Nategun

Indikator prestav

169 objav v tej temi

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav.:) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

post-36465-0-60130400-1330535084_thumb.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. :) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

Mislim da bi tvoj nick name "Nategun" bolj pasal tistemu, ki ti je tole prodal :)

Nekateri Kawasakiji in Sizukiji sicer imajo že serijsko vdelan senzor, ki bere prestave in se dejansko da kupit plug and play indikator prestav, ampak tak indikator ne more biti univerzalen, saj mora imeti konektor, ki paše za tisti konkretnen model motocikla za katerega je narejen.

Univerzalni gear indikatorji pa ponavadi niso plug and play, ampak jih je treba sprogramirat, da izračunavajo prestave glede na hitrost in obrate (so namenjeni tistim motorjem, ki nimajo že serijsko vgrajenih senzorjev za prepoznavanje prestave - takih je veliko motorjev). Se pravi jih je treba zvezat na napeljavo od števca in "naučit", da pravilno prikazujejo. Meni se ne zdi, da bi bil tale prikazovalnik namenjen temu, glede na to da ima zgolj 1 6-pinski konektor. Pomoje je to plug and play varianta vendar bogsigavedi za kateri motor.

Lahko pa da se seveda tudi motim :) Ampak če ne drugega bi morala biti zraven priložena navodila.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

živjo

vse drži kot je napisal jure,eden te je fajn nat....gnil

tud jest sem prej enega kupil,kao univerzalnega pa ga ni blo variante namontirat,kaj šele da bi ta zadeva delala.

potem sem kupil gp indikator in ga sam zvezal-navodila so zraven,samo žice po barvi moraš pravilno priklopit.

potem pa jasno ga je treba sprogramirat da ti kaže prave prestave-in to je to.

zadeva funkcionira,

kolk si pa dal za indikator?

l.p.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ja bil je 20€ sej zato me je primamila cena. Jure ja zgleda, da me je nekdo... bral sem pa tudi okoli teh indikatorjev in se precej razlikujejo imaš jih tudi na nekakšne magnete, je pa tudi cena temu primerna okoli 100€. To mi pa že skor ni za dat,zato se mi je zdela ta varijanta dosti ugodna.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. :) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila.

Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila.

Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.

Mogoče pa zadeva celo deluje, če jo pravilno priklopiš in sprogramiraš. Pri ceni 20€ se nimaš kaj sekirat, če tudi kaj zaj..š. Sigurno so priključne žice in njihova barvna shema skopirana od nekoga bolj prepoznavnega. Jaz bi pogledal barvno priključno shemo od Acoumen-a (in še koga) in primerjal. Če maš recimo rdečo in črno za napajanje, ti ostanejo še tri in to signal od obratomera, signal tahometra in signal za ler. Omenjaš še eno žico posebaj ki verjetno služi programiranju in sicer z njo daješ inpulze na maso in s tem prekinjaš oz. potrjuješ faze programiranja.

Prikljapljanje signalov ni problematično tudi, če fališ. Zadeva pač ne dela, kot je treba in pač zamenjaš žice.

Popravljeno . Popravil raza

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Še to. Vse potrebne kontakte za priključitev najdeŠ na konektorju instrumentne ploŠče. Je pa dobro imeti shemo el. vezave za tvoj motor.

Popravljeno . Popravil raza

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm

madrider je to všeč

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm

Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje.

v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal.

Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761

In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = +

zelena = ler (prikazuje 0)

rjavo-rumena = 1. prestava

crno zelena = 2. prestava

zeleno modra = 3. prestava

rumeno modra = 4. prestava

rdece rjava = 5. prestava

Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev:

a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade)

b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja

c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi

d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi.

Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. :)

Popravljeno . Popravil Zok

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761

In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = +

zelena = ler (prikazuje 0)

rjavo-rumena = 1. prestava

crno zelena = 2. prestava

zeleno modra = 3. prestava

rumeno modra = 4. prestava

rdece rjava = 5. prestava

Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev:

a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade)

b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja

c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi

d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi.

Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. :)

To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU.

Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=GIND

Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje.

v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal.

Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.

Ja seveda nimam pojma okoli te elektrike, zato mislim, da bom opustil to zadevo. Bom pač malo bolj pozoren v kateri prestavi vozim. Je pa res, da za gor ni problem razen včasih pač probam v sedmo ruknat, za dol me pa včasih nese, ker mi ne prestavi vedno prvič v nižjo prestavo pol se pa zgubim v kateri je. Če ga pa prtisnem v drugo mi pa že itak hoče mašino dol vržit.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/...x.php?page=GIND

Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.

Zok: vse skupaj se ne splača velik nastavljat in preizkušat, ker mislim, da bom še samo to leto vozil ta motor potem pa nekaj močnejšega.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU.

Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.

Nisem temu vešč pa , da ne naredim še kakšne večje škode raje pustim tako kot je. :)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za pomoč,pa upam še na veliko kilometrov tudi, če ni indikatorja. Tudi vam vsem, veliko varnih kilometrov...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

zdravo

kupil sem motor z že ugrajen števec prestav ker sem obrnu tačko od menjalnika mi sedaj malo nagaja a ve kdo kako se ga resetira ,imam pa acumen DG8

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

zdravo

kupil sem motor z že ugrajen števec prestav ker sem obrnu tačko od menjalnika mi sedaj malo nagaja a ve kdo kako se ga resetira ,imam pa acumen DG8

Če si samo tačko obrnil nima kaj nagajat, ker Acoumen nima veze z tačko! Točka N (ler-sveti zelena lučka na armaturi) je za napravo reset in postavi program v izhodišče. Naprej dela po sistemu preračunavanja motornih obratov in inpulzev hitrosti. Postopek "učenja" je napisan na njihovi internetni strani! Za talene. ki ne znajo uporabljat interneta : http://www.acumen-electronics.co.uk/pub/files/User%20Guides%20etc%20-%20PDF_s/1197907031_Acumen%20PD8%20Instrucions.pdf

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

zdravo

kupil sem motor z že ugrajen števec prestav ker sem obrnu tačko od menjalnika mi sedaj malo nagaja a ve kdo kako se ga resetira ,imam pa acumen DG8

Pri večini recitiraš z eno belo žičko in ji daješ maso tako spremeniš tudi svetlobo in pravilno nastaviš hitrosti mora pa biti zadnje kolo dvignjeno motor naj laufa z ca 2K o/min. in šaltaš prestave daš npr.v 1-vo prestavo in z žičko daš tolikokrat maso, da se nažge št.1 in tako naprej v drugi 2 itd..Probaj vaja dela mojstra !

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore bom probal

ko sem menjal tačko ko dam v 1 mi kaže 6 po par sekund mi gre v 1 in tako vse ostale brzine prvi prikaz ni točen po par sekund pa ja prej pa je delalo vse prv tak da to je malenkost in sem se navadu,montiral sem pa gpt na prijateljev motor in z navodilami dane smo ga programirali,resetiralitak da smo se malo(igrali) in ga nastavli kot mora delat,imeli standard tačko za menjalnika,obrnili in vsakič ga nastavli in dela brez problemov tak sem se odličil malo povprašati na forum in nastavit mojega

na stran acumen sem tudi najdu kak se resetira ma je nek ključ(zgleda kot žebljiček) za resetirat in nastavit sem pa malo popraševal po forumu preden si grem delat dodatnega dela

ko rešim va povem

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Pri večini recitiraš z eno belo žičko in ji daješ maso tako spremeniš tudi svetlobo in pravilno nastaviš hitrosti mora pa biti zadnje kolo dvignjeno motor naj laufa z ca 2K o/min. in šaltaš prestave daš npr.v 1-vo prestavo in z žičko daš tolikokrat maso, da se prižge št.1 in tako naprej v drugi 2 itd..Probaj vaja dela mojstra !

Recetiraš Prešernove pesmi recimo.......

Vse kar si napisal za ACOUMENA NE DRŽI!!!!!! Sem pripopal link za lene pa se vam ne ljubi niti linka odpret, potem pa traparije kvasite!

Acoumen ima s spodnje strani ohišja luknjo fi 3mm in posebni "štift" v kompletu s katerim resetiraš in programiraš napravico! Programiranje je opisano na spletni strani in ga je potrebno prebrati, čene boš težko sprogramiral.

http://www.acumen-el...en%20DG8%20.pdf

Pa še v pdf:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore bom probal

ko sem menjal tačko ko dam v 1 mi kaže 6 po par sekund mi gre v 1 in tako vse ostale brzine prvi prikaz ni točen po par sekund pa ja prej pa je delalo vse prv tak da to je malenkost in sem se navadu,montiral sem pa gpt na prijateljev motor in z navodilami dane smo ga programirali,resetiralitak da smo se malo(igrali) in ga nastavli kot mora delat,imeli standard tačko za menjalnika,obrnili in vsakič ga nastavli in dela brez problemov tak sem se odličil malo povprašati na forum in nastavit mojega

na stran acumen sem tudi najdu kak se resetira ma je nek ključ(zgleda kot žebljiček) za resetirat in nastavit sem pa malo popraševal po forumu preden si grem delat dodatnega dela

ko rešim va povem

Dokler naprava ne dobi vseh podatkov: hitrost in obrati in glede na sprogramirano bo kazal netočen podatek! Sprogramiraj po navodilih in bo v redu!

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Dokler naprava ne dobi vseh podatkov: hitrost in obrati in glede na sprogramirano bo kazal netočen podatek! Sprogramiraj po navodilih in bo v redu!

hvala

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

...je komu že "crknil" ta acoumen DG8? Meni je namreč zadnjič med vožnjo kar naenkrat nehal delat.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!


Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.


Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • boych
      120/70 ZR17 piše tule ...
    • pik1
      . ... ne, ni ponaulauc ... ampak je ponaulanka ...  
    • kitekatus
      Že prej sem omenil,da v tej državi pravni sistem za nas,navadne,poštene državljane na žalost ne deluje,če pa bi se našel med nategnjenci slučajno kakšen vpliven človek,v tem primeru pa dvomim,da bi se tožilstvo in ostale pristojne ustanove izgovarjale,da se storilca ne da odkriti in preganjati.
      Kaj je tukaj spornega?Denar!!!Navaden,pošten človek,ki je komaj zbral € za nakup motorja,po nategu ne bo imel najbrž denarja za dobrega odvetnika,ki bi prisilil tožilstvo,da sploh zaženejo postopek,medtem,ko kakšen bogat človek pa si to lahko privošči in prodajalca spravi na kolena.
      Zato se stvari ne premikajo nikamor glede goljufij,ker več ali manj so nategnjeni ljudje,kateri si žal po nakupu ne morejo privoščit sposobnega odvetnika,ki bi se postavil na stran ogoljufanega in mu tako pomagal povrnit celotno kupnino. Ni kaj,dvojna merila so v tej državi,kakor koli obrneš!!!Denar dela čuda,le zdravja,ko si na smrt bolan,ne moreš kupit,si pa še vedno lahko deležen posebne nege:P
    • jskrablin
      Sprednji levi teleskop je puščal (pa to ne malo, ampak je kr teklo ven), zadnji ležaji so bili zluftani. Tako kr očitne fore, bi rekel  Sej je vse opisano v temi KTM-isti pa oni o vzmetenju.
    • dlicen
      No, pri meni je bilo res tako. Je pa res, da sem ga iskal slabo leto. Pa ti ga ne ponujam.
  • Zadnje aktivne teme na forumu