Sign in to follow this  
Followers 0
MRdras

Yamaha TMAX 500

29 posts in this topic

Zdravo!

Sem lastnik omejenega motorja in sprašujem, ali ima kdo kaj izkušenj z njim. Kupil sem ga lani na zimo in ga še nisem niti prav sprobal je pa letnik 2001.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Če je bil redno vzdrževan te nima biti kaj strah, to so dobri in sigurni motorji, pred sezono ga pa le preglej in naredi redni servis in ti nikakor ne bo žal za tistih par eur, vedel pa boš kaj imaš in boš brezkrben na poti. Lp.

MRdras likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravljen in dobrodošel med Maxiscooteristi. Verjetno kot vsi mi komaj čakaš, da pobere sneg in se prikaže sonček.

MRdras likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je hiter, kot pri vseh skuterjih, je pa težava hitro in uspešno ustavljanje. Za to potrebuješ dobre gume in nemalo treninga ter izkušenj. Za Tmaxa so na voljo gume Dunlop in Bridgestone. Prve trše. dlje trajajo,bolj zanašajo, druge mehkejše, super oprijem, zdržijo 10K km (odv. ali se voziš sam ali s spremstvom). Sprobal sem oboje, to sezono imam Dunlop, ampak se bom naslednjič odločil za Bridgestone,mehkejše.

Sicer pa je to super motor, ne bo te pustil na cedilu. Težave sem imel edino z lučko v prtljažnem prostoru. Če ne zapreš temeljito sedeža, lučka ne ugasne in tako se mi je praznil akumulator. Predno sem to ugotovil...no, potem sem lučko enostavno vzel ven, kaj dosti tako ne koristi :)

Olje menjam bolj ali manj redno pri Primcu v LJ. Jermen sem pri 55K km menjal 1x, čeprav začne na 20.000 km opozarjati števec. Dokler ne grem na daljšo furo na dopust, se niti ne splača...

No, toliko o motorju na prvo žogo, sicer pa ti želim obilo užitkov z njim.

LP

MRdras likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Tudi jaz imam t maxa :D ni bil vprvem planu predusem zaradi cene, pa je naneslo tako da sem sedaj lastnik že kar nekaj let :D , tako bom rekel skuter ima zres ampak zares odlične vozne lasnosti,dinamika ciklistika.... :worship: :worship: ,in :hmm: malo prešibak agregat ,do sedaj ni bilo nobenih problemov pa tudi po tujih testih ni zaznati nekih težav, tudi super test do 150 000km je prenesel brez težav(francoski test) :yea2: :yea2: :yea2: ima pa nekaj zaradi česar sem postal iz motorista skuterist to je avtomatika :worship: :worship: in dokler ne bo med motorji večje izbire avtomatike tudi ostajam skuterist

Če ga znaš peljati po določenih cestah(na ravnini pač ni primerjave) imajo tudi motoristi hude ,hude težave da te prehitijo,vglavnem gledajo zadnjo luč. :whistle: :whistle: :whistle: :hooray:

črna strela, MRdras and zokid like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni !

Ne da mi mera in skoz pogledujem za t maxu :worship: od letnika 2008, ampak za to ceno ne vem kaj pričakovati proti mojem nexusu kar se tiče voznih lastnosti in udobja.

Imam nexusa 500 letnik 2010 , motor drugače kar soliden ampak me motijo določene stvari in sem se odločil da menjam za t maxa ali nazaj na klasičen motor kot so honda cbf in podobni. Zelo me motijo vibracije motorja in nekakšna prisilna drža za krmilom poleg tega pa še nog ne morem normalno iztegnit čeprav nisem ne vem kaj velik (170). Kar se voznih lastnosti tiče je kar ok, sam pri mal bolj dinamični vožnji v hrib je problem ker na vsakem mal bolj ostrim zavojem stojalo struži in daje občutek nelagodja in straha da me bo spodneslo. Kar se pa same moči tiče, pa po karakteristikah proti T maxu ni neke razlike, če prav upam da je to samo na papirju ker bi si želel še malo dodatne moči in boljših voznih lastnosti. Drugi maxiji ne pridejo v upoštev ker sem še mlad in mi je všeč športna oblika skuterja. Kolega ima GP 800 in kar se moči in udobja tiče je fenomenalen, sam za vozit je pa tok neroden in nepraktičen za vsak dan. Tako da moj idealen skuter bi bil oblika T MAXA in moč GPja :P . HA HA, mal heca ali je že kdo vozil Tmaxa in nexusa in mi lahko pove kakšna je razlika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

T-Max je po položaju za krmilom dokaj podobem GP-ju. Sediš bolj nazaj in ne toliko na krmilu, kot pri Nexusu. T-Max je tudi malenkost močnejši in z lažjimi valjčki, hitrejši. Na splošno je seveda boljši skuter,kot Nexus, a je temu primerna tudi cena.

Aja, GP je občutno, občutno močnejši, kot T-Max. Na Nexusu pa daj centralno stojalo dol in motor bo šel v zavojih brez težav do roba pnevmatike, ko boš začel brusiti oljni filter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Končno je pri hiši,   :OK:  :OK:  točno tale ki ga je lani predstavil prejšnji lastnik  http://www.motosvet.com/tabla/topic/6133-maxiscooterji/page-44 T-Max namreč :yea2:  :yea2: .

Zaenkrat fenomenalni občutki in same pohvale yamahi.

Akrapovič poje v vsej svoji lepoti  :music1: , sam na dolge ture je pa kar nadležen :wallbash:  ,ampak kaj češ lepota in funkcijonalnost ne gresta skupaj. Tako da moram sprobat še original, potem pa bomo videli kako naprej.

 

Toliko zaenkra, da se ve kdo je črna strela po savinjsko šaleških cestah.  :grim

post-10556-0-07488000-1366577177_thumb.jpg

post-10556-0-58778300-1366577218_thumb.jpg

gorazd, Mavti, črna strela and 3 others like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

tudi jaz razmišlam o t-maxu... :blush: mogoče se mi zdi mal predivji in prevelik zame... ima kdo izkušnje z x-max 400? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tudi jaz razmišlam o t-maxu... :blush: mogoče se mi zdi mal predivji in prevelik zame... ima kdo izkušnje z x-max 400? B)

 Nič bat, ni divji in prevelik. X-maxa verjetno nima še nihče, v primerjavi z Tmaxom je verjetno udobnejši, ima veliko več odlagalnega prostora. Tmax je športnejši, z boljšo ciklistiko in motorjem, vendar je tudi 4000 EUR dražji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je imel kdo na T-Maxu težavo z zagonom vročega motorja po cca. 30 min pavzi?

Baje imajo težavo s črpalko goriva (bencin pumpo).

Ko se motor shladi, ponovno vžge brez težav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupujem T-max 500, in me zanima kaj je potrebno paziti pri nakupu in sicer je 2001 letnik, prevoženih 65000km, rabim ga za na delo in do obale, ter cenovno realno gledano, hvala za nasvete, kako se obnese ta model in kakšna je življenska doba,

 

hvala za odgovore, lp

maxiscooter likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A so vsi tiho, ja bom se pa jaz oglasil :whistle: .Letnik 2001 sem jaz peljal na probo, da vidim kako se ta reč sploh pelje pa vidiš sedaj, da svojega malo mlajšega že šesto leto vozim pa še kar laufa :notworthy:  .65000 km :hmm:  a se je samo za praznike vozil :P  glede  na letnik , sem tvojega ogledanega ga že konkretno prehitel pa še kar gre.Moje mnenje je, da bolj glej na zgodovino kaj se je z skuterjem dogajalo kot pa koliko kilometrov ima :) , pa glede pospeškov boš proti motorju razočaran ,da se pa skuter izjemno hitro peljat, ko enkrat naštudiraš  vožnjo z njim (ciklistika je zelo dobra) :hooray:  aja pa praba goriva pri priganjanju ni ravno majhna :huh: . Po teh letih me še najbolj moti sedež, so šparali oblazinjenje v nulo  vendar zelo pomaga ovčja koža na sedežu ,govorim o izletih 500 km + :scut: -Deli in servis če že kaj človek rabi, deluje odlično sem sprobal :stupid:  bom opisal pustolovščino ,ko bom imel malo več časa (lenoba) :slap::D  

Veselje v vožnji  in kakšen :beer1: želim: Mavti  :yea1:

Za na šiht bo pa odlična zadeva priporočam. B)

Edited by Mavti
SANJIN-MIXON likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vsi tiho, super da si mi opisal izkušnje, upam da bo kmalu v garaži, poleg enkice, ;), tiho so zato ker majo vsi motorje ne pa skuterja ha ha ha, dokler se najde kakšen ki ga na ovinku prehiti skuterist, in potem študiraj in pomisli, mater imam 150 konjev in več in me šišne ha ha ha ;)

Mavti likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

 

ali mi lahko nekdo pove za skuter t - max.

 

Ker nisem vozil takšnega motorja in ga trenutno imam me nekaj zanima. Ali pri vas ko se peljete cca 10 - 30 km/h z enakomernim gasom......potem pa gas spustite motor kar počepne oz. ga takoj začne ustavljati ? Potem nekaj časa ustavlja in preklopi v "ler".

 

ali je to normalno?

 

Zanima me še to, da veliko gasa rabi, da spelje...ročko moraš kar dosti obrniti?

 

Poleg tega me zanima v kateri e-trgovini nabaljate ..olje, filter...svečke? 

Edited by Simke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je normalno vsaj pri ostalih 50 in200ccm je tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sicer ne vam ali ima to veze mogoče govorim neumnosti ker ima še vario J-costa? Ali je možno da to zadevo potencira? Glede nato, da ne vem kako se obnaša skuter mi je čudno, ko prideš v ovinek spustiš gas in te hoče enostavno iz ravnotežja vržt...ker motor enostavno počepne kot bi recimo mu štrom vzel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aja pa še to bi rad vedel oz. ne vem verjetno je kar zanimivost...verjetno ima t-max takšno medosno da "volan" ko je naravnost je ok, potem pa zaradi svoje teže pade na eno ali drugo stran ? Je to pri vseh maxijih?

Share this post


Link to post
Share on other sites

T max mora it v ovinek brez kančka  napora in je eden izmed najbolj vodljivih scooterjev :notworthy:  na tržišču, razen BMW se mu je sedaj približal. Če ne poznaš zgodovine motorja in se sam nisi nikoli z scooterji ali motorji ukvarjal,

ga pelji enemu mehaniku in naj ga dobro pregleda. Sploh varijator kar je bistvo scooterja. Vsi maxiji kar sem jih vozil so pri 50 kmh zelo lepo vodljivi, nobeden ne pada v ovinek razen Gilere GP se moraš privadit zaradi velike teže. Če pade grdo v ovinek so povsej verjetnosti gume ravne po sredini. Na oko se težko vidi, šele ko boš dal gor nove gume boš videl v čem sem govoril. :grim

 

Kot sem ti že napisal na PM, če ima scooter očiščen variator, neobrabljene valjčke in sklopko ter jermen in po možnosti nove gume ga je tak užitek vozit da kr kaj, brez vsakega napora. Te stvari so bistvo scooterja in jih je potrebno redno negovati da ti bo delal kot mora. Ko enkrat to porihtaš, na vsakih 10000 km narediš kontrolo, kaj zamenjaš po potrebi in samo gasa.

 

Za dele majka ebay, olja pa spletne trgovine po sloveniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vprašanje za lastnike T-MAX 500. Danes sem imel na testu letnik 2007, pa me zanima  kakšne imate izkušnje z drsanjem centralnega stojala v zavojih? Po občutku bi rekel da podvozje zlahka dopušča večje nagibe in kakšno presedanje v zavoju niti ni potrebno, da bi zmanjšal nagib. Posedanje motorja bi lahko bilo bolj izrazito tudi zaradi nekoliko utrujenega vzmetenja, ker ima motor kar nekaj km. Kaj menite? Sicer se pelje odlično. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.