Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Ob ‎27‎. ‎04‎. ‎2016 at 11:50, thumper pravi:

250 kg z opremo ? s katero opremo - če si pa napisal da nima nič od opreme?? :P

koliko teh endur ima opcijo višine sedeža med 820 - 900 mm ?

3 stopensjki nadzor zdrsa zadnjega kolesa - a ni to povezano z motorno elektroniko?

izklop abs na zadnjem kolesu ... 

sicer pa - le zakaj bi pri - kot pravi tukaj večina - 95 konjih podhranjenosti - sploh rabil nastavljivo motorno elektroniko če je pa - seveda še enkrat po mnenju motosvetovcev - s svojo močjo vseskozi najmanj v "rain" programu - če je za to sploh dovolj moči - kar zgleda po mnenju večine motosvetovcev ni ....:hmm:

vibracije - dobre so za zakonsko življenje (dejstvo iz prve roke - če se ti pojavijo težave v zakonu ji kupi guzzija )..če nisi imel s sabo žene pa slabe..:P ker si pa še v dobrih letih so v obeh primerih dobre za sopotnico :lol1:

tempomat - kolikokrat si ga ti vklopil na poti do mamutplaca v zadnjih 20 km poti?

je pa škoda , da AT ni bilo na mamute letos .. :cry: ker bi bila medsebojna primerjava z največjim konkurentom - več njih - na primernem terenu in podlagi ... mogoče drugo leto .. :OK:

 

Pa kaj bi rad. Sem pac razvajen, cist simpl. Prid do mene, bova stehtala, da vidiš kok tehta pripravljena na vožnjo (ups, vaga mi sam do 250 nese, verjetno ne bo dost :) ). No, pol bova sla pa skupi v bife, vsak na svoji :D in bova šminkirala... zame za drugam ni.
 

Za na Mamute mi bi bilo Afrike preveč škoda, dvakrat bi se prevrnu, pa bi mogu že krize ravnat in plastike menat. Za Mamute je GS zakon, sploh če se po tleh valaš. Cilinder za rol bar rulz :D Vedno sem se valjal, nikoli nič popravljal.

 

Poglej, poglej, jaz sem jo primerjal tudi z F 800 GS...

ND3_1921.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, bladzo pravi:

Za na Mamute mi bi bilo Afrike preveč škoda, dvakrat bi se prevrnu, pa bi mogu že krize ravnat in plastike menat. Za Mamute je GS zakon, sploh če se po tleh valaš. Cilinder za rol bar rulz :D Vedno sem se valjal, nikoli nič popravljal.

 

Dokler ti takole ne odpre pokrova od glave cilindra, je tud gajsna ok :P

6qGsh2ml.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e-e ..bladzo ma na gs-u štange .. ta je verjetno padel..je pa res , da lahko pokrov zamenja če ga ima s sabo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, thumper pravi:

e-e ..bladzo ma na gs-u štange .. ta je verjetno padel..je pa res , da lahko pokrov zamenja če ga ima s sabo...

Ne rabi, za takšne primere imajo avanturisti na GS-ih tak gumi pokrov ki se enostavno pritrdi z plastično vezico okrog in gasa naprej .

Se pa popolnoma strinjam z Bladzotom, tok kot je terenska ta AT je tudi navadni GS s tem dan GS ponuja veliko več .... sta pa oba bolj za kakšen razdrapan makedam pa cesto , off road pa s temi plužnami ne bo gonil nihče.....vsaj v Sloveniji ne ! 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz te motorje kot OFF road itak sploh ne vidim. To so motorji ki se ne ustrašijo terena. To so za moje pojme bolj kot delovni stroji, ki z nekaj napora lahko prevozijo tudi konkreten teren. 

Primer je Dr.speed s staro africo. Motor se je nakoncu poti dobesedno začel razpadat je pa zdržal. Medtem ko angleži in nemci to isto traso vozijo s precej lažjimi motorji...

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gift pravi:

Prve nove Africe po delih....

Jebi se.jpg

Jebi se i ti.jpg

a so testiral, če je za na cesto;)

pa lepo so naši forumaši rekli, da je za na teren:lol1:

Popravljeno . Popravil builder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 3. 2016 at 10:49, Fazer03 pravi:

Italija - prodaja v februar 2016 :

1   HONDA AFRICA TWIN Enduro 987
2   BMW R 1200 GS Enduro 550
3   YAMAHA MT-09 TRACER Naked 471
         
         
         
         
         
         

Ker pač tukaj spremljamo prodajo, pa naj bo:

marec 2016:

Pos. Marca Modello Unità 
1 BMW R 1200 GS 511
2 YAMAHA MT-09 TRACER 444
3 HONDA AFRICA TWIN 399
4 HONDA NC 750 X 330
5 DUCATI SCRAMBLER 800 278
6 BMW R 1200 GS ADVENTURE 242
7 YAMAHA MT-07 207
8 DUCATI MULTISTRADA 1200 202
9 YAMAHA XSR 700 191
10 YAMAHA XSR 900 149

april 2016:

Pos. Marca Modello Unità
1 HONDA NC 750 X 462
2 HONDA AFRICA TWIN 446
3 BMW R 1200 GS 404
4 YAMAHA MT-09 TRACER 357
5 DUCATI SCRAMBLER 800 319
6 YAMAHA MT-07 262
7 BMW R 1200 GS ADVENTURE 239
8 DUCATI MULTISTRADA 1200 198
9 YAMAHA XSR 700 184
10 KAWASAKI Z 800 167
11 YAMAHA MT-09 165
12 TRIUMPH STREET TWIN 152
13 KAWASAKI VERSYS 650 143
14 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 128
15 HONDA CB 500 X 124

 

Ni slabo ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo zahajamo iz teme , pa že bo: (za kaj več se mi ne da brskati - vir je pa Moto.it)

La Top 100 Moto del 2015

Pos. Marca Modello Segmento Unità
1 BMW R 1200 GS Enduro 3.222
2 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 2.618
3 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 2.476
4 HONDA NC 700/750 X Enduro 2.292
5 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.006
6 YAMAHA MT-07 Naked 1.943
7 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 1.501
8 YAMAHA MT-09 Naked 1.069
9 BMW R 1200 R Naked 845
10 TRIUMPH BONNEVILLE Naked

835

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

zanimivo kako hitro se odlomi zaščita rok :(  0,18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čist kull motor.. Da bi bile finance na mestu bi ga mogoče že imel :) 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, builder pravi:

ni za po cesti, ni za na teren, pa kaj so to potem naredili:D

če bi se  to dogajalo na testih unga s povešenimi bi pa vsi govorili da so vozniki u banani k ne znajo tolk dobrga motorja pelat ane ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, thumper said:

če bi se  to dogajalo na testih unga s povešenimi bi pa vsi govorili da so vozniki u banani k ne znajo tolk dobrga motorja pelat ane ...

Mogoče je AT težje peljati kot GS? Pri količina navora, dodatno obteženi glavni gredi, nizkem težišču agregata GSa, bi rekel, da to lahko drži. Predvsem pri nižjih hitrostih, pri katerih so se dotični na posnetku valjali. Bil sem na par organiziranih enduro vožnjah z GSi in se tudi enduro začetniki niso nič prevračali. Komu pade motor na mestu, ko se pa začne premikati pa nič več. Z veseljem bi preizkusil AT s kakšnimi konkretnimi gumami. Do takrat ne morem trditi ne eno ne drugo, lahko le ugibam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sprobal moped,pelje se zelo lepo,dosti navora,nobenega cukanja in poskakovanja,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!