Skoči na vsebino

Elektronsko uravnavani izpuhi


KingKerosin

Priporočene objave

Ziv, verjetno bolj tema za motoriste, ki vozite chopperje - zanima me, ce ima kdo izkusnje z elektronsko uravnavanimi izpuhi alla Jekyll & Hyde, Kess-Tech?!

Ob dejstvih, da je policija vedno bolj zoprna (sploh ce gres na sever) in da ob marsikateri priliki ni okusno prdet z 100+ decibeli in na drugi strani, da si z TUV/EC izpuhi bolj tih kot APN6 in da lah kadarkol spreminjas sound (tut med voznjo in da ni treba sraufat db killerjev ven, ce ti slucajno pase the sound) se mi zdi to genialna zadeva.

Zadeva je uravnavana prek ventila, ki je pod elektronsko kontrolo. V legalni obliki naceloma delujejo tako, da si lahko zaprt (glasnost okoli 85dB oz. kot originalni izpuhi) ali pa odprt (pod avtomatskim nadzorom) - kar pomeni, da ti pri dolocenih obratih/hitrosti zadevo zapira tako da je glasnost legalno ustrezna. Imajo vse ustrezne ECE papirje.

Se mi je dopadu en post od enga nemca, ki je prsu z HD in KessTech na tehnicnega in so se smejal, da tole pa ne bo uredu k je v mirovanju motor pokal - ko pa se je izpuh na testu glasnosti in predpisanih 2500rpm zaprl, so se samo cudili in niso mogli drugega kot da da spustijo cez.

Ni mi sicer jasno kako da je Jekylk&Hyde tudi legalen ki se zapira samo pri doloceni hitrosti (ne pomaga ce te policaj v mirovanju testira pr 2500rpm)...bi blo zanimivo to mal bol vedet...

Seveda so pol ilegalni bypassi, da si skos odprt (in recimo avstrijski policisti, ki poznajo ze te izpuhe to iscejo) ampak to je ze druga zgodba.

Minus seveda cena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa sam narediti loputo ki jo preko stikala odpiraš in zapiraš po želji ? To pa ni tako težko, eno stikalo,loputo,servomotorček in par drobnarij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno mam dve zelji, ena je da sem legalen, ker se mi po dolgih letih ne da vec zajebavat z izgovori ko te tamodri ustavijo in delat tehnicne prek vez in poznanstev in druga, da ma motor sound kakrsnega si zasluzi.

Zal z navadnim legalnim izpuhom dosezes prvo tocko, s tem ko izpuh odpres tadrugo. Za oboje trenutno vidim resitev samo v teh izpuhih.

Kar se tice domacih eksperimentov - po mojih izkusnjah na koncu porabis vec denarja pri trial&error, kot ce v koncni fazi kupis neki kar dela prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem si jaz zamislil zadevo imaš neki trial&error dosti za porabit ker bi bila notri ploščica z luknjami in če vidiš da je z zaprtim ventilom še vedno pretih samo narediš več lukenj... in zadevo se da skriti tako da se skoraj ne opazi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!