prihranilo toliko denarja, da bi iz tega lahko postavil hišo. Vzemite to kot hočete.

Lp, Rok

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj bom polnoleten v motorizmu,parkrat sem bil na tleh razen enkrat nikoli kaj hujšega........na tleh vedno zaradi svoje neumnosti......preveč hitrosti,iskanje limita na motorju.....in seveda premalo pameti v tistih časih... no nekateri bi rekli premalo izkušenj.

Zato fant pamet v roke......motor je za užitek ne za norenje.....in ko je preveč brzine ti ne pomagajo nobena elektronska pomagala proti zdrsu....itd.....jaz sem se to naučil zgrda......

Fantje ti bodo tu gor lahko še povedali kako ravnat v situacijah...makadam na cesti in razne prigode.....vsak ti naj pove kako malenkost,a največ se boš navadil sam z izkušenj ki,jih boš nabiral kot motorist....

Kot začetniku ti priporočam knjigo Magisterij (naučite se)vožnje motocikla od Mitje Gustinčiča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič ko sem šel po tleh, mi je v slepem ovinku po mojem pasu pripeljal avto in da sem se mu izognil sem zapeljal čez robnik in šel po tleh. To je bilo še s 125ko :)

Drugič sem letel proti robniku, ko sem se učil kolenčkat na rondoju in nisem dost ogrel gum + na cesti je bil posut fin pesek.

Tretjič pa se je zgodilo na Marofu, ko mi je zaradi prevelikega nagiba zagrabilo tist štofelc pršraufan na tačke in je uzignilo motor.

Nimaš kej, vsaka šola nekaj stane :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena od bolj banalnih ampak uporabnih:

če v mestu avto vozi sumljivo počasi ali zmedeno, ga ne prehitevaj, sploh če že po registerski (CE v MB, MB v LJ, MB tablica ampak ptujski grb v MB,...) ne sodi v ta kraj. tak človek sigurno išče nekaj ali parkirišče. KO bo zagledal to kar išče bo zavil (po murphyju levo) brez da bi pogledal nazaj ali dal smernik.

druga banalna: če pred tabo vozil avstrijec, nemec,... in se na semaforju prižge rumena boš dal ti po gasu da ujameš rumeno on pa po bremzi na polno. včasih je to bilo še hujše ko so avstrijci bremzali na utripajočo zeleno, slovenci pa polno po gasu. rezultat je jasen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se zs prijatlom vsak na svojem motorju peljali lepo po soški,ko sem se za SEKUNDO obrnil,da mu pomaham da naj vozi on malo odspredaj. NAPAKA,ker v tistem trenutku se je ustavil avto zemlevidom v rokah. Ampak moja krivda! Pa je ostala moja Ninja glih tam.

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma na dvorišču sem poskusil obrnit in ga položil. Takoj potem sem šel k Leganu in se naučil (recimo) voziti male kroge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič sem ga imel na tleh kakih 14 dni po nakupu. To je bila 125ka in sem jo položil v ovinku zato, ker nisem imel občutka-lepše ne morem povedati... škode ni bilo veliko, bolj pa je bil ranjen ponos.

Drugi padec sem zabeležil zabeležil po kakih 5kkm kariere nekje pred SLO-HR mejo, ko smo se skupinsko peljali. Jaz sem bil predzadnji in so me vključevali na prednostno, po kateri je iz leve prihajal avtomobil. Mislil sem, da bomo šli naprej in sem gledal samo avto na levi, da bi ocenil ali bom jaz še šel ''skozi'' ali ne. Ko sem pogledaln naprej je cela kolona stala. Jaz pa s polno mero ''občutka'' na zavore in sem se prekucnil preko sprednjega kolesa mimo kolega, ki je vozil pred menoj... Zlomil sem ročko prednje zavore in popraskal plastiko.

Tretji krog sem v graben zvrnil GPZja. Takrat sem imel navoženih kakih 15kkm. Bilo je ponoči + megla. Pričakoval sem ovinek, ker sem poznal cesto ampak me je vseeno presenetil. Ko sem se že skoraj popolnoma ustavil mi je prednje kolo padlo v graben, čez ramena pa sem bil takrat tudi še prešibak, in sva se zvrnila na stran. Počila je plastika in odlomil sem smernik.

Četrto rundo sem skozi dal tudi z GPZjem, ker me je odneslo na ovinku, ki je bil posut s peskom. Takrat sem bil prisiljen varčevati za nov izpuh, ogledalo in smernik. Mislim, da sem imel takrat navoženih kakih 20 do 25kkm.

Potem se mi 4 leta ni zgodilo nič pretresljivega, ker sem postal starejši in modrejši. Potem pa sem jo z Deauvill-om pokasiral za vse nazaj. Nekje sem to že bolj podrobno opisal, pa dajmo še enkrat-na hitro... Brez čustev in nakladanja... Peljem po glavni v naselju in preko mojega pasu na stransko zavija nasproti vozeči avtomobil. Zaviral nisem, ker ni bilo časa edino na sedežu sem se malo privzdignil, da sem lahko naredil daljši polet. Rezulata:totalka, zlomljen palec na levi roki, poškodba živcev v levi rami in 2 meseca bolniške + 1 leto rehabilitacije.

Sedaj dve sezoni vozim brez kakšnih komplikacij. Naj tako ostane še nekaj časa O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"kadar koli vidiš pred sabo, avto ki se vključuje, prehiteva, zavija, parkira itd, ter v njem osebo 60 let+ ali pripadnico nežnejšega spola zaboga bremzaj!!"

Zal ta nasvet ob upostevanju se kako prav pride.

Ploznil zadnjih 8 let nisem, niti imel nobene kriticne situacije. Res sem pa bil ta cas cca 6 let brez mopeda.

Dokler sem imel aprilio (AF1 125) sem se nonstop metal po tleh. Prvic je bilo drugi dan mojega lastnistva. Ustavim na dvoriscu, butnem stender ven, ki pa se je (zlomka) zlozil nazaj, jaz nagnem motor, stopalka se mi nasloni na nogo tako da je nisem mogel premaknit, in pri 0 kmh sva se pred ocmi javnosti ulegla. :)

Najhuje brez padca je bilo po Celjski vpadnici mimo Cinkarne, tam kjer se zdaj zavije za Hofer, Mol in industrijsko prodajalno Cinkarne. Jaz in moj ego zgeva cca 150 (!) kmh, z moje desne iz cinkarne se v promet v mojo smer vkljuci en BMW e30 (me "izsili"), z nasprotne strani pa se je za zavijanje v cinkarno razporedil en tovornjak. Casa ni bilo, prostora se manj, s polno hitrostjo brez zaviranja in s hudicevo sreco sem svignil med BMWjem in tovornjakom, kjer je bilo le dober meter prostora. Vzrok? izkljucno lasten idiotizem. Rezultat? Na sreco le malce mravljincev po hrbtu. In razmisljanje kaj-bi-bilo-ce-bi-bilo.

Poskodbe razen majhnih odrgnin pa do zdaj (tok, tok) na sreco se nisem pridelal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z kolegom sva nekje na Grössglocknerju rinila za enim Nizozemcem.

Na 180 serpentini sem pustil Hamletu malo lufta, da bi lažje nagnil v ovinku. Pa se mi je Hamlet presneti sredi ovinka, meni nič, tebi nič, ustavil.

Ko sem pol z levo nogo iskal podlago, je ta bila svojih 20 cm nižje, kot je to običaj na "normalni" cesti.

Pa je šel štrik, pol pa še bik na stran...

post-21816-0-43573000-1327309213_thumb.jpg

post-21816-0-09033700-1327309221_thumb.jpg

post-21816-0-75954000-1327309228_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi nafte ki je na ostrem ovinku brizgnila iz rezervoarja verjetno tovornjaka in ko si nagnjen in s prvim koles zapelješ gor ti ni več pomoči. Samo še zdrsneš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

APN6-zbit na moji strani - motor totalka, jst koma in razbita faca (čelade ni bilo)....

JAWA350 zdrs na oljnem madežu (moja neumnost, ker nisem predvideval, da sem v nagibu prav tam kjer se avtobusi ustavljajo).....malo prask, pa nič hudega

Z1000SX-trenutek zamišljenosti, hitra vožnja, zamuda na zaviranju, pa izlet vn s ceste (hwala unmu tm zgor) vse skup se je fajn končalo brez praske (tako na meni kot motorju), z lepo vožnjo kakih 10 metrov po kanalu

in kaj sem se naučil........da tut stotinka nepazljivosti in nezbranosti te lahko zajebe :grim .....vse ostalo je pa odvisno od sreče........skoraj nesreč pa ne bom opisoval, ker je to vsakodnevno na meniju :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi dveh trotlov na peciklih, ki sta se skozi ovinek vozila vzporedno in zasedla cel pas.

Ja tud ti bi svojo izjavo mogel podkrepiti še z kakšnim podatkom......ker si bleknil,da sta kriva trotla....to res ne more obveljat kot absolutna resnica...

mogoče lahko poveš še zraven,da si zagotovo vozil po cestnoprometnih pravilih...itd... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič je bilo zaradi prevelikega pospeševanja na semaforju in sem presenetil avtomobilista ki je speljeval iz stranske par 100 metrov naprej. Ko je voznik ugotovil koliko hitro se približujem, se je ustavil na mojem pasu, jaz pa namesto da bi ga po levi obvozil, na polno po zadnji bremzi. Malo me je odneslo levo, vendar premalo. S vilico sem zapel v sprednjo vlečno "kljuko" (tisti kos železa kamor se je včasih privezala vrv za vlečenje avtomobila) ter poletel preko havbe. Posledica: motor uničene prednje vilice, hladilnik, mašina je pa ostala cela zahvaljujoč dokupljenim železnim ščitnikom, jaz pa z opraskano nogo.

Drugič se mi ni dalo več voziti za avtobusom, ga prehitim, na vrhu vzpenjajoče in rahlo desno zavijajoče se ceste pa avtomobilist prečka iz stranske. V nagibu pohodim prednjo zavoro in se znajdem na tleh in trenutek kasneje v zadnji gumi avta. Motor spet kasera prednje vilice in odrgnjene plastike, jaz pa odrgnine na nogi in dlani.

Tretjič grem fotkat vzletanje in pristajanje letal na Brniku. Do zadnjega dela pristajalne steze vodi luknjačasta makadamska pot in ko jo imam dovolj, se odločim peljati po rahlo nagnjeni travi kjer so že prej peljali avti. Nekaj časa je šlo, naenkrat pa bum po tleh pred gledalci. Razen ranjenega ponosa in počene plastike tokrat oba preživiva brez bolečin.

No pa enkrat ali dvakrat mi ga je uspelo v garaži povaljat po tleh.

Do sedaj sem prevozil dobrih 80.000 kilometrov s svojo 600 kubično fejzerico in če se ozrem nazaj in pogledam zakaj sem sploh padal, vidim da predvsem zaradi svoje trenutne neupremišjenosti in želje po prehitri vožnji. Ma je ne dam svoje ljubice, s katero sem motoristično shodil in že nekaj preživel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah, moram priznati da se mi je letos ze zgodil en dogodek ki mi ni bil najbolj po godu.

krneki.wmv

Kot je razvidno iz posnetka ni slo za nic hudega, ce bi peljal 50 bi bilo vse "po reglcih", ampak tole da nekdo pogleda kje si namesto kako hitro bos tam kjer se on vkljucuje, in da potem zasede celo cesto da gajbo poravna v smer voznje je ze veckrat bil vzrok za nesreco. Med drugim tudi za tisto v kateri sem bil ob avto ki mi je bil izmed vseh ki sem jih do zdaj peljal, najbolj pri srcu (v priponki).

prej:

post-1466-0-42378300-1327325235_thumb.jpg

po tem:

post-1466-0-57354800-1327325242_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od 1993 do 2000 nič padcev

enkat sem se zavalil na Rebrnicah. Totalna neizkušenost, prevelik motor za začetnika z 0,00 znanja. še posebej če si prepričan da si megavcar!

narobe sem vzel ovinek, premalo zabremzal, po nesreči dal v ler. . . in se odločil linijo podaljšat metr čez črto. tam sem ugledal avto, panično zabremzal z vsem kar se da in končal v grmovju pod cesto. Mea maxima culpa Leto 2000

enkat me je na Rupi iz zasede napadel Woichek iz Polske, pr 40Km/h na križišču. popolnoma nič kriv. tisti nesreči bi se lahko izognil le, če me nebi bilo tam. blo je 2001

še enkat sm se stresel v Ridah. en ovinek pod počivališčem. Ker sem bil tepec, ker nisem še poznal motorja, ki sem ga imel točno en mesec. Narobe sem naštel brzine, kar lepo nagnit po moško odprl gas in. . grip mailfunction. 2009

Več al manj je vsem neumnostim botrval preveč pametn šofer. Zadnje čase se načrtno držim nazaj, motor ne pije več 10, gume zdržijo več kot 3500Km in tud kritičnih situacij je vedno manj.

Stvar ki se jo najbolj bojim so neodločni avtomobilisti. Ko na cesti dohitim ali pa ob cesti ugledam človeka ki ne ve kaj hoče, bremzam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......................

Stvar ki se jo najbolj bojim so neodločni avtomobilisti. Ko na cesti dohitim ali pa ob cesti ugledam človeka ki ne ve kaj hoče, bremzam.

"Popravljaj napake drugih, kajti le tako bo tvoja pot zanesljiva in varna!" je enkrat en en p'rjatu rekel. :yes:

O alkoholu in hitrosti, pa mislim, da ni treba govoriti...

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edinokrat ko sem bil na tleh je bilo pred leti s skuterjem, ko me je tip izsilil iz neprednostne in je naknadno PRIZNAL da v mojo smer sploh pogledal ni. Moja hitrost je bila 50km/h (več moj takratni skuter ni šel). Če ne bi bila cesta mokra, bi se lahko normalno ustavil, tako sem pa zdrsnil in je v njegov avto priletel najprej skuter potem pa še jaz - brez poškodb.

AMPAK TEGA NE šTEJEM.

Pod to temo smatram padce po lastni krivdi?

Če je tako, potem še nisem padel. Malo zaradi tega, ker še nisem imel (pre)močnega motorja (trenutno TDM 900), malo pa zato, ker se ne vozim pretirano veliko (zaenkrat). Je bilo pa parkrat blizu, vsakič pa razlog POSPEšEVANJE ali BREMZANJE na SPOLZKI PODLAGI (pesek, masten asfalt po dežju).

V ovinku sem pa enkrat odletel z navadnim kolesom na nožni pogon, ko sem hotel zalagat ovink iz prehoda čez cesto na kolesarsko in s prednjo gumo naletel na odpadlo, gnilo jesensko listje. Direkt pred eno deklino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah, moram priznati da se mi je letos ze zgodil en dogodek ki mi ni bil najbolj po godu.

krneki.wmv

Kot je razvidno iz posnetka ni slo za nic hudega, ce bi peljal 50 bi bilo vse "po reglcih", ampak tole da nekdo pogleda kje si namesto kako hitro bos tam kjer se on vkljucuje, in da potem zasede celo cesto da gajbo poravna v smer voznje je ze veckrat bil vzrok za nesreco. Med drugim tudi za tisto v kateri sem bil ob avto ki mi je bil izmed vseh ki sem jih do zdaj peljal, najbolj pri srcu (v priponki).

prej:

sej ne vem kaj je huje. da se snemaš in svoje idiotizme obešaš na net, da maš svojo temo v kateri precej natančno opisuješ poskus samomora in uboj umora naključnih udeležencev, al to, da se popolnoma nič ne naučiš iz pizdarije ki je popolnoma nepotrebna, in se je zgodila izključno zarad tvoje objestnosti. Pzdumater Life ni 365days of LeMans.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!