Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


igralec

Priporočene objave

ja res ima magnet in razdaljo sem najprej preveril in malo prilagodil, pa ni spremembe.. v prvi in 2 načeloma še koliko toliko dobro dela vse prestave naprej pa ne.. zato sem prvo pomislil na napačno naučeno razmerje..

..sem že na internetu iskal manual za ta prikazovalnik pa ga nisem našel.. ga ima morda kdo doma?

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zanima me, če morda kdo ve kak je izhodni signal pri Suzukiju, ki se uporablja za prikazovalnik prestav?

rabim, ker sem zadevo zase naredil na klasičen način s preračunavanjem razmerja med hitrostjo in obrati in mi dela ok na moji Hondi, ki tega nima. Ampak kolega bi pa rad da mu to nardim za Suzukija Bandit, ki ta senzor baje že ima vgrajen, samo prikazovalnika nima. Seveda je način z vgrajenim senzorjem bolj zanesljjiv predvsem pa hitrejši.

zato sprašujem, če je že kdo priklapljal osciloscop, da ga meni ne bo treba :)

tnx, miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Prosim za pomoč,

Biketronix prikazovalnik ki sem oz. je še na motorju sem danes vzel dol in videl da je bil tako pocarsko gor naret da bi moral tistega ki je to delal malo :bum:

žičke gr tako skupaj povite nič pospajkane ali privijačene... v gavnem šalabajzer!!

no.. ko sem odvil izolirni trak je vse skupaj razpadlo (nisem bil preveč pazljiv saj na to nisem računal..) in zdaj niti ne vem kaj mora biti kam priklopljeno.

prosim lepo za service manual ali vsaj shemo za ta prikazovalnik prestav..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč,

Biketronix prikazovalnik ki sem oz. je še na motorju sem danes vzel dol in videl da je bil tako pocarsko gor naret da bi moral tistega ki je to delal malo :bum:

žičke gr tako skupaj povite nič pospajkane ali privijačene... v gavnem šalabajzer!!

no.. ko sem odvil izolirni trak je vse skupaj razpadlo (nisem bil preveč pazljiv saj na to nisem računal..) in zdaj niti ne vem kaj mora biti kam priklopljeno.

prosim lepo za service manual ali vsaj shemo za ta prikazovalnik prestav..

lp

Normalen,ki je malo hobi mehanika kable "označi - popiše" ,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč,

Biketronix prikazovalnik ki sem oz. je še na motorju sem danes vzel dol in videl da je bil tako pocarsko gor naret da bi moral tistega ki je to delal malo :bum:

žičke gr tako skupaj povite nič pospajkane ali privijačene... v gavnem šalabajzer!!

no.. ko sem odvil izolirni trak je vse skupaj razpadlo (nisem bil preveč pazljiv saj na to nisem računal..) in zdaj niti ne vem kaj mora biti kam priklopljeno.

prosim lepo za service manual ali vsaj shemo za ta prikazovalnik prestav..

lp

Ko sem ti par postov više napisal, da preveri kontakte sem pokasiral minus za to mnenje!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od mene ne, zakaj bi dal minus nekomu, ki mi želi pomagat? :unsure: (dobiš plusek =)

...sem pa predvideval da so spajkani glede na to da mi je prejšnji lastnik zatrdil da je to delal avtoelektričar...

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zanima me, če morda kdo ve kak je izhodni signal pri Suzukiju, ki se uporablja za prikazovalnik prestav?

rabim, ker sem zadevo zase naredil na klasičen način s preračunavanjem razmerja med hitrostjo in obrati in mi dela ok na moji Hondi, ki tega nima. Ampak kolega bi pa rad da mu to nardim za Suzukija Bandit, ki ta senzor baje že ima vgrajen, samo prikazovalnika nima. Seveda je način z vgrajenim senzorjem bolj zanesljjiv predvsem pa hitrejši.

zato sprašujem, če je že kdo priklapljal osciloscop, da ga meni ne bo treba smile.gif

tnx, miha

Ne vem, če si že dobil odgovor na to...

Pri Suzukiju ne potrebuješ osciloskopa, ker gre za preprost uporovni delilnik, pri čemer je en upor pač vedno drugačen glede na prestavo. Tako imaš na voljo 6 oz. 7 ('neutral') različnih napetosti...

Nekako tako:

1st gear = 1.782v

2nd gear = 2.242v

3rd gear = 2.960v

4th gear = 3.630v

5th gear = 4.310v

6th gear = 4.660v

Neutral = 5.000v

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

lepo, zelo lepo. :)

samdelam nekaj podobnega, le da na bazi dveh atmeg 8 z medsebojno UART povezavo. Ena bo skrbela za logiko in vhode/izhode, druga pa za user interface (LCD, shiftlight in 4 tipke za vklop/izklop quickshifterja, hazard lights in sprehod po meniju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav.:) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

post-36465-0-60130400-1330535084_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. :) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

Mislim da bi tvoj nick name "Nategun" bolj pasal tistemu, ki ti je tole prodal :)

Nekateri Kawasakiji in Sizukiji sicer imajo že serijsko vdelan senzor, ki bere prestave in se dejansko da kupit plug and play indikator prestav, ampak tak indikator ne more biti univerzalen, saj mora imeti konektor, ki paše za tisti konkretnen model motocikla za katerega je narejen.

Univerzalni gear indikatorji pa ponavadi niso plug and play, ampak jih je treba sprogramirat, da izračunavajo prestave glede na hitrost in obrate (so namenjeni tistim motorjem, ki nimajo že serijsko vgrajenih senzorjev za prepoznavanje prestave - takih je veliko motorjev). Se pravi jih je treba zvezat na napeljavo od števca in "naučit", da pravilno prikazujejo. Meni se ne zdi, da bi bil tale prikazovalnik namenjen temu, glede na to da ima zgolj 1 6-pinski konektor. Pomoje je to plug and play varianta vendar bogsigavedi za kateri motor.

Lahko pa da se seveda tudi motim :) Ampak če ne drugega bi morala biti zraven priložena navodila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo

vse drži kot je napisal jure,eden te je fajn nat....gnil

tud jest sem prej enega kupil,kao univerzalnega pa ga ni blo variante namontirat,kaj šele da bi ta zadeva delala.

potem sem kupil gp indikator in ga sam zvezal-navodila so zraven,samo žice po barvi moraš pravilno priklopit.

potem pa jasno ga je treba sprogramirat da ti kaže prave prestave-in to je to.

zadeva funkcionira,

kolk si pa dal za indikator?

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bil je 20€ sej zato me je primamila cena. Jure ja zgleda, da me je nekdo... bral sem pa tudi okoli teh indikatorjev in se precej razlikujejo imaš jih tudi na nekakšne magnete, je pa tudi cena temu primerna okoli 100€. To mi pa že skor ni za dat,zato se mi je zdela ta varijanta dosti ugodna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. :) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila.

Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila.

Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.

Mogoče pa zadeva celo deluje, če jo pravilno priklopiš in sprogramiraš. Pri ceni 20€ se nimaš kaj sekirat, če tudi kaj zaj..š. Sigurno so priključne žice in njihova barvna shema skopirana od nekoga bolj prepoznavnega. Jaz bi pogledal barvno priključno shemo od Acoumen-a (in še koga) in primerjal. Če maš recimo rdečo in črno za napajanje, ti ostanejo še tri in to signal od obratomera, signal tahometra in signal za ler. Omenjaš še eno žico posebaj ki verjetno služi programiranju in sicer z njo daješ inpulze na maso in s tem prekinjaš oz. potrjuješ faze programiranja.

Prikljapljanje signalov ni problematično tudi, če fališ. Zadeva pač ne dela, kot je treba in pač zamenjaš žice.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to. Vse potrebne kontakte za priključitev najdeŠ na konektorju instrumentne ploŠče. Je pa dobro imeti shemo el. vezave za tvoj motor.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm

Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje.

v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal.

Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761

In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = +

zelena = ler (prikazuje 0)

rjavo-rumena = 1. prestava

crno zelena = 2. prestava

zeleno modra = 3. prestava

rumeno modra = 4. prestava

rdece rjava = 5. prestava

Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev:

a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade)

b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja

c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi

d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi.

Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761

In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = +

zelena = ler (prikazuje 0)

rjavo-rumena = 1. prestava

crno zelena = 2. prestava

zeleno modra = 3. prestava

rumeno modra = 4. prestava

rdece rjava = 5. prestava

Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev:

a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade)

b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja

c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi

d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi.

Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. :)

To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU.

Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=GIND

Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje.

v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal.

Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.

Ja seveda nimam pojma okoli te elektrike, zato mislim, da bom opustil to zadevo. Bom pač malo bolj pozoren v kateri prestavi vozim. Je pa res, da za gor ni problem razen včasih pač probam v sedmo ruknat, za dol me pa včasih nese, ker mi ne prestavi vedno prvič v nižjo prestavo pol se pa zgubim v kateri je. Če ga pa prtisnem v drugo mi pa že itak hoče mašino dol vržit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/...x.php?page=GIND

Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.

Zok: vse skupaj se ne splača velik nastavljat in preizkušat, ker mislim, da bom še samo to leto vozil ta motor potem pa nekaj močnejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!