Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

3 hours ago, Joker said:

Bil je GSA in so morali samo enkrat tankat... :lol1:

ja je bil brez kufru….te majn žre…mi bomo mel vse kufre gor…pa “kramparce”…in sudije v ovinkih, da jo ne bi ker po bližnici čez livado vžgal…🤷🏼‍♂️😆

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Že večkrat prežvečeno, ampak vedno se da še kaj izboljšat...

Tule je govora o zaviranju in kako ga izboljšati...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 5. 2022 ob 10:09, MiNa pravi:

Že večkrat prežvečeno, ampak vedno se da še kaj izboljšat...

Tule je govora o zaviranju in kako ga izboljšati...

 

kljub vsemu žvečenju #brejking pojta in brejking distance" moram dodati.

In izhajam iz treh meni lastnih predpostavk, s katerimi se dnevno soočam.

DA. v teoriji so razdalje zlo podobne torej avto vs motorno kolo vs lahko tovorno vozilo. (maximalno oziroma polno zaviranje)

V prakasi (vsaj moji) je pa nekako takole: 1. veliko pomeni reakcijski čas, 2. kako je grizenje zavor, torej čimprejšnji močen pojemek, 3. prvi pojemek/teža vozila, 4. predvidevanje, 5. elektronska pomoč, 6. tovor

 

Pa grem po vrsti:

1. reakcijski čas. Motor ima prekleto dober reakcijski čas, v kolikor imaš vsaj dva prsta konstantno na zavori. Z nogo niti približno enako hitro ne premaknem pozicije "pedalo za plin/zavora" kot lahko to dosežem na motorju.

2. se bom obesil na faking kombi, kateri mi zamuja , kar pomeni da moram stisniti vsaj pol hoda pedala, da kaj prime (teže tovora nisem upošteval), avto recimo da deluje premosorazmerno z motorjem

3.  prvi pojemek vezan na težo vozila in odpuščanja plina. Motorji imajo neprimerno boljši pojemek, saj je mnogo manj mase ko spustiš gas in brez uporabe zavor. Tule nisem upošteval niti tipa agregata niti engine breaking. Definitivno pa ima motr hudo prednost napram vozilu ali tovornemu vozilu, ko spustiš plin. Mnogo prej se ustavi in mnogo večji je začetni pojemek. Bognedaj da dodam težo, torej 4 osebe v avtu 1500kg v lahkem tovornem vozilu, Žal je podobno na motorju ob dveh osebah in treh kovčkih.

4. največ predvidevanja in šparanja zavor je na lahkem tovornem vozilu. Takrat moram in se mora pazit, saj je bolje prilagajat hitrost z gibanjem prometa, kot pa nabijat zavore ob idiotih, ki na AC skačejo pri 90kh/h pred tebe ko voziš 130. Pri osebnem avtomobilu in dobrih zavorah je največ ležernosti in s tem tudi "slabše pazljivosti" saj je možno situacijo popravljat ali korigirat bp, medtem ko je pri motorju (vsaj pri meni) aktivna vožnja s 100% pripravljenostjo in še prej izvedem manevre prilagajanja. Običajno (pa čeprav nažigam) rabim ob predpostavki "predvidevanja" v glavnem samo spuščati gas s skoraj nič zaviranja. Zakaj, beri točko 3

5. elektronska pomoč v sili (BAS in podobne kratice) definitivno ob zamujeni reakciji dajajo prednost osebnemu vozilu

6. tovor, kar marsikdo, ki naredi podoben video nikakr ne upošteva je dejavnik, ki faktor zavorne razdalje lahko goni u pizdumaternu ali po domače dvigne za 50-100%. Ni ista muzika zavirat z osnovno težo na mopedu (beri samo šofer), v avtu (beri voznik) ali kombiju (beri prazen tovorni prostor) kot pa na motorju z vsemi kovčki in dvemi osebami, avtomobilu s polnim prtljažnikom in štirimi osebami ter kombiju s 1500kg tovora. 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni, zdaj ko sem dobil vec samozavesti za nagibanje opazam, da prednja in zadnja guma nista enakomerno obrabljeni. Na sliki je Dunlop Roadsmart III, zdaj imam pa Pirelli Angel GT in je zadeva ista. Zadnjo kolo se nagne bolj do roba, kot prednje. Je to normalno ali bi bilo mogoce potrebno prilagoditi vzmetenje (na zalost je samo preload zadnjega amortizerja nastavljiv)? Mozno jo tudi da zadnje kolo zdrsuje, ko pospesujem iz ovinka ampak nekak dvomim, ker tega ne cutim, ni ne vozim tako "divje".merged.thumb.jpg.311c825142beb3986dc4a508ab9841ff.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je normalno in običajno pri skoraj vseh pnevmatikah.

Malo poglej kak kot ima rob zadnje pnevmatike in  pod kakim kotom se zaključi rob sprednje pnevmatike...

...in ne obremenjuj se s tem, koliko neobrabljenega roba imajo gume.

...če imaš narobe nastavljeno vzmetenje, se te nepravilnosti izražajo na profilu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Ragezor pravi:

Je to normalno ali bi bilo mogoce potrebno prilagoditi vzmetenje

To je normalno in se s tem ne obremenjuj preveč ... redko kero pnevmatiko sprednjo sem zvozil do roba na navadni cesti ... pa feltne si spuci :ras: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Ragezor said:

Je to normalno

Je normalno.

Kdaj si nazadnje verigo namazal z mastjo? Zgleda, da imaš več masti na feltni kot na verigi.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ekola....sem ravno snel dol prednjo pnevmatiko...pa sem jo poslikal, ko je ravno debata o tem...

 

 

Slick pnevmatika Bridgestone z moje "rejsmašine  :naughty:"....zvožena do konca na N. Marofu, kjer prednja pnevmatika precej trpi v zakljukanih ovinkih...in še vedno ni prišla do roba...pa mi verjemi, da je šlo skoraj "po ušesih"...s tem, da je tlak v p evmatiki malo nižji, kot za po cesti...

20220815_195140.thumb.jpg.13cc7986d349a759dbabb836b80235c9.jpg

...tko da prednji pnevmatiki vedno ostane 10-15mm nedotaknjenega roba, kar je popolnoma normalno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

...ekola....sem ravno snel dol prednjo pnevmatiko...pa sem jo poslikal, ko je ravno debata o tem...

s tem, da je tlak v p evmatiki malo nižji, kot za po cesti...

s prazno gumo vsi pridejo do roba :ras: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, maus pravi:

s prazno gumo vsi pridejo do roba :ras: 

 

.

 .. če pa že ne glih do roba, pa vsaj do malin 🤣🤣🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

s prazno gumo vsi pridejo do roba :ras: 

 

Tudi s kramparco k je skor kvadratna 🤣 20220816_114826_HDR.thumb.jpg.e8493508c5af7f6b1ad2981ffefafb5b.jpg

Neki časa gre..celo mal čez..pol gre pa po malinah 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Verjetno vas je velka večina naročena na njegov kanal...pa za tiste, ki tega ne vejo...vse lepo razloženo kaj in kako:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Buschi pravi:

Verjetno vas je velka večina naročena na njegov kanal...pa za tiste, ki tega ne vejo...vse lepo razloženo kaj in kako:

 

 

2 x pogledaš in takoj polagat ... :P

 

Ride 15.7.2023-2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Buschi pravi:

Divjak...

Pa ni divjak, uno s kolenom je novo darsova fleksarca za brusit asfalt (vzdrževanje pa to...:naughty:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!