Skoči na vsebino

MOTO oprema - kakšna, kje kupovati...


maurina

Priporočene objave

To je tko k da bi modrc po netu kupval. 

Tlele ti bojo usi nabil take hude z bradavičkami vn pa z bodicami namest haklcov pa štrikec čez rit je itak najbolj udoben in cool na svetu. :evilgrin:

 

Greš ke, probaš, važn da ma CE za Motorcycle use oznako in via. Uzameš tist k ti bolj paše, k se dobro počutiš. Itak boš čez 2 leti menjal.

 

In sej te zdrava pamet uči, da si ne želiš, da se ti gleženj znajde pod motorjem u tistihle teniskah. :dry: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvo....

Ne neka šund jakna,kvaliteten ledvični pas,čelada in rokavice.Motoristične kavbojke,dežni kombinezon

To se velik oporablja......

ostala oprema pa odvisno kater mopi in za kej ga imaš....

Recimo sam se enodelca z grbo nosu tud na choperju 1100 yamahi,ko sem vedel,da grem od A v B kar pa ni bilo le 20km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa višja usnjena obuvala,ki ti jih ne sezuje kuj tak in v kater se vredi počutiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, probat treba. Men je v usnjeni jakni bolj varen obcutek, kot v textilu, ki je pac bolj komot feeling. Pol pa kar ti sede... Mogoce za prvo sezono pac ne najdrazjih cunj, ker ce ti ne bojo kul, jih bos menjal. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

nekaterim sem že težil na privat, pa bom vseeno odprel temo.

Torej do sedaj nisem nikoli imel motorja nad 50ccm, letos pa sem bil priden in našparal nekaj dnarja in na spomlad mislim nabaviti motor. Ker neke resne opreme nimam, od apn 6ke imam samo neko low budget čelado, bom potereboval cel komplet, ker pa je izbire toliko vas bi povprašal o izkušnjah, mnenjih ter raznih pripombah na izbiro.

- MOTOR

Ker imam izpit kategorije A2 in so me malo zaj* za neomejeno po preteku 2 let, sem se skorajda odloči za kateri motor. Gledal sem naked ter enduro/supemoto variante in prišel do teh dveh...

1. Kawasaki z750, ki ima v tovarniški homologaciji 35kw (po prebranem na forumu sem dojel da lahko samo tovarniško blokiranega vozim in ne naknadno ker izvorna moč presega senespomenm koliko kw?)

2. Aprilia Pegaso 650 strada

2. varianta je verjetnejša. Večinoma se bom vozil po Ljubljani z okolico, za vikend pa kake krajše turce v dvoje. Sicer nekateri pravijo, da je to prešvoh motor za 2, ampak počasi se daleč pride :)

No seveda nobenega od teh dveh še nisem sprobal, sta mi le vizualno najbolj všeč.

Komentarji? Predlogi?

- ČELADA

Gledal sem integrirane čelade. iščem v rangu do 450€ in kolikor sem po netu brskal in bral vaše komentarje priporočate...

1. HJC RPHA-10

2. X-lite X-702

Vem, treba je sprobat čelado, katera ti na bučo najbolj "sede" v takem rangu kaj veliko falit nemoreš, ali šač?. Pa vendar, na kaj moram biti pozoren pri nakupu čelad? Čim lažja, s snemljivo notranjostjo, kaj še? koliko je tiha mi ni važno, rad slišim ropotanje auspuha

- OBLAČILA

Tu imam pa največje dileme. Ker se bom vozil večinoma kratke turce po ljubljani in na šiht, sem razmišljal o usnjeni ali tekstilni jakni, ker se pa bom za vikende sigurno kam zapeljal pa sem razmišljal o dvodelnem kombinezonu. Samo te dvodelni kombinezoni imajo zelo kratko jakno in če se bom jaz v službo vozil s svojimi hlačami mi bo pol ledvic vn gledalo? nevem kaj naj kupim :rolleyes: Kaj priporočate in katere firme?

Kaj naj pazim pri nakupu rokavic? Dlani usnjene (če bom padel, bom najbrž na dlani?) pa ščitniki okoli členkov?

Prosim vas za pomoč in nasvete, kako ste vi stvari uredili pred nakupom prvega motorja in opreme in na kaj ste pozorni še sedaj. :book: Aja, še "budget". Za motor do 3500€ za ostalo pa do 1000€

Pa BMW fani, GS je top, mogoče čez 10 let :P

LP, Mladench

 

 

Ekola, lanska sezona je bila otvoritvena s polno dilemami. Okoli motorja ne bom, prvotni plan pa je bil, narest izpit (neomejeno) in vzet maksi skuterja za po mestu. Vedno je bila želja motor. V AŠ me je tolk potegnilo, da sem vzel motor. In pred AŠ sem na brzino nabavil opremo z mislijo da bom vozil skuter. Nolanka N90, da jo odprem, sploh poleti, čez naselja ko se vozi počasi je dobrodošla. Je pa težja in glasnejša od navadnih. Vzel eno solidno tekstilno jakno, poceni hlače v louisu, usnjene rokavice in ene poceni gležnarje v louisu. Vse lepo in prav dokler se ne začneš zavedat, da si precej ranljiv na motorju. Načeloma se imam za racionalnega voznika, ki dela zelo malo bedarij, še posebej na motorju. Ampak dogajajo se stvari na katere nimaš kaj dosti vpliva. V pol leta vožnje na motorju sem doživel toliko sekanj ovinkov z nasproti vozečimi avtomobilisti, celo cel šlepar na mojem pasu za ovinkom, sredi ceste pes in nasproti vozeč avto in še kup takšnih situacij. Marsikaj se da predvidevati in rešiti, česa tudi ne in tu odigra svoje sreča in seveda tudi oprema. Zato sem že sredi poletja vzel usnjenga dvodelca (400 eur Alpinestars nov iz preteklih sezon) in ene solidne Sidi škornje za 200 eur. Vmes sem zamenjal še rokavice, ker so me prve v desni roki stiskale in delale mravljince. Aja, pa želva je od prvih dni z mano.

 

Moj iskren nasvet. Če se misliš resno vozit oz. precej (beri več kot 3x na mesec) si kupi v štartu dobro opremo, ki ti bo dolgo služila. Zavedaj se, da si vsakič v nevarnosti. Lahko se ubiješ tudi s 50 ccm skuterjem, četudi samo na poti v službo ali z orenk motorjem na jezersko. Usnje, vsaj kar se hlač tiče so rahlo manj komot, se nekaj tudi raztegne, ampak tekstilne hlače v vročini meni niso bile nič manj vroče kot usnje. Tekstilna jakna je v hladnih dneh morda malce toplejša, ampak je "ogromna" kar v vročih dneh moti, vsaj mene osebno, ker je lederce manj skupaj. Vem, da je težko dat denar, ampak probaj in kupi dobro robo, kar ne pomeni najdražje. Sicer ti raje priporočam, da počakaš eno sezono, ampak vem, da tega nasveta ne bi upošteval nihče. :)

 

Pa veliko varnih km in po pameti. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še moje mnenje. Kupi si solidno opremo, primerno tvojemu motorju, ne gledaj na evre ampak na udobje in varnost. Ko opremo enkrat imaš doma šele potem odpri avtonet in išči motor.

 

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi kdo vedel kje bi lahko dobil naslednje usnjene jakne. Splet sem že pregledal in le na ebay-u ali pri fc moto bi lahko dobil. Vendar ni več prave številke na razpolago.

 

Revit TT

 

Berik Alien X8 Jacke

 

Arlen Ness STUNT LJ-7953

 

Hvala za pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi kdo vedel kje bi lahko dobil naslednje usnjene jakne. Splet sem že pregledal in le na ebay-u ali pri fc moto bi lahko dobil. Vendar ni več prave številke na razpolago.

 

Revit TT

 

Berik Alien X8 Jacke

 

Arlen Ness STUNT LJ-7953

 

Hvala za pomoč :)

 

 

 

Pa saj imaš od 48 do 56.

Popravljeno . Popravil MARE 65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sam nakup motorja se bo malo zavlekel (poškodba kolena, strgane križne vezi, operacija 1.3.13), ampak opremo pa bom počasi nabral :)

 

Glede čelade me zanima s čim čistite vizir in ali bolje vzeti mat ali navadno čelado (gledam Schuberth C3). Te preklopne so mi všeč ker imajo še notranji temni vizir...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sam nakup motorja se bo malo zavlekel (poškodba kolena, strgane križne vezi, operacija 1.3.13), ampak opremo pa bom počasi nabral :)

 

Glede čelade me zanima s čim čistite vizir in ali bolje vzeti mat ali navadno čelado (gledam Schuberth C3). Te preklopne so mi všeč ker imajo še notranji temni vizir...

Če vzameš mat,bodi pripravljen,da se na njej pozna vsaka praskica,vizir spucam z mikro fibra krpo ki jo prej namočim ,jo dam čez vizir,počakam 5 min. in obrišem svinjarijo,tako naredim z celotno čelado.

Pri opperaciji križne prednje vezi boš sposoben za vožnjo po kakšnih 3-4 mesecih,če pa si strgal tudi zadnjo križno pa se pripravi na 6 mesečno rehabilitacijo,govorim iz lastnih izkušenj in obeh kolen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizirja pri "fensi" čeladah ne smeš pucat z ničemer drugim kot z vodo. Mikrofibro (ali papirnato brisačo) namočiš, daš na vizir in pustiš, da se umazanija razmoči, nato nežno obrišeš z mikrofibro ali robčkom za pucat špegle. Ta temni so pa sploh princeske na zrnu graha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizirja pri "fensi" čeladah ne smeš pucat z ničemer drugim kot z vodo. Mikrofibro (ali papirnato brisačo) namočiš, daš na vizir in pustiš, da se umazanija razmoči, nato nežno obrišeš z mikrofibro ali robčkom za pucat špegle. Ta temni so pa sploh princeske na zrnu graha...

Zanimivo,moj odgovor v drugačni obliki :OK: ti si pa res super BS :grim

Pa ljudje kaj vi delate s koleni ??

Kolenčkali smo :blush: resno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizirja pri "fensi" čeladah ne smeš pucat z ničemer drugim kot z vodo. Mikrofibro (ali papirnato brisačo) namočiš, daš na vizir in pustiš, da se umazanija razmoči, nato nežno obrišeš z mikrofibro ali robčkom za pucat špegle. Ta temni so pa sploh princeske na zrnu graha...

 

Z vlažilnimi robčki tudi ni težav, fajn zadeva. Sicer se pa čelada "mora" menjati na 4 leta... (tak lahko tu preberemo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vlažilnimi robčki tudi ni težav, fajn zadeva. Sicer se pa čelada "mora" menjati na 4 leta... (tak lahko tu preberemo).

 

 

Ja, pri "motomanekenih"... ker je enkrat iz mode....  

 

Je pa najbrž mal razlike, menjat čelado ki ima v 4 letih 10000,  20000 al pa 80000 prevoženih?  A se torej mora vsako pol menjat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole okol vode.....jaz z vodo vizirja ne znam razmastit. Dokler je suho je voda in mikrofibra OK, ce ulovis ploho ali naliv pa se zacnejo problemi. Pa na furah Ki se zavlecejo v vecer, iskat crpalko, snet vizir in ga oprat ni ravno prirocno.

Brez skode za shoei zadnji dve sezoni uporabljam tole, in je po navadi kaksen tudi v tank torbi. Prodajajo jih v eurotonu ce se ne motim.

www.wackchem.com/s100-visierund-helmreiniger-inkl-mikrofasertuch/s100-visor-and-helmet-cleaner.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo za dober 1 EUR dobiš v plastični posodici nebroj vlažnih robčkov :)

Sicer je pa odvisno tudi od motorja, če se bo čelada umazala...

 

cartman@ zakaj pa bi moral snet vizir? saj od znotraj se pa ne umaže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mala flaska na spric sistem,notri pa voda in malo sampona,zraven pa se wc rolca (flasko vtaknem v rolco),vse v prirocni tank torbici,vedno na dosegu roke.vsaj 6 let se ze obnese in papir ne spraska temnega vizirja.wc papir pride prav tudi v drugih primerih. rad imam prakticne reci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vlažilnimi robčki tudi ni težav, fajn zadeva. Sicer se pa čelada "mora" menjati na 4 leta... (tak lahko tu preberemo).

 

 

Ja, pri "motomanekenih"... ker je enkrat iz mode....  

 

Je pa najbrž mal razlike, menjat čelado ki ima v 4 letih 10000,  20000 al pa 80000 prevoženih?  A se torej mora vsako pol menjat?

Nimam cist izdelanga mnenja.

Meni je suomy peto sezono crknil. Cca 40-45000Km. Pena Se je posedla in prekinla cirkulacijo zraka. po moje je crknila zarad let, ne zarad kilometrine. Xlite Se mi Je tako posvedrala da bi Jo po drugi sezoni gotovo menjal, Pa sm jo ze sred te druge razbil.

Jez bi se pri menjavi nekako skliceval na zdravo pamet. Ce Celadi nic ne manjka, jo pac vozis.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!